Haha, hezký... Taky mám pro hafany slabost. A vidím, že tenhle, stejně jako ten náš má pelíšek - košíček. K otázce, na co asi myslí, me napadlo: "hlavne me nefot s bleskem...".
Vážení, děkuji za hodnoceni i za komentáře a porady. AD TOMAŠ HOŠEK: Stín je naprosto přirozenej, v hale bylo zhasnuto a dovnitř se prodíralo světlo jen přes velkou stěnu z luxfer...
Fotím sice na digitál. ale retušovat v programech ani neumím a ani se mi to nechce (time is my enemy).
Jinak jak jsem již řek, u téhle fotky jsem zápasil s kompresí. HELP: Neznáte někdo nějaký pohodový software? Já používám Irfan - kvůli jednoduchosti.
Bohužel ořez byl volen kvuli svetlohře... Tedy spíše stínohře, ať Vás nematu, jinak neostrost je zaviněna kompresi. Komprese mě u tehle fotky trapila asi 2 hodiny, než jsem dostal dobrý poměr kvality a velikosti... Jinak díky za komentáře.
Jen pro upřesnění: mezi Tatrou 77 a Tatrou 600 (Tatraplanem) byla ještě velmi populární Tatra 87 - "osmička". Právě Tatra 77 a 87 byly zřejmě se svými třemi charakteristickými světlomety předlohou pro řešení přední části Tatry 603 (první verze). Tatra 87 se proslavila v československu i v zahraničí nejen díky cestám inženýrů Hanzelky a Zikmunda (Afrika, Jižní Amerika). Tatra získala své jméno skutečně podle slovenských velehor - Vysokých Tater, kde probíhaly testovací jízdy. Vozy v tuhé zimě a hlubokém sněhu vyjely až tam, kde žádný automobil doposud nebyl. Tehdy prý někdo z místních obyvatel prohlásil: "To by bylo auto pro Tatry!". Od nápadu k realizaci nebylo daleko. Okolo roku 1920 se začíná na kapotách kopřivnických automobilů objevovat kulatý emblém v podobě téměř stejné, jak jej známe dnes. Tolik legenda o Tatře. Smutným a opomenutým faktem je, že Vladimírem zmíněná Tatra 700 se již nevyrábí. Narodila se sice v roce 1996 ale osud jí dopřál pouhé dva roky na růst a vývoj. Poté byla výroba zastavena a později zrušena. Bohužel. "Sedmistovka" se stala posledním českým vyráběným reprezentačním automobilem, s českým osmiválcovým motorem. Charakteristický zvuk vzduchem chlazené pohonné jednotky, spolu se sytým dusotem osmi "kopyt" se pomalu ale jistě vytrácí nejen z našich uší...
Pupeční šňůra [Petr Kroul | | ] 5
Martin Janík | | | 10:45:40 23.09.2003
spomienka na Miláno [Karol Tomasch | | ] 3
Martin Janík | | | 09:47:24 23.09.2003
Boží Dar [Ales Cernansky | | ] 3
Martin Janík | | | 08:12:31 23.09.2003
Ježíšek [Lucie Štolová | | ]
Martin Janík | | | 08:04:37 23.09.2003
čtyři x čtyři [marek holan | | ] 4
Martin Janík | | | 07:39:04 23.09.2003
nuda [Lucka Šedová | | ] 5
Martin Janík | | | 07:32:39 23.09.2003
pracovní [Lubomír Ožana | | ] 5
Martin Janík | | | 07:27:06 23.09.2003
Ježíšek [Lucie Štolová | | ] 1
Martin Janík | | | 07:11:29 23.09.2003
Starý Tatraplán vzpomíná... [Martin Janík | | ]
Martin Janík | | | 06:55:14 23.09.2003
Fotím sice na digitál. ale retušovat v programech ani neumím a ani se mi to nechce (time is my enemy).
Jinak jak jsem již řek, u téhle fotky jsem zápasil s kompresí. HELP: Neznáte někdo nějaký pohodový software? Já používám Irfan - kvůli jednoduchosti.
Grand Express [Karel Pártl | | ] 5
Martin Janík | | | 15:54:17 22.09.2003
podzimní [Pavel Doško | | ] 5
Martin Janík | | | 15:52:22 22.09.2003
Podvečer na severu [Ondřej Hrodek | | ] 5
Martin Janík | | | 15:51:29 22.09.2003
Starý Tatraplán vzpomíná... [Martin Janík | | ]
Martin Janík | | | 15:11:41 22.09.2003
Prkno, hřebík a kleště [Jan Parkman | | ] 5
Martin Janík | | | 16:12:54 20.09.2003
Večer u rybníka [jiri parkman | | ] 5
Martin Janík | | | 15:44:04 20.09.2003
Jooo to bylo kolem ctvrt na jedenact..... [Jakub Viktora | | ]
Martin Janík | | | 15:42:21 20.09.2003
Fotograf a kakadu [Vladislav Blahník | | ] 5
Martin Janík | | | 15:37:22 20.09.2003
Kopřivnická kapka [Martin Janík | | ]
Martin Janík | | | 08:31:59 20.09.2003
St. Moritz [Juraj Luknar | | ] 4
Martin Janík | | | 09:21:32 19.09.2003
Kopřivnická kapka [Martin Janík | | ]
Martin Janík | | | 07:29:37 19.09.2003