- Technická data:
- Canon EOS 300D, objektiv 50mm f/1,8 II. - přepočtené ohnisko 80mm.
- Poznámky a vzkazy:
- Fotka byla otisknuta v Nedělním Blesku v soutěži Dívka léta 2006.
http://www.blesk.cz/Clanek57086.htm
- Popis:
- Klíčová slova:
- exif
Jaroslav Voller *bla | 22:20:26 15.08.2006 | |
Jinak, ta hlava je super, tu si musel varit nejmin hodinu v papinaku
Jaroslav Voller *bla | 22:20:04 15.08.2006 | |
To dej do bravicka.pubertaci u toho budou masturbovat
Carloss Vlasák | 21:54:57 15.08.2006 | |
A jen tak mimochodem: Průměry fotek taky o něčem vypovídají. I když pro mě to moc neznamená. Spíš vítám totiž dobrou radu.
Carloss Vlasák | 21:53:05 15.08.2006 | |
Milane, až si přečteš něco o světle, pak přibereš něco povědomí o světlech na koncertech, v klubech apod., možná pobereš to, že když je něco barevně nasvíceno a na fotkách má být zachycena i atmosféra včetně barevného nádechu, tak že je to něco jiného, než na fotće holky v maskáčích nechat fialovej (jak říkáš červenej) obličej a tvrdit nejdřív, že je to stín, a pak že je to opálení. :-DDD
Jen dodávám a opakuji: Já se snažím se to naučit. Od někoho, kdo se tu vytauje publikováním v "časopisech" bych očekával něco jiného, než tu ukazuješ(křečovitá holka s barevnym obličejem a spoustou dalších chyb) a předvádíš (jako takový odborník a specialista spíš konstruktivní radu, jak to co začátečník dělá, dělat líp. Jenže na to jsou tu holt jiní kanóni, než jsi Ty.
Jen dodávám a opakuji: Já se snažím se to naučit. Od někoho, kdo se tu vytauje publikováním v "časopisech" bych očekával něco jiného, než tu ukazuješ(křečovitá holka s barevnym obličejem a spoustou dalších chyb) a předvádíš (jako takový odborník a specialista spíš konstruktivní radu, jak to co začátečník dělá, dělat líp. Jenže na to jsou tu holt jiní kanóni, než jsi Ty.
Dan Tulák | 21:42:51 15.08.2006 | |
Carlossi, bavit se s tebou o odchylce barvy v obličeji je fakt zábava. Podívej se na svoji poslední fotku!
Carloss Vlasák | 21:40:10 15.08.2006 | |
No.. ani červená nesvědčí o stínech, bo opálení, jak se tu teď snažíš prezentovat.
Zuzana Vladyková /cvak/ | 21:11:14 15.08.2006 | |
ja nejak nechapu, proc se resi technika foceni pod touto fotkou. Kdybych byla pekna holka, tak se necham nafotit od Libora Folvarecnyho, z jeho fotek je videt, ze nad tim opravdu premysli, nebo zlty dodo jeho fotky kapku provokuji ale zenske jsou na jeho fotkach zenske, obavam se Milane, ze ty tak strasne moc chces byt jiny az jsi nijaky, a reknu ti, skoro ty holky lituju, malokdy mi ty tve modelky na fotkach prijdou uvolnene, vzdycky je tam silena krec, a to ze se objevi v blesku bych jako uspech moc nebrala, tam jsem taky jeste snad koukatelnou fotky divky blesku nevidela. Nejsem proti tobe zaujata, ale fotku od tebe bych nechtela. Ani jako stara skareda zenska.
Dan Tulák | 20:57:40 15.08.2006 | |
Carloss Vlasák: Není to do fialova, ale do červena. To máš asi divně seřízený barvy na monitoru. Byla holt v obličeji trochu víc opálená.
