to je poteseni, se na tohle podivat. Klid a to co se nemecky nazyva "anmut". Myslim si, ze kdybys tu rovinu ostrosti trosku prihnul tak, aby cast te kytky byla ostra, mohlo by to byt take zajimavy.
rusivy pruhled vzadu a strasne okrouhnuta skala sedych - jasy skoro bez kresby, stiny taktez. Ta napjata paze neni u zenske anatomie ten nejatraktivnejsi prvek, vetsinou se vyplati ji mirne pokrcit.
mne se ta predesla libi lepe, tady bych asi chtel aby ten horizont nebyl tak zdivocely... ten barak v pozadi mi te slecne prilis konkuruje, chtelo by to otevrenejsi horizont.
moc hezky, az na detaily :-) jednak by dama mela mit trochu jine boty nezli tyhle pionyrky :-) a jednak bych asi zkusil tu fotku udelat tazenym objektivem, aby dama a zvire zustala ostra ale pozadi mirne mazle. Takhle mne trochu svoji konkretnosti rusi v rozjimani :-)
no, co bych tak rekl... ta fotografie vypada profesionalne udelana, coz o to :-) Ma takovou tu optiku, ktera je alespon u nas uz asi dva roky v mode, ty preblesknuty exteriery. U nas to ale delaj vetsinou tak, ze to pozadi namixujou trosinku tmavsi, tak asi o 1 EV, pomuze to tomu hlavnimu motivu. Proc to tady vytrubuju: protoze se mi zda, ze by to mozna i tady nebylo od veci. Druha vec je ta kompozice, nevim jestli je to tim ctvercem, ale prijde mi to nejak spatne citelny.. To letadlo se s tou slecnou pro moje oci trosku pere, klidne bych je nechal stat vic opodal a mozna mirne natocene, aby vynikly jeho tvary i tvary te divenky. Hloubku ostrosti bych ale nechal jak je, to k tomu patri, ze je vsechno vostry. Ta varianta s rozostrenym letadlem by sice byla taky hezka, ale musela by mit jiny svetlo.
Ale ber to tak, ze co fotografu, to kompozicnich nazoru, foceni uz halt je takova individualisticka disciplina :-)
hezky svetlo, kdybych mohl, tak bych rad videl vic z te krivky sije a zad, nez bych se rozhodl ji uriznout. Nevim, jestli by se dalo dodatecne trochu vyjasnit vztah te ruky a obliceje, napriklad jejim mirnym ztmavenim. Ta hra tech teplych a studenych tonu se mi ale libi.
Úkryt velkých sršňů II. [Jan KEVIT | | ] 5 Tomáš Houda | | | 23:58:14 22.06.2004
proboha zivyho, cos to provadel s tim nebem??? To uz je normalni letni nebe s krasnejma mrakama malo, a musi se z nej za kazdou cenu vysmudlat hitchcock? Nezlob se na mne, ale jakkoli mam uctu k nazoru jineho autora, tady je to fakt hruza. Jinak bych asi podvedome rezal tak, aby prava cast obrazku gradovala v te vezi, takze asi tesne pred tim cervenym domeckem.
:-) jo, to mi neco pripomina. Neni to spatny, ale dve veci bych tomu asi vytknul. Rekl bych, ze bys mohl zkusit neco udelat proti tomu plochemu svetlu... to brisko (i ten zbytek) by si zaslouzilo vetsi plasticnost. Dale bych urizl ten spodek, zhruba na urovni toho druheho kniku odshora v levem tmavem rohu. Tim se stane to brisko opravdu dominantni, ted mu konkuruje ta perspektivne zbytnela noha.
