Přeskočit na obsah
Přihlásit Registrace
« předchozí
zpět do galerie
další »
Matrix

Matrix

| 08.06.2004 | inscenovaná
Technika:
Canon EOS 10D, TAMRON SP AF 28-75 f/2.8 XR DI LD ASPH; Tv 1/200; Av 6.3; Exposure Compensation -2/3; ISO Speed 100; Focal Length 42.0 mm
Poznámky:
Pozadí obarveno v PSE. Děkuju za podnětné komentáře.

9.6. 8:25: Chtěl bych všem poděkovat za podnětnou a zajímavou diskusi. Je to poprvé, co se mi povedlo něco takového vyvolat a je to mnohem (pro mne) přínosnější, než sada bodů bez komentářů. Ale celé to vzniklo tak, že jsem dostal nápad a prostě jsem chtěl zkusit ho zrealizovat. Nejde o umění, to prostě neumím. Mělo to být prostě technicky slušné a cílem bylo udělat fotku, která by upoutala (řekněme v booku modelky). Nemusí se líbit každému, ale byl bych radši, kdyby to tak bylo. Ale to nikdy nebude, takže jsem rád, že se líbí alespoň někomu. Některé věci mohly být jinak, něco tom chybí, něco je tam navíc. Ta chocholka je důsledek větru, a myslel jsem, že když ji tam nechám, tak to dodá tu chybějící dynamiku. Není tomu tak, to se stává. Ta křečovitá póza byl záměr, aby vyniklo tělo modelky. Pár detailů mohlo být dotaženo, děkuji za připomínky.
Bodů: 482 (131) · Zobrazení: 5168
Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte.

Komentáře (191)

12:08:36 29.10.2008
5
15:55:18 27.05.2007
4
17:24:04 11.07.2006
4
14:41:19 12.09.2005
No, tak tahle vůbec....
22:55:27 06.07.2005
5
12:08:38 13.04.2005
tělo pěkný, příště pohlídat vlasy a preferovala bych (jak už někdo naznačil níže) pohled do objektivu, nebo profil... :-) ++
4
21:13:30 03.04.2005
5
15:58:28 22.02.2005
5
07:58:10 17.01.2005
5
15:29:12 29.12.2004
5
22:44:26 25.12.2004
4
16:04:35 28.11.2004
5
19:44:57 19.11.2004
4
14:43:59 12.11.2004
5
20:21:18 10.11.2004
5
20:21:07 08.11.2004
5
18:00:41 04.11.2004
5
12:18:35 03.11.2004
cool2
5
08:40:07 03.11.2004
5
10:46:50 28.10.2004
4
12:10:39 21.10.2004
5
11:04:29 09.09.2004
4
13:46:19 30.08.2004
4
08:03:30 27.07.2004
5
14:25:34 25.06.2004
5
08:01:44 25.06.2004
líbí
4
17:48:47 13.06.2004
4
12:20:36 13.06.2004
4
14:09:06 12.06.2004
3
12:56:07 12.06.2004
chocholka na hlave pusobi straslive, asi bych ji premazl v PS. Jinak musim nechat stranou fakt, ze se v podpatkach musi strasne blbe bojovat, kanady nebo neco jineho by bylo lepsi. z za treti obleceni, ktere pusobi jak z levneho hollywoodskeho beckoveho projektu.
kazdopadne fotka se mi libi a kaslu na to co vyjadruje nebo ne, protoze tohle je typ fotky, kde na tom tak uplne nesejde.
5
10:32:11 12.06.2004
4
23:34:14 11.06.2004
5
18:00:47 11.06.2004
4
16:46:40 10.06.2004
5
10:18:17 10.06.2004
Uff tak tenhle diskoroman jsem fakt nedocetl. Na mne pusobi dobre, libi se mi. Osobni nazor, mozna ulitlej, ale libi. (mozna proto ze ja amater bych to asi dohromady nedal)...
5
17:33:14 09.06.2004
5
15:35:00 09.06.2004
Irenko jak viz svetlana? tzn. ze mas taky rada nasili? ;-)))
15:22:59 09.06.2004
4
10:57:02 09.06.2004
5
10:51:35 09.06.2004
viz Světlana
3
10:42:33 09.06.2004
3
10:12:56 09.06.2004
5
09:42:42 09.06.2004
hmm...trochu zvláštne, chýbajú mi vystrielané nábojnice, ktoré by tam niekde mali byť keďže slečna práve prebíja a zbraň pôsobí nepoužito...<br>
...a tak ----------------->
3
09:16:39 09.06.2004
3
09:13:32 09.06.2004
spatny postoj, nohy su velmi opticky kratke!