Carloss Vlasák | 20:55:18 15.08.2006 | |
Fialovej stín jsi zapoměl říct... :-))) A top fak jen na obličeji.. Takhle se stíny fak nechovaj.. Stín na obličeji má jen od nosu... To ostatní má po škrcení... :-)))
Dan Tulák | 20:41:20 15.08.2006 | |
Petr Šigut: Odraznou desku jsem s sebou samozřejmě měl a modelka měla i kámošku, která nám svítila. Bohužel musela odejít a tato fotka už je bez odrazky. Ale problém s oslněním je stejný. Odrazkou jí napereš do očí tolik světla, že je to nepříjemné. Stín v této lokaci nebyl, takže jsem to vyřešil takto.
BTW: Je to amatérská fotka, takže chyb je tam určitě plno. A kdo chce, najde jich tam ještě o pár víc.
BTW: Je to amatérská fotka, takže chyb je tam určitě plno. A kdo chce, najde jich tam ještě o pár víc.
Martin Blažek | 20:33:19 15.08.2006 | |
Podle mě je blesk nejlepší čtení při ranní návštěvě toalety, ale já bych za něj asi prachy nevyhazoval :)
Fbh Hans Sachse | 19:44:31 15.08.2006 | |
čoveče, porád mám dojem, že ty Bondovy holky jsou o něco lepčí..
ta tvoje například nemá žádné multifunkční hodinky
ta tvoje například nemá žádné multifunkční hodinky
Carloss Vlasák | 19:42:19 15.08.2006 | |
Kritizovat vůůbec není jednoduché. :-)) Jsem tu, abych se něco naučil... Faktem je, že jeden efekt tyto fotky maj.. Vím, kam se nechci dostat. :-D
Carloss Vlasák | 19:39:46 15.08.2006 | |
Krom too, nekupují to jen lidi, co kupujou POUZE bulvár. A ti už to okvůli fotkám kupjí o to míň... :-))
Pan Smazaný | 19:38:54 15.08.2006 | |
Mimochodem, kritizovat je dosti jednoduché, možná mych si zametl napřed před vlastním prahem.
Carloss Vlasák | 19:38:28 15.08.2006 | |
Líbí, ptz k jiným přístup (z vlastní vůle) nemají (rozuměj nechtějí mít). Ale ani to na faktu, proč se kupuje bulvár nic nemění... :-))
Pan Smazaný | 19:33:42 15.08.2006 | |
sortě lidí kteří si kupujou blesk se prostě takové fotky líbí, snaž se to pochopit. Víc nemám co bych k tomu dodal.
Carloss Vlasák | 19:33:04 15.08.2006 | |
.. a jen připomínku, petře, Tobě fak ta barva v obličeji přijde jako stín?? Jak tu někdo psal: Jakoby ji při polohování fotograf škrtil...
Carloss Vlasák | 19:31:25 15.08.2006 | |
Myslím, že mýlíš. Já to taky nekupuju, ani nečtu.. Nadruhou stranu nemohu říct, že bych to nikdy neudělal. Ale bulvár je fak o drbech, kvůli kterým to lidi kupujou, vyhledávaj a čtou. O obrázkách (jakýchkoli) jsou jiné tematické časopisy.
Pan Smazaný | 19:29:16 15.08.2006 | |
M.V. nechci radit, ale vystavit modelku přímo na slunce není asi nejmoudřejší. Co tak zkusit ji dát do stínu.
Pan Smazaný | 19:26:38 15.08.2006 | |
C.V. mohu tě ujistit, že sem si nikdy blesk nekoupil ani podobný časopis. Jen chci říct, že kdyby v blesku byly místo podobných nahotinek fotky třebas podobné této http://www.photopost.cz/pp5free/foto.php?id=93521&ord=2&kat=1&aut=0 asi by se tolik neprodával, nebo se mýlím?