oklikou pres odkaz z fora jsem dostal pred oci tuhle fotku. Moje prvni reakce byla spis rozpacita, ale to ma mozna na svedomi to, ze film matrix se mi vlastne vubec nelibil. Ta myslenka paralelniho virtualniho sveta se mi sice libila, ale ty hlavni postavy mi uz v prvnim dile prisly komicky obleceny, zvlaste ta trinity, a misty i komicky jednajici. Tak nejak jako kdyz se zenska navlikne do rajcovniho pradla, vezme si do ruky nejaky bicik a rekne ze je ted jako sexy :-)
K fotce samotny: kdyz pominu tedy ten (imho) trapne pusobici styling, tak bych postradal to, co se mi v tom filmu naopak libilo: pohybove akce, time slicing, nejaky dej. Tady je to vsechno prilis naaranzovane a staticke. Technicky OK, ale vyrazove bych to asi zkusil jeste znovu (nebo bych se jeste lepe inspiroval nejakym jinym filmem, napriklad necim od Russe Meyera, treba "faster pussycat, kill, kill!") :-)
Mariana D. [Martin Vrabko | | ] 5
Tomáš Houda | | | 08:22:47 05.08.2004
Laputa Trouble [danniel hauser | | ] 5
Tomáš Houda | | | 00:09:07 25.07.2004
#14 Ostýchavá [Martin "odpoutany" Kulle | | ] 3
Tomáš Houda | | | 14:21:55 24.07.2004
Oliver [Jakub Moris | | ] 5
Tomáš Houda | | | 15:15:52 23.07.2004
Nr. 4 [Ivan Mladenov, PPP | | ] 4
Tomáš Houda | | | 11:03:10 08.07.2004
Nr. 3 [Ivan Mladenov, PPP | | ] 5
Tomáš Houda | | | 11:00:31 08.07.2004
Zapomenutá elegance [Jan Savický | | ] 4
Tomáš Houda | | | 15:08:33 05.07.2004
Linie tanky [karel vejchodsky | | ] 5
Tomáš Houda | | | 13:13:06 02.07.2004
[jakub zeman | | ]
Tomáš Houda | | | 00:44:08 02.07.2004
Ale ber to tak, ze co fotografu, to kompozicnich nazoru, foceni uz halt je takova individualisticka disciplina :-)
Lenka [Martin (Andy) Hlaváč | | ] 4
Tomáš Houda | | | 23:35:06 25.06.2004
Úkryt velkých sršňů II. [Jan KEVIT | | ] 5
Tomáš Houda | | | 23:58:14 22.06.2004
[Martin Vrabko | | ] 5
Tomáš Houda | | | 11:51:48 22.06.2004
Je to delany v pohybu?
JH.... [Martin Cakl | | ] 2
Tomáš Houda | | | 11:35:00 21.06.2004
Jinak bych asi podvedome rezal tak, aby prava cast obrazku gradovala v te vezi, takze asi tesne pred tim cervenym domeckem.
Panna Vokova [Filipos Crhakus | | ] 5
Tomáš Houda | | | 11:27:35 21.06.2004
Bez nazvu [Martin Vrabko | | ] 5
Tomáš Houda | | | 00:24:34 20.06.2004
v Plyšákově [Petr Hořice | | ] 5
Tomáš Houda | | | 23:44:44 15.06.2004
čekání [Martin Bělocký | | ] 3
Tomáš Houda | | | 23:37:53 15.06.2004
Nádraží Nymburk [Jaromír Procházka | | ] 5
Tomáš Houda | | | 14:24:22 10.06.2004
Matrix [Jaroslav Bálek | | ] 3
Tomáš Houda | | | 23:40:15 08.06.2004
K fotce samotny: kdyz pominu tedy ten (imho) trapne pusobici styling, tak bych postradal to, co se mi v tom filmu naopak libilo: pohybove akce, time slicing, nejaky dej. Tady je to vsechno prilis naaranzovane a staticke. Technicky OK, ale vyrazove bych to asi zkusil jeste znovu (nebo bych se jeste lepe inspiroval nejakym jinym filmem, napriklad necim od Russe Meyera, treba "faster pussycat, kill, kill!") :-)
http://www.brightlightsfilm.com/16/pcat.html
- zivot je omil - [Richard Klimek | | ] 5
Tomáš Houda | | | 10:11:02 07.06.2004