tohle neumím hodnotit, ale tu podkladní fotku pupika bych si na zeď klidně dal. Ale furt nevím, co znamenají ty plameny zpod poklopce nebo co to je... to má mít nějaký význam jako sexuální podobenství?
To světlo je zralé na retuš. Tedy pokud ten čong není křestním jménem M-ik-chu-lásch. Zakrej si ten lustr palcem a je to o tři třídy jinde.
Stejnětak dost ruší že má nos zapíchlý ve dveřích.
Jo, jsou to detaily, které člověk v hledáčku přehlédne a je rád,. že je to "aspoň tak", ale přiznejme si, že nám Stvořitel nesliboval spravedlnost, při které bude povedená každá fotka, kterou bychom povedenou mít chtěli...
Ale námět, okamžik i snaha jo. Hlavně přesnej okamžik, zachycení čongovy tváře zamyšlené...
Hele, a vůbec, co to říznout pod lustrem, za levým ramenem, pod přihrádkou na žetony a pravou stranu vztyčit nad pravým okrajem prostřední červené žetonové přihrádky?
No do tý černý plochy napsat "PF" a do levýho horního rohu "SKANSKA"... :-)
...a tím jsem si definitivně rozlil kafe a teď mohu čekat dlouhou řádku velice naštvaných nul...
No, já architekturu nefotím, protože ani nepoznám renesanci od rokoka. Takže to říkám jako alibi, když se tu hádaj fotitelé domečků:
Ruší mne tam ta větev trčící zprostředku shora dolů a dál pokračuje dost nezvyklou křivkou, křivicí... pro oko je to dost zvláštní věc, takže pozornost mi furt jede po tý větvi a na zajímavou křivku střechy se vůbec nedostane, ikdyž k ní ostatní linie přímo vedou.
Jako.. asi je těžký ji nenápadně uříznout, ale je to, myslím, tak markantní, že hádat se potom s ostatníma jestli je ta fotka dokonalá... no, každému co jeho jest.
(A neboduju, protože jednak řikám že architekturu nefotím a zadruhý by to vypadalo jako oplátka.)
Ivane, pokud se o tom nedá mluvit, tak o tom nemluv.
Pokud to stojí za prd, jistě umíš říct, co ej tam blbě.
Jo, šlo to líp.
Jo, je to přeplácaný symbolismem tak, že se to bez průvodního dopisu neobejde.
Ale myslím, že soudný fotograf by o tom dokázal napsat jednu kloudnou větu, pokud si nechce jenom odstříknout vnitřního přetlaku, ne?
DENIS: je fakt že vypadá zajímavě, navazuje na ten schod, ale zakrejvám si ho... a pozornost zůstane na perfektně chyceném čumáku. Zakreju si ten reflex a všechna pozornost je na čumáku, horní světlo mi ji nestrhává.
_Takhle se mi pere horní a dolní světlo a mezitím trčí psisko.
_Zkus to, hoď to na černej monitor a přikrej si to.
DENIS: Hele, já tomu neberu dokumentační hodnotu. Určitě jednou nědo řekne "to je moc dobře, že to máš vyfocený právě z týhle čtvrti". Ale podívej se na to bez těch vzpomínek: zas tak dobrá fotka to není.
Nebejt toho povídání pod ní, nikdo to nepozná a zadruhé -- porč je to převedené právě na hnědo? Jednak tím víc vylezou přepaly na tvářích a druhak... co je na tom tak starobylého, že to dáváš do historizujícího stylu?
S tím pózováním: jo, pokud párkrát vyfotíš cikáňata a dáš jim fotky, budou ti takovýhle fotky chodit předvátět až k baráku. Jenom škoda že jsou to takoví komedianti, že většina z nich není použitelná.
Ale nehádáme se, ne?
Hele, zase anagžované Umění.
Aby se z toho nestala samonaplňující manýra.
Čoveče, montuješ sice dokonale, ale co ten loket? Ruka jako utržená, ta disproporce tomu z dokonalosti ubírá...