Dan Tulák | 19:24:05 15.08.2006 | |
Díky Petře. Konečně věcný koment. Ale poučka Obličej musí být bez stínu nasvícen neplatí vždy a všude. To by musela nastavit obličej přímo proti prudkému slunci. To jsme zkoušeli, ale neustála to, protože slunce svítilo příliš. Pak zase zavírala oči a mračila se. Tohle je kompromis.
Carloss Vlasák | 19:21:01 15.08.2006 | |
PŠ> Lidi nekupujou bulvár kvůli fotkám (to by kupovali něco docela jinýho), ale kvůli drbům (proto je to taky bulvár). To že se tam dostávají takováhle "dílka" je spíš k pláči a nikde není řečeno, že to je nějaké ocenění. Jako ocenění bych pochopil publikování v nějakém docela jiném časopise.. například, asine... :-))
Pan Smazaný | 19:15:20 15.08.2006 | |
lidem se prostě takové fotky líbí a proto bulvár kupujou, s tím nic nenaděláte, trochu byste se měli mírnit s vůlgárními útoky proti autorovi. je to jeho cesta, nedávno mi jeden známý ilustrátor knižek řekl, že byl ve Florencii na knižním veletrhu a cenu za nejlepší ilustrovanou knihu si přijel převzít osobně autor. Všichni mu gratulovali , že je super, potom převzal papír s cenou a tramvají odjel. Jeho ilustrace se totiž neprodávají, prostě se nelíbí dětem, pro které je kniha určená, ale líbí se porotě. Kolega kreslí kýče, dětem se líbí a odjel v mercedesu domů sice bez ocenění ale zato bohat:-) . Fotka se mi moc nelíbí, hlavně je špatně nasvícená, hlavně obličej je utopený ve stínu.
Dan Tulák | 19:09:09 15.08.2006 | |
Ojean Rybin: Jasně, dobrý fotky vzniknou jen v dámských punčocháčích. ;-)
http://www.photopost.cz/pp5free/foto.php?id=237885
http://www.photopost.cz/pp5free/foto.php?id=237885
O'Jean Rybin *idiot bloncky | 18:50:16 15.08.2006 | |
ackoliv vlastnim zbran a nevadi mi military /v kterym se ale nevyzivam/, tak tyhle fotce bych se asi zoufale zasmal i v takovejch casacich, jako je zbrane a strelivo. do blesku klidno jo, ale mohlo u toho zustat...
a jinak souhlas s DH
a jinak souhlas s DH
Dan Tulák | 18:38:59 15.08.2006 | |
2Honza Janeček: Ještě k hrdosti na fotku. Nevím, proč bych měl být na ni nějak extra hrdý. Takových fotek dělám stovky a nepřijde mi to jako něco velkolepého, čím bych se všude holedbal. Ale potěšil mě jeden fakt. Fotka vznikla za účelem aby byla otištěna v Nedělním Blesku a dívka mohla soutěžit. A to se povedlo.
Honza Janeček | 18:30:48 15.08.2006 | |
To s tím zážitkem je pravda, pokud měl být výsledný zážitek ta zajímavá diskuze dole pod fotkou, tak musím uznat, že se fotka povedla náramně.
Dan Tulák | 18:23:07 15.08.2006 | |
Netvářím se, že dělám nějaké velké umění. Když to někdo nazve kýčem, tak mu to nebudu vyvracet. Jeden můj kamarád tvrdí, že zážitek nemusí být kladný, ale musí být silný.
