Přeskočit na obsah
Přihlásit Registrace
« předchozí
zpět do galerie
další »
Lenka 7

Lenka 7

| 18.10.2003 | portrét
Technika:
Canon33 + Sigma 70-200 HSM f/2.8 + Fuji Neopan Acros 100
Poznámky:
... na zaver jednu "jinou" s Lenkou.
Bodů: 132 (93) · Zobrazení: 1286
Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte.

Komentáře (108)

12:45:27 24.12.2006
5
20:38:28 12.07.2004
ano..to svetlo je velmi nezne...rekl bych az milosrdne
14:13:44 22.06.2004
:o)
5
18:23:38 21.01.2004
5
09:27:55 24.10.2003
Renata: :) jooo, tak to mas pravdu... to je o tom, ze ona ta barva z prostor kolem nehnu leze taky nekolik tydnu :)) Asi sem na modelky moc hodnej....
21:39:41 23.10.2003
jinak musím pochválit "něžné" světlo, které hodně přidává na atmosféře !
21:38:22 23.10.2003
David : ha, ... zajímavé téma ! ... :-)
(fakt, že mě zaujal ten autorský záměr) ... když jsem fotku zkoumala tak mi právě nesedělo, že má ty ruce "krví" potřísněné způsobem, jakým má (vysvětlení je houba). Zvláštní na tom je asi právě to, že nemá potřísněné prsty z vnější strany (zkus "vybrat vnitřnosti", zkus zastavit krvácející ránu... vždycky to dopadne s tím potřísněním nějak jinak... :-)) mudruju co ? :-))
20:53:22 23.10.2003
Renata: Tak s tou rukou si se zrovna netrefila. Krev totiz na ni nebyla namatlana, ale byla napustena do houbicky, kterou modelka pote v dlani stiskla a curky udelali stopy, jake vidis na fotografii :) I kdyz jsi tedy uplne vedle, mas samozrejme pravdu o tom aranzma... je to dano hlavne tim, ze v dobe foceni tohoto zaberu byla uz takrka uschla (proto dela na dlani mapy, proto to nekomu prijde jako bahno).
16:38:19 23.10.2003
hm... koukám na to a čtu si autorský záměr... a neštimuje mi to. Přemýšlela jsem, co mi vlastně nesedí, a zjistila, že "umělost" je daná dlaní a prsty (ze kterých je vidět aranž a působí dost nepřirozeně). Škoda, že je ta ruka namatlaná, myslím, že by to jinak byla docela hravá fotečka, třeba s mottem, že za plotem ji právě ten svět teprve čeká :-)
4
18:03:43 21.10.2003
Líbí se mi tóny, kompozice a holka :) Nelíbí se mi výraz k tomu bahnu (nebo co to je) a k mříži. Nelíbí se mi opět slité stíny (asi bad scanner).
10:09:39 21.10.2003
jujky tady se to ale resi :o)))))))))))) co ja bych k tomu..tato mi prijde takova pastakova....jako prosim prosim pekne koukam oni me tu biji ..... to je muj pocit...neda se tomu 100% verit, ale proc ne....takove fota tu obcas najdeme jen s detma z hriste ci ze za plotem vidime projizdejici vlak....ocenuji snahu a jine pojeti cele serky :o)
4
09:50:23 21.10.2003
5
10:15:20 20.10.2003
4
09:43:44 20.10.2003
Michal: uz by toho bylo moc :) S Acrosem je problem... neda se poradne sehnat (v kinofilmu) ani v Praze... mam posledni a ani u Skody, ani v LM Fotu dalsi nemaj
09:30:23 20.10.2003
Z celé té serie tahle fotka mě zaujala nejvíc.. 5+
5
08:49:41 20.10.2003
5
23:57:21 19.10.2003
. . . . a taky, už bych též rad dostal k Fuji neopan Acros, zatím kam se přijdu na něj zeptat tak na mě čučí jak zjara :-(
23:56:08 19.10.2003
co se mi tam važne moc libi je ten sklon a taky ten gradient na pozadi... výborně..... a obsahově? takhle se to špatně hodnotí, alebrž sedím u 13" LCD a ani nevidim celou photku najednou ale tak nějak můžu vytušit že tohle dílko ve velikosti 60x90 by na mě asi hodně zapusobilo.... bodove hodnocení si necham asi na později, ještě o tom popřemyšlím.... /jestli jsou teda ty body vubec nutne? :-))))/ . . . . myslim si že cela tahle serie "Lenka" je moc moc dobra, jen škoda že tu na pP už končí :-(
22:36:57 19.10.2003
přesně jako Katka, být tam štětec a i piksla s barvou tak je to jasný...
