- Technická data:
- digitální - Taiwan VC3210
- Poznámky a vzkazy:
- Popis:
- Klíčová slova:
- exif
Petr Hořice | 09:18:47 30.07.2003 | |
Milan S.: Obávám se, že Tomáš to myslel všechno trochu jinak. Protože pokud byl nějakým způsobem "kritický," tak jeho kritika směřovala malinko jinam než na autorku fotky :)
petr ekl | 10:21:49 28.07.2003 | |
líbí se mi ta geometrická hra jeho hlavy s okrajem bazénu bazénu, připomíná mi to planetu a její oběžnou dráhu... vzadu pak odpad jako symbol černé díry...
Arnold Brabenec | 06:50:37 28.07.2003 | |
Ja bych to nazval...."PEPA Š**Á KAJAK".... a dal bych to na eroticky stranky :-)))
Jinak odivuju Tomasovu vyjadrovaci schopnost .-)
Jinak odivuju Tomasovu vyjadrovaci schopnost .-)
Milan Santoyo | 02:06:17 28.07.2003 | |
Tomashi ty vish jak byt neutral a rici ze to stoji za hovno...:))) ja jsem naopak primej a uprimnej...:)))
nemazu med kolem huby a rovnou reknu co si myslim a nemusim psat dlouhej clanek o tom jak to stoji za hovno...:))))
nemazu med kolem huby a rovnou reknu co si myslim a nemusim psat dlouhej clanek o tom jak to stoji za hovno...:))))
Tomáš Houda | 01:47:26 28.07.2003 | |
to je zajimava vec... tu diskusi pod tou fotkou snad ani nebudu cist, dovedu si domyslet, o cem asi byla rec :-) Tahle fotografie ma nekolik takzvanych "chyb", na ktere se vsichni kritici s radosti koncentruji... podle hesla: kdyz vim, co je takzvana absolutni chyba, a neudelam ji, tak jsem nejspis udelal dobrou fotografii. Ze tomu tak neni, vetsina z takto argumentujicich nikdy nezjisti... Faktem je, ze fotografie je konzervovana emoce, a jako takova muze dneska vyuzivat temer vsech prostredku, i tech "zakazanych" Naopak, pokud nekdo ve sve tvorbe omezi sve vyrazivo na urcity predem oklesteny slovnik sestavajici z pouze jako "dobry" otaxovanych archetypu, budou vysledkem jeho cinnosti pouha klise a on sam epigonem nicnerikajicich schemat. Faktem ale take je, ze pouze zlomek vsech tvurcu je schopen se oprostit od pravidel a produkovat pritom dobre veci (z nichz se casem opet odvodi pravidla pro ty nemyslici :-)
ale zpet k tomuhle "dilku": ano, leccos tady je "spatne" ale prave ta ocividnost mne nakonec upoutala. Pripomina mi to portretni prace takzvane "nove vecnosti". Stredova kompozice tady je naprosto na miste, naopak nejaka jina by tu prestala davat smysl a byla by typickou chybou pokrocileho zacatecnika, ktereho za ty "stredovky" vsichni "mistri" uz tak dlouho tahali za usi, ze uz ji neumi pouzivat :-). Malinkou chybou imho je, ze i ta linie ktera se dotyka hlavy neni stredove symetricka - trochu to rusi koherenci vypovedi.
Predpokladam, ze ty obrazky se kterymi je ten tvuj pocitove sprizneny neznas, a presne to jej v mych ocich dela zajimavym. Na zaver ti preju, abys mela oci otevrene a fotila to, co te oslovuje tak, jak to citis. Pokud v tom budes dusledna, vypracujes si casem neco, o co se vetsina bezvysledne snazi: svuj vlastni styl videni...
ale zpet k tomuhle "dilku": ano, leccos tady je "spatne" ale prave ta ocividnost mne nakonec upoutala. Pripomina mi to portretni prace takzvane "nove vecnosti". Stredova kompozice tady je naprosto na miste, naopak nejaka jina by tu prestala davat smysl a byla by typickou chybou pokrocileho zacatecnika, ktereho za ty "stredovky" vsichni "mistri" uz tak dlouho tahali za usi, ze uz ji neumi pouzivat :-). Malinkou chybou imho je, ze i ta linie ktera se dotyka hlavy neni stredove symetricka - trochu to rusi koherenci vypovedi.
