NE NEDĚLAL. Odlesk na levé skleničce je odlesk monitoru, který jsem omylem zapoměl vypnout a ten samý monitor se odráží i na spodku pravé skleničky, která je skutečně nakolněná a tak i odraz monitoru je na jiném místě .
Abych pravdu řekl, mě zas tolik nebere co se děje na scéně módní fotografie u nás nebo venku. Mám tu výhodu, že si můžu fotit co chci a jak chci. Jenom ne tolik kolik chci, protože se musím něčím živit a nedostatek času je neúprosným fenoménem doby:-)))
Jinak s tebou naprosto souhlasím, že experimentovat a zkoušet nový věci a postupy, je přesně ten směr, který někam vede. Občas je to sice do slepý uličky, ale o to nádhernější jsou potom ty úspěšné nalezené cesty.
- Souhlasím, s tím, že technicky dobrou fotku, co se ostření a expozice týká, je dnes práce spíše pro procesor uvnitř fotoaparátu, než výsadou kvalitních fotografů.
- Kompoziční pravidla jsou jasna už dlouhá desetiletí ale stejně tak už dlouhá desetiletí jsou nejlepší ty fotky, které tyto pravidla, nejakým zajímavým způsobem porušují. (tady trošičku nesouhlasím s tvým komentem ohledně toho, že ta doba přichází teď)
- Z tvého komentu mám trošku pocit, (i když jsi to možná nemyslel tak doslovně) jako bychom stáli na prahu nové éry. V průběhu doby byly ale vždy oblíbené nějaké trendy, jak v obrazech, tak ve fotografii. Pak se okoukaly a přicházel hlad po jiných pojetích a tak dál stále dokola. Jedno se ale nemění: obraz, ať už vytvořený štětcem, halogenidy sříbra, nebo kapičkami barevného inkoustu by stále měl "vyprávět". O čem to vyprávění bude je věcí autora. Někdo rád "vypráví" o válečných utrpeních, jiný o zvířatech, o přírodě, nabo o kráse žen a tím taky vypráví i trochu o sobě.
- Ty jsi si poslední dobou oblíbil techniku "Americká noc" - klasická metoda, dosvícení hlavního objektu a potlačení pozadí o pár EV dolu. Zejména ve dne tak vznikají působivé snímky. Nic proti ní nebo týhle fotce, ale i tohle už tu bylo.
A konkrétně k fotce: i když určitě převyšuje průměr fotek na PP, mám trošičku pocit, že jsi se nechal unést technikou a zapoměl jsi na obsah. Když se tu fotku koukám, vím, že to je pěkná holka, ale nic jinýho tam nenacházím.....
Jiří Křivánek alias Pes Jíra: Sklenička je trochu asi i reklamní, protože byly dvě takové přibalené v dřevěné kazetě s vínem, které jsem dostal. je na ní vyleptán i název, a víno bylo znamenité, zvláště, když se pilo z těchto skleniček.
Celkem se mi to líbí. Nejvíc mě ale rozčiluje to cosi ve velkým okně. Furt na to sklouzávám očima a nemůžu si vychutnat jinak čistou fotku. Co se týká uříznutýho stromečku tak mi nija zvlášť nevadí...
Taky mě hned napadlo, že by měl být ostrý ten ježek, ale nejdnou si stím nejsem tak jistej. Ta klec, symbol nesvobody, mohla být prvním plánem, a ježek zdrhanjící z klece protikladem. (sakra jsem já to ale filosof -:)))
Y / [Ota Neužil | | ]
Ota Neužil | | | 23:05:29 27.09.2004
insomnia [jakub zeman | | ]
Ota Neužil | | | 22:57:50 27.09.2004
Y / [Ota Neužil | | ]
Ota Neužil | | | 22:44:56 27.09.2004
insomnia [jakub zeman | | ]
Ota Neužil | | | 22:42:29 27.09.2004
Jinak s tebou naprosto souhlasím, že experimentovat a zkoušet nový věci a postupy, je přesně ten směr, který někam vede. Občas je to sice do slepý uličky, ale o to nádhernější jsou potom ty úspěšné nalezené cesty.
