Další | Předchozí


Fotografie: Samotář

Autor: Jan Skácelík | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Kategorie: zátiší

Vloženo: 11:00:57 26.08.2004


Technická data:
Praktica MTL50, Flektagon 20mm, Ilford 400
Poznámky a vzkazy:
Už se těším na vaši ničivou kritiku :)
Popis:
Klíčová slova:
exif

Bodů: 59 (2.36)
Zobrazeno: 6449x (35.24)

PROFIL AUTORAJan Pernica | 21:28:38 24.10.2005 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

hm. bagr. ZTS. To asi bude jeste funkcni. To bude urcite socreal :-)

PROFIL AUTORAMilan Deutsch | 17:06:50 06.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Honzo, tahle fotka mi nepřipadá úplně špatná. jakejsi dojem z ní mám. mírná neostrost mě neruší. je fakt, že kompozici bych udělal úplně jinou. vše je tam jaksi v zákrytu, meluzína kvílí tu ... a nic z toho tedy nevystupuje a nevyplývá. tvoje agresivní reakce tady (a u jiných fotek) mě sice krapet zarážejí, ale chápu, že anonymita internetu dává prostor pro cokoli.. jen tak dál. aspoň je tady sranda...

PROFIL AUTORAMilan Deutsch | 17:06:50 06.09.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

3

Honzo, tahle fotka mi nepřipadá úplně špatná. jakejsi dojem z ní mám. mírná neostrost mě neruší. je fakt, že kompozici bych udělal úplně jinou. vše je tam jaksi v zákrytu, meluzína kvílí tu ... a nic z toho tedy nevystupuje a nevyplývá. tvoje agresivní reakce tady (a u jiných fotek) mě sice krapet zarážejí, ale chápu, že anonymita internetu dává prostor pro cokoli.. jen tak dál. aspoň je tady sranda...

PROFIL AUTORAMichal Petřík | 08:11:02 31.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

je mi lito toho fotaku, ze u zrodu takoveto fotky musel byt...je mi lito ZTSka, ze je takto zpodobnen...je mi lito ptacku, co zrovna leteli kolem...neni mi vsak lito hnusnyho opiciho zvratku, kterym si byl, Skaceliku, pravem nazvan...

PROFIL AUTORAVladimír Hurt | 06:37:01 31.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Týýýjo bagr - CVAK :(

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 21:40:19 30.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Na ¨hodnoceni fotky nemam sil. Diskusi hodnotim velmi kladne. Obdivuji tech par jedincu, kteri se snazi do Skacelikovy hlavy dostat alepon trochu poznani. Obdivuji i Skacelika - takovou rezistenci k pochopeni, to jsem dlouho nevidel. Casto to delavaji deti kolem 5 let, kdyz se "sprajcnou". Na fotce vypadas trochu starsi. Nema nahodou pubertas praeceox? Nejuzasnejsi je, jak jeden bagr a jeden vymastenec dovedou rozpoutat takovou debatu.

PROFIL AUTORAPetr Adam /cvak/ | 15:55:56 30.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

3

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 06:34:59 29.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

tohle chválit nemohu.

PROFIL AUTORAradim vasut | 00:21:03 28.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

skecaliku, je videt, ze vice nez foceni Te bavi delat z lidi voly. Nechce se mi verit, ze tuhle fotku o nicem jsi sem nedal zamerne, abys pP-aky nepoprudil. clovek, ktery nema v sobe jedinou bunku sebekritiky by nemohl v prirode prezit.

PROFIL AUTORAMartin Nyxel | 23:37:19 27.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

tip : 17 let

PROFIL AUTORADana Kovaľová | 22:08:27 27.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

ufff... dočetla jsem... a opravuji původní dotaz... Jane Skácelíku, už ti bylo aspoň patnáct???

PROFIL AUTORAPetr Černocký | 21:05:37 27.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Vždycky když tady kouknu do technických dat, ukápne mi slza nad tou dvacítkou Flektogonem. Nechceš ho prodat? Slibuju, že se k němu budu chovat líp!

PROFIL AUTORAMirek Kohout | 20:35:00 27.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Jan Skácelík: Ohrazuji se proti tvému společensky nepřijatelnému napadání čeho jsem nebo nejsem schopen a křivému nefér nařčení, že něco zamlouvám ! Zároveň se ohrazuji proti tvému lživému proklamování výroků, které jsem neřekl ! Pokud se nedokážeš vyvarovat osobních útoků když ti dojdou reálné argumenty, u mne jsi na celé čáře prohrál jako slušný člověk. Diskuse pod tvojí fotkou je diskusí o tvojí fotce, tak je tento web strukturován. Pokud máš připomínky k objektivitě hodnocení cizích fotek ventiluj je v příslušném tematickém foru tohoto webu. Pokud se ve struktuře zdejšího webu neorientuješ, není to moje chyba a svou agresivitu nesměřuj na mne. To že se tvoje fotografie sedmi lidem líbí a některým nelíbí je standartní jev u stovek fotografií prezentovaných různými autory na Photopostu není to pro zmiňované autory důvodem k tak nepřiměřenému vystupování a osobním výpadům. Očividně jsi nerozpoznal podanou ruku od některých místních uživatelů a nemyslím, že po tvých reakcích je ještě někdo vázán nějakými společenskými ohledy k tobě.

PROFIL AUTORAPavel Doško | 11:12:12 27.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

TrIG : no v kavárně toho moc nenapochoduješ :-))

PROFIL AUTORATr. Ianus Germanicus | 11:10:48 27.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Sám veliký Generallissimo und Maršál... ja bych jim velel a daval pochodove cviceni

PROFIL AUTORAPavel Lexik Kulička | 11:06:08 27.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Tr. I.G. .. hele, a ty by jsi mohl být její GENERÁL :o)))

PROFIL AUTORAPavel Lexik Kulička | 11:03:59 27.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Jan Skácelík ON 01:00:40 27.08.2004
muze i nekdo z odborniku vysvetlit onu genialniost tehle fotky?jedine co ta m vidim je "krapet preostreny" kluk na rozmazanem pozadi-ktere je navic cele sede...ah jo ja amater...


Máš to tam ...



http://www.photopost.cz/pp4foto.php?id=99100

PROFIL AUTORAaa* ondřej rytíř | 11:00:42 27.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

tady prikladam autorsky rozbor nekolika fotografii nekolika fotiografu .) nevim jestli je to moralni.. ale je to vykon .)