22:14:01 19.10.2003
4
21:37:23 19.10.2003
Je to těžce diskutabilní
5
18:27:12 19.10.2003
5
15:49:50 19.10.2003
Tvůj záměr bych z toho nepochopila. Přijde mi, že natírala plot, a když zjistila, že ji fotíš, tak se na tebe podívala
13:22:41 19.10.2003
krcaceni by me v zivote nenapadlo... na to se tvari moc blazene...
12:06:07 19.10.2003
5
11:32:52 19.10.2003
Davide, to bylo slovo fotochlapa!!!
<br>PéEs: "Zahraj to znova, Same..."
10:50:52 19.10.2003
A sakra, on už tu mezitím proběhl další komentář, to moje se vztahuje k tomu předchozímu 10:32:47 19.10.2003 a tak nějak už je navíc, jak na to tak koukám :-)
10:49:18 19.10.2003
DZ - troufám si oponovat ;-), viz můj první koment zde .... ale o to tu neběží :o) . Pořád si myslím, že myšlenku nepodporuje zpracování ( a stále si myslím, že výrazem modelky to není ) a v tom je ten problém "nepochopení". Zločin a trest ...... romantická představa o potřebě provinilce o zasloužený trest, nehraje mi to, ať dělám, co dělám. Je fajn, že při pohledu na fotku běží otázky, co se stalo, proč ten výraz, proč je za mříží, proč má špinavou/zakrvácenou ruku, ale dál to nepřeskočí.
10:43:10 19.10.2003
Co se tyce hodnoceni. Jakkoliv si vazim Jitciny obhajoby, nemyslim, ze je uplne nutna. Nemyslim, ze bych potreboval motivovat, stejne tak bych nevyzadoval od kritiku, aby meli zkusenosti s tim konkretnim druhem foceni (jakkoliv chapu, jak jsi to, Jitko, myslela, a souhlasim, ze pak takova pripominka je vecnejsi a rozumnejsi nez "mas ostry mrize"). Jediny, co bych opravdu chtel, abych se podobny smrste komentaru ci primo diskuze pod fotkama dockal pokazdy. Protoze dokud se sem vracite, premyslite o tom, bavite se o tom, tak ja jako autor se tetelim blahem... dokud moje fotky neprechazite s "hmm... libi/nelibi", je mi fajn :) Ja vim, proc jsou mrize ostry. Opravdu nepotrebuju kazani ohledne zakladnich pravidel fotografie. Potrebuju ale slyset, ze v tom nic nevidite, ze je ta fotka tak nejak placata... brecet kvuli tomu nebudu, spis si reknu "sakra, tak jinak..."
10:33:17 19.10.2003
Hmmm, zas na to koukam... A mozna vim, proc mi vadi ta mriz. Vadi mi, ze je mezi mnou a Lenkou... Nejdriv mi vadila jeji "ostrost". Ted si spis uvedomuju, ze mi vadi jeji "pritomnost". Cece, ja to snad pri nedeli zacnu chvalit... :))) Ted na sebe jeste necham chvili pusobit ten vyraz...
10:32:47 19.10.2003
Ianus: mozna ve fotce hledas neco, co tam autor nemel v umyslu dat... ale mas pravdu v tom, ze kdyby to bylo vyfoceny dobre, tak lidi nemektaj o ostry mrizi a neostry holce.
<BR><BR>
miso: myslenka ocividne neni okata, neb nez sem ji sem napsal, tak to nepochopil NIKDO :) Takze asi tak :) Napadlo te treba, ze nekrvaci? Ze ma jen ruku od krve? :) Rozhodne nejbliz byl Boris, kterymu doslo, proc je asi umazana ruka. (On zas neni takovy problem ji rozmatlat zapesti a spustit tu "krev" odtamtud... jenze to by zas bylo trochu o necem jinem, ze?
