PetrMandys: Udělej tři gesta ("minutku" a "prosím" a "peníze") a poliž foťák. Uvidíš, o kolik drobností se potáhne výkald na kraji prostory, kam se zatím seběhnou ostatní lidi... vždyť zhasnout se dá (většinou pouze) z následující dutiny. A kdo by pohrdl dvackou? A kdo by za prostor pro focení nedal chudému študákovi dvacku? Za marku bych mu i barevnou hudbu spustil, pokud by za mnou nešla další výprava... a to je fdalší rady -- do Koněprus NEchodíme v druhý půlce června (školní výlety) a přes poledne (mastňáci). Když, tak po ránu (první výprava je maximálně civilní záležitost) a na jarním okraji sezony. Pokud je ve výpravě 30 lidí a za ním 5 minut další, průvodce to práská jako bandu mizerů, protože se prostě nemůže vykecávat. Není to jeho rozhodnutí... lepší je si to projít dvakrát, ikdyž za ty prachy to sotvakdo udělá. Snad jen... pokud vás to HODNĚ osloví, stavte se tam mimo pracovní dobu (i mimo sezonu. pokud je to možný) se "skleněým razítkem" (flaškou) a je dost možný, že vám vyjdou vstříc, a za mezinárodně uznanou platebn jednotku (rum a práci, tedy flašku a pár vynesenejch kbelíků hliny) vás tam nechaj fotit.
...sakra... přiznám se, že jsem tam nebyl skoro 10 let... Proškáč? Tam, co minulej záběr? Nebo TV-komín o dvě zastávky dál..??? Každopádně tohle je stiokrát focený a kometuji to slovy "jedna z dokonalejších tuctovek". on je to takovej pohlednicovej záěběr, z palcu to snad ani není možný udělat nejakým fakt fascinujícím způsobem, pokud do toho jeden nepověsí rukama mávajícího jeskyňáře. Ale rámování máš fakt dobrý, ty detaily přesně na fous od koncový linie...
MarekFelt: To máš posvítit na doryčného a dluze, vyčítavě mlčet. A po minutě, kdy už na něj kouká i jeho pes, jenom tónem 231B ("jako pro debila") tiše do mlíčcího davu poznamenat: "...pro ty, co to nepochopili, bych rád zopakoval, že nemají šahat bna krápníky, já jim taky nešahám na kokota. Prosím gramotné, aby to tady pánovi nějak přeložili, děkuji, půjdeme dál, doufám, že tady není víc takových..."
PetrFiala: Ve fotografii je přímo Hnutí, které hlásá, že "pouze PŘIROZENÉ SVĚTLO!" A ikdyž se to zdá jako protimluv v naprosté tmě to platí dvojnásob. Na tmu totiž nikd ynekoukáme po tmě -- a to světlo baterky je to přirozené světlo. Jenom to holt chce dvě minuty exposice...
...po "Yeskyni" jsem běhal dlouho, viděl jsem mraky fotek všelijakejch lidí odtamtud (i vpravdě Mistra, kterej tam víceméně bydlí) a tohle se mi [u]velmi[/u] líbí. I "dva trpajzlíci" v horním okně jsou tam dobře čumící, ty spousta fotografů vůbec nezaregistruje. Škoda, že tu není cifra "6". Jenom drobnost -- trochu by to chtělo ubrat tu "halogenovu barvu", jeskyň (a podzemí vůbec) je sice hezčí s ní, ale tady na tom konkretním případě je to dost tvrdý. Možmá porto, že vím, jakou barvu to má doopravdy, ale nemyslím si -- fakt mi to dost táhne oko.
...příjemná obyčejná fotka... jo, přesněji bych to nenazval. Proč tu není místo kategorie "ostatní" kategorie "prostě cvak!"... Řečnická.
_Průměr vysokej, zájem nízkej -- dobrá, připravím pro srovnáí totéž v dešti, s parádními reflexy zmohklého objektivu. Puristi se jistě přeskočí, ale jako manýra mi to přišlo líbivý.
Vidím tady úplně jiné ICO, zopakoval bych tedy svoji loňskou prosbu: čísla mne až tak nezajímají, slíš slova. A o tom, že by se to mělo vyladit fotošopem vím.