Predpokladam, ze ty obrazky se kterymi je ten tvuj pocitove sprizneny neznas, a presne to jej v mych ocich dela zajimavym. Na zaver ti preju, abys mela oci otevrene a fotila to, co te oslovuje tak, jak to citis. Pokud v tom budes dusledna, vypracujes si casem neco, o co se vetsina bezvysledne snazi: svuj vlastni styl videni...
Nataša Plíštilová | 04:11:12 24.07.2003 | |
MILAN SANTOYO: dej už pokoj VOBEJDO !!!!!!! :-)))))))))))))))))
Milan Santoyo | 06:06:01 23.07.2003 | |
mala poznamka k vasemu komentari z 23:41:42 22.07.2003
Tonouci se i stebla chyta...:)
Tonouci se i stebla chyta...:)
Milan Santoyo | 02:58:30 23.07.2003 | |
Natasa Plistilova, vidim ze jste si me oblibila a budte zatim rada, ze vam zatim do debilku nerikam...
a zatim jsem vuci vam zadne sproste slovo neuzil...
mozna,ze to priste napravim, pokud se vam po debilkovi stejska...:)
a abych vam v tom pomohl, tak jsem ozrala, hulvat, smrdej me nohy a jsem zenatej...
takze nemusite mit strach vo to, ze bych nekdy v budoucnu, nedej boze bych se mohl stat vasim manzelem...
to uz by na me bylo moc, kdybyste me pak fotila v bazenu a pak me vystavovala jak idiota na PP!!!....:))))
a zatim jsem vuci vam zadne sproste slovo neuzil...
mozna,ze to priste napravim, pokud se vam po debilkovi stejska...:)
a abych vam v tom pomohl, tak jsem ozrala, hulvat, smrdej me nohy a jsem zenatej...
takze nemusite mit strach vo to, ze bych nekdy v budoucnu, nedej boze bych se mohl stat vasim manzelem...
to uz by na me bylo moc, kdybyste me pak fotila v bazenu a pak me vystavovala jak idiota na PP!!!....:))))
Nataša Plíštilová | 23:41:42 22.07.2003 | |
MILAN SANTOYO: no, trošku jsem se podívala na vaše hodnocení jiných fotek a autorů a některým dokonce nadávate do debilů... tak nevím, co je za způsoby hodnocení :-)
Pažout alias Mike Dockal | 18:07:49 22.07.2003 | |
taky me to nejak nepobavilo, asi proto ze toho cloveka neznam
Jinak musim souhlasit s radama co se technicky stranky tyka - malo svetla v obliceji, stredovka a bazen na hlave
Jinak musim souhlasit s radama co se technicky stranky tyka - malo svetla v obliceji, stredovka a bazen na hlave
danniel hauser | 14:01:35 22.07.2003 | |
proc si kazdej koho urazi negativni komentar hned mysli ze ho celej svet nenavidi a ze fotit akty je jednoducha cesta k uznani? ;-)
mila Nataso, pravda je takova, ze kdyz uz se nekdo propracuje k foceni nahacu, tak uz vetsinou nejaky zaklady pobral, ostatne tohle je tak trochu taky "poloakt" a co se nenavisti tyce, fakt je takovej ze na jednotlivce jakehokoliv nezvucneho jmena (vcetne Natasi Plistilove) svet zvysoka sere. Ona i nenavist predpoklada urcity zajem... bohuzel udel nas malych jednotlivcu je takovy, ze za hodinu po nasi inhumaci o nas svet uz nevi nic ;-)
mila Nataso, pravda je takova, ze kdyz uz se nekdo propracuje k foceni nahacu, tak uz vetsinou nejaky zaklady pobral, ostatne tohle je tak trochu taky "poloakt" a co se nenavisti tyce, fakt je takovej ze na jednotlivce jakehokoliv nezvucneho jmena (vcetne Natasi Plistilove) svet zvysoka sere. Ona i nenavist predpoklada urcity zajem... bohuzel udel nas malych jednotlivcu je takovy, ze za hodinu po nasi inhumaci o nas svet uz nevi nic ;-)
Milan Santoyo | 11:38:58 22.07.2003 | |
Mila Natasa ne ja se nenavistne nehadam..:))) jen hodnotim to co vidim...