4
09:01:48 09.06.2004
líbí
5
08:34:40 09.06.2004
3
08:30:58 09.06.2004
Az na ty boty - super
4
08:24:31 09.06.2004
4
08:23:47 09.06.2004
4
08:20:05 09.06.2004
4
08:05:03 09.06.2004
4
07:10:14 09.06.2004
peru se s tím. ještě se vrátím.
06:45:04 09.06.2004
4
00:37:00 09.06.2004
technicky skvele provedeny, odrazuje mne krecovita poza, hlavne nohy
3
23:58:47 08.06.2004
4
23:40:15 08.06.2004
oklikou pres odkaz z fora jsem dostal pred oci tuhle fotku. Moje prvni reakce byla spis rozpacita, ale to ma mozna na svedomi to, ze film matrix se mi vlastne vubec nelibil. Ta myslenka paralelniho virtualniho sveta se mi sice libila, ale ty hlavni postavy mi uz v prvnim dile prisly komicky obleceny, zvlaste ta trinity, a misty i komicky jednajici. Tak nejak jako kdyz se zenska navlikne do rajcovniho pradla, vezme si do ruky nejaky bicik a rekne ze je ted jako sexy :-) <p> K fotce samotny: kdyz pominu tedy ten (imho) trapne pusobici styling, tak bych postradal to, co se mi v tom filmu naopak libilo: pohybove akce, time slicing, nejaky dej. Tady je to vsechno prilis naaranzovane a staticke. Technicky OK, ale vyrazove bych to asi zkusil jeste znovu (nebo bych se jeste lepe inspiroval nejakym jinym filmem, napriklad necim od Russe Meyera, treba "faster pussycat, kill, kill!") :-) <p> http://www.brightlightsfilm.com/16/pcat.html
3
23:22:17 08.06.2004
Dobrý ...
4
23:16:34 08.06.2004
jak dojdou náboje? Ty bys fotil ženskou s nabitou pistolí? :-)
23:08:40 08.06.2004
ty kalhotky nelibi, zbytek jo - chocholka tomu dava stavu...koukam ze si pockal az ji dojdou naboje nez si ji zacal fotit :o)
5
22:40:48 08.06.2004
Nevim proc, ale na mne to pusobi straslive syrove - nesexxy
4
22:35:49 08.06.2004
4
22:35:45 08.06.2004
5
22:33:32 08.06.2004
Hezká holka, ale tady mi spíš přijde legrační... Tyhle inscenace mě neberou...
22:25:41 08.06.2004
5
22:23:23 08.06.2004
me hezke povrchni fotky vubec nevadej, ale tohle mi taky nejak nesedne...
3
22:10:48 08.06.2004
2
22:02:54 08.06.2004
Ta modelka je fajná, co mě malinko kazí dojem je to, že to je póza a ne akce. A matrix je hlavně akce...
5
21:53:31 08.06.2004
5
21:51:14 08.06.2004
Inu tady sam nevim, sice je to technicky celkem zdarile, ale ja se taky radim na stranu tech kterym se to nelibi. Je to proste takove prilis umele, strojene, nevim.
2
21:45:51 08.06.2004
3
21:35:11 08.06.2004
diskusia bola poučná, aspoň pre mňa...takže 1+4
5
21:33:45 08.06.2004
4
21:31:27 08.06.2004
4
21:24:00 08.06.2004
2svetlana borkova 18:53:13 08.06.2004: vsadim se, ze 99% Nikit chodi vrazdit v kalhotkach. Ze pres ne ale jeste neco maji, to uz je druha cast pravdy... :-) A proc v pradle? Vzdyt se na to podivej - pokud se tady objevi holka v pradle, nebo naha, tak ma minimalne obrovskou "navstevnost" a vetsinou i vyssi hodnoceni...<br>
2Jan zelva 18:54:32 08.06.2004: ten transvestita mne taky napadl :-)<br>
2Jaroslav Bálek 19:01:43 08.06.2004: co jste meli ty a modelka k dispozici... predpokladam, ze to pradlo je modelky, ale kterej z vas nosi to "stehenni" pouzdro? :-)<br>
2Honza Žák 19:07:49 08.06.2004 a diskuze kolem foto-techniky - ja mam taky 10D a mrkni se na moje vysledky - za dvacet, tricet let tvrde prace si reknu, ze uz to trochu umim :-) <br>
2Jan Horyna 20:11:35 08.06.2004: Flame wars Glock vs CZ patri jinam... I kdyz ja jsem samozrejme na tve strane :-))<p>
Co se mne tyce, tak mi ta fotka taky mic nerika. Ale neumim fotit lidi a je to tezke (pro mne). Pokud na PP nejde o prachy (a to nejde), tak jde o uceni se. A v tomhe smeru ta fotka splnuje vsechno. Mozna ani ne tak fotka, ale ta diskuze. Clovek se pouci ... :-)
4
21:19:44 08.06.2004
Technicky je to v pořadku, ale pocitově mě to nějak nesedí!Myslím že by se z toho dalo vytáhnout i víc!Takže jestli bude ještě nějaké pokračování tak už se těším.