10:21:56 19.10.2003
Jitko: asi bych ti odpovedel podobne jako LV... a jeste bych dodal, ze presto si troufnu <b>slusne</b> napsat, ze na me ta fotka nepusobi a pokusit se vysvetlit proc... neni mi jasne jak bych mohl (zrovna) Davida demotivovat - jestli mu muzu neco dat, tak je to muj nezkresleny komentar... on vi co a jak priblizne hodnotim a umi si to prebrat sam ,-) btw- uz v prvni vete (v zavorce) jsem napsal, ze jde samozrejme jenom o moje subjektivni hodnoceni... a nakonec: samozrejme, ze tato fotka je mnohem poctivejsi a vice "fotkou" nez ty sterilni "mnohasetbodove" vykalkulovane libive fotky - ale o tom se prece dohadovat nemusime...
10:14:19 19.10.2003
nesedí mi výraz modelky, prostě se za tu mříž nehodí, technicky dobré
4
09:23:55 19.10.2003
Nevím, jestli ta barva na ruce má znázorňovat krev, nebo čerstvě natřeno. Jinak když na to kouknu, tak celkem fajn. Možná bych jí rozepnul ještě jeden knoflík na blůze
4
09:08:42 19.10.2003
Ale ne, teď vážně mě připadá, že si ze mě model dělá srandu, jak se tak na mě posměšně dívá - že v Zoo za mříží jsem já a ne ona - proto mě to zaujalo . A ruka - dělá z ní "pračlověka" něco přírodního.
5
09:06:35 19.10.2003
Jdu sem z galerie neměla by se ta fotka jmenovat CHcete mě 1? <br>
09:02:36 19.10.2003
4
07:43:41 19.10.2003
4
02:03:36 19.10.2003
Milan Santoyo rulez :-)))
01:48:08 19.10.2003
Jo - viz Tom - Nikam prosím nechoď!!! :O)
01:45:19 19.10.2003
Jitko, nezkusil. Nikdy jsem nezkusil fotografovat model... A ani to zatím nemám v plánu... Mne víc baví fotit to co je nějak tak samo přirozeně kolem mne... Myslím si, že bych ani neuměl pracovat s modelem... Zřejmě by to byla křeč... Říci někomu: "sem se postav, tu ruku takhle, druhou sem, bradu trochu níž..." Ne, opravdu bych nevěděl... A říci: "Tvař se tak, jako že..." No, to si už vůbec nedokážu představit... Ano, opravdu a zcela bez legrace se přiznávám, že neumím pracovat s modelem, a že jsem to nezkusil...
<br>Jo, a ty mříže cejtim kolem sebe festovně... To je fakt...!!! Dokonce jsem o tom jednou napsal básničku... Jedinou, kterou mám... Ale mříže ve vztazích na pP? To mne šokuje... Já jsem tu ještě stále nováčkem, a právě pP pro mne znamená ohromnou svobodu... Mříže vidím všude jinde... Jistě, autory na pP lze rozdělit podle různých skupin - krajináři, portréťáci, reportéři... Ale jestli se zde dějí nějaké vztahové šílenosti, tak to by mne velice mrzelo...
<br>Jitko, moc si vážím Tvých otázek a vůbec poctivého přístupu k focení (a určitě i k jiným věcem). Opravdu ;-)
01:36:52 19.10.2003
Jitka: ale jo, souhlas :) Teda kromě posledního bodu. Nikam nechoď!!! ;o)
01:32:38 19.10.2003
Proc ma tak spinavy ruce ??? <br>
to nevi ze kdyz jde ze zachodu si ma umejt ruce a tez se pouziva hajzlpapir ???<br>
:)))
01:27:57 19.10.2003
5
01:18:50 19.10.2003
Ne ne ne... Tomíku :o)
<br>1) to jo mooooc dobře že tu diskusi sleduješ, to se mi líbí
<br>2) Ta otázka ohledně focení je položena velmi vážně!!! Otázka je zdánlivě položená nesmyslně, zkusil jsi se to nebo někdo jiný z Vás? Pakliže ano, pak zjistíš, jak těžké je to pracovat s modelem.... to není obhajoba, to je fakt, se kterým je jaksi nutno počítat.....