Jan Skácelík ON 16:49:00 26.08.2004
Takže - houda: http://www.photopost.cz/galeriefoto.php?id=91033 todle ujde -ale nedal bych tomu5, http://www.photopost.cz/galeriefoto.php?id=99793 -ta baba ma STRASNE obleceni - pohrbylo to celou fotku, http://www.photopost.cz/galeriefoto.php?id=93549 - leva holka - prilis obycejna - zadny vyraz,druha -nehezka -ale tim nudnym zpusobem, ta treti je zase jako z bordelu..nebrat,http://www.photopost.cz/galeriefoto.php?id=78476 NE!!!!, http://www.photopost.cz/galeriefoto.php?id=72530 -RETRO:) ale nekde sem uz videl original,http://www.photopost.cz/galeriefoto.php?id=74516 snad tohle - ale to tonovani se tam nehodi...ja ti nevim asi jen ta prvni...
Pařízek -jo to už vypadá líp!
http://www.photopost.cz/galeriefoto.php?id=99768 - tohle mohlo byt fajn -ale na tomdle ija poznam ze to neni kvalitni...,http://www.photopost.cz/galeriefoto.php?id=93439 pekny lesik, http://www.photopost.cz/galeriefoto.php?id=85868 -jo, dá se ale neco tomu chybí, no nevim nic me extra nezaujalo,
dále: Vlk-
http://www.photopost.cz/galeriefoto.php?id=99238 to se mi nejdriv libilo, ale s odstupem...ale neni to spatne, http://www.photopost.cz/galeriefoto.php?id=89308 pekny moment, http://www.photopost.cz/galeriefoto.php?id=77526 hezke retro, jinak asi nic.

PROFIL AUTORATr. Ianus Germanicus | 10:55:41 27.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Hele Skacelík, já mam pocit, ze ty jsi takova naše Dajdou
mozna bysme tu taky meli mit nejakou hvezdnou pechotu

PROFIL AUTORAdanniel hauser | 10:34:39 27.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

btw: ted koukam ze jsi tam pridal dalsi koment, takze uz je to jinak, kluk je preostrenej, pozadi rozmazany... nerad bych te po ranu zahlcoval novymi pojmy, ale vis co je to DOF? cesky hloubka ostrosti? mozna by sis mel o fotografovani nejdriv neco precist, nez ze sebe zase udelas debila ;-)

vis, ono je taky mozny ze ses opravdu zneuznanej genius a ze pristi generace rtreba jednou doceni tve dilo, svedci o tom treba i to ze tvuj vkus jde uplne neznamymi smery... koukam te na tvy komentare u fotek a na tvuj vcerejsi rozbor Houdy, Parizka a Vlka... clovece byl jsi nekdy na vystave fotek nekoho opravdu uznavaneho? co ty a vytvarne umeni? to by me fakt zajimalo

PROFIL AUTORAdanniel hauser | 10:23:46 27.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Jan Skácelík ON 00:43:53 27.08.2004

1. presne tak, jde o zmenseni pro web, proto pisu zmenseni na 700px, pokud ani tomuhle nerozumis, mas problem
2. co se neostrosti tyce, pokud ti tato fotka: (http://www.photopost.cz/pp4foto.php?id=99100) pripadala neostra - podle tvych slov dokonce dost neostra, tak tenachapu, jak to ze ti tvuj bagr pripada ostrej... leda snad ze nejsme kompatibilni v pojmech...

3. mozna ti to pri tvy zjevny inteligenci nedoslo, ale tenhle server je o hodnoceni a kritice fotek, podle nas tady je to totiz cesta ke zlepseni, mozna na jinych serverech nebo pri ukazovani fotek pribuznym je zvykem mazat med kolem huby, ale to treba me by asi neuspokojilo a obavam se ze vetsinu pritomnych taky ne... ocividne tobe o to jde, v tom pripade dobra rada: zapomen na PP, budes z toho mit jen traumata a vredy.
Drzet hubu tady neni nutne, ale kdyz uz ji otevres, tak by to nemely byt uplny picoviny nebo urazky, momentalne se chovas jako kreten a obavam se ze na kreteny neni nikdo zvedavej na zadnym foto serveru.

PROFIL AUTORAMartin Nyxel | 09:56:15 27.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

že ty úmyslně boojkotuješ pP a sve nejlepší fotky dáváš jinam ... ?

PROFIL AUTORAMartin Nyxel | 09:55:15 27.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

heh ! Tady to vypda jak v KK ;o))))) To je děs :(

na konkurenčním serveru jsem viděl jakýsi portrét z tvého přístroje, trošku si s ním pohraj v PS a dej ho i na pP, nedá se mi tak špatný....a mohl bys s ním uspět :-))))

PROFIL AUTORADavid Zachoval | 09:49:17 27.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Zato fotka je fakt otresna... Beru to jako provokaci...

PROFIL AUTORAOndřej Bok | 09:47:29 27.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

:)))

PROFIL AUTORADavid Zachoval | 09:46:50 27.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

"hnusnej opici zvratku" je naprosto vyborna nadavka :))))

PROFIL AUTORAZdeněk Čočkin Fiala | 09:41:37 27.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

... po ránu pobaví ... ;-)

PROFIL AUTORAOndřej Bok | 08:16:50 27.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

jo buldozer vlastne :-D

PROFIL AUTORAWalther Krupinsky | 08:10:02 27.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Libi se ti muj bagr?

PROFIL AUTORAMatthew Bee | 08:06:39 27.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

jo a v psanym projevu mas desny hrubky a taky nechapu co tady furt meles o makru???

PROFIL AUTORAMatthew Bee | 08:02:45 27.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

mne nebudes nadavat do nymandu ty hnusnej opici zvratku! je to nevostry jak svina. a kde? vsude! je to jeden velkej sedej flek! jestli si z nas vsech nedelas prdel, tak ses to nejvetsi hovado, co sem kdy zaznamenal. diky bohu, ze te neznam osobne a snad nikdy nepotkam :)

PROFIL AUTORAOndřej Bok | 08:00:37 27.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

boze to byl zase argument :-D oki mas pravdu, fotim vicemene jen sport takze nemuzu chapat obsah tyhle fotky, moc moc se omlouvam ze jsem si tak drze dovolil aby se mi ta fotka nelibila, btw krasnej bagr

PROFIL AUTORAMilan Santoyo | 04:11:08 27.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

to je taky bagr mam dojem a ver tomu ze je to daleko lepsi nez ta tvoja :

http://www.photopost.cz/pp4foto.php?id=100496

PROFIL AUTORAMilan Santoyo | 02:48:18 27.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

nic nechapu... hlavne tu svetlejsi tlustou caru na levem hornim rohu ktera prochazi tim mrakem do baraku... co to je ??? slunecni paprsky ???

u me to jako zadnou depresi nevyjadruje... vlastne jo ... jak se nekdo muze hadat a odhajovat tak nekvalitni technicky zpracovanou fotku...

myslim ze je nacase abych vyfotil misto grilovani bagr...:)

Skacelik, ver mi ta fotka nestoji za nic... jak nametove tak po technicke strance...

