Uff Georgi, diky ... mel jsem na mysli rovnodennost, samozrejme. To byl ostatne jeden z duvodu, proc je nazev v anglictine, cestina te libozvucnosti moc nedodava. Snad prave proto jsem nestastnou nahodou sklouzl v terminu o par mesicu vpred :P
Jejda, paradicka. Mam uz par podobnych zkusenosti, ale uz ani sam nevim jak jsem se s nimi vyrovnal. Nejspis jsem se je naucil ignorovat, coz se mi evidentne vymsti v podobe nalepky ticheho blazna :P
jakub zeman: Naprosto souhlasim, mnoho prostoru na vyvoj trendu nezbyva. Pak tu treba vznikne docela zivotoschopna analogie s evoluci mody - ze se cely prubeh zakonzervuje v periodach. Opravdu si neodvazuji nic predstavovat, protoze clovek, respektive lide zminovani v popisku, se dle meho nazoru kazdy nachazeji v jine fazi cyklu, ve kterem hledat aktualni ideal je cirou utopii. To znamena, ze tu bude vzdycky dostatecne pocetny dav, ktery bude neustale oponovat. Mozna si kazdy jediny fotograf projde vsechna nazorova stadia (treba i nekolikrat za zivot) a i nadale bude moci koexistovat ona pohybove rozostrena fotografie spolecne s dokonalym vyobrazenim chaosu.
... co se ale potom stane, kdyz se podle te teze clovek, ktery chce byt fotografem, nakonec uspesne propracuje k druhemu extremu. Nastane prevraceny zpetny chod ?
Jeeee, .... jednadvacet....jednadvacet.....jednadvacet..... Zlomilas rekord! Já na ten snímek čučel s přestávkama snad pět minut, než jsem si srovnal na co se vlastně snažím zaostřit. Už taková finesa ti vynesla plný počet, a to ještě nepočítám estetický vjem! No paráda, stupnice nestačí!
Libi, skoda zes je nasel az v dobe, kdy se o ne nekdo postaral. Co treba zkusit vyrobit lehce "vylecenou verzi" ? Zrovna na takovyto prach je v PS velice sikovne udelatko. Sice s tim zabikes nekolik desitek minut, ale vysledek bude dokonale sedaci, ustaotviraci snimek;) Take doporucuji opatrnost u doteku s rameckem , zbytecne to rusi cely vjem. Ovsem kompozice je presne takova, jak ma byt. 4+
Je to vyborny namet. Snimek s podobne resenym prunikem s rovinou letos vyhral svoji kategorii v publikaci Exposé 2. Tam se sice jednalo o skulpturu upravenou tak, ze byla-li by pouzita na synovi, ten by jiz nikdy v zivote za slecnu zamenen byt nemohl. Nicmene vysledek mel podobne kouzlo.
Zrovna podobny vysledek jsem ulovil tuto nedeli a kresba linii nebyla take nic moc, lamal jsem si nad tim hlavu, protoze jsem se kvuli tomu tahnul nahoru s pekelne tezkym Manfrottem. Pak mi ale doslo, ze v takto tlumenem duotonu kontrasty proste zanikaji.
Osobne bych doporucil vetsi vyrez, to "pokryti" je az prilis velke na akcent - ten staci naznacit, neni treba ho doslova DEMONSTROVAT.
A pokud se ti pri odzoomovani objevi nebe, ktere predpokladm jsi chtel vytesnit, tak vezmi nuzky a jednoduse ho odstrihni. 3++
Hezoucke, takrka reklamni snimek. Ciste teoreticky by micek mohl byt krapet vetsi a odstin svetla mene asijsky a horizont vodorovny, nicmene porad je to paradni snimek jen s nekolika malo muskami
Takovouto stylizaci mam rad, a dokonce jsem ji uz videl dotazenou do briliantniho podani - vlastni celisti jsem si tenkrat zpusobil pohmozdeniny kolen :) Snimek tezil z vetsi hloubky ostrosti a ke stesti autora se jeste za listem rysovalo zlute pozadi.