Honza Janeček | 18:01:25 15.08.2006 | |
já tedy rozumím focení jako koza petrželi, jsem běžný koukač na fotky v časopisech a na plakátech, tudíž naprosto běžný spotřebitel, pro kterého tato fotografie asi měla být určená. Mám rád fotky pěkných slečen a ani v tom nepotřebuji hledat nějaké duchovno či vyšší poznání. ALe když kouknu na tuhle fotku, tak musim říci, že se mi vůbec nelíbí. To že jí otiskli v Blesku, tak to jen ukazuje na úroveň současného českého bulváru. V anglii se za bulvár považuje třeba The Sun a tam by se něco takového objevit nemohlo. Cestoval jsem taky dost na východ a tam by možná nějaká taková fotografie na stánku s levnýma kazetama někde na tržišti v Baku třeba obstát mohla, ale pro normálního příjemce je toto opravdu kýčovitá hrůza bez kapky tvořivosti. Z celé té diskuze mám i takový pocit, že je autor na svůj výplod snad i hrdý, což mi přijde jen kapánek úsměvné. Když se to někomu líbí, je to jeho věc, nic to ale nemění na tom, že je to naprosto nekvalitní fotografie.
Michal Duchek | 17:58:32 15.08.2006 | |
qality, taxem, qůli, jsi frikulin wildo,
s fotkou je to jako s vinem, ze spatnejch bobuli postprocessem archiv neudelas
s fotkou je to jako s vinem, ze spatnejch bobuli postprocessem archiv neudelas
danniel hauser | 17:45:14 15.08.2006 | |
Milan Vilímek Jihlavský | 17:03:48 15.08.2006: to zrovna nebyl dobry priklad... Brezina podle tebe pise krasne, podle sebe zrejme vtipne, podle me asi tak jako bych se ja pokusil napsat ironicky clanek o homeopatii, zinkovych prstech v genetice, iontovych motorech, orbitalnim vytahu, atd... cili o vecech, ktere se tvari jako jakesi alternativy, kterym ja ovsem hovno rozumim... vzhledem k tomu ze dostatecne velka cast ctenaru by tomu taky nerozumela, je pravdepodobne, ze by vtipny clanek mel uspech, ale u poucene casti ctenaru bych dosahl jen zesmesneni.
(kdyz tak prober s osobnim pointologem)
(kdyz tak prober s osobnim pointologem)
Ferinek Mauacký | 17:39:29 15.08.2006 | |
já sem si nemohel pomocit, mosel sem sa na túto p...vinu dojít kuknút ešče ráz...
Jaroslav Egermaier /cvak/ | 17:31:28 15.08.2006 | |
TK dobrá, Heli taky dobrá. Co máte s tím mobilem?
Dan Tulák | 17:28:42 15.08.2006 | |
Carlossi, tvoje fotky jsem ani neprohlížel (pouze dvě) - stačily mi náhledy. Řekl bych, že to jsou spíš tvoje fotky, které vypadají jako focené mobilem.
Carloss Vlasák | 17:06:15 15.08.2006 | |
Hele.. nespadá toto zhruba nějak semka: http://mobil.idnes.cz/fotte-mobilem-muzete-si-tim-slusne-vydelat-f2h-/mob_tech.asp?c=A060809_221441_mob_tech_brz ?? :-D
Dan Tulák | 17:03:48 15.08.2006 | |
No rozhodně to není skupina okolo "Nového dokumentu", kterou krásně popsal Jiří Březina ve svém článku.
danniel hauser | 16:58:26 15.08.2006 | |
nojono, neni moje chyba ze to tvoji cilovku nejak asi minulo.. nebo se boji promluvit
Dan Tulák | 16:54:29 15.08.2006 | |
Martin Blažek: Co nadělám! ;-) Na moje fotky se vždy slétne cílová skupina, pro kterou to není určeno a začne mě vychovávat a radit jak mám fotit.
Dan Tulák | 16:49:08 15.08.2006 | |
Robo Pritsky: Pod celtou je kámen, ale protože to bolí ležet takhle na něm, taxem na něj dal karimatku a zakryl celtou. Já své modelky nemučím.