Ten vrchol klenby chodby uprostřed vbíhá přímo do horního okraje. Myslím že to chtělo nechat s kouskem skály, neřezat to tak naětsno, dost mi to strhává pohled.
_Ten "vodníkův" pohled na hladinu mi na ni taky směruje pozornost a tak si prohlížím strop vlastně celou dobu jenom v odrazu na vodě...
ale no tak... příjemná fotka do rodinného alba "a kouknou, tetka, tady je naše Tyldička a todle Toníček odnaproti... on tam někdo postavil to kolo, tak nejsou vidět celí..." Kdybych si nepřečetl, že je to v Turecku, hádal bych se, že je to z Jiřetína z návsi.
_Motiv to je. Za dokumentaci důležité chvíle pro dějiny ano.
_Ale to, že vlevo dole trčí totálně přehlídnutá štangle, která tam nemusela bejt, kdyby se cvaklo ještě jednou, to nezachrání anikdyby se k sépii přiadlo digitálně ještě vysrážené stříbro.
_Manýra ještě nikdy formu nezachránila.
_(a tohohle na sídlišti s cikáňatama nacvakáš za dopoledne, kdy jsou za školou, sedm půlek.)
V rodinném albu to bude velice vydařený portrait.
Ale na výstavu... no, ikdyž, co jsem dneska viděl tady na webu za vysoce oceněné fotografie... ani bych se moc nedivil.
...teta Madla a Karlštejn...
Sorry, ale mně nic jinýho nenapadá :-)
Fotka tetičky, aby ukázala holkám v přádelně že byla v Praze.
Kdyby to byla fotka, musel bych se ptát, jaký smysl mají ty zlámané ruce a postižené nohy.
Ale fotka tetičky na molu použitelná.
Vietnamsky utok (na bar) [Petr Pedros Brychta | | ] 2
Iwo Škramlík | | | 19:36:32 17.10.2008
Vietnamsky utok (na bar) [Petr Pedros Brychta | | ]
Iwo Škramlík | | | 19:35:11 17.10.2008
oki [Kristýna Dražanová | | ]
Iwo Škramlík | | | 19:33:46 17.10.2008
Vietnamsky utok (na bar) [Petr Pedros Brychta | | ]
Iwo Škramlík | | | 08:42:48 17.10.2008
Stejnětak dost ruší že má nos zapíchlý ve dveřích.
Jo, jsou to detaily, které člověk v hledáčku přehlédne a je rád,. že je to "aspoň tak", ale přiznejme si, že nám Stvořitel nesliboval spravedlnost, při které bude povedená každá fotka, kterou bychom povedenou mít chtěli...
Ale námět, okamžik i snaha jo. Hlavně přesnej okamžik, zachycení čongovy tváře zamyšlené...
Hele, a vůbec, co to říznout pod lustrem, za levým ramenem, pod přihrádkou na žetony a pravou stranu vztyčit nad pravým okrajem prostřední červené žetonové přihrádky?
TITANIC (pro adolescentní anarchisty*) [Ivan Rusek | | ]
Iwo Škramlík | | | 21:27:01 16.10.2008
...a tím jsem si definitivně rozlil kafe a teď mohu čekat dlouhou řádku velice naštvaných nul...
kaple Matky Boží veverské [Ivan Rusek | | ]
Iwo Škramlík | | | 21:14:05 16.10.2008
Ruší mne tam ta větev trčící zprostředku shora dolů a dál pokračuje dost nezvyklou křivkou, křivicí... pro oko je to dost zvláštní věc, takže pozornost mi furt jede po tý větvi a na zajímavou křivku střechy se vůbec nedostane, ikdyž k ní ostatní linie přímo vedou.
Jako.. asi je těžký ji nenápadně uříznout, ale je to, myslím, tak markantní, že hádat se potom s ostatníma jestli je ta fotka dokonalá... no, každému co jeho jest.
(A neboduju, protože jednak řikám že architekturu nefotím a zadruhý by to vypadalo jako oplátka.)
