#Jozef Lodič: vicemene jsem to postnul castecne kvuli tem barvam, nicmene tvuj nazor chapu. Te odseknute nohy je mi samozrejme lito, ale kdyz uz nemaj hlavy...
#Martin Kodeda: ok, dik za odpoved. Je to cele policko a co se tyce kompozice, tak to, ze se nepozdava je celkem i pochopitelny, beru to. Vec ostrosti - kdyz prihlednu ke skutecnosti, ze to je foceny na 2 hektoISOvou agfu, osvetleni nebylo zrovna nejintenzivnejsi, bylo pozde v noci (pripadne brzo rano?) a sli jsme z hospody, povazuju to za velmi ostrou zalezitost :))
S tim urazenim jsi mne trochu pobavil - neboj, foceni si opravdu neberu osobne, zajimal me tvuj nazor ;)
#Martin Kodeda: skoro by me i zajimalo, cim si ta fotka zaslouzila ony dva body. Podle komentaru a fotografii bych to spis odhadl na zavreni bez komentare.
#Zdenek Bubak: je problem v nezavislosti, v Indii nebo ve filmu? Nemas rad nezavislej indickej film nebo je nezavislej indickej film spatne zobrazenej?
#Valerie: v soucasny dobe nevenuji pp moc casu, takze finalni upravy jsou delany vetsinou narychlo s jedinym pozadavkem, aby me to vylozene netahalo za oci. Jsem si vedom toho, ze tam jsou mezery. Radikalnimu zesvetleni bych se ale asi branil - tak nejak bych postradal tu garazovitou atmosferu.
Ve veci orezu - leva tmava plocha je tam z meho pohledu dulezita, musim vsak uznat, ze smenseni jejiho pusobeni prirezem fotografii prospelo - pokud ten navrh smeroval na odstraneni cele plochy, pak se ovsem musim podekovat a rici 'ne' :)
ach, dekuji vam, mise vesmirneho kurete je naplnena :)
#aa*n: i zubu ;)
#Dasha Kindlova: je to asi divny, ale to je vicemene v poradku
#Vítězslav Bukovský: osobne ji za klubovou zalezitost povazuju :)
#oaa*dř: thnx, sousede ;)
hodne mi to pripomina zaber Oty Hejmaly z satny (myslim, ze se to jmenovalo rugby). Je to podobne zivy a clovek z toho zaberu dostane pomalu cichovej vjem ;)
#Valerie: ve vnimani hlavniho proudu mas pravdu, je to zalezitost zavisla na umisteni v case a prostoru (spolecnosti). Logickym dusledkem je pak to, ze tataz vec, ktera je nekde vnimana jako standardni jinde dokaze zvedat mandle. Melo by to byt jinymi slovy receno to, co jsi psala nize - to jen pro kontrolu, ze si rozumime.
A co jsem tedy mel na mysli. Je chvalyhodny ozivovat zabehane struktury necim novym. Muj nazor (ze ktereho vznikla ta namitka) je ten, ze neni ku prospechu veci, kdyz se to cini prilis nasilne. Chapu, ze v jinem kontextu tve fotografie mohou (a zrejme i budou) pusobit naprosto odlisne. Zpetna vazba, kterou se tu snazim poskytnout, spociva prave v navaznosti na toto prostredi.
Ja bych se rad podival do tveho sveta, ale protoze jsem prilisna konzerva, potrebuji trochu jemnejsi (pozvolnejsi) zachazeni, vic souvislosti, onen jiny kontext. Verim, ze pak bych si mohl tvy fotky radne uzit.
Tahle fotka je v tom souboru, ktery tu dosud mas, pro me vyjimecna tim, ze by mi nevadilo, kdyby ji vyfotil Lojza z Treskomlat, protoze v ni vidim spoustu symbolu. Rozdil je v tom, ze tady ty souvisloti vidim, jsem schopnej je pobrat. Je otazka, nakolik budou pro divaka dekodovatelny za 5 let - tzn. jestli budou mit nejakou vypovidaci hodnotu o dane dobe (budou vypovidat o stavu fotografie v dane dobe? o dobe samotne jako takove?). Samozrejme jde taky o to, jestli to vubec je zamer fotografa...
Pokud podobnych vytvoru bude pochazet z dilen ruznych lidi vic a ty lidi se nejakym zpusobem sdruzi, pak to v ramci te skupiny bude mainstream. To, co se zde celou dobu snazim napsat je, ze mainstream ve tvem pojeti jde mimo mainstream zde na pp. Obcas se zrejme taky vydavas i mimo sve pojeti mainstreamu. Pokud takovej vytvor (mimomainstreamovej mimomainstream :) ) umistis sem, pak je velmi tezky do nej proniknout, protoze chybi (me osobne) ten jeden mezistupen.
huf, uz vim, proc radsi drzim jazyk za zuby :)
myslel jsem tim hlavni proud, nejake vseobecne uznavane (pripadne vetsinove) povedomi o necem, trend... A co se tyce slova "tvrde", tak jsem tim myslel 'zbytecne agresivne', 'krecovite' atp.