PROFIL AUTORAJan Skácelík | 00:43:53 27.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Pavel Doško: dekuji ale nechci, dost lidi shodlo? chtel si rict dost nymandu ne?a nebo jak mam nazvat lidi co mi napoisou ze tahle fotka neni ostra? to uz je opravdu vysmech...to by snad nerekl ani slepec...
Mirek Kohout: zase to zamlouvas- zkratka nejses schopnej najit nic dobreho na fotkach co sem uvedl ale moje je nejhoris ze?...
Szepe co to tu zkousis? tady se prece nejedna nikdy o fotky ktere sou extreme rozostrene v originale ty troubo! de o to ze KDYZ JE OSTRA FOTKA a TA SE ZMENSI - VYSLDEEK BUDE ROZMAZANY - CHAPES TO???!!!
daniel: a proc sem pletes RAW scan 4000x2000 vse se tykalo zmenseni pro web. -ja z jine planety - szepe pise preostrene k 90% fotek co nejsou...a ja sem z jine planety fajn...hlavne ze si tu rozumite...
Popravde je mi to jedno...svoje uz jsem pochopil...Dat fotku drzet hubu, vyslechnout radoby odborne keci a drzet krok - bjeda si dovoli jsvuj nazor.....docela sem jeste byl tak napul - ale potom co sem slysel od nekolikaz vas nazor "neostra" (zvlast DOŠKO - a jeho olympus super zoom s kterym vyfoti ostre makro i 5lete dite a le on ne) tak mam vazne strach o vase zdravi....CMUK!

PROFIL AUTORAdanniel hauser | 20:45:37 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

aha... ja nez to dopisu ;-)

PROFIL AUTORAdanniel hauser | 20:44:51 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Jan Skácelík OFF 19:02:05 26.08.2004 : aha, jinymi slovy v primem srovnani mas pocit ze ta tvoje je lepsi co do obsahu?


btw: ad ostrost - pri zmenseni pomoci bicubic algoritmu se opravdu muze snizit hranova ostrost, je to dano prumerovanym dopocitavanim vysledneho bodu z okolnich, budiz, ovsem jak sem to tak prelit tak Tomas Szepe mel na mysli napr zmenseni z raw scanu treba 4000*2000 bodu, ktery rekneme neni zcela ostry na 700*350 pixelu.. tam uz logicky dojde k zostreni... btw: koukal jsem co si mu napsal o ostrosti k jeho fotce (http://www.photopost.cz/pp4foto.php?id=99100) a mam dojem ze ses vazne asi z jiny planety ;-)

PROFIL AUTORAMartin Nyxel | 19:59:09 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU


PROFIL AUTORAMartin Nyxel | 19:57:20 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Bodů: 50

Zobrazeno: 3683x

Tak to je husty, to je vic refreshu nez mel ten Smazanej typek s jeho damskym prirozenim pred mesicem !

PROFIL AUTORAMartin Nyxel | 19:44:50 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU


PROFIL AUTORAMirek Kohout | 19:36:06 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Skácel: cizí fotky jiných motivů nijak nesouvisí s tvou fotkou. Tvoje fotka se nestane lepší ani kdyby jiné motivy neexistovaly. Opakováním nesmyslu se nesmysl nestává skutečností. Jen uhýbáš před zodpovědností za vlastní výtvor. Děláš hloupost.

PROFIL AUTORAPavel Doško | 19:07:15 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Btw. nepřijde ti divné , že se tady docela dost lidí shodlo v názoru na tebe ? hlavně , že ostatním píšeš že jsou slepí , hloupí atd. , není už pomalu čas na jakousi sebereflexi ?

PROFIL AUTORAPavel Doško | 19:05:39 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

skácelíku , ty trumpeto - zkus nás teda ohromit nějakým tím portrétem nebo makrem (ostrým) , kterým se vysmíváš. Btw. u každé fotky se vymlouváš , jak ti zmenšení sebralo ostrost , tak nám nějakýho toho banálního brouka nebo dítě ukaž :-)

PROFIL AUTORAJan Skácelík | 19:02:05 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Doško: mno asi ses uplne slepej nebo blbé - neostra ta fotka urcite neni...
Tomáš Szépe: mluvis nesmysli - jakakoli fotka se po zmenseni rozostri - NE zostri
Matthew Bee: nevostry???Proboha Kde????
ondrej Bok: asi ano ale az potom co zalozis web s fotkama skejťačisek.
danniel hauser 16:24:43 26.08.2004 BTW: toto je stroj - jak vy řikate středovka, digitalem focene -Brutalně upravované v PS - pokud mi pučíš digitál udělám ti takových retuší mraky. navic je to jen stroj v prazdnote neni to pohled na nejake misto.

PROFIL AUTORAPažout alias Mike Dockal | 18:38:39 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

nazdarek, vyfotit depresivni bagr (nebo nakladac :-) mi pripada jako dobrej napad, ale bojim se ze tady se to jeste uplne nepovedlo. Ta deprese tam sice trochu citit je, ale za cenu toho ze je cela fotka sediva. Mozna by jsi mohl dat odkaz na nejakou divocejsi kompozici, celkem by mne to zajimalo.
Jestli chces body tak si napis kolik by jsi si dal sam.

PROFIL AUTORAPavel Doško | 18:31:32 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

hele , pablbe , už jsem ti to psal jednou - od trouby , kterej nezaostří ani větev ani bagr kritiku na makro neberu

podzimní (Pavel Doško)
Jan Skácelík (16:03:59 26.08.2004):
jeee tentle fotak mam taky...takovyhle blbinek se snim da nafotit ..jéje, at zije Super makro;-) ale nejak to neostří...

PROFIL AUTORAWalther Krupinsky | 18:24:39 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Volal jsem pravnikovi jestli je ta fotka v poradku a prave me poslal pojednani asi na dvou A4 a pise ze to neni Bagr ale tzv. "nakladac". Takze podvod stoleti?

PROFIL AUTORAJakub Slížek | 18:00:25 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

BTW to tvoje veledílo je ňák moc sledovaný se mi zdá.

PROFIL AUTORAMatthew Bee | 17:36:23 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

vubec nemam tuseni kde bagr zacina a kde konci. jeste nechapu proc pises, ze za bagrem je huste obydleny sidliste, kdyz z neho neni videt ani hovno. jo a je to nevostry jak krava, tak jako ta predchozi

PROFIL AUTORAOndřej Bok | 17:29:59 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

nechapu proc nerozjedes vlastni galerii kterou budou navstevovat jen intelektualne a umelecky zalozeny lidi, protoze my ignoranti a ztoporenci tesici se na kozy proste zajikajici sedivy bagr nechapeme (resp. nechapu abych mluvil sam za sebe)

PROFIL AUTORAaa* ondřej rytíř | 16:26:51 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

a nebo este jinak.... coz takhle najit na PP nejakeho autora ktery podle tebe opravdu umi fotit a libi se ti jak foti a zeptame se ho na nazor.... nebo snad chces rict ze tady nikdo takovy neni? .. jen ukaz na 2, 3 lidi ...