Y / [Ota Neužil | | ]
Ota Neužil | | | 22:23:22 27.09.2004
Ne bylo to jinak, použil jsem silnej ventilátor :-)))
insomnia [jakub zeman | | ]
Ota Neužil | | | 22:05:02 27.09.2004
- Souhlasím, s tím, že technicky dobrou fotku, co se ostření a expozice týká, je dnes práce spíše pro procesor uvnitř fotoaparátu, než výsadou kvalitních fotografů.
- Kompoziční pravidla jsou jasna už dlouhá desetiletí ale stejně tak už dlouhá desetiletí jsou nejlepší ty fotky, které tyto pravidla, nejakým zajímavým způsobem porušují. (tady trošičku nesouhlasím s tvým komentem ohledně toho, že ta doba přichází teď)
- Z tvého komentu mám trošku pocit, (i když jsi to možná nemyslel tak doslovně) jako bychom stáli na prahu nové éry. V průběhu doby byly ale vždy oblíbené nějaké trendy, jak v obrazech, tak ve fotografii. Pak se okoukaly a přicházel hlad po jiných pojetích a tak dál stále dokola. Jedno se ale nemění: obraz, ať už vytvořený štětcem, halogenidy sříbra, nebo kapičkami barevného inkoustu by stále měl "vyprávět". O čem to vyprávění bude je věcí autora. Někdo rád "vypráví" o válečných utrpeních, jiný o zvířatech, o přírodě, nabo o kráse žen a tím taky vypráví i trochu o sobě.
- Ty jsi si poslední dobou oblíbil techniku "Americká noc" - klasická metoda, dosvícení hlavního objektu a potlačení pozadí o pár EV dolu. Zejména ve dne tak vznikají působivé snímky. Nic proti ní nebo týhle fotce, ale i tohle už tu bylo.
A konkrétně k fotce: i když určitě převyšuje průměr fotek na PP, mám trošičku pocit, že jsi se nechal unést technikou a zapoměl jsi na obsah. Když se tu fotku koukám, vím, že to je pěkná holka, ale nic jinýho tam nenacházím.....
Y / [Ota Neužil | | ]
Ota Neužil | | | 21:03:35 27.09.2004
Y / [Ota Neužil | | ]
Ota Neužil | | | 20:58:41 27.09.2004
A pokud říkáš, že bodovat nebudeš, protože už jsi to jednou viděl, to neboduješ portréty, zvířata, akty atd... protože už jsi je jednou viděl ? :-)))
Y / [Ota Neužil | | ]
Ota Neužil | | | 18:59:55 27.09.2004
Y / [Ota Neužil | | ]
Ota Neužil | | | 18:59:03 27.09.2004
Y / [Ota Neužil | | ]
Ota Neužil | | | 18:50:05 27.09.2004
el fin del mundo [Ivan Majercak | | ] 5
Ota Neužil | | | 16:36:11 23.09.2004
Tvar_2 [Richard Klimek | | ] 5
Ota Neužil | | | 16:28:50 23.09.2004
Klid před bouří... [Jan Burda | | ] 5
Ota Neužil | | | 17:39:28 22.09.2004
J. [Jirka Steiger | | ]
Ota Neužil | | | 22:13:52 21.09.2004
Věže [Rudolf Vágo | | ]
Ota Neužil | | | 22:10:12 21.09.2004
Fčelka Mája [Karel Budka | | ]
Ota Neužil | | | 22:05:09 21.09.2004
Ježku!! Kde máš být? [Michal Liška | | ] 5
Ota Neužil | | | 22:02:10 21.09.2004
..PLASMA.. [Míla Bouřil | | ] 5
Ota Neužil | | | 20:34:26 21.09.2004
panoráma... [Karol Tomasch | | ]
Ota Neužil | | | 20:23:38 21.09.2004