...dobrá, tak já vám příště spravim chuť nějakým podzemím. Ale fakt si myslim, že tady byly už podstatně horší houby, u některejch bylo ostrý všechno okolo jen ony ne a u jinejch bylo exposičně přesně cokoliv, jen ne to co mělo bejt. A drápaly se dost vysoko ve skore. Možná to nevypadá dost umělecky, není tam "umělcova tajná myšlenka", ale dělal jsem to "jako to Smotlachy". Si myslim, že tentokrát jste teda nespravedliví...
_Nebo je to nějaký problem? Nepřijde mi, že by byly fotky užitný nějak méněcenný... většina zdejších krajinek je tak akorát na pohlednici nebo do katalogu nějaký cestovky a nezdá se, že by jim to nějak ubíralo.
_Tak to zkuste brát jako fotku do Smotlachy a ne na stěnu galerie dramatického umění.
...teda pánové, to mi trochu berete dech -- vidíte na tom něco tak technicky v řiti, že by si to zasloužilo takhle spláchnout...?
_Oříznout se to nedá -- okolní prostředí k tomu patří. Prokreslený jsou světla i stíny (to zase C3030 uměla). Ostrý to je a čitelný je celý dokumentovaný prvek... nebo jde jenom o to, že tam není dráma? To ale má být prostá dokumentace.
_Nudná fotka, žádný dráma. Já vím. Ale nemyslím, že je zdokumentovaná zase tak špatně...!? Na výstavu bych jisice nelepil, má od blesku obrys, ale do atlasu mi to přijde dobrý, ne!?
_Proto se zamlžené prostory musejí nasvěcovat žárovkou a zboku, ale prostora je to pár desítek metrů dlouhá a tak na konci už světlo neprostupuje, ale nízkým úhlem se odráží a tak tam mlha zůstává.
_Ale duha je na tom posledním linknutém odkazu. Pochopitelně ne duha sluneční, ael "halohenová". Exposice 30sec.
...stejné snímky? Neřekl bych -- asi to opravdu vidí jen ten, kdo takhle za ruku vodí dítko a kouká mu pod nohy víc než pod ty svoje...
_Spíš mne mate, že "stojí na místě".
Milan Zborník : Tak já si s tím zkusím pohrát. Ale spíš to časem přefotím, horisont tomu palve. Já to sem dal spíš jen jako ilustraci k tomu svícení v podzemí a taky proto, že tu dneska nemám nic jinýho.
_Voda je to čistá, průzračná, už pár let tam jdou jen přepady při deštích. Pochopitelně Wailovku tam krysy nechaly, ale je to voda, ne sračky. Uvidíte, až půjdete na exkursi.
_Ta Brna jsou pěkná, ale obvyklý problem podzemní fotografie: tma na konci tunelu. Tak možná Mrázovku odložím, ono to stejně není nic moc, a prdnu sem Bubeneč. Uvidíme...
_Nemyslím celé černé, to by zaniklo. Ale ta levá strana se stejně noří do tmy a světlé skvrny to vytrhávají nazpět -- tvaru to má dost v horní straně...
* Bez "červeného cosi" je to jen neukončený rozběh linií. Bez ukončení, jen směry. A na každé fotce musí být něco červeného...
*(To "cosi" je osvitnutý detail spoje onoho potrubí zavěšeného na stěně. Čitelný při tehdejším použití fotky, ale na presentaci je to nepodstatný technický detail.)
* Rámeček nemá vnucenou funkci -- může oddělovat, navazovat, jak libo : Zde jsem jej použil místo tmy, kterou jsem musel odříznout, abych se vešel rozměrově na upload.
* Nejde o pokrok, o vývoj: naopak, je to nejstarší forka serie. Laděné jsou všechny stejně -- vinetage, centrické světlo, za každou cenu přirozené včetně stávajících reflectorů a osobních svítidel. Postavy nepodstatné, jen jejich činnost a oči.