PS: to s tím zeleným pozadím byl good nápad!Jako v opravdovém Matrixu:-)
3
21:18:40 08.06.2004
vyyybornyyyyy!!! (tu chocholku sem jakoze prehlidl... :o)))
5
21:07:32 08.06.2004
3
21:04:12 08.06.2004
ma to zeleny nadych
3
20:59:36 08.06.2004
necet jsem to cely, ale retus chocholky by se taky hodila, jinak slecna mi prijde, ze ackoliv je svalnata, ze ma na trinity dosti kratke nohy..
4
20:58:23 08.06.2004
jo drsná síla
4
20:55:41 08.06.2004
rekl bych, ze by tomu vyrazne pomohlo, kdyby se nekoukala na zasobnik - pripada mi to dost divny, videli jste to snad v nejakym filmu? spis bych navrhoval koukat pred sebe, hlava a zada oprene o ten sloup - aby to budilo dojem, ze je ve strehu; kdyby se pridal ten padajici zasobnik, jak bylo nize navrzeno, bylo by to super; natazene prsty na ruce se zasobnikem na mne pusobi take tak nejak krecovite - mozna se to jinak vytahnout neda, ale na fotce by se mi libil jiny uchop
4
20:54:29 08.06.2004
citam a citam....diskusia je vzdy lepsia ako ticho..clovek sa dozvie vela veci a nazorov.K fotke: ja by som nikoho nesudil a ani nepolemizoval...Takto to autor chcel, zinscenoval si to, premyslel a nafotil.....ak toto je ci bol jeho zamer, tak ok....na mna to posobi vsakoako...no v kazdom pripade je to dobre zvladnuta inscenovana fotka.Mne osobne vsak neucarila.
20:54:17 08.06.2004
... oslovilo .. sice to má pro mě někde trochu mušky .. ale celkově oslovilo ...a jdu si stoupnout ke Žluťáskovi :)
5
20:51:22 08.06.2004
2 J.H.: ty nábojnice mne nenapadly a střílet na Strahově jsem nechtěl... A máj ještě Colt 1911 A1 ráže .45. ale to je historie.. 2 KT: jo, ta desaturace a celý tónovaní - zkusím to...
20:51:21 08.06.2004
Rekvizity nejsou uplne stylove (konkretne: boty ala carodejky na cestach, spodary vypadaj ze mely hostit chlapa a ty knofliky na kabatu taky nejsou uplne futuristicke). Chocholka se mi nelibi vubec, nicmene verim ze s vetsim rozpoctem by to vypadalo jinak a celkem souhlasim s nazorem pane Doda. 3++
3
20:49:58 08.06.2004
20:49:57 08.06.2004
4
20:49:46 08.06.2004
dobrá práca - 4+
4
20:42:38 08.06.2004
Martin Klimek: jo jo jo, to muze rici kazdej :o))))))))))) ... jasan .-)
20:40:42 08.06.2004
Jan Horyna: jojo ja tady byl delsi dobu ale tak nejak jsem to procital a mel napsane, a nez jsem to odeslal tak az pak se mi objevil tvuj message :)) ale nevadi prece jde o inspiraci :)))
20:32:26 08.06.2004
Martin Klimek: no byl jsem rychlejsi... :o))
20:25:16 08.06.2004
Jan Horyna: sakrys ty mi ctes myslenky :))) a nebo ja tobe
20:23:33 08.06.2004
mel jsi pockat a cvaknout to jak ji vyletel zasobnik z pistole (pises, ze je to Matrix, tyto efekty v tom byly ;o))) ..... ) coz by bylo s krasnym efektem :) a naboje kolem ni po zemi :))) kdyz nabiji
4
20:20:55 08.06.2004
nesedi mi ten pramen vlasov nad hlavou, inac fajn 4+
4
20:20:25 08.06.2004
Kdyz se na to chvili divam, pripadne mi to nejak snesitelnejsi nez na prvni pohled (to jsem se trochu lekl). Pravda je, ze to vypada technicky ciste, ovsem
neco v tom nestymuje. Rekl bych, ze to je to pozadi. V Matrixu neni jenom pozadi dozelena, vsecko je trochu zvlastne tonovane,
saturace stahnuta, upravena a pridana do zelena. Tady je modelka v puvodni barve na zelenym pozadi a jak tak nad tim premejslim, tak to bude asi ta rana pesti hlavy, kterou clovek pri pohledu utrzi. Akoratze nasledkem ty rany to pak nevi a musi slozite vzpominat ;).
