jakub: misto filmu je pouzita sklenena deska ve vopdnim roztoku s kulturou ras.... tam kde je svetlo, rasy se chyti a rostou... nakonec je to pozorovano/skenovano proti cernemu pozadi, takze vlastne pozitiv :o)
vyhody jsou v podstate tri: prvni vyhodou algografie je jeji ekologicnost. nepracuje se s zadnymi nebezpecnymi chemikaliemi ci materialy, ktere jsou v klasicke i digitalni fotografii bezne pouzivany. druhou nespornou vyhodou je jeji nezavislost na civilizaci. algografickou komoru i desku lze zkonstruovat na kolene ve velmi primitivnich podminkach. nejvice high tech material jsou velke sklenene desky. predpokladam vsak, ze pokud bych se ocitnul v pripmitivni kulture, ktera jeste vyroby vetsich kusu skla nezvladla, mohl by ji zastoupit brouseny kristal. metoda by se vsak prodrazila. konecne treti nespornou vyhodou je, ze nepotrebuje sekundarni zpracovani v laboratori ani na pocitaci, jedna se vlastne o jakousi okamzitou fotografii typu Polaroid. Tato vyhoda je bohuzel zastinena delsimi expozicnimi dobami (cca tyden i vice)
milan: venuji tomu sekci na svem serveru kyknos.org---- ale vzhledem k tomu, ze jsem zatim neudelal ani ty sekce co uz delam dva rokjy , tak to jeste asi nejaklou dobu potrva. jsem holt lenoch :o(
Jakub Friedl (Kyknos) |
(inside view) [Tom B/W Barva |
Jakub Friedl (Kyknos) |
(inside view) [Tom B/W Barva |
Jakub Friedl (Kyknos) |
Jakub Friedl (Kyknos) |
Jakub Friedl (Kyknos) |
Jakub Friedl (Kyknos) |
Jakub Friedl (Kyknos) |
Jakub Friedl (Kyknos) |
Jakub Friedl (Kyknos) |
Jakub Friedl (Kyknos) |
Jakub Friedl (Kyknos) |
Jakub Friedl (Kyknos) |
Jakub Friedl (Kyknos) |
Jakub Friedl (Kyknos) |
Jakub Friedl (Kyknos) |
Jakub Friedl (Kyknos) |
Jakub Friedl (Kyknos) |
Jakub Friedl (Kyknos) |
Jakub Friedl (Kyknos) |
Jakub Friedl (Kyknos) |