nalezenej kvalitativni kontrast neni spatnej. Vic premyslet o kompozici a rezat. Pri pohledu by to chtel vic premyslet jak zduraznit ten kontrast. Tomuhle by urcite prospel jinej uhel pohledu. Hodne vadi ten balast v horni casti fota
Takze par konstruktivnich pripominek:
Chodnik ti zacina moc daleko, pusobi to jako kdyby tam byl nejky velky schod. Takze by to asi chtelo jit s fotakem vic dolu. Arkada nahore se dotyka ramecku a pusobi to jako kdyby se ti to tam neveslo. Bud ten oblouk riznout poradne a nebo at je tam celej. Okap vlevo nahore se castecne "dotyka" zamku v pozadi. Zase bud poradne prikrejt nebo bez dotyku. JInak to neni spatny
Ty jo, dobry. To se divim ze si vo to pri cteni neodru prsty :)) Paradni je jak ty pismena "plasticky" vystupuji ze stranky. A ze je to po stranach neostry? Naopak bych to videl jako plus, vraci to pohled zpatky do obrazu
Takze to presvetleny je predpokladam okno, na papire by to asi tolik nerusilo. Zkus tam do toho pri vyvolavani pozitivu parkrat hrabnout rukou (tedy pokud je to scan pozitivu) ono to ztmavne. Chybi tu neco jako nosna linka. Neco ceho by se oko chytilo. V tomhle pripde ho asi mohla tvorit diagonala schodiste, Ale to by se ho tam moselo vic vejit. Vpodstate jedinym jednoticim prvkem je ze kazda plocha je oriznuta, coz jen zvysuje kompozcni zmatek.
každý podľa svojich možností [Samuel Číž | | ]
Jiri Kratochvil | | | 11:36:39 28.01.2005
To čumim [Jan Jarka | | ] 4
Jiri Kratochvil | | | 15:39:00 08.01.2005
[Robert Jankovič | | ] 5
Jiri Kratochvil | | | 15:28:40 08.01.2005
Pariz po desti 2004 [Katerina Liptakova | | ] 4
Jiri Kratochvil | | | 15:24:39 08.01.2005
*Sweet Dreams* [pt¤ Michal Svoboda | | ] 5
Jiri Kratochvil | | | 15:16:50 08.01.2005
Krumlovskou uličkou. [Aleš Rajský | | ] 3
Jiri Kratochvil | | | 12:41:14 17.12.2004
Chodnik ti zacina moc daleko, pusobi to jako kdyby tam byl nejky velky schod. Takze by to asi chtelo jit s fotakem vic dolu. Arkada nahore se dotyka ramecku a pusobi to jako kdyby se ti to tam neveslo. Bud ten oblouk riznout poradne a nebo at je tam celej. Okap vlevo nahore se castecne "dotyka" zamku v pozadi. Zase bud poradne prikrejt nebo bez dotyku. JInak to neni spatny
Letters II [Marian Bizub | | ]
Jiri Kratochvil | | | 06:54:53 17.12.2004
Letters II [Marian Bizub | | ] 5
Jiri Kratochvil | | | 06:52:16 17.12.2004
I am your man [jakub zeman | | ] 5
Jiri Kratochvil | | | 06:51:59 15.12.2004
V starom mlyne [Marian Krivoš | | ]
Jiri Kratochvil | | | 06:38:01 15.12.2004
Takze to presvetleny je predpokladam okno, na papire by to asi tolik nerusilo. Zkus tam do toho pri vyvolavani pozitivu parkrat hrabnout rukou (tedy pokud je to scan pozitivu) ono to ztmavne. Chybi tu neco jako nosna linka. Neco ceho by se oko chytilo. V tomhle pripde ho asi mohla tvorit diagonala schodiste, Ale to by se ho tam moselo vic vejit. Vpodstate jedinym jednoticim prvkem je ze kazda plocha je oriznuta, coz jen zvysuje kompozcni zmatek.
schýza: expoziční rozdvojenost [Petr Ludvík | | ] 5
Jiri Kratochvil | | | 08:16:43 14.12.2004
Design For Life [Lubomír Baka | | ] 4
Jiri Kratochvil | | | 08:10:47 14.12.2004
Architektura 55 [Rudolf Vágo | | ] 3
Jiri Kratochvil | | | 07:46:03 14.12.2004
ještě krok a ... [Milan Bača | | ] 4
Jiri Kratochvil | | | 07:38:45 14.12.2004
inverzia [Juraj Pekárek | | ] 4
Jiri Kratochvil | | | 07:36:01 14.12.2004
V přístavu [Martin Skřivánek | | ] 4
Jiri Kratochvil | | | 07:35:16 14.12.2004
Lucie [Jindra Hrnčířová | | ] 5
Jiri Kratochvil | | | 07:32:23 14.12.2004
SKLÁŘ . . .
[pt¤ Richard Brejník | | ] 4
Jiri Kratochvil | | | 17:15:53 13.12.2004
vrabec [Kamil Ouřecký | | ] 5
Jiri Kratochvil | | | 14:34:57 13.12.2004
kyc :)) [Jiri Kratochvil | | ]
Jiri Kratochvil | | | 11:04:57 13.12.2004