20:15:55 08.06.2004
Jaroslav Bálek: a posledni vec... slecna / strelec combat ci ISPC by v teto pozici ten zasobnik inside uz davno nemel... mozna to chtelo zachytit let zasobniku na zem (ale chapu proc to tam neni :o)) ), par nabojnic kolem bylo tez fajn...
20:14:46 08.06.2004
5
20:13:35 08.06.2004
Jaroslav Bálek: Ac rikas, ze si amater, tak co se tyce pristupu by si z tebe mohli vziti priklad i leckeri profesionalove...
20:11:35 08.06.2004
A mela slecna na tu CZektu papiry?? :o))
<br><br>
Nevim lidi, ale dat tomuhle 0 ci 1 ... to mi neprijde kosher... jedna se o insecanci majici neco vyjadrovat a tez to vyjadruje... je to mirne umele, ale jinak to splnuje ucel.. proste matrix... neni to velkej art, to prece byt fotka nemusi? U me za 4, nicmene z provokaze a podpory cekseho zbrojniho prumyslu +1 ...
<br><vr>
Nicmene myslim, ze raze 9mm mi k matrixu nesedi... ale chapu, ze Desert eagla asi doma nemas, nicmene Takovej Glock 21 by sehnati sel :o)
5
20:11:05 08.06.2004
protoze jsem pouhy nadseny amater, tak musim priznat, ze tato fotka se mi dost libi - a prave proto ze jsem amater neumim a nechci fotky hodnotit podle kvality technickeho zpracovana, ale zase Vam muzu s klidem rici, jak se pri sledovani fotky citim: krecovita poza jak z beckoveho filmu z 80 let (moje puberta, jak ja ty filmy tenkrat zral!), k tomu to ale chtelo pod nohama 90 vystrilenych nabojnic z prvniho zasobniku, ktery ma normalne 16 naboju :o), takze mi to prineslo nejake vzpominky a o to tu preci jde - fotka musi na Vas nejak promluvit, musi Vas oslovit a neco Vam dat. myslim ze se to povedlo
5
19:59:41 08.06.2004
No, já jsem taky na rozpacích..jako amatééér bych si troufnul konstatovat, že technická stránka je zvládnutá skvěle. Toť vše. A pak jako vobyčejnej divák bych řekl, že ta modééélka je fajn, ale ta póoooza se mi nějak nelíbí...přijde mi to moc hraný.....Celkovej dojem tak mezi 3-4

P.S. Ještě mi tam vzadu chybí rozmáznutej švarcenégr.... a ještě jeden postřeh: Kdyby takle nabíjela v MATRIXU tak už má ustřelenou nohu...TO BY BYLO teprv MASO pro PP:))
4
19:55:06 08.06.2004
Pro mě ta fotka představuje fakt nulovou hodnotu, ale musím ocenit tvoje korektní reakce. Ono říct názor je jedna věc, říct ho slušně a bez osobního shazování je věc druhá a přijmout ho bez rozčepýřené ješitnosti věc třetí. To první tu umí kdekdo (a někteří jsou podle všeho hrdí na to, že neumí víc). Takže máš můj respekt, na rozdíl od některých diskutujících :))
19:47:12 08.06.2004
za babu
4
19:38:40 08.06.2004
4
19:37:54 08.06.2004
No, skoro bych řekl, že v menšině jsou spíš příznivci než odpůrci téhle fotky :-) Každopádně diskuze super. Jakkoli je tato fotka povrchní, je perfektně zvládnutá a souhlasím s Dodem a Jakubem H., šup s ní na plakát.....K samotné fotce..obešel bych se bez chocholky a prapodivné "póze" levé ruky, držící bok.4++
4
19:36:17 08.06.2004
ta sosolka jinak normal - za nula to neni - to jsou zde nesrovnatelne hruzy (budte soudny)
4
19:34:52 08.06.2004
pro me dost hrozne ...