Robo Pritsky | 16:44:33 15.08.2006 | |
mna by zaujimalo, co sa skryva pod tou celtou - ak je to samohybne delo, tak by som ho supol kusok dalej od pozadia, pretoze v tom kricku moze byt ucupeny nepriatel, ktory by po vykonani svojej potreby mohol zakerne prepadnut heli s pistolkou odzadu a ziskat tak delo, heline telo a aj pistolku... tiez by to pomohlo dof
Martin Blažek | 16:42:03 15.08.2006 | |
Jsem se vždycky rád vracím, fotka jako taková mě zrovna moc neoslovila, ale to co tvé fotografie vždy rozpoutají, stojí vážně za to ... vždycky se na chvíli odpoutám od nudné šedi těchto dní :) Díky za to
Carloss Vlasák | 16:39:32 15.08.2006 | |
Jo.. jako smícholéčba taky fajn.. Ještě, že je to zdearma a nemusí na to přizpívat VZP... :-))))
danniel hauser | 16:35:07 15.08.2006 | |
dobry, dik za prvni lekci... a?
troufam si tvrdit, ze takhle postupuje 90% lidi foticich na digital, ja se v tom bohuzel neorientuju, takze na fotaku s ttl nastavuju expozici pomoci preference clony (cili defacto totez co popisujes) a v pripad ze scena je expozicne narocnejsi zmerim si bodove mista ktery me zajimaj...
nicmin mi tohle pripada v dnesni dobe (pokud nefotis na historicke kousky, coz ty beztak nezvladas) stejne slozity jako vymena baterek ve fotaku, cili bych si na tom rozhodne nestavel sebevedomi
zaujaly me tam ale ted dalsi tvoje poznamky:
1.Hlavní je postproces
2.Nastavím nejdřív clonu podle fotografického záměru (DOF).
zvlast tu praci s dof bych prosil osvetlit, pnac to je prave to, co podle me na tvych fotkach chybi nejvic.. teda spis taky_nejvic
troufam si tvrdit, ze takhle postupuje 90% lidi foticich na digital, ja se v tom bohuzel neorientuju, takze na fotaku s ttl nastavuju expozici pomoci preference clony (cili defacto totez co popisujes) a v pripad ze scena je expozicne narocnejsi zmerim si bodove mista ktery me zajimaj...
nicmin mi tohle pripada v dnesni dobe (pokud nefotis na historicke kousky, coz ty beztak nezvladas) stejne slozity jako vymena baterek ve fotaku, cili bych si na tom rozhodne nestavel sebevedomi
zaujaly me tam ale ted dalsi tvoje poznamky:
1.Hlavní je postproces
2.Nastavím nejdřív clonu podle fotografického záměru (DOF).
zvlast tu praci s dof bych prosil osvetlit, pnac to je prave to, co podle me na tvych fotkach chybi nejvic.. teda spis taky_nejvic
Jan Kučera | 16:34:20 15.08.2006 | |
CV:spíš černá kuchyně fotografie (trochu clony smícháme se špetkou isa, pokud máme dlouhý čas, trochu isa ještě dosypeme až se čas zkrátí do té míry kdy to udržíme, položíme holku co nejkřečovitěji, nejlépe sdrátujeme, a exponujeme)
Carloss Vlasák | 16:34:08 15.08.2006 | |
RP> Bo záměr vyjde.. Otázkou je, jak moc dává smysl, asine... :-D
Carloss Vlasák | 16:33:20 15.08.2006 | |
Kura.. jsem si vzpoměl na jeden song: "Maskovaná rtěnka a kanady s podpatkem, z celty podprsenka a klín pod zámkem..." :-D
Robo Pritsky | 16:32:52 15.08.2006 | |
jt, ale ved to nie je az taka blbost - len ten zamer mozno nie vzdy vyjde :)
Jiří Tůma | 16:30:10 15.08.2006 | |
"Nastavím nejdřív clonu podle fotografického záměru (DOF)" :))))
Mirek Kohout | 16:29:31 15.08.2006 | |
uff..., být autorovým právníkem, poradil bych teď.... už neodpovídat na žádné otázky.