Hnojníky rostoucí v kanalisaci [Iwo Škramlík | | ]
Iwo Škramlík | | | 08:15:29 14.10.2004
Hnojníky rostoucí v kanalisaci [Iwo Škramlík | | ]
Iwo Škramlík | | | 05:56:35 14.10.2004
Hnojníky rostoucí v kanalisaci [Iwo Škramlík | | ]
Iwo Škramlík | | | 03:29:30 14.10.2004
Hnojníky rostoucí v kanalisaci [Iwo Škramlík | | ]
Iwo Škramlík | | | 03:12:02 14.10.2004
_Nebo je to nějaký problem? Nepřijde mi, že by byly fotky užitný nějak méněcenný... většina zdejších krajinek je tak akorát na pohlednici nebo do katalogu nějaký cestovky a nezdá se, že by jim to nějak ubíralo.
_Tak to zkuste brát jako fotku do Smotlachy a ne na stěnu galerie dramatického umění.
Hnojníky rostoucí v kanalisaci [Iwo Škramlík | | ]
Iwo Škramlík | | | 02:57:34 14.10.2004
_Oříznout se to nedá -- okolní prostředí k tomu patří. Prokreslený jsou světla i stíny (to zase C3030 uměla). Ostrý to je a čitelný je celý dokumentovaný prvek... nebo jde jenom o to, že tam není dráma? To ale má být prostá dokumentace.
Hnojníky rostoucí v kanalisaci [Iwo Škramlík | | ]
Iwo Škramlík | | | 02:46:36 14.10.2004
Hnojníky rostoucí v kanalisaci [Iwo Škramlík | | ]
Iwo Škramlík | | | 02:36:13 14.10.2004
[Ramzes Paška | | ]
Iwo Škramlík | | | 02:33:35 14.10.2004
Sedimentační komora v ćističce Bubeneč [Iwo Škramlík | | ]
Iwo Škramlík | | | 16:59:09 15.09.2004
_Proto se zamlžené prostory musejí nasvěcovat žárovkou a zboku, ale prostora je to pár desítek metrů dlouhá a tak na konci už světlo neprostupuje, ale nízkým úhlem se odráží a tak tam mlha zůstává.
_Ale duha je na tom posledním linknutém odkazu. Pochopitelně ne duha sluneční, ael "halohenová". Exposice 30sec.
jak to vidí otec ... [Martin Vlk | | ] 3
Iwo Škramlík | | | 16:48:24 15.09.2004
_Spíš mne mate, že "stojí na místě".
Sedimentační komora v ćističce Bubeneč [Iwo Škramlík | | ]
Iwo Škramlík | | | 13:41:17 15.09.2004
Sedimentační komora v ćističce Bubeneč [Iwo Škramlík | | ]
Iwo Škramlík | | | 13:21:15 15.09.2004
Sedimentační komora v ćističce Bubeneč [Iwo Škramlík | | ]
Iwo Škramlík | | | 13:20:09 15.09.2004
Sedimentační komora v ćističce Bubeneč [Iwo Škramlík | | ]
Iwo Škramlík | | | 13:19:28 15.09.2004
Rekonstrukce stoky [Iwo Škramlík | | ]
Iwo Škramlík | | | 10:42:32 13.09.2004
Rekonstrukce stoky [Iwo Škramlík | | ]
Iwo Škramlík | | | 22:45:22 12.09.2004
bez názvu [Jiří Jezbera | | ]
Iwo Škramlík | | | 21:08:38 12.09.2004
bez názvu [Jiří Jezbera | | ] 4
Iwo Škramlík | | | 20:38:49 12.09.2004
Rekonstrukce stoky [Iwo Škramlík | | ]
Iwo Škramlík | | | 20:36:23 12.09.2004
Rekonstrukce stoky [Iwo Škramlík | | ]
Iwo Škramlík | | | 19:14:55 12.09.2004
*(To "cosi" je osvitnutý detail spoje onoho potrubí zavěšeného na stěně. Čitelný při tehdejším použití fotky, ale na presentaci je to nepodstatný technický detail.)
* Rámeček nemá vnucenou funkci -- může oddělovat, navazovat, jak libo : Zde jsem jej použil místo tmy, kterou jsem musel odříznout, abych se vešel rozměrově na upload.
* Nejde o pokrok, o vývoj: naopak, je to nejstarší forka serie. Laděné jsou všechny stejně -- vinetage, centrické světlo, za každou cenu přirozené včetně stávajících reflectorů a osobních svítidel. Postavy nepodstatné, jen jejich činnost a oči.
_Děkuji za pozornost.