Bilbo...:) LOL
Bilbo...:) LOL
Nataša Plíštilová | 20:29:54 21.07.2003 | |
A ještě všem na upřesnění. Fotka je z dob, kdy jsem ještě nevěla, že tento web existuje, takže tu ani nemohou být žádné případné předešlé rady znát. Ale až na něco zaútočím příště, tak to bude asi přinejmenším akt, u těch se tu nejvíc boduje a nejméně nadává a všechny rady použiji. :-))))))))))))
Nataša Plíštilová | 20:24:04 21.07.2003 | |
MILAN SANTOYO: článek jsem přečetla a celkem ho beru. Ale čímto, že se tak nenávistně s lidmi hádáte ... to jsem si tam tedy početla..... :-))))) No ale dost už impertinencí. Už to dál s Vámi nebudu rozvíjet, kašlu na protivný řeči. Raději popřeji hezký den všem, kdo mají slunce v duši.
Bilbo z Libně | 20:21:53 21.07.2003 | |
Ivane> Ale dá se to zlepšit, věřím, že ano. Je to skoro druhá Ketty. Jestli si z nás ale Nataša nedělá taky prdel. Fotek už tu má docela dost. A přitom stačilo docela málo. Nedávat mu na hlavu bazén a jít blíž. Jinak by to mohl bejt chlápek možná docela srandovní. Možná. Ale nevidím mu do xichtu. Má vůbec nějaký zuby? .. Jinak máš pravdu, Ivane, jako by ti z oka vypadl. :')))
Natašo> To vydržíš, viď. Každej jsme si tu leccos zkusili. Dokud se můžeš zlepšovat, je to dobrý.
Natašo> To vydržíš, viď. Každej jsme si tu leccos zkusili. Dokud se můžeš zlepšovat, je to dobrý.
Vít Schwarzbrunn | 19:32:25 21.07.2003 | |
Bilbo: No, nedávno to nějaký holub přes Atlantik zvládnul, tak proč ne papouch :-)))
Pan Smazaný | 19:19:23 21.07.2003 | |
Bože! To je ale sračka! To už se raději půjdu podívat do zrcadla....
Bilbo z Libně | 17:41:43 21.07.2003 | |
Hlavně nevykej Milanovi Santoyo. On je pruďas, ožrala, a vůbec sbírka všech mužských nectností. Ale přitom neskutečně citlivá duše. Když budeš moc zlobit, tak na tebe pošle papoucha, aby ti posral hlavu!!! Ale Milanovi to pak bude strašně líto, věř mi. A vůbec, jestli by papouch tu cestu přežil, nevíme. Je to přece jen dálka. :')
Bilbo z Libně | 17:32:18 21.07.2003 | |
Viz předešlí .. Koncipoval bych to spíš do portrétu, experiment ne, kdyžtak rodina. Kdyby tam nebylo to červený dole, tak je to krásně barevně jednoduchý. Jen ta chlupatá obluda a okolo modro. Ale nesmí holt tou hlavou podpírat bazén, to je příšerný, neodpustitelný. Ale to se naučíš. Je to sice strašná votrava, ale naučíš se koukat na pozadí, a na všechny detaily okolo, i vnímat co z toho asi tak vyleze. Proč's nebyla sakra blíž? Ale v tomhle případě asi shora, aby tam zůstala jen voda (ta se ti krásně povedla), a ta chlupatá veselá obluda. :')
.. ještě poznámka: tady si lidi (až na jedinou výjimku) zdvořile tykaj, i když se třeba někdy zdánlivě hádaj. .. +1 za tu modrou vodu, +1 za ten model. Ale zprasila's ho strašně. Jinak by mohl bejt docela srandovní.
Hlavu nevěšet, ukáznit se. Něco málo i klidně přečíst. Myslíš, že si nad touhle fotkou někdo řekne "To bych chtěl umět taky"?