PROFIL AUTORAdanniel hauser | 16:24:43 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

btw:... http://www.photopost.cz/galeriefoto.php?id=39568 - celkem podobna ze jo, taky stroj, taky osamoceny, taky cernobily, taky snaha o temnou atmosferu... a ted mi rekni vidis tam rozdil nebo ne?

PROFIL AUTORAaa* ondřej rytíř | 16:24:04 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

dan: mozna ze je odvazny ze prolezl tou dirou v plote ne? ...ty vubec nemas smysl pro dobrodruzstvi ... .(

PROFIL AUTORAdanniel hauser | 16:22:27 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

no vis co, nejdriv neco takovyho nafot... pak se muzem bavit. zatim jsi poslal par vcelku nudnych fotek vesmes o nicem a technicky dost zmrsenych v PS (predevsim co do kontrastu)... takze si zatim jen predved ze mas chorobny sebevedomi, neumis moc v PS a nemas moc voko na zabery... naznacujes neco o tom ze nejsme na ty tvoje genaility pripraveny a ze se nam libej jen ty libivky a na odvaznejsi kousky nejsme pripraveny... no tak teda konecne uz do toho slapni, posli neco odvazanyho a na tyhle banality se vybodni, at je zas o cem se bavit, tohle je nuda a nic odvazanyho na tom neni

PROFIL AUTORAJakub Slížek | 16:17:47 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

jo něco takovýho , třebas.Ale to už pak nebudeš originální, nemyslíš ?

PROFIL AUTORAaa* ondřej rytíř | 16:14:10 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

zrejme si tedy otevrel dosud nepoznany zanr BAGRNOIRE .... nadherne ponure ... tohle je asi nejdrsnejsi fotka tady na PP .))))

PROFIL AUTORAJan Skácelík | 16:13:32 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Jakub Slížek: takže je libo pánovi prsíčka nebo makříčko? nebo něco jako tohle - http://www.photopost.cz/galeriefoto.php?id=94377 ? nebo todleto http://www.photopost.cz/galeriefoto.php?id=39568 ?

PROFIL AUTORAJakub Slížek | 16:09:53 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

jo pořádnýho podle mně.

PROFIL AUTORAJan Skácelík | 16:08:41 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Jakub Slížek: poradnyho podle tebe?
Hauser: já ti dám "kteri maji neco proti zenske nahote":) jamam jen neco proti lidem co vidi prsa a uz slintaj 5ky

PROFIL AUTORAJan Skácelík | 16:06:57 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Hauser: no me se zda ze je ta fotka hodnocena dost dobre -same 4a5 takze nani neco bude - jen bych rad vedel co?
Tomáš Szépe:lame v nem jsi - protoze me doted bavi tvuj nazor ze po ZMENSENI dojde k ZOSTRENI:)))

PROFIL AUTORAJan Skácelík | 16:05:11 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Kohout: souvisi to - jaktoze ne? ta fotografie je hodnocena dost kladne - a moje dost zaporne - protoze pry nema nic zajimaveho atd atd....tak se chci poucit jak delat zajimave fotky -rad bych teda vedel co je treba na tamte zajimave? OK tak treba na teto: http://www.photopost.cz/foto/2003/09/id4566-1064234419.jpg nebo tato :
opravdu bych to rád jako laik vedel:-/

PROFIL AUTORAJakub Slížek | 15:58:41 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Vopiš Voe , a příště s tim vyfoť už něco pořádnýho.

PROFIL AUTORAdanniel hauser | 15:54:12 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Jan Skácelík ON 15:26:10 26.08.2004 : asi sem te nepochopil, co ma s tvym sedivim bagrem spolecnyho nijak zvlast dobre hodnocena fotka mistniho enfant terrible Vanka? pokud te to fakt zajima, rozved debatu tam u te fotky, tady je to jen odvadeni pozornosti ;-)

btw: uz sem ti to psal u minuly fotky, kdyz si vyskakoval kvuli kozam - vazne si radsi drzim odstup od lidi, kteri maji neco proti zenske nahote, neni to uplne normalni ;-) A ted prijdes s tim, ze nechapes rozdil zajmu mezi starym bagrem a kozama... promin, neda mi to.. ale mas vyresenou svoji sexualitu? ;-)

PROFIL AUTORAMirek Kohout | 15:48:37 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Kdo říká, že tamto je skvělé....? Není žádná souvislost mezi tvojí fotkou a nějakou cizí fotkou, kterou jsi nalinkoval. Proč by to měl někdo vysvětlovat ? Zbytečné, takové nereálné a nesouvisející útěky od diskuse. Každého tím otrávíš.

PROFIL AUTORAJan Skácelík | 15:43:57 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Jakub Slížek: Vopišu Voe

PROFIL AUTORAJan Skácelík | 15:42:34 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Sojka: to sem rad ze uz date pokoj.
Kohout: PrROC? kdyz mi tu rikate jak je tato fotka nezajimava a spatna - tak co je tam na tom zase podle mě Děsu ta kskvelého? PROTO
Palo Čech: dyby tu nebyl ten strasny limit byla by MEGASERIE :)
Zdeněk Čočkin Fiala: zrovna sem to chtel rict! :)

PROFIL AUTORAPalo Čech | 15:38:50 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

nebude seria? tesim sa na zeriav a tatrofku...

PROFIL AUTORAMirek Kohout | 15:31:34 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

...a proč by ti to měl někdo vysvětlovat? Není žádná souvislost.

PROFIL AUTORAFrantišek Sojka | 15:31:21 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

JAN SKACELIK - Ale kdepak ! :) Jedine co je kratkozrake, je ztracet s Tebou cas. Muj komentar Ti naznacil, ze ten snimek za moc nestoji (receno kulantne). Hledej zajimave pohledy, tipu jsi tu dostal az dost. Snaha tu od lidi byla. Bud chces, nebo ne. Neboj se, uz Ti okecavat nic nebudu, nestojis mi za to. Ale prijdu se k Tobe do debaty nekdy zasmat ... na tohle jsi fakt jednicka, MISTRE ! ;)

PROFIL AUTORAZdeněk Čočkin Fiala | 15:30:59 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

... už nemám sil .. vzdávám boj s větrnými mlýny

PROFIL AUTORAJan Skácelík | 15:26:10 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Daniel Hauser: Asi jo...
ale stale čekam na vysvetleni co je tam na tom děsu tak zvlastniho a super?