...a mně vyčítáš, že to tahám jinam. Tak jo, dáme novinovou bitku, proč ne, ale obávám se, že tydy na tom serveru nás s ní asi dost rychle vyfakujou.
_Na CS jsem doma. Když se tam objeví novej fotoclub a v něm na mě vykoukne ICO autora, jehož portfolio jsem měl právě otvřený přes dvacet minut, abych pochopil, jak vidí svět a vytěžil tak nějaké sdělení z jeho štěku "nevystavitelné" které zcestně považuje za kritiku... no to bych musel bejt mešuge, abych se tě nezeptal.
_A tady je ten engine na můj vkus dost uživateli nepřátelskej, musím vypisovat tahy na zalomení řádku, musím si v poště přepínat přijatou/odeslanou, jeden tak zblbnu a od něj dál je to odstřižený... prostě když tě mám po ruce, rád tě oslovím tam. Nechtělo se mi to tady tahat na světlo. Ty zarážející náhody, kdy člověk někoho nepotěší a na příští fotce má najednou minusy od něj či jeho kamarádů, pochopitelně bez jakéhokoliv "protože", jsou tu časté.
_Budeme pokračovat, nebo necháme PP na fotky a diskutovat budeme na diskusáku?
Luboš Němec : Obávám se že ano, ta stěna nemá bejt vůbec vidět a je tam nějaký odstín. Něco jsem prostě blbě zmáčknul, chtěl jsem to jenom ofiknout a vylepit. I křemík je zkrátka proti mně...
_Jinak až zase někde jen tak utrousím něco o černobílých bezobsažných zrnitých manýrách, není to výzva k tomu, aby pachatelé takového umění začali pronásleovat moje presentace a psát mínusa dřív, než se načte fotka. Nejsme za to placení, nemusíme si hrát na profesionelní kritiky. Děkuji za pozornost.
_ad "kýčovitost: Jde o to, jestli je "úprava pro úpravu", tedy jestli je to snaha udělat motiv z efektu.
_Tady jednoznačně hlavní motiv leží v tý úpravě, příroda je tam jenom jako pozadí (možná by se to vyrovnalo, kdyby to zrcadlení v budově nebylo tak výrazný, je snad světlejší než západ samotný, tedy kdyby to bylo trochu tmavší... jen jako doplněk). Asi proto tak výrazný procento lidí v tom vidí "samoser", náplň z naplňování. Motiv z okecávání motivu.
_Jsem nad tím přemejšlel celej den, co mi na tom drhne a co mě na tom drží: ten západ Slunce se neodehrává na obloze, ale v baráku. A to je nepřirozený, drhne mi tedy logika. Sdělení obrazu.
Ondřej Zeman: Ne, to není proti autům, ale proti obsahu fotky. A já osobně ikdyž auta nerad bych to považoval za dokonalou momentku... kdyby z kastle nevyrůstal plot.
_A když tady přidáváte za Subaru, nemohu nevzpomenout, že kdykoliv předemnou nějaký tele dupne na brzdy, abych mu vletěl do kufru, je to DYCKY Subaru. Asi nějaký kult. Jenomže já mám dobrý brzdy. :-D
Koněpruské jeskyně II. [Jana Dubinová | | ]
Iwo Škramlík | | | 21:27:21 10.12.2005
Koněpruské jeskyně III. [Jana Dubinová | | ] 5
Iwo Škramlík | | | 21:10:47 10.12.2005
Koněpruské jeskyně I. [Jana Dubinová | | ]
Iwo Škramlík | | | 21:04:18 10.12.2005
Koněpruské jeskyně I. [Jana Dubinová | | ]
Iwo Škramlík | | | 21:01:18 10.12.2005
PetrFiala: Ve fotografii je přímo Hnutí, které hlásá, že "pouze PŘIROZENÉ SVĚTLO!" A ikdyž se to zdá jako protimluv v naprosté tmě to platí dvojnásob. Na tmu totiž nikd ynekoukáme po tmě -- a to světlo baterky je to přirozené světlo. Jenom to holt chce dvě minuty exposice...