A co děti -- mají si kde hrát...!? [Iwo Škramlík | | ]
Iwo Škramlík | | | 21:03:00 16.10.2008
Pokud to stojí za prd, jistě umíš říct, co ej tam blbě.
Jo, šlo to líp.
Jo, je to přeplácaný symbolismem tak, že se to bez průvodního dopisu neobejde.
Ale myslím, že soudný fotograf by o tom dokázal napsat jednu kloudnou větu, pokud si nechce jenom odstříknout vnitřního přetlaku, ne?
Děti z Belfastu [Denis Forbrich | | ]
Iwo Škramlík | | | 20:24:47 16.10.2008
Děti z Belfastu [Denis Forbrich | | ]
Iwo Škramlík | | | 22:55:37 15.10.2008
V Býčí skále [Vlastimil Piff Hanuš | | ]
Iwo Škramlík | | | 20:03:25 13.10.2008
pomalá panička [Denis Forbrich | | ]
Iwo Škramlík | | | 19:54:42 13.10.2008
_Takhle se mi pere horní a dolní světlo a mezitím trčí psisko.
_Zkus to, hoď to na černej monitor a přikrej si to.
Děti z Belfastu [Denis Forbrich | | ]
Iwo Škramlík | | | 19:51:08 13.10.2008
Nebejt toho povídání pod ní, nikdo to nepozná a zadruhé -- porč je to převedené právě na hnědo? Jednak tím víc vylezou přepaly na tvářích a druhak... co je na tom tak starobylého, že to dáváš do historizujícího stylu?
S tím pózováním: jo, pokud párkrát vyfotíš cikáňata a dáš jim fotky, budou ti takovýhle fotky chodit předvátět až k baráku. Jenom škoda že jsou to takoví komedianti, že většina z nich není použitelná.
Ale nehádáme se, ne?
normalizace II [libor Šimků | | ] 4
Iwo Škramlík | | | 19:42:06 13.10.2008
Aby se z toho nestala samonaplňující manýra.
Čoveče, montuješ sice dokonale, ale co ten loket? Ruka jako utržená, ta disproporce tomu z dokonalosti ubírá...
V Býčí skále [Vlastimil Piff Hanuš | | ] 4
Iwo Škramlík | | | 02:10:01 11.10.2008
_Ten "vodníkův" pohled na hladinu mi na ni taky směruje pozornost a tak si prohlížím strop vlastně celou dobu jenom v odrazu na vodě...
pomalá panička [Denis Forbrich | | ] 5
Iwo Škramlík | | | 01:51:22 11.10.2008
Banda turecká.. ;] [Denis Forbrich | | ] 2
Iwo Škramlík | | | 01:49:50 11.10.2008
Děti z Belfastu [Denis Forbrich | | ] 1
Iwo Škramlík | | | 01:45:26 11.10.2008
_Ale to, že vlevo dole trčí totálně přehlídnutá štangle, která tam nemusela bejt, kdyby se cvaklo ještě jednou, to nezachrání anikdyby se k sépii přiadlo digitálně ještě vysrážené stříbro.
_Manýra ještě nikdy formu nezachránila.
_(a tohohle na sídlišti s cikáňatama nacvakáš za dopoledne, kdy jsou za školou, sedm půlek.)
... [Jan Tecl | | ]
Iwo Škramlík | | | 01:21:38 11.10.2008
Ale na výstavu... no, ikdyž, co jsem dneska viděl tady na webu za vysoce oceněné fotografie... ani bych se moc nedivil.
... [Jan Tecl | | ]
Iwo Škramlík | | | 01:19:02 11.10.2008
Sorry, ale mně nic jinýho nenapadá :-)
Fotka tetičky, aby ukázala holkám v přádelně že byla v Praze.
Kdyby to byla fotka, musel bych se ptát, jaký smysl mají ty zlámané ruce a postižené nohy.
Ale fotka tetičky na molu použitelná.
... [libor Šimků | | ]
Iwo Škramlík | | | 01:15:02 11.10.2008