<br>3) Otázky a odpovědi zde položené považuji velmi důležité, mnohem a mnohem důležitější než u fotografií obdadřených moha set body, přitom jde o fotografie někdy nevyjadřující a nesdělujicí VŮBEC NIC...
<br>4) doufám že jsem mezi přáteli, a diskuse mě zajímá. Závěrem přidám jeden argument: pokud se cítím být mezi přáteli, pokusím se autora (i jiné autory) motivovat. Bohužel zde na PP to není častým úkazam :o(((
<br>Doplňuji: Zachoval je na mě často našňupnutej: čas od času mu sdělím, že mě PP nebaví a že ho opustím. Doteď jsem to neudělala přes veškeré choutky..... pokud mě stísňující mříže zdejší komunity dotlačí k tomu, že se budu cítit úplně nesvobodná, v klidu opět všechno pomažu co jest mé a udělám to :o)
00:58:02 19.10.2003
Jíťo, odpovím i já protože jsem se ve svém příspěvku snažil o to, co řekli kluci lépe i za mne. Kdyby to David neřekl, já bych to v tom neviděl. To ale nic neříká o tom, že by fotka byla špatná, chyba může být u mě. Mně prostě přijde vyumělkovaná ale Tobě se líbí. A to je snad v pořádku. A argument: zkusil sis to? To snad ne!!! To můžu mluvit jen do toho, co jsem si zkusil? To abych šel honem natočit film, složit písničku, napsat knihu... :)))
00:54:38 19.10.2003
jitka: skoda, ze si sa nespytala aj mna... :) a konecne by som aj body mohol dat
3
00:52:23 19.10.2003
smejici se holka s rukou od bahna? no a pak sem si prece ten Tvuj pribeh... ...hmm, zajimavy :)
00:51:45 19.10.2003
moji mili panove LV a IG, nechci byti zbytecne protivna :o)) otazka zni: zkouseli jste uz neco podobneho fotit? Ja jen, ze je to docela tezky, uz mam prvni zkusenosti za sebou.... teda jestli můžu do toho kecat, na mě to působí spíše jako Inscenovaná fotografie nebo Ostatní.... kromě výrazu který bych uvítala jiný (to jsem již uvedla), co mříž? Jste vy sami tak moc svobodní ve svém životě ve všech směrech, že reálná mříž jako vizulení vjem a myšlenka násilne nesvobody z určitého důvodu, (mříz, na kterou je zaostřeno), vám nic neříká? Jsem docela zvědavá na vaši odpověď, neboť trochu souvisí i přesouvá problém do související polohy... a co pribeh - byt jako fikce - devcete za mrizi... ? Nema byt pribeh jako zamer treba smutny? Jak byste to udelali? Nejsme náhodu my všichni spoutáni kupou neviditelných mříží? Někdo dobrovolně více, někdo méně, a někdo třeba vůbec? Co myslite? Díky předem za odpověď :o)
00:32:34 19.10.2003
Kukám na tu fotku už asi 15 krat (aj to o niecom svedci) a rozmyslam, co mi na tom nesedi. odhliadnuc od toho, ze je myslienka prilis okato vyjadrena, nespolupracuje tam podla mna viacero detailov. ako som uz spominal, krv na mna neposobi ako krv. a ked aj, odkial jej tecie? ruka je len zamazana.... a potom, ked uz tak velmi krvaca, asi by sa netvarila takto. neviem, v tomto pripade by to asi bez "krvi" bolo lepsie.
00:26:04 19.10.2003
4
00:22:10 19.10.2003
Když se tu už rozjel takovej mejdan, tak si také přihodím: Davide, snad se nebudeš hněvat, snad mne nenakopneš, ale na mne tato fotografie nepůsobí autenticky. Chápu, že nejde o reportáž, ale i přes to by portrét měl alespoň trochu působit hodnověrně... Pohled modleky vlastně působí autenticky (prostě dívá se upřímně do čočky) nikoliv však to, co je kolem... Kulisy a rekvizity jsou jakoby z umělé hmoty a ani náznakem nekomunikují s výrazem Lenky... Možná se zeptáš, a kdo říká, že by měly komunikovat... Nakonec nejpravdivěji působící emoce je ta, kterou zmínil v žertu Stepan Mikuda: prostě natírá plot..., respektive odpočívá po natírání plotu... Ano, to je ta emoce, kterou nyní vnímám... Takže hodnotím kompromisním množstvím bodů...