PROFIL AUTORAJan Skácelík | 15:24:59 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Martin nyxel Hubner: Diky za pripominky! - ty draty sem tam chtel retusovat se nebude:) to s expozici - je to upravama po zmenseni - zanikli tam detaily a slila se cerna plocha -takze sem to musel olevlovat tak jak to je -mirne zasedle.
BTW: mas peknou modelku- skoda ze na te malem nejhezci fotce je tak rozmazana.

PROFIL AUTORAdanniel hauser | 15:23:37 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

vis co, zkus vyfotit nejaky ty kozy, kdyz te furt tak iritujou ;-)

PROFIL AUTORAPetr Štědrý | 15:23:22 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

1

rozhodně tu máš lepší ... tohle je takové moc nerozhodné ... pozadí nic moc (neříkající) a přesto je ho tam požehnaně ... bagr to skoro převálcovalo ... :(

motivační 1+

PROFIL AUTORAJan Skácelík | 15:19:43 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Palo Čech: jo de...ale to je uz jiná vec.
Zdeněk Čočkin Fiala: jestli to na tebe pusobi "proste bagr" tak to mas u me za 1 z prvouky
František Sojka: no myslim ze okecavat fotku tim ze by ji slo nafotit lip a podobne je dost kratkozrake.."Fotka bez rozumne kompozice, absence napadu a ozvlastneni." VYVETLI MI NEKDO co je tak zvlastniho treba na tomhle : http://www.photopost.cz/galeriefoto.php?id=52920 ...jo ja zapoměl KOZY....
Hauser14:47:20 26.08.2004:uz se stalo...a jak sem rikal...byla radost

PROFIL AUTORAJakub Slížek | 15:15:31 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

já ti dám Flektagon, Skecalíku ! aspoň to dobře vopiš.

PROFIL AUTORAJakub Slížek | 15:14:50 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

:-)))

PROFIL AUTORAMartin Nyxel | 15:05:35 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

2


Koukám žes vyměnil přístroy :-))
nehodnotím, ale : at kalibruju monitor jak si kalibruju, vypadá to podexponovane, má to malou intenzitu poroti vyskému kontrastu. imho je to stredoffka, ale co já s nosy na geometrickém středu fotky můžu říkat ;o))))

Rušivé prvky : dráty jsi mohl odretušovat v PS, svetlou budovu za objektem s kulatou střechou mohly skrýt dva kroky vpřed, předměty za zadní částí bagru taktéž. Nebud zbrklý a pokračuj dále....a ze zdejší kritiky si nic nedelej. Lidé jsou tu přísní ale dá se to přežít :-))) Fotka tak na 2b, koukni do mého profilu na "kalibrovanou stupnici hodnocení" ;)))



Za svým komentem si stojím a nestojím o tvé poznámky. Bud se z nej poučíš a neco si z nej vezmes, bo ne, v tom pripade ale mlc ;-P


PROFIL AUTORAPikaso | 15:00:29 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

no hlavní problém vidim v tom, že ten bagr, tak jak si ho vyfotil, nevypadá vubec opuštěně, což si podle názvu chtěl docílit.

PROFIL AUTORAPetr Černocký | 14:51:02 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

hele, bagr...

PROFIL AUTORAdanniel hauser | 14:47:20 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

hele tak jinak, vis co, posli nam nejakou tu kocicku nebo konicka jak vyhrozujes a uvidime jestli se teda poserem radosti

PROFIL AUTORAPetr Lužný | 14:42:31 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

"Už se těším na vaši ničivou kritiku :)" ?

PROFIL AUTORAdanniel hauser | 14:36:21 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Jan Skácelík ON 14:04:14 26.08.2004: nepovazuju se zrovna za konzumenta "veselych fotek" ale to sdeleni tam proste nevidim, pravdepodobne proto ze tam neni... ano znam fotky u kterych si nekdo rekne "mam z toho strach"... tahle mezi ne ale nepatri, takze neni jak ty rikas "podobna"... ty na tu fotku koukas jinak, pnac ses autor ocividne bez sebekritiky a nadhledu, ale my si z tebe tady fakt prdel nedelame... fakt tam nic nevidim, nekecam, a nejsem sam. A nemyslim si ze by to bylo tim, ze bych byl nevnimavy divak, svuj vkus si na vystavach a vlastne i tady tribim uz celkem dlouho.

btw: nemusim tam chodit abych vedel ze to slo lip, jednak je to videt i z fotky a jednak to jde vzdycky lip. to je proste fakt se kterym ty nehnes.

skoro si rikam ze by to stalo za dalsi fototema... vyfotit bagr, v idelanim pripade TENHLE bagr ;-)

PROFIL AUTORAPavel (Čaďous) Čadek | 14:36:07 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Ted uz je uplne jedno co na te fotce je, ale nechapu nekoho, komu 99% lidi rika ze je nekde neco spatne a on se ani nezamysli jestli nemuze byt chyba u neho.

Take takoveho osobne znam. Kdyz rekne ze 1+1=3 tak ho nikdo nepresvedci ze to muze byt jinak.

PROFIL AUTORAPalo Čech | 14:17:53 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

nebol som tam takze musim dat 5

PROFIL AUTORAZdeněk Čočkin Fiala | 14:15:12 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Jan Skácelík 14:04:14 26.08.2004 > sorry, ale o tom, jestli to slo nebo neslo nafotit lip lze, podle toho co je videt na tom jak si to nafotil ty, rozhodnout aniz by tam musel nekdo jezdit/lezt dirou v plote.

A argument "u podobnych fotek" je dost vymluvny ... tady to fakt pusobi nijak ... proste BAGR ...

PROFIL AUTORAOto Stredák | 14:14:51 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

1

Aha, tak to byl workschop.Hele bez prdelek.Ten bagr je fakt blbě.Barák za ním má v sobě něco zajímavého a ty dráty by se dali taky využít.No člověk by to tam musel vidět.Já tam taky nebyl a tak jen zírám na snímek co jsi poslalnemám nic jinýho.Tak to tak ber.:)

PROFIL AUTORAFrantišek Sojka | 14:13:10 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Zajimalo me, kolik lidi s mistrem bude ztracet cas ;)) A hle ! Mozna kdybych si neprecetl celou debatu a OPET neziskal pocit, ze COKOLIV psat Tobe, je zbytecne, MISTRE SKACELIKU :) Ale na druhou stranu, zbytecnostmi se to jen hemzi, tak proc Ti nenapsat aspon tohle.