Pan Smazaný | 16:27:26 15.08.2006 | |
to ale nebude manuál.......ale tu clonu jsi zvolil sqele....odpíchnutý to je parádně
Jan Kučera | 16:24:26 15.08.2006 | |
556 zobrazeni, vic jak Sircuv Alien, toz tomu rikam popularita :-)
Dan Tulák | 16:21:36 15.08.2006 | |
hauser: Možná, že ty nastavuješ "nějaké" hodnoty, protože se v tom neorientuješ. Před focením dělám několik zkušebních záběrů qůli světlu. Nastavím nejdřív clonu podle fotografického záměru (DOF). Pak co nejnižší ISO, aby nebyl šum. K tomu zjistím nejvhodnější čas. Je-li čas moc dlouhý, přidám ISO. Expozimetr nepoužívám, kontroluji výsledek na histogramu. Doma pak vyvolám RAW a hodnoty jemně doladím. Díky RAWu se dá opravit expozice +-1 EV bez ztráty qality. Já většinou upravuji o max 0,5 EV. Mám-li na fotce hodně šumu, použiju ještě NeatImage.
danniel hauser | 16:12:03 15.08.2006 | |
a, ted to ctu... skutecne podle hysteriogramu, dle predpokladu
Dan Tulák | 16:11:20 15.08.2006 | |
Klifták: To víš - za totáče jsem neměl co na práci, taxem zkusil ČVUT.
danniel hauser | 16:10:07 15.08.2006 | |
Milan Vilímek Jihlavský | 14:50:32 15.08.2006: v tom pripade gratuluju, dosahl jsi zakladniho stupne fotograficke vzdelanosti (i kdyz si troufam tvrdit ze manulani rezim pro tebe znamena, ze nastavis nejaky hodnoty, cvaknes, zjistis jeslti je potreba pridat nebo ubrat a tak postupujes az do chvile kdy ti na histogramu nic varovne neblika... jestli to povazujes za svuj remeslny vklad, nelze proti tomu namitat,pnac treba simpanz by to urcite nezvlad...
rozhodne ne bez dlouheho vycviku
rozhodne ne bez dlouheho vycviku
kato žlutá opice | 16:09:37 15.08.2006 | |
ja musim za pet. pac dostat se az do blesku, no to je opravdu pro mne nezdolatelna meta stesti.. nikdy toho asi ve svym stredne sedivem zivote nedosahnu. jo, zavidim. ano, ano, ano
Dan Tulák | 16:08:50 15.08.2006 | |
Žák: Zapomněl jsi dodat "neasi". Poslední dobou z tebe nic jiného nevypadlo.
Antonin Klifták (tony clifton) | 16:07:08 15.08.2006 | |
kdesi jsem zjistil, ze mas titul ing.....
ivo benda ho ma take, podobnost ciste nahodna???????
ivo benda ho ma take, podobnost ciste nahodna???????
Pan Smazaný Honza Žák *prilis muskulaturny *bla fotograf bloncky | 15:55:57 15.08.2006 | |
na to akorat koukam... a mi prijde ze slecna ma nejakej fialovej oblicej... nepridusil si ji pri stelovani polohy..??
Dan Tulák | 15:47:51 15.08.2006 | |
Histogram vidím až po vytvoření snímku, takže je to spíš rada pro další fotku. Hlavní je postproces. Možná by ses to taky měl naučit, aby tvoje fotky nevypadaly tak jak vypadají.
Michal Duchek | 15:36:46 15.08.2006 | |
ok expozici jsi pravdepodobne zvladl - vono s histogramem je to celkem hracka, ale co je nezvladnutej megaheges je svetlo.