2
19:34:39 08.06.2004
Modelka a nápad dobrý ale pozice se mi nelíbí
3
19:32:57 08.06.2004
kdyby se bodovala diskuze a navstevnost....tak je numer one :-)
19:31:47 08.06.2004
Ja nevim, me to prijde velmi slusne zmaknuty to, co chtel autor udelat. Za danych okolnosti bych to lepe urcite nezvladl (i kdyz velky podil je urcite modelky) ... to obdivuju :-) Ale jinak, at si ma kazdej svuj nazor :-))
at nejsu skrt... + za diskuzi ;)))
3
19:29:12 08.06.2004
5
19:28:15 08.06.2004
viděla to modelka? to by mě zajímalo, jestli se jí to líbí........
19:27:41 08.06.2004
no kazdopadne podle poctu bodů si dovolím tvrdit že ten dodův "hlavní" proud nebude až tak silný .)) možná ani neni hlavní.... ... škoda že se vždy každý nevyjádří, byť je jen bodově... takhle člověk neví kolik unikátnich návštěvníků fotka měla .(
19:26:25 08.06.2004
:-O
5
mam takovej dojem, ze ucelem fotky je aby se nam autor s necim podelil, neco nam prozradil, sdelil... nebo tak nejak. jesli placam nesmysle, tak mi to reknete...<br>
tady sem nic nenasel a pocity mam smiseny.<br>
u jedny svy forky sem mel to samy, ale bohuzel bez takovy pekny diskuze ;)))
19:23:33 08.06.2004
Ten chochol a kalhotky se mi fakt taky nelíbí, levá ruka by mohla víc naznačovat ňákou akci, pravděpodobně má značí vyndání zásobníku či co, ale modelka by se tam neměla koukat, měla by být víc ve střehu. Jinak na mě foto působí dobře a závidím ti diskuzi a rozpoluplné názory, to je supr.
4
19:23:09 08.06.2004
ale muj pocit je teda ten ze moc lidí se tu neročílilo... bylo to takové příjemné přátelské až skoro řekl bych ne? .) ukázková výměna názorů....
19:23:09 08.06.2004
Autorovi: vyborne, diskusia mnamky :o))) par ludi to berie, ze ist proti akemusi "proudu" je zaujimave... Kazdopadne je dobre vediet, ze existuju ludia, co su zasadne proti takymto fotkam, pretoze su povrchne... Ale prijemne povrchne :o)))
19:21:19 08.06.2004
no ta dizkuze tu jede :-) myslim ze fotka opravdu pozornost ziskala :-)
19:20:35 08.06.2004
<I>zakomponovat do toho cloveka... boa ...</I> to musí být skoro tak těžký, jak pracovat s broukem ;o)<BR>co čb, a nebo arogantní tónování. Dozelena?
4
19:20:24 08.06.2004
a kazdy to vidi jinak :-) jen se k vuli tomu nerozcilujte :-)
19:20:01 08.06.2004
ja myslim, že to je furt o tom dostat do fotek to NĚCO ... to NĚCO tam ale musí bejt tak aby ho viděli i ostatní .. a ne jen autor sám... samozřejmě že nikdy nebude publikum 100% .. člověk může asi bejt rád za 35% publika .) .. a to NĚCO tam může bejt i v tom případě, že fotíš kanál kozy nebo velboudy ... pro mě to vážně je NĚCO ve všech formách a podobách a ani v jedný neni definovatelný ... uaaa to sem se teda zas jednou vyžvejk .) tfuj .)))
19:19:27 08.06.2004
Mimochodem: za 45 minut 340 zobrazení a zajímavá diskuse. Posouzeno z tohoto hlediska - tak minimálně ta fotky upoutá.....
19:19:20 08.06.2004
H.Ž...mit technuku dela hodne...ale v podstate fotka je o autorovi a jak to vidi. Je pravde ze dneska toho je fatk moc na vyber, ale ne kazdy si to muze dovolit. Napr ja :-/ ja myslel ze PP neni o tom kdo je amater a kdo profik..ale o tom kdo jak to vidi :-)
19:19:18 08.06.2004
3
no... a ty se tady rozcilujes ;)))))))))))))
19:17:21 08.06.2004
OR: tak potom je alles gutte... :o)
trochu mi to tady pripomina jednu diskuzi ze skoly, kdyz se hadali verici a neverici.... co je lepsi. a kazdej si samozrejme stal za svim a odmital toho druhyho...
19:15:55 08.06.2004
2 J. Březina: Já poslouchám všechno. Pokud je to Tvůj názor takový, jaxi napsal, tak je to Tvůj názor. Mimochodem ty kanály jsou docela hezký. Ale hlavní pravdu máš v tom - ať se každý baví jak chce. Ale komentáře mě zajímají, protože to příště opravdu chci udělat lepší.
autor: pravdou je, ze rozdil amater profik nedela stroj, ale to voko s prstem... a dalsi drobnosti...