Fotka bez rozumne kompozice, absence napadu a ozvlastneni. Tohle je jen cvak bagru ... nic vic ;) "Neco" tomu chybi ... dalsi rozmer. Ale co to pisu, stejne o tohle zajem nemas :)) Ale bavis se dobre, ze jo ? :o))

PROFIL AUTORAPalo Čech | 14:09:05 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Skacelik> vzdy to ide urobit lebsie... VZDY!!! chapes to? :)

PROFIL AUTORAMirek Kohout | 14:08:48 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

když myslíš.............

PROFIL AUTORAJan Skácelík | 14:04:14 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Kohout: obavam se ze JE...
Hauser: trapne je rikat jak by to slo udelat lip kdyz prd vis jake tam bylo prostredi, odkud se dalo fotit, kde bylo slunce apodobne. Publikum kterym se libi vesele fotky to sdeleni asi opravdu neprijme...viz komentare u podobnych fotek "bojim" "mam z toho strach".. "pesimisticky"...

PROFIL AUTORAdanniel hauser | 14:00:37 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Jan Skácelík ON 13:55:16 26.08.2004
: no to bude... s tvym pristupem k veci urcite ;-)

PROFIL AUTORAMirek Kohout | 14:00:19 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

.... obávám se, že proklamovaný motiv příští uploadnuté fotky není jádrem pudla......

PROFIL AUTORAdanniel hauser | 13:57:12 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Jan Skácelík ON 13:26:08 26.08.2004
čočkin: ja to na tom nestavim jen "miluju" řeči typu "takhle to vidí kazdy blabla" ...nevidi.
- vidi, takhle je to opravdu naprosta tuctovka, takhle to vidi kazdej ukrajinec s lopatou.

Me se tenhle pohled docela libi -je to takove ponure depresivni opustene. - neni, ta nalada v tom proste neni, sorry, ale nepovedlo se ti predat sdeleni (naladu) publiku

kompozice by se dala lepsit - to jo ale s ridicakem na bagr. dala by se zlepsit vhodnejsim zaberem, stacilo popojit par kroku, vzit to z jinyho uhlu, cokoliv, vzdycky to jde lip, vymluvy sou trapny

opet ze sebe delas vola, uz si zacinam myslet ze zamerne

PROFIL AUTORAJan Skácelík | 13:55:16 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

priste sem dam radeji zase kocicku nebo konicka nebo podobnou infantilnost... to bude radosti...

PROFIL AUTORAJan Skácelík | 13:54:17 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Ondrej: to sem rád...protoze fotit fotky jako z photostocku bych si asi naliskal...

PROFIL AUTORAJaroslav Bálek | 13:42:45 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

A já tu mám taky bagr, heč! TADY! Sice je taky nanic, ale je barevnej.....

PROFIL AUTORAJakub Satan Musilek | 13:40:29 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Honza, ne, ten to mysli vazne .... a kdo nam tedy zbyva? No? Hadej, Martine ... ;)

PROFIL AUTORAmartin pesta | 13:38:20 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

ted ale kdo slavoji? :)

PROFIL AUTORAJakub Satan Musilek | 13:36:28 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

.. ale srandu si delas ... co? ;)

PROFIL AUTORAmartin pesta | 13:34:37 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

no nebyl...

PROFIL AUTORAaa* ondřej rytíř | 13:33:47 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

to sem si vsimnul ze nefotis stockovy fotky :DDDD ... tos me nemusel upozornovat .. abych se nesplet .)))))

PROFIL AUTORAJan Skácelík | 13:29:31 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

martin pesta !!!!!!! ty jsi tam byl? presne tak to tam pusobi... opustene bagry a maringotky, casti stroju stara tovarni budova...a jen tak to tam hnije. V pozadi huste obydlene sidliste a lide tudy chodi dirou v plote - jako zkratkou.

PROFIL AUTORAJan Skácelík | 13:27:06 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Oto Stredák: t onejsou jen moje:) nevim esi nejlepsi je to jedna asi z 10ti

PROFIL AUTORAJan Skácelík | 13:26:26 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Tomas: seš.

PROFIL AUTORAJan Skácelík | 13:26:08 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

čočkin: ja to na tom nestavim jen "miluju" řeči typu "takhle to vidí kazdy blabla" ...nevidi. Me se tenhle pohled docela libi -je to takove ponure depresivni opustene. kompozice by se dala lepsit - to jo ale s ridicakem na bagr.
sedlacek: http://www.photopost.cz/pp4foto.php?id=78537 - todle je 1) jak tu rikate "stredovka" 1) uplne jiny typ fotky - cista, pozitivni -o to mi nejde.
Mladenov: vsedni pohled na vsedni vec...mno ano. i tak se to da rict.

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 13:21:58 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

sracka

PROFIL AUTORAJan Skácelík | 13:21:38 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

ondrej:11:47:25 26.08.2004: tak tohle je naprosto otresná fotka...
Díky ale Já nefotím Stockový fotky.

PROFIL AUTORAIvan Mladenov, PPP | 12:54:53 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

2

Strašně se to hádá s pozadím, černá OK, bílá prostě chybí, dost. Jinak, nečetl jsem všechny komenty, ale souhlasím s tím, že je to všední pohled na všední věc.....

PROFIL AUTORAMartin• Klimpar | 12:53:34 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

oto: hotovy detektiv :)

PROFIL AUTORAOto Stredák | 12:50:04 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Ty ťápoty okolo naznačují žes hledal pozici. Byla tato opravdu TA NEJLEPŠÍ?

PROFIL AUTORAPavel Lexik Kulička | 12:41:59 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

m. p. ..myšlenkové pojetí takto zamýšlého díly je v naprostém pořádku, bohužel autor zde nezvládl obecně přijímaná estetická pravidla, nepodařilo se mu srozumitelně vyjádřit to odcizení se pracujícímu lidu .. a hlavně ten konzumní buržoázní přístup k výrobnímu prostředku, který by měl z takového díla tryskat - jen tak by se ukázalo burcující sdělení, které by nás zásadně ovlivnilo a promluvilo k dnešnímu pracujícímu člověku ..!!!

PROFIL AUTORAFbh Jarda Sedláček | 12:25:25 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

možná takhle nějak kdyby to vypadalo......

PROFIL AUTORAmartin pesta | 12:22:33 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

ne

PROFIL AUTORAWalther Krupinsky | 12:19:45 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

to je paste z posty od Skacelika?

PROFIL AUTORAZdeněk Čočkin Fiala | 12:18:49 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

martin pesta > :-D

PROFIL AUTORAmartin pesta | 12:17:27 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

je evidentnmí, že fotku nikdo nepochopil. je to smutny obrazek dnesní sedive doby. je to kontrast a protipol socialistickeho realismu, kde by bagr ovladal rozjasany delnik a bagr by trhal stanovene plany. Dnes smutne odpociva v sedivem dvore a ceka na rozjasaneho delnika. misto , aby slouzil pracujicimu lidu nechava se vykoriistovat nejakym soukromnikem...