.. ještě poznámka: tady si lidi (až na jedinou výjimku) zdvořile tykaj, i když se třeba někdy zdánlivě hádaj. .. +1 za tu modrou vodu, +1 za ten model. Ale zprasila's ho strašně. Jinak by mohl bejt docela srandovní.
Hlavu nevěšet, ukáznit se. Něco málo i klidně přečíst. Myslíš, že si nad touhle fotkou někdo řekne "To bych chtěl umět taky"?
Bartoloměj S. | 16:13:09 21.07.2003 | |
Čím to, že tento druh fotografie má skoro vždy kvalitní a peprný komentář ? Tak tedy za komentář a ostrou srst 8) ->
Jakub Satan Musilek | 15:09:51 21.07.2003 | |
Ta fotka je dobra do ridinneho alba, malinko mi unika co je to za experiment (ze by toen bazen za bazanem? Pak se ale tazi . co ma takovy experiment za hlubsi vyznam ?...).
Ano, davaji se sem i podstatne horsi fotky, tahle ma nekolik prohresku proti fotografickum zasadam (kompozice, stiny v obliceni, ruce hrajiciho si pana odpotavaji prilis pozornost .... atd ....), David Z. napsal dobry navod co s tim priste ....
Kazdopadne se mi nelibi tvoje/vase reakce, nemam rad kdyz nekdo i dobre mirenou ale razantni nzazor/kritiku jako osobni utok a hned se vytoci ... Milan ma ve svem prvnim prispevku nazor v tom, ze tento typ/provedeni obrazku nema positivni vliv na povznaseni urovne navstevniku PP krome toho ze si uvedomi ze takhle ne.
Ano, davaji se sem i podstatne horsi fotky, tahle ma nekolik prohresku proti fotografickum zasadam (kompozice, stiny v obliceni, ruce hrajiciho si pana odpotavaji prilis pozornost .... atd ....), David Z. napsal dobry navod co s tim priste ....
Kazdopadne se mi nelibi tvoje/vase reakce, nemam rad kdyz nekdo i dobre mirenou ale razantni nzazor/kritiku jako osobni utok a hned se vytoci ... Milan ma ve svem prvnim prispevku nazor v tom, ze tento typ/provedeni obrazku nema positivni vliv na povznaseni urovne navstevniku PP krome toho ze si uvedomi ze takhle ne.
Petr Hořice | 14:45:17 21.07.2003 | |
Bohužel serad souhlasím s alibistou Hauserem, ale nyní musím. Dám však o jeden bod víc, protože to není rozmazaný ;o)
Jiří Cvrk | 14:40:34 21.07.2003 | |
sem myslel, že je to tak schválně, jak to je, taková fotografická hříčka, vtip, :o)
danniel hauser | 14:32:54 21.07.2003 | |
Nataša Plíštilová 12:34:07 21.07.2003: tenhle web neni ani tak o tom primarnim vystavovani, jako spis o hodnoceni a kritice... pokud tady neco vystavis, musis pocitat i s velmi tvrdou kritikou... tohle neni fotoalbum z dovolene, tady jde o foceni. me se to nelibi vubec, nic mi to nerika a ani se nebavim. davam nula a mam na to minimalne stejne pravo jako vy to tady vystavit
David Zachoval | 14:31:00 21.07.2003 | |
Chtelo to jit o neco niz, brat to "z oci do oci". Stredovka v tomto pripade je vcelku nevhodna, doporucoval bych cely zaber posunout vyrazne vlevo a chlapika pootocit trosku na opacnou stranu (ale jen zlehka). Urcite se musis rozhodnout, jestli je pro fotku dulezity, co dela chlapik s rukama, pokud je to dulezity, melo by to tam byt cely, pokud neni, je to tam v tomto pripade zbytecny. V neposledni rade mel zapracovat blesk a prosvetlim s nim zastineny oblicej.