19:14:34 08.06.2004
no my jsme si to v dobrem vyrikali a nechavam prostor pro dalsi diskuze :-) nicmene urcite se sem pred spanim jeste vratim a poctu si ;-)
19:13:19 08.06.2004
2JiriBrezina: Teda, moje poklona. Ja se takovyhle veci bojim psat i kdyz si je myslim ... Nemam tady na to jeste patricne silny jmeno, abych si to moh dovolit :). Co se tyka techniky - urcite je prijemny, kdyz muze clovek pracovat pohodlneji, ale nekteri na PP dokazuji, ze to jde i za "par korun" a to velmi dobre....
19:13:13 08.06.2004
Jirka Březina: Tak to teda pr... Ja nemam nikoho spriazneneho, ani nebodujem podla toho, ci je naobrazku rozmazany strom alebo ostry rozkrok... ale musi to byt zvladnute, musi to prehovarat aspon niecim, potom mi je jedno, ci je to flaska od Coly a lebo motyl Emanuel... tu prehovara Matrix...
19:13:08 08.06.2004
dodo: ja netvrdim ze ta fotka je amatérská.... ale ten pocit z ní co mám já je, že to je prostě hrozně umělý.. a takovym stylem, že je mi to až nepříjemný a ta fotka ve mě vyvolává averzi .. nebo nevim jak to popsat .) (sterilní, neosobní, příliš zdělný ...co me asi tak napada) ... to že nás je tu 99% amatérů je jasný... a určitě kdokoliv se o něco takovýho snaží dělá líp než kdyby seděl doma na zadku a dloubal se v nose... je zřejmě jasný, že se neshodneme .) takže další debata o to masi nemá smysl a myslim, že teď už obě strany chápou názor té druhé, ale prostě je jinej .)
dodo: ja nerikam ze ne... ale az nabije, tak jich tam par mit bude ;) a to bych se bezel nekam schovat ;)<hr>
<hr>
MK: ok dobre... delam si srandu ;)) problemem dnesni techniky je, ze toho zacina umet az prilis mnoho.
19:10:50 08.06.2004
2 Honza Žák: Aparát není otázka amatér - profík, ale peněz. Prostě jsem se rozhodl, že si ho koupím, protože pokud na to mám, tak proč ne. I kdybych s ním fotil jednou za rok na dovolený manželku u moře.
19:10:00 08.06.2004
jabych diskuzi o technice nezavadel...jsou lidi co jsou radi ze maj co maj.. :-/ a myslim ze foceni neni o tom scim..ale jak
19:09:45 08.06.2004
Honza Žák: no a nie? :o))))
az budes zahazovat, tak du pod tvoje okno chytat ;)))
19:09:11 08.06.2004
S dovolením můj skromný názor: Já tyhle křečovité prvoplánové, přehrané a rekvizitově naivní akční scény většinou výrazně podporuju tím, že se k nim vůbec nevyjadřuju. Ať se každý baví, jak chce - když já můžu kanálama.... Ale někdy si myslím, že by autor mohl být zvědav na názorové spektrum celé a neslyšet jen obdivný šum spřízněných duší. Podle mě (a to se sluší zdůraznit) je tohle prostě hrozné - od prvního nápadu po realizaci.
0
19:08:47 08.06.2004
Autor je v pohodě, protože je FAKTEM, že je amatér, za další si je vědom, že z něho nový Helmut Newton nikdy nebude, ale dělá co umí, snaží se zlepšit jak to jen jde a je spokojený, pokud se to líbí alespoň někomu. Jinak by uvažoval o tom, že ten foťák zahodí.
ted me autor trochu podrazdil... kdyz 10D patri do ciste amaterskych podminek.... co je pak moje 300??? kompakt? <br>

;))))
19:07:31 08.06.2004
tedy ta diskuze jede.... fotka je zajimava, jen neni to prave orechove pro vsechny :-) ++
3
19:06:18 08.06.2004
Omluva za překlep v názvu...
2 Svetlana: Dodo nebojuje za mne, ale za svůj názor na tu fotku (za což ale děkuji). Já nemám za co bojovat, protože mi to je vcelku jedno. Osobně souhlasím, že lepší je diskuse, než sada 5tek. Sklenice od Coly nefotím, protože mě to jednak nezajímá a jednak to stejně neumím.