Koněpruské jeskyně I. [Jana Dubinová | | ] 5
Iwo Škramlík | | | 20:53:48 10.12.2005
Zasávka Unhošť [Iwo Škramlík | | ]
Iwo Škramlík | | | 11:33:08 21.05.2005
_Průměr vysokej, zájem nízkej -- dobrá, připravím pro srovnáí totéž v dešti, s parádními reflexy zmohklého objektivu. Puristi se jistě přeskočí, ale jako manýra mi to přišlo líbivý.
Zasávka Unhošť [Iwo Škramlík | | ]
Iwo Škramlík | | | 00:00:39 21.05.2005
Pausa na ortu [Iwo Škramlík | | ]
Iwo Škramlík | | | 07:23:00 19.05.2005
Pausa na ortu [Iwo Škramlík | | ]
Iwo Škramlík | | | 18:22:17 17.05.2005
Nadlišák [Iwo Škramlík | | ]
Iwo Škramlík | | | 14:10:17 24.11.2004
Nadlišák [Iwo Škramlík | | ]
Iwo Škramlík | | | 17:40:11 23.11.2004
_Na CS jsem doma. Když se tam objeví novej fotoclub a v něm na mě vykoukne ICO autora, jehož portfolio jsem měl právě otvřený přes dvacet minut, abych pochopil, jak vidí svět a vytěžil tak nějaké sdělení z jeho štěku "nevystavitelné" které zcestně považuje za kritiku... no to bych musel bejt mešuge, abych se tě nezeptal.
_A tady je ten engine na můj vkus dost uživateli nepřátelskej, musím vypisovat tahy na zalomení řádku, musím si v poště přepínat přijatou/odeslanou, jeden tak zblbnu a od něj dál je to odstřižený... prostě když tě mám po ruce, rád tě oslovím tam. Nechtělo se mi to tady tahat na světlo. Ty zarážející náhody, kdy člověk někoho nepotěší a na příští fotce má najednou minusy od něj či jeho kamarádů, pochopitelně bez jakéhokoliv "protože", jsou tu časté.
_Budeme pokračovat, nebo necháme PP na fotky a diskutovat budeme na diskusáku?
Nadlišák [Iwo Škramlík | | ]
Iwo Škramlík | | | 15:27:30 23.11.2004
Nadlišák [Iwo Škramlík | | ]
Iwo Škramlík | | | 15:25:24 23.11.2004
Nadlišák [Iwo Škramlík | | ]
Iwo Škramlík | | | 15:13:45 23.11.2004
Nadlišák [Iwo Škramlík | | ]
Iwo Škramlík | | | 15:12:58 23.11.2004
_Zdá se mi to, nebo ta zeď je fakt růžová? Celej den zírám do monitoru, možná už blbnu.
_Tady je to lepší, nezmenšený a degradovaný jen na 90%: http://sweb.cz/NiFe.lampa%20/pracovni/nadlisak.jpg
Nadlišák [Iwo Škramlík | | ]
Iwo Škramlík | | | 15:00:15 23.11.2004
Nadlišák [Iwo Škramlík | | ]
Iwo Škramlík | | | 14:59:07 23.11.2004
Nadlišák [Iwo Škramlík | | ]
Iwo Škramlík | | | 14:47:51 23.11.2004
_On ale stejně při 700 pixlech vzal z větší části zasvé.
[Robert Huttner | | ]
Iwo Škramlík | | | 22:04:43 21.11.2004
_Tady jednoznačně hlavní motiv leží v tý úpravě, příroda je tam jenom jako pozadí (možná by se to vyrovnalo, kdyby to zrcadlení v budově nebylo tak výrazný, je snad světlejší než západ samotný, tedy kdyby to bylo trochu tmavší... jen jako doplněk). Asi proto tak výrazný procento lidí v tom vidí "samoser", náplň z naplňování. Motiv z okecávání motivu.
_Jsem nad tím přemejšlel celej den, co mi na tom drhne a co mě na tom drží: ten západ Slunce se neodehrává na obloze, ale v baráku. A to je nepřirozený, drhne mi tedy logika. Sdělení obrazu.
Impression of Impreza [Miloslav Rejha | | ]
Iwo Škramlík | | | 21:58:21 21.11.2004
_A když tady přidáváte za Subaru, nemohu nevzpomenout, že kdykoliv předemnou nějaký tele dupne na brzdy, abych mu vletěl do kufru, je to DYCKY Subaru. Asi nějaký kult. Jenomže já mám dobrý brzdy. :-D