- Technická data:
- Kodaň
- Poznámky a vzkazy:
- Popis:
- Klíčová slova:
- exif
Pavel Hubner | 23:20:00 26.01.2009 | |
je to slusne strizeny
par centimetru dole
a mas tam dve japonsky hlavy;)
par centimetru dole
a mas tam dve japonsky hlavy;)
Jiří Březina | 16:39:16 26.01.2009 | |
Ano, Lukáši, vyjádřit se k tomu můžeš.
Nepřišel jsem totiž na způsob, jak ti to zatrhnout. :)
Nepřišel jsem totiž na způsob, jak ti to zatrhnout. :)
Lukáš Lhotecký | 20:26:01 25.01.2009 | |
nevím, zda se k tomu mohu vyjádřit, ale mám stejný názor jako David, půl cm dole chybí.
Pan Smazaný | 00:10:51 23.01.2009 | |
Ted jsem si teprve vsimnul ze tam je napsano Kodan! A ja typoval ze to je nekde Meklenbursku, zas tak daleko jsem nebyl :))
Jiří Březina | 12:28:06 22.01.2009 | |
MVJ: děkuji za tu část, co se dá považovat za poklonu (tj. prakticky vše)
Jiří Březina | 11:34:25 22.01.2009 | |
jasně, že rozumím, Davide :)
honil jsem oblouky a spodku mohlo být víc
honil jsem oblouky a spodku mohlo být víc
David Zachoval | 09:40:40 22.01.2009 | |
me ti tam nejak chybi nejaky to spodni ukotveni, jestli mi rozumis
Vladimír Vereš | 09:24:43 22.01.2009 | |
v poslední době reaguješ dost nedůtklivě, jiří. to je nový postoj, nebo se něco stalo?
fotka mě nechává chladným, asi proto, že tomu nerozumím ...
fotka mě nechává chladným, asi proto, že tomu nerozumím ...
Dan Tulák | 09:18:37 22.01.2009 | |
Bruntál bude zřejmě podobná nadávka jako Vysočina. On se Jiří mezi cvakáním svých nudných fotek baví filosofováním a vymýšlením originálních přirovnání. Musím uznat, že komentáře má někdy docela dobré, ale kvalita jeho fotek hodně pokulhává.
Marián Moravčík | 08:01:39 22.01.2009 | |
zde mi přijde diskuze cestopis-architektura mírně od věci
mě se líbí to (hezky vyvážené) žonglování s obrazem a nemám potřebu opírat se o přečtené knížky, abych měl ze snímku dobrý pocit
mě se líbí to (hezky vyvážené) žonglování s obrazem a nemám potřebu opírat se o přečtené knížky, abych měl ze snímku dobrý pocit
Pan Smazaný | 22:53:14 21.01.2009 | |
pekny je to ..jen u cestopisu trosku postradam info ke snimku, kde se dana lokace nachazi ale ta fotka hranici zanru prekracuje takze to je sumafuk :D
František Kučera | 22:34:35 21.01.2009 | |
Díky za vysvětlení.Takže jsi se podíval na mapu PP a zjistil,že jsem z Bruntálu a myslel jsi to na mě jako bruntaláka.Nevím co Ti Bruntál provedl a ani mě to nezajímá a proto už toho asi necháme,jen jsem napsal svůj skromný názor jak bych to viděl já a hned z toho děláš takovou vědu.Měj se hezky,hodně dalších pěkných snímků a dobré světlo.Zdraví Franta
Jiří Březina | 22:24:11 21.01.2009 | |
"bruntál" není se stejnojmenným městem spojen jinak, než historií vzniku, takže tamní rodáci i naplavenina mohou nechat své advokáty zajištěné v pohotovostní poloze. Další vysvětlování je obávám se buď zbytečné anebo marné, neboť by nedosáhlo účinku předvedené demonstrace. Tedy ledaže by byla někdy lepší příležitost.
František Kučera | 22:13:03 21.01.2009 | |
To by mě také zajímalo co myslíš tím ,,bruntálem,,.Jsem shodou okolností z Bruntálu a asi už na této stránce nikdo.To je nějaký název nebo nadávka? Jen tak ze zvědavosti by nás to zajímalo. Díky za odpověď a hned se nenaštvávej když někdo řekne svůj dobře míněný názor.
Pavel Tlustý | 21:41:13 21.01.2009 | |
Ta diskuze mne bere u srdce, jen bych rád seznal, co jest míněno pod pojmem "bruntál"; stačí dvou až tří řádkové definice včetně měrných jednotek.
Bych se mohl posoudit. Díky.
Jinak vystavené nádvoří je nádvoří jako z příručky.
Bych se mohl posoudit. Díky.
Jinak vystavené nádvoří je nádvoří jako z příručky.
Jiří Březina | 21:40:18 21.01.2009 | |
FK: neurazilo a nechci ti ten pohled brát. Nemohl bych ale napsat, že nepřekvapilo.
František Vik | 21:32:52 21.01.2009 | |
Pokud projdu tvoje komenty, Jiri, je videt ze ti proslo rukama spousta fotografickych publikaci. Bohuzel ctes jenom blaboly kuratoru a snazis se podobne vyjadrovat i zde. Priste to necti a zacni koukat na ty fotky, mozna ti pak dojde ze na tehle fotce opravdu o zadnou slusnou kompozici nejde a pokud jde o svetlo... to snad ani neni treba psat.
František Kučera | 21:30:14 21.01.2009 | |
Já bych to nebral jako mrzačení,jen jsem řekl svůj názor,jestli Tě to urazilo tak se omlouvám
Jana Vávrová | 21:22:13 21.01.2009 | |
když pominu tu diskuzi dole, nakonec, rozdílnost názorů už jsme si vysvětlili :))), tak musím říct, že líbí
Jiří Březina | 21:16:04 21.01.2009 | |
... teď jsem pochopil, že se nejspíš bavím s nějakým bruntálem, což mi bohužel moje náboženství nedovoluje, takže s omluvou končím :)
Jiří Březina | 21:13:55 21.01.2009 | |
Ne, Františku, s tím nesouhlasím. Dokonce neskromně myslím, že tahle fotka by speciálně na tomhle serveru obstála i v kategorii architektura, takže moji kategorizaci můžeš brát za dobrovolný understatement. Ze všeho nejsilnější je ale můj dojem, že o pojmech kompozice, kvalita ani světlo nemáš nejmenší pojem.
František Vik | 21:09:30 21.01.2009 | |
Ne Jiri, vtip to neni. Nechapu jak muzes napsat komentar ktery jsem prekopiroval a vzapeti vlozit tohle. Myslis ze zarazenim do jine kategorie se tvoje pravidla na tuhle fotku nevztahuji?
Jiří Březina | 21:07:40 21.01.2009 | |
... vzhledem k nejednoznačnosti - to bylo na F. Vika.
Pro F. Kučeru mám jen dotaz, zda to s navrhovaným mrzačením myslel vážně (odpověď volitelná).
Pro F. Kučeru mám jen dotaz, zda to s navrhovaným mrzačením myslel vážně (odpověď volitelná).
Jiří Březina | 21:05:57 21.01.2009 | |
Ne Františku, to fakt nechápu. Asi to měl být vtip, ale jsou i vtipy nepovedené.
František Vik | 20:59:53 21.01.2009 | |
No, tohle spis nez cestopis je architektura. Jirko, nevím, jak teď, ale architektura si vždycky žádala tři věci bez větších kompromisů: kompozici, kvalitu a hlavně světlo. Snad pochopíš, proč to sem píšu.