PROFIL AUTORAZdeněk Čočkin Fiala | 12:15:12 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

ta nula neni za fotku ale za ty kecy kolem ... fotka je tak na 2-3 ...

PROFIL AUTORAZdeněk Čočkin Fiala | 12:14:31 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

ach jo !! prece nemuzes stavět kvalitu fotky na tom, jak těžký je se dostat na místo focení.Strčit si foťák doprdele je taky těžký ... a na fotky z toho bych se koukat nechtěl.

Sorry, většinou nejsem takhle sprostej, ale lepší přirovnání mě rychle nenapadlo

PROFIL AUTORAPrd. Pavel Captain Obvious Krejčí | 12:08:28 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Tak asi holt budu muset zlomit hul :o( Skoda.

PROFIL AUTORAMirek Kohout | 12:01:02 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Po všech rozborech a analýzách se mi ten záběr stále nelíbí, asi musím ještě počkat......

PROFIL AUTORAWalther Krupinsky | 11:47:50 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Uz necti zadny knizky Vlade. "Co chces fotkou rici" a "co nam fotka dava" "jake je poslani" tak na to skoci akorat pionyr, kdyz potrebuje udelat odbornost Fotograf. Sam ji mam :-) a presne takove kidy se tam braly. Ten kdo umel nejlip popsat co chtel foktou rici mel fotky nejvic zprdele. Fotka neni matematika, nelze pozadovat konzistentni davku poslani. U 90% fotek je poslani pohlazeni po oku, bez dalsich ambici.

Je to nekonstrastni a kompozicne tezky na sred, dost dlouho se clovek musi divat aby zjistil, ze je tam "jenom" bagr, az po 10s uvidim lzici a dalsich 20s pak hledam jestli tam neni jeste neco. Kdyby tam nebyla ta budova uprostred je to trochu jinde...

PROFIL AUTORAaa* ondřej rytíř | 11:47:41 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

a pak dej F5 reload

PROFIL AUTORAaa* ondřej rytíř | 11:47:25 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

PROFIL AUTORAaa* ondřej rytíř | 11:43:35 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

sakra nejde to linkovat .( .. napis si tam to vyhledavani "DIGGER" a projed si ty fotky....

PROFIL AUTORAaa* ondřej rytíř | 11:42:28 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

TADY

TADY

TADY

TADY



chapes aspon trochu? .. proc by bagr nebyl o estetice... urcite existujou lepsi fotky, bral sem celkem prvni co sem nasel...

PROFIL AUTORAdanniel hauser | 11:40:26 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

btw: k posouzeni fotky nikdo z nas nemusi byt na miste kde si to fotil, to je tvuj boj jako autora aby si maximum ze situace dokazal prenest na divaka... klasicky boj u fotek z dovolene - autor to ma spojeny se vzpominkama a fotka mu pripada kulervouci, kdokoliv jinej v tom vidi rozmazanej rekneme zapad slunce... ty jsi zrejme mel nejakou vizi, kdyz si to fotil, ale tady na prijmu mame jen sum, nic nedorazilo... takze priste - nevaz se, odvaz se

PROFIL AUTORAdanniel hauser | 11:38:10 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

technicky - nedoresena tonalita, je to dost sedivy a nevyrazny, podle oblohy soudim, ze by tomu pomohl oranzovy filtr. kompozicne - prilis polopaticky zaber, nic zajimavyho co by tahlo zrak po obraze, zadny linie, zadnej zamer, navic se diky tonalite slila hmota bagru s tou chatrci za nim... nametove - nuda, zadny sdeleni, zadna estetika, zatisi by melo by t predevsim koukatelny, nejcasteji je toho dosazeno opravdu vychytanou kompozici. Jako dokument to taky nefunguje - clovek si nutne polozi otazku - co tim chtel Skacelik rici?

to co pisu myslim vazne, neni v tom zadny rejpani, nebo urazena jesitnost, bud si z toho neco vem, nebo nad tim klidne mavni rukou, nedelam si narok na patent na dokonaly fotky, je to tvuj boj, nemusis mi ani dekovat za nekolik minut myho casu, ktery sem ztravil rozborem tvyho dila.

PROFIL AUTORAOndřej Bok | 11:36:59 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Ondrej R. mrkni na fotoaparat.cz tam je i z toho pohledu

PROFIL AUTORAMartin• Klimpar | 11:36:46 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

vlad: proc ne, ja myslim ze urcite... otazka je kdo to foti. je jasny ze lama udela lehceji hezci zatisi z estetickejch veci (jinak az budes mit chvili cas, tak bych rad vysvetleni toho tvyho komentu u my prvni fotky... vim ze se naotravuju)

PROFIL AUTORAV H | 11:35:07 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

jasne ze bagr muze byt o estetice - uz jsem jich par na prospektech videl...ale tenhle nema s estetikou nic polecnyho - uzavrel bych to - vice bagru,mene pozadi,vice kontrastni,mene sedivy,vice takovych fotek,aspon je sranda...

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 11:32:11 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Je to abstrakcia, co tu nie je prilis oblubene (nie je to libivka-gýč). Ale uznavam, ze u experta ako si ty sa povazujem za odvahu dat sem takyto vycvak

PROFIL AUTORAaa* ondřej rytíř | 11:31:43 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

tak od zacatku: jaky je motiv tehle fotky? ... vyfotit co nejlip bagr? fajn .. tak pkud se tam nejde dostat najdu si jinej bagr ... motiv b) vyfotit tenhle bagr! fajn vyfotime tenhle bagr... a kdyz uz si od nej stal 4 metry nebylo mozny jako udelat park kroku dopredu .. a lehnout na zem?

PROFIL AUTORAPavel Lexik Kulička | 11:31:17 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Vlad H. ..úplně všechno může být o estetice .. tedy i bagr :-)

PROFIL AUTORAMarek M. | 11:28:38 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

2

Nič moc... šedivé a strácajúce sa... ale neber ma vážne, ja tomu aj tak nerozumiem, len hodnotím ako to na mňa posobí :-)

PROFIL AUTORAV H | 11:27:51 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

MK - jasne - to co rikas je taky pravda - je to TAKY o estetice - bagr je o estetice?

PROFIL AUTORATr. Tomáš Prajs | 11:25:18 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

hmmmmm...... bagr....úžasný...jdu hledat lano...

PROFIL AUTORAMartin• Klimpar | 11:24:52 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

ahoj honzo, minulou fotku jsem nekomentoval, protoze krajinkam nerozumim, ale rad pridam svou trosku pisku pri kamenovani :) prevazne souhlasim s ondrej rytirem, pokusil bych se najit zajimavejsi zaber, tohle je fakt chaoticky a ten bagr splyva s pozadim (budova, plot, trava, bordel - vlastne ze vsech stran krome zespoda). s vladem tak nesouhlasim. v zatisi, krajinkach a hodne dalsich tematech fakt nic sdelovat nemusis, ale je to pak jen o estetice.