Milan Santoyo | 14:20:38 21.07.2003 | |
a jinac bych vam vrele doporucil si precist tento clanek...neuskodi to :
http://www.photopost.cz/publicistika_clanek.php?id=23
http://www.photopost.cz/publicistika_clanek.php?id=23
Milan Santoyo | 14:08:29 21.07.2003 | |
Natasa Plistilova : Mila pani to co jsem rekl na tom trvam a verte tomu nebo ne i to je kritika. mame kritiku kladnou i zapornou...
pri kvalite vasich fotek jste byla bohuzel obstastnema tou zapornou... neni to nic personalniho ale chybi vam skutecne soudnost sebekritika a sebecenzura
pri kvalite vasich fotek jste byla bohuzel obstastnema tou zapornou... neni to nic personalniho ale chybi vam skutecne soudnost sebekritika a sebecenzura
Nataša Plíštilová | 12:34:07 21.07.2003 | |
MILAN SANTONYO: Vážený pane, nevím, co Vás k tomu vede, že jste si přisvojil právo rozhodovat či přesněji tedy někomu sdělovat, že svými fotkami otravuje širokou veřejnost. Každý má jistě osobní názor a umí se rozhodnou sám, zda a nakolik se mu některá fotka líbí. Toto je veřejný web a není mi známo, že bych tu neměla zveřejňovat fotky, které chci, ale jedině ty, o kterých vy osobně se domníváte, že neotravují všechny lidi. Každý má volbu si podle náhledu fotku zobrazit nebo ne. Pokud by ho pohled na ni obtěžoval, pak se na ni přeci podívat nemusí. Každý není „profik“ a přesto si chce vyzkusit fotky sem dát. Když bych si myslela, že jsou bezvadné, pak nemám důvod je sem dávat ke zhodnocení. Já kritiku uvítám a rozhodně neočekávám chvalozpěvy, a ať každý napíše svůj přesný názor. A Vy buďte tak laskav, pokud chcete, hodnoťte fotku, ale jinak však neurčujte, co mám nebo nemám dělat.
VŠEM OSTATNÍM SE OMLOUVÁM, ZA ZVEŘEJNĚNÉ KOMETÁŘE, KTERÉ PATŘÍ POUZE JEDNÉ OSOBĚ.
VŠEM OSTATNÍM SE OMLOUVÁM, ZA ZVEŘEJNĚNÉ KOMETÁŘE, KTERÉ PATŘÍ POUZE JEDNÉ OSOBĚ.
Milan Santoyo | 02:17:20 21.07.2003 | |
Mila Nataso ne kazda fotka musi mit nazev...:)
a ver tomu pred prahem mam zameteno...
na rozdil od jinych aspon vim ktery fotky stoji za to vystavit verejnosti a ktery si mam nechat pro sebe !!!...:)))
jinac vazne tvoji posledni poznamku beru jako dooost ubohy payback...:)))
a ver tomu pred prahem mam zameteno...
na rozdil od jinych aspon vim ktery fotky stoji za to vystavit verejnosti a ktery si mam nechat pro sebe !!!...:)))
jinac vazne tvoji posledni poznamku beru jako dooost ubohy payback...:)))
Nataša Plíštilová | 02:12:41 21.07.2003 | |
Pro ostatní to níže řečené samozřejmě neplatí, vítám názory.... Jsem však jen pouhý amatér, tak sem dávám co mám. A dalo mi to práci, původně je ten bazén venku.
Nataša Plíštilová | 02:09:20 21.07.2003 | |
Milan Santoyo: no zametla bych před svým prahem - viz poslední foto bez názvu :-))) (motorka?)
Milan Santoyo | 01:58:09 21.07.2003 | |
Nataso no vidish a nepobavilo... sorry jsme to ale svine...:)
Martin Hruby | 00:52:59 21.07.2003 | |
tenhle vycvak je samozrejme mimoradne odporny. Dovolil bych si upozornit na jednu kompozicni lahudku - dotyk hlavy a horizontalni linie okraje bazenu. Takhle opravdu ne! Vzhledem k vseobecne kvalite fotek zde na PP ma tento vycvak narok na svuj jeden bod.
Ano, ten experiment to vysvetluje
Ano, ten experiment to vysvetluje
.: luboss :. | 00:40:26 21.07.2003 | |
proc na PP? to je pravda. jinak ten bod neni za fotku, ale za to, ze je dost stejnej jako Homolka a Sparta v Teplicich, jinak jsi mrtvej Homolka u me!