19:05:18 08.06.2004
pěkná krajinka
5
19:05:09 08.06.2004
4
19:04:42 08.06.2004
svetlana: zlata slova
19:04:05 08.06.2004
dodo kliiiiid! :-)
19:03:02 08.06.2004
Ondrej: neblbni, podla coho sa pozna amater? Jakub H. ma recht, nafotit cloveka je tazke... zvlast, ked to ma byt nejako stylizovane... nemyslim, ze krajina alebo zatisie neni kumst, ale pise Ti niekto na Tvoje veci, ze je to amaterske? Trochu blbe i voci autorovi...<HR>Svetlana: autor je asi v pohode, mna taketo veci seru
19:02:45 08.06.2004
ja si fakt myslim, ze fotka, u ktery dojde k tak bourlive debate a vyjadreni rozdilnych nazoru, je mnohem zajimavejsi nez kycovky furt vo jednom a tom samym...
19:01:43 08.06.2004
Zajímavá diskuse. Ale: Kdo v tom hledá umění, ten ho nenajde. Kdo v tom hledá logiku, tak ji nenajde taky.
Proč prádlo? Proč NE? . Záměr byl prostě realizovat nápad s hezkou modelkou tak, aby to bylo koukatelné a tak technicky dobré, jak to jsem schopen zvládnout. V čistě amatérských podmínkách, s tím co mám já a co měla modelka k dispozici. Negativní ohlas je taky cenný ohlas, co člověk to názor. A tak to má být.
19:01:01 08.06.2004
jan hronsky: rekl bych ze na plagaty a reklamy koukam vic nez je zdravo... a tohle tam neni.. nebo aspon kdyz neco tvorim ja, tak se snazim aby tam TOHLE nebylo...
19:00:30 08.06.2004
Ondrej: tusim, ze si tady nikdo (nebo temer nikdo) na profika nikdy nehral, naopak, vetsina je na "amaterismus" hrda...
19:00:17 08.06.2004
dodo co ty tady tak bojujes za autora? on ztratil rec? ;-)))
18:59:50 08.06.2004
to je jak u vetnamcu, neni to original MATRIX, tak se to jmenuje jen MATIX
18:59:42 08.06.2004
Honza Zak: bez naboja to je, ale myslim, ze sa chysta nabijat...
18:59:27 08.06.2004
jakub: ale tak dyt pisu ze to sam neumim... ale preci muzu mit nazor jak to na me pusobi a kdyz tuhle fotku uvidim nekde na plagate a nebo v reklame tak si reknu ... amatéři ... to je ten dojem kterej z toho mám..
18:57:50 08.06.2004
HB: nazor neberiem, polemizujem.. tento server ma kategorie glamour, humor a dokonca foto z mobilu... Jasne, da sa aj tam postupovat kreativne... a tato fotla to potvrdzuje... vyborny glamour, jednoduchy, provokativny, cisty... Co este viac treba? <HR>OR: Tvoj pohlad na vec je dobry, ovsem mrkni na plagaty, reklamy, billboardy... K tejto fotke staci dopisat text a je tam :o)))<HR>JV: minimalisti, go home :o)))
18:57:02 08.06.2004
4
no aspon se dovime spoustu novych veci, ne? ;)))
18:56:59 08.06.2004
Smarja lidi, to nemyslite vazne? Imho vyfotit cloveka a jeste ho prinutit, aby se nejak postavil a tvaril je jedna z nejtezsich (ne li uplne) veci vubec, vyfotit schody, krajinku, nebo neco, co je takto uz stovky let a vy muzete cekat "jen na to pravy svetlo" je strasnej kumst, ale zakomponovat do toho cloveka... boa ... prijdete mi jako mali :-)
18:55:49 08.06.2004
myslim, ze mas ale vyborne rozporuplnou fotku! to je skvely ne? lepsi nez petka jedna za druhou u hezky krajinky ;-))
18:54:32 08.06.2004
pokud by ty kalhotky byly vypnute nepusobilo by to tak neesteticky (takle je to spis jak foto transvesty :))
,kompozicne dobre, ja bych volil spise vice mista na druhe strane
(naznak nebezpeci za rohem).Skoda, ta slecna si zaslouzila vic....
3
18:54:29 08.06.2004
dobr - líbí
5
pridavam se do mensiny. ta fotka je ok, kvalitou, technicky je vyborna... ale proste mi nic nerika... dalsi provokativne pozujici baba, sice pekna (ale ne zas tolik, doma mam lepsi ;))))) <i>(pochopte, ze tohle napsat musim, kdyby to videla mlada, tak abych si to nezavaril ;)))</i>, ale vcelku bez naboje.