3
00:12:56 19.10.2003
nechava mne ta fotka zcela chladnym, bez zajmu - neoslovuje me... v prvni chvili jsem si pomyslel "prearanzovana", (jenom pro upresneni, to co jsem napsal neznamena, ze je ta fotka spatna... jenom proste konkretne na me nepusobi), ale kdyz jsem si precetl tu diskuzi, tak se zastavim... btw - myslim, ze ty "Karbusickeho" rozbory prichazeji na radu vzdy kdyz fotka nefunguje "sama o sobe" a kazdy se snazi nejak nalezt a pojmenovat co to je, to co mu vadi... fotky, ktere funguji mohou byt plne "karbusaku" a nikdo na to ani nevzdechne ;-) ... myslim, ze chces tou fotkou vypravet, ale pro to vypraveni jsi pouzil strasne jednoduche symboly, takove tri vety hole: mriz, krev/bahno, jeji vyraz ... jenze jenom z holych vet Pribeh nevykrouzis (imho) tam chybi nejaka poezie, nejaky figl, ktery by to vsechno propojil dohromady ... moc jsem se rozkecal a napsal prilis mnoho slov a nevim jestli se mi podarilo nejak rict, co jsem chtel ,-) ta fotka mi prijde sympaticka tou chuti o pribeh
00:07:42 19.10.2003
tak tak :o)
23:43:20 18.10.2003
Jitka: ono to chce lidi trochu nakopnout... kdyz ted vidim ty posledni komentare, tak je to parada...
23:40:52 18.10.2003
4
23:30:45 18.10.2003
To neni pravda mriz se mi libi ale ostril bych ji jinak ruka taky ale nevim proc ta "spina" a Lenka se mi taky libi ...!:-)
23:25:39 18.10.2003
teda teprve ted jsem si precetla diskusi a tak nejak mi pripomnela to, co se strhlo u moji posledni fotky :o((( - sakra nekdy zapominate pratele na to, ze je to i o obsahu a nejake invenci autora.... a to je skoda :o(((. Cesta k fotografii neni vubec jednoducha, klise a klasicky technicky velmi libive fotografie dokaze fotit kde kdo.... sorry, to je muj nazor.... je tu na PP vic podobnych fotek (jinych autoru), u kterych si pomyslim neco podobneho, maji casto mene bodu nez ty co jsou tzv. TOP, ale vetsinou si nazor nechavam pro sebe, uz jsem asi stara a obita na to poslouchat urazky :o((((
23:20:32 18.10.2003
uááááá, "Krvavej román"!!! k dokonalosti tohoto výtečného díla už chybí jen afektovaný výraz z éry němýho filmu!!! tady chybí to napětí z neodvratného konce, protože Lenka se tváří stejně, jako bys ji blejskal softovým fitlrem v bílých šatech na lánu plným lučního kvítí... má dobrý stíny pod očima - proto mne napadla s ohledem na krev ta asociace s Vláčilovým filmem, ale ještě by to chtělo pilovat k dokonalosti... chybí tam to provinění, odfláknul jsi nehty - ta ruka musí vyzařovat to šílenství, musí být vidět ta špína která přinutila "nebohou pannu" k tomuto činu!!! Začínaj mi ty tvoje krvavý fotky docela bavit, chce to dle mého pouze dotáhnout tu mystiku a dílo bude dokonáno... držim palec, neboduji a těšim se na další... :-)
23:16:25 18.10.2003
dobry, to se mi moc libi. Chvilku se na to clovek kouka a hned se nabizi nejedna otazka, na kterou neni lehke hledat odpoved... dojem by byl jeste vetsi, kdyby byl jeji pohled jeste vaznejsi nebo primo nestastny (prosici o pomoc), vis takovy zamysleny, ktery sam o sobe poklada otazky... :o( diky za fotecku, snad nekdy ve vetsim provedeni :o)
23:10:36 18.10.2003
no, on ten záměr tam jaksi zřejmý je, ale co mi brání v bezprostředním přijetí fotky je způsob podání. Já nevím, JAK lépe a JESTLI lépe ... Moc se mi líbí - všeobecně - tvoje práce s modelem i výtvarná podoba fotky. Ale tady mi trochu překáží jistá manýra (?), klišé (?) .... nevím, možná potřebuji víc času .... jo, výraz Lenky je v pohodě, ten odpovídá tomu, co měl zřejmě vyjadřovat. Skoro si říkám, že je to hodně ve "scénogradii" fotky - mříž takhle našikmo a takhle "tuš" na ruce...jinak pocit prostoru před a za
23:00:27 18.10.2003
nebezpecny zensky zvodny pohlad co sa konci ... obcas dobre :)

tak nejako to na mna posobi a ta mreza je fajn, dotvara to.