Nemusi byt vsechno dokonale, ale ty oschle partie a neostrost snimku ublizily
A jejda stiny si hraji. Vidim ze zamer byl vystupnovat dynamiku zatacky pomoci stinu. Opravdu to diky uhlu vypada, ze se slunce smrsklo v malinkatej pumlic a stiny se toci kolem neho v radiusu. Nemas jeste snimecek urobeny o pulkrok doprava ? Chtel bych porovnani - to abych poznal, zda zebra ma zacinat radsi cernym nebo bilym pruhem.
Viktória [Tono Raditsch | | ] 5
Robert Mekiš | | | 06:01:49 28.09.2004
.: GATES to EQUINOX :. [Robert Mekiš | | ]
Robert Mekiš | | | 21:12:57 27.09.2004
Co Japonci nechápali [Stanislava Bürgerová | | ] 5
Robert Mekiš | | | 21:07:44 27.09.2004
insomnia [jakub zeman | | ]
Robert Mekiš | | | 20:26:06 27.09.2004
To znamena, ze tu bude vzdycky dostatecne pocetny dav, ktery bude neustale oponovat. Mozna si kazdy jediny fotograf projde vsechna nazorova stadia (treba i nekolikrat za zivot) a i nadale bude moci koexistovat ona pohybove rozostrena fotografie spolecne s dokonalym vyobrazenim chaosu.
insomnia [jakub zeman | | ] 4
Robert Mekiš | | | 19:56:32 27.09.2004
Pusté nebeské boxy [Stanislava Bürgerová | | ] 5
Robert Mekiš | | | 17:16:34 27.09.2004
Kanalizace v běhu času [Roman Šinágl /trek/ | | ] 5
Robert Mekiš | | | 15:46:36 27.09.2004
Sivá brada [Luboš Richter | | ] 5
Robert Mekiš | | | 15:11:13 27.09.2004
Zkrátka haló tu společně s divokým úhlem funguje, pro mne je tato fotka přehlédnutou perlou. Pokračovat prosím
vrstvy [Petr Hořice | | ]
Robert Mekiš | | | 15:06:33 27.09.2004
vrstvy [Petr Hořice | | ]
Robert Mekiš | | | 15:06:02 27.09.2004
vrstvy [Petr Hořice | | ] 5
Robert Mekiš | | | 15:05:05 27.09.2004
.: GATES to EQUINOX :. [Robert Mekiš | | ]
Robert Mekiš | | | 14:36:09 27.09.2004
... hlavně nesplynout s davem ... [Radek Kramosil | | ] 4
Robert Mekiš | | | 14:16:00 27.09.2004
Odpočinek v kamení [Evík zeměkoulanová Černá | | ] 5
Robert Mekiš | | | 14:03:56 27.09.2004
Horizonty: s pokrytim [Vlado Baier | | ] 4
Robert Mekiš | | | 13:57:59 27.09.2004
Osobne bych doporucil vetsi vyrez, to "pokryti" je az prilis velke na akcent - ten staci naznacit, neni treba ho doslova DEMONSTROVAT.
A pokud se ti pri odzoomovani objevi nebe, ktere predpokladm jsi chtel vytesnit, tak vezmi nuzky a jednoduse ho odstrihni. 3++
Podvečer na golfu [Michal Kvarda | | ] 5
Robert Mekiš | | | 13:46:43 27.09.2004
Motýl 9 [Milan Arnošt | | ] 4
Robert Mekiš | | | 13:42:53 27.09.2004
Nemusi byt vsechno dokonale, ale ty oschle partie a neostrost snimku ublizily
.: GATES to EQUINOX :. [Robert Mekiš | | ]
Robert Mekiš | | | 13:31:41 27.09.2004
.: GATES to EQUINOX :. [Robert Mekiš | | ]
Robert Mekiš | | | 13:30:45 27.09.2004
Stínohra [Roman Šinágl /trek/ | | ] 5
Robert Mekiš | | | 18:55:53 26.09.2004