PROFIL AUTORAJan Skácelík | 11:24:29 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Hans:co presne je tam tak odvážného?

PROFIL AUTORAPrd. Pavel Captain Obvious Krejčí | 11:24:20 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Kdyz uz ses dostal k tomu poslat novou fotku, odkaz na vetsi format te minule by nebyl? Nebo proste neexistuje, nebo je taky roznazany? Jak si to mam vysvetlovat? Nerad bych krivdil ...

PROFIL AUTORAJan Andrash | 11:22:22 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

jak sem psal na mě ta fota zapusobila velmi depresivně. Bagr sám u hromady písku v okolí nic. Název samotářOsobně bych udělal eště 3 kroky vpravo a zabral ho zespod :-)

PROFIL AUTORApt¤ Jaromír Dvořák | 11:22:19 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

3

PROFIL AUTORAPalo Čech | 11:20:04 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

on bude dalsi davidov script... aby sme sa tu nenudili

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 11:19:52 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

no tu zase bude rec :)

PROFIL AUTORAV H | 11:19:49 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

nebavim se o cizich fotkach - tam si tu otazku pokladam taky.. pokladam si ji i u mojich fotografii....ja jen ze ty aspon se snazis svoje dilka obhajit,tak bych rad vedel,co bylo tvym zamerem nam sdelit?

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 11:19:21 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Pozri sa o 4 fotky späť v galerii, a uvidis, co je to odvazna fotka....

PROFIL AUTORARastislav Topolski | 11:18:31 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

4

PROFIL AUTORAJiří Šebesta | 11:18:13 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

Škoda filmu, ne?

PROFIL AUTORAJan Skácelík | 11:17:42 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Hosch: co maji sdelit fotky domu, kyticky, broucka, akt? ježiši...si dělate srandu žejo?
Doško:neser!

PROFIL AUTORAOndřej Bok | 11:17:01 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

nejde se tam tak snadno dostat???? co to je za odpoved

PROFIL AUTORAV H | 11:16:49 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Skacelik - kdyby jsi si neco o fotografii a fotografovani precetl,tak by jsi mozna poslani fotografie pochopil...proto se ptam,proc jsi tohle fotil?..co nam tim chces sdelit? je to neco co nam uniklo,nebo neco co nevidime? dik za odpoved...

PROFIL AUTORAJan Andrash | 11:15:35 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

4

Me se to libi :-) krasne depresivni fotečka !

++ název !!!

Ondrej

ty si tam byl ?

PROFIL AUTORAJan Skácelík | 11:14:47 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Odrej: "moc tuctovy pohled ktery uvidi kazdy kdyz projde kolem toho bagru ..." ne, neuvidi, nejde se ta mtak snadno dostat.NESER. miluju ze hodnotis neco co vbubec nesouvisi s fotkou.

PROFIL AUTORAPavel Doško | 11:14:44 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

ano , byl jsem tady , ale fotím jen dětičky a brouky , proto jsem nepochopil tuto tvůrčí fotografii bagru v zákrytu s budovou , kterému celkem mizí lžíce do nikam , je to na mne až moc odvážná fotka :-)

PROFIL AUTORAKamil Toman | 11:12:25 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Spis dokumentace stavu nejakyho CKD nez zatisi. Zatisi by IMO melo pusobit vyjimecne esteticky, tady zadny nalezeny nebo inscenovany (vneseny) rad nevidim...

PROFIL AUTORAV H | 11:11:46 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

sorry,ale nechapu,proc jsi to fotil - co nam to ma sdelit,nebo rict?...

PROFIL AUTORAJakub Satan Musilek | 11:11:36 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

vetsi kontrast by mozna pomohl, ale nejvic mi vadi ze je to neprehledne, chybi tomu napad ...

PROFIL AUTORAPavel Lexik Kulička | 11:10:53 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

J. S. Honzo, odvaž se !!! .... rozhodně to bude mnohem sympatičtější... než te ten "vodvaz" u tvé poslední fotky ...

PROFIL AUTORAaa* ondřej rytíř | 11:10:44 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

skaceliku .... neser... dostal si korektni hodnoceni ... co chces vic? jak jestli sem tam byl nebo nebyl? proste vidim .. bagry uz sem videl neboj ... a hele jestli chces zacit svadet to ze to neni zajimavy na to ze to misto nejde lip vyfotit... tak se na to vykasli protoze odpoved je jednoducha: Tak ho nefot!

PROFIL AUTORAOndřej Bok | 11:09:30 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

souhlas s Ondrejem

PROFIL AUTORAJan Skácelík | 11:08:35 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

hans: bože....

PROFIL AUTORAJan Skácelík | 11:08:13 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Ondrej: ty jsi tam byl? myslim ze ne.
pavel: mam jich vic - ale uz vidim ty komentare kdybych sem dal neco odvaznejsiho...

PROFIL AUTORAPalo Čech | 11:06:55 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Ondrej to napisal dobre... je to moc obyc

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 11:06:53 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

neoslovilo. je to chaoticke. mozno to stredovka nie je, ale nevidim tam ziadnu kompoziciu.

PROFIL AUTORAPavel Lexik Kulička | 11:06:31 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

2

..taková děsně popisná fotka bez hlubšího záměru .. takhle lehnout si s tou 20kou někam ke kolu, nebo pod lžíci toho traktoru ... mohlo to být o něčem ... kompozičně nijaký .. technicky normální .. bohužel neoslovilo ..

PROFIL AUTORAPetr Komárek | 11:06:24 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

3

PROFIL AUTORAaa* ondřej rytíř | 11:06:02 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

2

mas tam toho podle me moc... soustredil bych se na jeden objekt a hledal zajimavy zaber.. pripadne lehce doplnil nejakym jinym objektem.... snaz se o nevsedni pohled.. tohle je proste moc tuctovy pohled ktery uvidi kazdy kdyz projde kolem toho bagru ...

PROFIL AUTORAJan Skácelík | 11:05:27 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Ivana: o to jde:ú)
Adriana: středovka to IMHO neni...a no...to je fuk. Dik za dvojku.

PROFIL AUTORATomáš Valigura | 11:04:39 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

3

PROFIL AUTORABedřich Samsony | 11:04:07 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

4

PROFIL AUTORAAdriana K.H. | 11:03:30 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

2

vadí středová kompo....... a je to šedivý......

PROFIL AUTORAPavel Miller | 11:03:21 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

Za depresi

PROFIL AUTORAIvana Kolářová | 11:02:51 26.08.2004 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

3

Je to takový pesimictiký