22:58:12 18.10.2003
Idealni bez mrize, samozrejme pak taky bez ty krve a vubec ta ruka je tam zbytecna, takze vlastne asi neco jako ty predesly, teda kdyby meli konvencnejsi kompozici a nebyly z nadhledu :)))) Tak nejak si to myslel? :)
<BR><BR>
Jo jo, taky mam rad, ze u mych fotek hodne komentaru... tak to ma byt...
22:46:03 18.10.2003
Hele uplne zeru jak u tvejch fotek je nejvic komentaru co sem kdy videl!:-)Ale jy ac sem amater bych asi taky radsi ostru Lenku nez mriz mysli, ze by to bylo netci ale nejak poradne neostrou mriz!:-)
22:31:17 18.10.2003
Ja se nejak nemuzu popasovat s tou mrizi....
22:19:46 18.10.2003
Smutne? Urazene? Sakra, furt se v holkach nevyznam... :-))))
22:15:12 18.10.2003
Jirka: je hezky, ze tu kazdy za tim plotem vidi holku s uplne jinym vyrazem :)
22:10:42 18.10.2003
ok ... jen jsem psal svuj nazor a ptal se, jestli to myslis vazne :) ... ja tam vidim veselou holku se svudnym vyrazem na hony vzdalenym tomu, cos popsal ... ale fotka je to pekna .. trochu horsi je uz kresba
22:08:14 18.10.2003
Jirka: popisoval sem myslenku, ne fotku... tou mrizi je vyraz trochu rozbity (trochu vic, nez sem cekal), takze jaky mela vyraz vim tak asi ja a ona :) Mela se tvarit vydeptle, uveznene... ja to tam vidim, coz nutne neznamena, ze to tam musi videt i ostatni, ze? :)
22:07:35 18.10.2003
tak to si nemyslim
22:04:46 18.10.2003
stepan: spis sem to asi blbe nafotil :) Stane se...
22:02:47 18.10.2003
po te historce jsem zmaten :-)))) ... urazene kouka???? ... myslis tuhle fotku??? :-)))
22:02:20 18.10.2003
Jirka: kazda fotka ma jasny zamer... obcas se holt nepovede ji udelat tak citelnou, aby ten zamer dosel kazdymu... mne staci, kdyz u mych fotek bude aspon premyslet, misto vyjmenovani porusenych pravidel z Photolifu... na to ze se spouste lidem nebudou libit jsem vcelku pripraven :)
22:01:55 18.10.2003
teď vážne: mě se ta fotka fakt moc líbí, ale nemám z ní žádnej pocit asi nemám fantazii
21:59:38 18.10.2003
Stepan: jo jo, uz sem skoro brecel :)
21:59:28 18.10.2003
prijde mi to tak trochu bez jasneho zameru a moje fantazie bohuzel zustava zcela chladna :-(
21:59:27 18.10.2003
Hmm, tak jo, co s Tebou! :-)
5
21:58:12 18.10.2003
Vidim, ze se snahou brat tu fotku jako celek, to tu nebude slavny (ta PP degenerace "rozkladani fotek na stavebni kameny" je strasna, lidi... ale delam to taky :), tak vykecam zakladni myslenku za touhle fotkou. Na jedny strane je svet, na druhy ona a mezi tim mriz. Ona do toho sveta uz nepatri z nejakeho jasne nestanoveneho duvodu (rekneme symbolizovana tou krvi), ale uz se k nemu davno nesnazi prelezt, uz na nej jen smutne, trochu urazene kouka.