#Ivan Rusek: na jedne z nejlepsich vystav, na ktere jsem byl, jsem si nejvic cenil toho, ze jsem nedokazal poznat, co je jeste predmetem vystavy a co uz ne. Kdyz jsem tenkrat odesel do realneho sveta, vnimal jsem chvili vse jako exponaty. Ta vystava byla unikatni v tom, ze ovlivnila muj pohled na vnejsi svet.
Kdyby se mi nekdy podarilo, aby jen jediny clovek zmenil svuj pohled na cast filmu, kterou bezne odstrihava a vyhazuje, povazoval bych to za nejvetsi poctu.
#Šárka Wimmerová: no, prestoze jde primarne o ten obraz, souvislosti s mym svetem je v nem necekane hodne. Ani moc neverim, ze by je nekdo dovedl rozkodovat, takze si s tim nelam hlavu. Dekuji za uverejneni tveho nazoru, omlouvam se, jestli jsem te zmatl ;)
#Jitka: opravdu je pro mne poctou, kdyz ma clovek s tvou imaginaci zajem o moji tvorbu. Jsem ale teprve na zacatku a to, co mi pod rukama vznika jsou zatim jen jednotlivosti... Ucelenej pohled do meho sveta nejdrive tak za 53 let a 13 mesicu :)
a sakra, zase me nekdo udal... :)
#danniel: a zaroven i format :) Delat neco podobnyho me ale v zivote nenapadlo a nepocitam s tim, ze bych nekdy neco takovyho resil.
#Jitka Kotrbová: jakoze mas zajem o tuhle fotografii v papirove forme? Ja jen, ze az zase nekdy dostanu naladu delat kontakty, abych to sfouknul vsechno najednou...
#Ota: jsem opravdu rad, ze jsi v tom nasel ten zvuk. Myslim, ze tu fotku neni treba obhajovat, chapu, ze v tom vetsina lidi nic nevidi. I ja si vsak myslim, ze tam je naprosto vsechno :)
A taky samozrejme dekuju za to, ze mi po fotograficke strance veris. To potesi :)
#aa*: tohle je ale taky bomba - velmi jemna a kultivovana bomba :)
fifty-fifty [Tr. MyChal Plhoň | | ]
Tr. MyChal Plhoň | | | 09:48:16 04.03.2005
#Jozef Lodič: vicemene jsem to postnul castecne kvuli tem barvam, nicmene tvuj nazor chapu. Te odseknute nohy je mi samozrejme lito, ale kdyz uz nemaj hlavy...
fifty-fifty [Tr. MyChal Plhoň | | ]
Tr. MyChal Plhoň | | | 12:54:26 03.03.2005
S tim urazenim jsi mne trochu pobavil - neboj, foceni si opravdu neberu osobne, zajimal me tvuj nazor ;)
fifty-fifty [Tr. MyChal Plhoň | | ]
Tr. MyChal Plhoň | | | 12:17:48 03.03.2005
ptáci [Valerie Pavlíčková | | ] 5
Tr. MyChal Plhoň | | | 11:58:09 03.03.2005
... jen chvíli V [Jitka Kotrbová | | ] 5
Tr. MyChal Plhoň | | | 09:31:08 23.02.2005
ironman [Tr. MyChal Plhoň | | ]
Tr. MyChal Plhoň | | | 13:50:38 22.02.2005
ironman [Tr. MyChal Plhoň | | ]
Tr. MyChal Plhoň | | | 12:54:42 22.02.2005
Ve veci orezu - leva tmava plocha je tam z meho pohledu dulezita, musim vsak uznat, ze smenseni jejiho pusobeni prirezem fotografii prospelo - pokud ten navrh smeroval na odstraneni cele plochy, pak se ovsem musim podekovat a rici 'ne' :)
#Trianglus: no jo, mas recht :)))
ironman [Tr. MyChal Plhoň | | ]
Tr. MyChal Plhoň | | | 09:49:20 22.02.2005
#aa*n: i zubu ;)
#Dasha Kindlova: je to asi divny, ale to je vicemene v poradku
#Vítězslav Bukovský: osobne ji za klubovou zalezitost povazuju :)
#oaa*dř: thnx, sousede ;)
banální okamžik
[Tr. Ianus Germanicus | | ] 5
Tr. MyChal Plhoň | | | 14:43:20 18.02.2005
holky růžovou [Valerie Pavlíčková | | ]
Tr. MyChal Plhoň | | | 11:28:20 17.02.2005
A co jsem tedy mel na mysli. Je chvalyhodny ozivovat zabehane struktury necim novym. Muj nazor (ze ktereho vznikla ta namitka) je ten, ze neni ku prospechu veci, kdyz se to cini prilis nasilne. Chapu, ze v jinem kontextu tve fotografie mohou (a zrejme i budou) pusobit naprosto odlisne. Zpetna vazba, kterou se tu snazim poskytnout, spociva prave v navaznosti na toto prostredi.