18:53:13 08.06.2004
mno mno jsem na rozpacich....na jednu stranu libi (asi protoze mam rada nasili :-))) na druhou stranu odpuzuje....ta pozice nohou mi pripada strasne krecovita, ruka, v ktery drzi revolver v pohode, druha ruka nesedi...proste bych to telo musela rozebrat kousek po kousku....asi to nema cenu....dal nesedi nazev a uz vubec nechapu, proc v pradle...kdyby mela nakej peknej kozenej prilehavej oblecek....hned by to bylo jina....nebo snad je neco novyho v mode co nevim a nikity chodej vrazdit v kalhotkach?
3
18:52:16 08.06.2004
ku debate - videl som tu rozne amatersky nafotene baby, ale tato to rozhodne neni
18:51:42 08.06.2004
souhlas s Dodem... staci se podivat kolem sebe ;-)
5
18:50:34 08.06.2004
mě v teto fotografii chybí jakákoli podstatná informace nebo myšlenka, technicky je to jistě provedeno dobře i upravy v PC, ale přeci i inscenované fotografije by měli mít nějaký smysl a příběh... tady je polonahá holčina s kvérem, která se kreje za rohem a snaží se vyměnit si zásobník... pokud to byl záměr - podařil se, ostaní mi zůstává skryto
2
18:50:20 08.06.2004
souhlas s tema, co se jim to zda blby. nechci psat co uz je napsano.
2
18:49:30 08.06.2004
dodo: jo takhle...vždycky jsem doufal že tenhle server je hlavně o umělecké a tvůrčí fotografii, ne o trhu, reklamní fotografii a podobně..<br>jestli se ti nelíbí moje a-cola - fajn, já ti ji nenutím..máš svůj názor, ale PROSÍM...co kdybys mi necjal můj? :-)
18:49:10 08.06.2004
dodo> ja souhlasim ze ta fotka je technicky ok... modelka je ok .. ale me se to proste nelíbí, stejně to působí amatérsky a pro mě to nemá ten správnej šmrnc kterej bych v tom chtěl vidět .... neřikám že je snadný takovou fotku udělat nebo že já to umím... to už vůbec ne... ale TO v tom pro mě neni!
18:47:17 08.06.2004
Honza a Ondrej: s touto fotkou by som sa nebal ist na trh, myslim na trh, ktoremu vladne show-biz... Je vyborna a nechapem, preco ocakavate od kazdej fotky dusevnu hlbku a skrytu krasu... Netvrdim, ze vyfotit dobre flasku od Coca-Coly neni umenie, ale zase je otazka: neni takych fotiek s Coca-Colou miliony? No a?
18:46:17 08.06.2004
Tentokrat nelze nez souhlasit s dodem, skryte si kousat nehty a nechat vlozeni vlastni fotky na prihodnejsi dobu :-)) Boa, dobra...
5
;))) ale ze se tu clovek pobavi ;\
18:44:19 08.06.2004
dodo... ja se nedivim .. obcas mas podobny styl .)
18:43:46 08.06.2004
souhlasim s honzou .. technicky je to ok.. ale proste to neni "hezké" 2+ nic mi to neřiká
2
18:43:00 08.06.2004
tohle me nebere... :-(
0
18:42:14 08.06.2004
dodo: :-))..ne, to netvrdim..ale ne kazdy autor musi ocekavat od vsech 4 nebo 5, kdyz vyfoti radoby krasnou devu..sakra tehle fotek jsou miliony a maloktera me nadchla..vetsina je stejne trapnych jako tato...o fotce s takovouhle pozou se totiz nic jineho rict neda...doufam ze ted chapes muj nahled na vec..
18:40:45 08.06.2004
Na co vsetko sa daju tie baby nahovorit :) Dobry zamer...
4
18:40:06 08.06.2004
mimochodom modelka je pekne vyfitneskovana :))
18:38:31 08.06.2004
Honzu Brezinu nechapem, perfektny vyber modelky, dobre miesto, kvalitna fotka, dobry styling, Honzo, prosim Ta nie vsetky fotky musia by BW a ich hlavnym motivom hlbka ostrosti...
18:38:11 08.06.2004
technicky perfektní, ostré... téma osvědčené, ale dobře zpracované... jednoznačně za 5:o) Ale ta chocholka by opravdu nemusela být...
5
18:37:25 08.06.2004
što takaja matix?
nejak to tiahne do zelena
4
18:36:06 08.06.2004
ze by matRix ?,, jinak nic moc.no spis nic nez moc...kvalita dobra, ale jinak...
2
18:35:44 08.06.2004
5
18:34:01 08.06.2004
dobry. ta "chocholka" ve vlasech je zralá na retuš
4
18:33:18 08.06.2004
u tejto modeliny nemozem inak :o) dost podnetny kometar? :o)
5
« předchozí
zpět do galerie
další »