21:57:27 18.10.2003
páči a velmi
5
21:55:16 18.10.2003
no nic kouknu na tu labuť co je po tobě a spát
21:53:33 18.10.2003
já viděl že jsi smutne,ře tě nikdo nechápe tak jsem si řek :udělej mu radost a rozvesel ho :)
21:52:08 18.10.2003
stepan: :)))
21:48:47 18.10.2003
ale nesedí mi výraz
21:48:29 18.10.2003
je to možná ujetý ale vydím ostrou mříž , kontrast napadá mě jen rozdíl mezi životem a smrtí
21:46:40 18.10.2003
je na druhý straně
21:46:25 18.10.2003
David: tak to zalezi na cele story, kterou z toho nevidim. Mohl to byt vyraz bezmoci, vasne, ...cokoliv.
21:43:01 18.10.2003
Mriz je ostra z jasneho duvodu... tak nejak o ni jde v prvni rade :) Neni to zrejme?
21:39:06 18.10.2003
.. ta ruka působí, že je jen umazaná .. není poznat čím . ostrá mříž daná na křivo .. a lehce otrávený výraz Lenky ... příjde mi to jako pokus o něco .. co nevyšel ..
21:37:02 18.10.2003
Lunes: ok, jaky by sis predstavoval ten vyraz ty?
21:31:54 18.10.2003
Jestli se měl obličej schovat za mříží, tak to se povedlo. Místo obličeje křičí ruka. A jestli si nás chtěl donutit přemejšlet, tak to se ti taky povedlo. Na zamyšlení je to udělaný dobře
21:31:32 18.10.2003
Vyraz mi prijdte totiz trochu znudenej ... tak nejak bez vyrazu.
21:31:22 18.10.2003
natírá plot :)
21:30:56 18.10.2003
Kdyz jsem psal "krasne ostra mriz" se smajlikem, mel jsem na mysli, ze mi nesedne. Radeji bych ostrou Lenku. Pocit se nejak nedostavuje, nesedi mi vyraz Lenky a "zkrvavena"? ruka s celkove cistym provedenim...
21:30:38 18.10.2003
Mne to nepripomina cokoladu ani krev, ale bahno. Vyraz modelky se nehodi k fotce, imo.
21:29:47 18.10.2003
Jiri: mysli si treba, ze ji kousnul brouk bramberouk... je to lepsi? :)
21:29:09 18.10.2003
neviem, jiri cvrk ma pravdu, je to klise. mne osobne tam pride navyse ta krv..... aj ked viac ako krv mi to pripomina cokoladu. neviem preco.
21:25:50 18.10.2003
jsem postiženej, vidím přeexponovaný klišé.
21:24:33 18.10.2003
3
21:21:59 18.10.2003
Lidi, proboha... jste fotografove, lidi kteri maji hromady fantazie... tak ji zkuste pouzit... me zajima, co za tim vidite... neptrebuju slyset, jestli to je dobre zaostreny, jestli to je dobre kompozicne nebo jestli to je lepsi ci horsi jak minula. Zajimaji me vase pocity...
21:21:27 18.10.2003
zvláštní, výraz a póza se mi hodně zamlouvá, trochu jak z léčebny pro drogově závislé nebo z jiný průšvihárny, taky si to budu muset nechat uležet
21:20:39 18.10.2003
5
21:20:20 18.10.2003
asi prilis miesta hore, kazdopadne parada... :o) 4+++
5
21:18:00 18.10.2003
tiež nejak nedokážem spracovať informáciu............
21:16:19 18.10.2003
Ty předchozí se mi líbily o dost víc
3
21:16:14 18.10.2003
mě to přijde sqelý
5
21:15:40 18.10.2003
..ostrá mříž, špinavá ruka ... soft obličej .... nešlo by alespoň názvem napovědět ..?????
21:13:47 18.10.2003
Jooo, tak s timhle zapasim. Krasne ostra mriz :) K ty ruce by se mi libilo neco syrovejsiho. Mrize nastorc, krasne cistoulinky, k tomu vyrazu a k ruce mi to moc nesedi...
21:09:05 18.10.2003
připomněla mi mýho kakadu ;o)
« předchozí
zpět do galerie
další »