Ja bych se rad podival do tveho sveta, ale protoze jsem prilisna konzerva, potrebuji trochu jemnejsi (pozvolnejsi) zachazeni, vic souvislosti, onen jiny kontext. Verim, ze pak bych si mohl tvy fotky radne uzit.
Tahle fotka je v tom souboru, ktery tu dosud mas, pro me vyjimecna tim, ze by mi nevadilo, kdyby ji vyfotil Lojza z Treskomlat, protoze v ni vidim spoustu symbolu. Rozdil je v tom, ze tady ty souvisloti vidim, jsem schopnej je pobrat. Je otazka, nakolik budou pro divaka dekodovatelny za 5 let - tzn. jestli budou mit nejakou vypovidaci hodnotu o dane dobe (budou vypovidat o stavu fotografie v dane dobe? o dobe samotne jako takove?). Samozrejme jde taky o to, jestli to vubec je zamer fotografa...
Pokud podobnych vytvoru bude pochazet z dilen ruznych lidi vic a ty lidi se nejakym zpusobem sdruzi, pak to v ramci te skupiny bude mainstream. To, co se zde celou dobu snazim napsat je, ze mainstream ve tvem pojeti jde mimo mainstream zde na pp. Obcas se zrejme taky vydavas i mimo sve pojeti mainstreamu. Pokud takovej vytvor (mimomainstreamovej mimomainstream :) ) umistis sem, pak je velmi tezky do nej proniknout, protoze chybi (me osobne) ten jeden mezistupen.
huf, uz vim, proc radsi drzim jazyk za zuby :)
holky růžovou [Valerie Pavlíčková | | ]
Tr. MyChal Plhoň | | | 14:57:34 16.02.2005
holky růžovou [Valerie Pavlíčková | | ] 5
Tr. MyChal Plhoň | | | 12:25:45 16.02.2005
ahoj, ja jsem zivot [Tr. MyChal Plhoň | | ]
Tr. MyChal Plhoň | | | 10:46:58 16.02.2005
Kdyby se mi nekdy podarilo, aby jen jediny clovek zmenil svuj pohled na cast filmu, kterou bezne odstrihava a vyhazuje, povazoval bych to za nejvetsi poctu.
ahoj, ja jsem zivot [Tr. MyChal Plhoň | | ]
Tr. MyChal Plhoň | | | 10:37:48 16.02.2005
ahoj, ja jsem zivot [Tr. MyChal Plhoň | | ]
Tr. MyChal Plhoň | | | 10:20:46 16.02.2005
#Šárka Wimmerová: pro same otazniky jsem nepostrehl, co je predmetem otazky :)
ahoj, ja jsem zivot [Tr. MyChal Plhoň | | ]
Tr. MyChal Plhoň | | | 09:59:43 16.02.2005
#Vlad: fotky, kdy odcvakavam na nulu jsou jedny z nejlepsich :))
zrozeni k svobode [Tr. MyChal Plhoň | | ]
Tr. MyChal Plhoň | | | 10:26:59 14.02.2005
zrozeni k svobode [Tr. MyChal Plhoň | | ]
Tr. MyChal Plhoň | | | 12:34:11 11.02.2005
#danniel: a zaroven i format :) Delat neco podobnyho me ale v zivote nenapadlo a nepocitam s tim, ze bych nekdy neco takovyho resil.
#Jitka Kotrbová: jakoze mas zajem o tuhle fotografii v papirove forme? Ja jen, ze az zase nekdy dostanu naladu delat kontakty, abych to sfouknul vsechno najednou...
kazdodenni malickosti [Tr. MyChal Plhoň | | ]
Tr. MyChal Plhoň | | | 13:35:26 09.02.2005
kazdodenni malickosti [Tr. MyChal Plhoň | | ]
Tr. MyChal Plhoň | | | 12:45:21 04.02.2005
A taky samozrejme dekuju za to, ze mi po fotograficke strance veris. To potesi :)
#aa*: tohle je ale taky bomba - velmi jemna a kultivovana bomba :)