Bleskem bych se vazne nechlubil
Bleskem bych se vazne nechlubil
Dan Tulák | 15:35:19 15.08.2006 | |
Myslím, že to za to stojí. I moji největší kritici mě pochválí za expozici. ;-)
Dan Tulák | 15:28:53 15.08.2006 | |
pt¤ Jan Mlcoch: Zase vedle. Integrovaný měřič expozice mě nezajímá. Fotím podle histogramu. Podexponovávám o 1/2 EV a protože fotím do RAWu, vyrovnám expozici podle svých potřeb v počítači bez ztráty qality. RAW obsahuje 12bitová data.
pt¤ Jan Mlcoch | 15:22:20 15.08.2006 | |
ano chtel ses toho vyvarovat ta silne, ze fotis zcela specificky sracky...tohle je tak hrozny, ze to muzou otisknout fakt asi jen v blesku... drzim palec, aby ti rpisel hlas aspon od modelky, ackoliv s tim se ani pocitat neda....mimochodem stejne i v manualnim rezimu poslouchas integrovany expozimetr, cili nastavis tak, jak ti rekne fotak, takze stejne za to ty nemuzes...;-))
dodo simko | 15:21:42 15.08.2006 | |
musis pridat! rastie ti tu konkurencia.
http://www.photopost.cz/pp5free/autor_fotky.php?id=14689
http://www.photopost.cz/pp5free/autor_fotky.php?id=14689
Ondřej Bok | 15:17:03 15.08.2006 | |
chtěl jsem si původně taky rejpnout s retuší :) ale prdim na to nestojí to za to. Na mě působí zmateně, myslim že ty barvy a kompozice způsobujou chaotickej rej očí po fotce aniž by se někde zastavily. snad to nebudeš brát jako nějakou oplátku
Dan Tulák | 14:54:20 15.08.2006 | |
Blažek, SÍLOVÁ: To mě těší, že někdo pozná můj styl. Většina fotek zde je autorsky zcela zaměnitelná. Toho jsem se chtěl vyvarovat a podařilo se.
Dan Tulák | 14:50:32 15.08.2006 | |
hauser: Exponuji výhradně v manuálním řežimu, takže za to trochu můžu...
Pan Smazaný Honza Žák *prilis muskulaturny *bla fotograf bloncky | 14:49:31 15.08.2006 | |
mw... ty woe... blesk neni tisk ;))
Martin Weinpold | 14:47:03 15.08.2006 | |
to je ale smutny, ze se s timto da setkat i jinde :( prestavam kupovat jakykoliv tisk :o)))
Martin Blažek | 14:44:02 15.08.2006 | |
Tu fotku jsem blesku našel, když jsem ho procházel po ránu na záchodě a hned jsem věděl, odkud vítr vane :)
Sasha SÍLOVÁ | 14:42:06 15.08.2006 | |
Tuhle fotku jsem viděla zrovna před chvílí v blesku v tý soutěži holka léta. A hned mě napadlo - fotka jak od vilímka!! Docela mě potěšilo, že jsem se nespletla :-))) Kdo z nás by mohl říct, že ho někdo pozná na první pohled :-))
Carloss Vlasák | 14:41:22 15.08.2006 | |
Teď mě nějak mrzí, že jsem na ten link vůbec kliknul... :-/
danniel hauser | 14:32:50 15.08.2006 | |
jediny co se na tyhle fotce da povazovat za zvladnuty je expozice... a za to ty nemuzes, to za tebe dela fotak
Honza Landa | 14:21:33 15.08.2006 | |
...soráč ale nelíbí...kdyby to cvaknul někdo jinej tak by jsi ho ty osobně setřel za ten useklej loket a celkově tuctovou pozu atd. ...
Ferinek Mauacký | 14:18:15 15.08.2006 | |
úúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúžasnéééééééééééééééééééééééééééééééééééééé
Martin Weinpold | 14:09:11 15.08.2006 | |
mel bys zacit tem holkam za tohle platit, protoze si podle me uz neskrtnou, az je nekdo uvidi na "fotkach" od tebe, sorry ...