Fotografie: Život v reklamě (2)
Autor: Zuzana Wálková | |
Kategorie: ostatní
Vloženo: 00:29:48 02.10.2005
- Technická data:
- digitální kompax Olympus, televizní obrazovka
- Poznámky a vzkazy:
- Reklama nás obklopuje denodenně, ať už venku na billboardech, nebo v časopisech či v televizi... A přestože si to častokrát neuvědomujeme, ovlivňuje nás v chování, v rozhodování i ve způsobu vyjádřování se (v mém případě) obrazem - fotografií. Když tuhletu myšlenku přeženu, kopíruju své okolí a tedy i to, co na mě "vybafne" z teleobrazovky. Lidé z reklam, jejich neexistující životy. Jako malá jsem těmto lidem říkala "kuk-pán" a "kuk-paní". Zde Vám tyto "kuk-lidi" předvádím... ty, co míjím aniž bych si jich všimla, ty, co "kopíruju" aniž bych si toho byla vědoma...
- Popis:
- Klíčová slova:
- exif
Fbh Fero Patočka | 10:52:27 03.10.2005 | |
Pribinacik miluje moja partnerka, mi povedala ze mam dat 5 bodov
Dan Franc | 11:30:13 02.10.2005 | |
Jak dodo...-mne to neprijde vubec totez, jak minule, tohle je dotazene
Vlaďka Hollová /nkt/ | 09:59:07 02.10.2005 | |
myslenka je to hodne zajimava a realna.Jako fotka samotna,to je nic,ale ve spojeni s onou myslenkou,mi to prijde jako celek dobry
Berenika Haladová | 09:41:41 02.10.2005 | |
¨no, z fotky jsem trochu rozpačitá - ještě se vrátím - ale za tu myšlenku v poznámce máš u mě 5+
dodo simko | 00:59:44 02.10.2005 | |
Honza: Ako umenie urcite nie. To som sa Paliho pytal. Ak to vystavujes v galeriach je to OK.
Lukáš Gejdoš | 00:52:18 02.10.2005 | |
docela zaujimavyy, ma to vsebe myslienku i dovod, to obdivujem. a obdivujem aj pixelz
dodo simko | 00:48:12 02.10.2005 | |
Je to zaujimava myslienka a je skvele ze si sa dala na tuto cestu. Prefocovanie nafoteneho + dalsia praca s vysledkom je sposob tvorby kosicekeho fotografa Pavla Maria Smejkala http://www.smejkal.sk/. Autor pretvara uz raz nafotenu realitu bud grafickym zasahom alebo dofocovanim do diptichu. Ked som si pozrel tvoju prvu reklamu nevyvolalo to vo mne nic ... text bol dolezity. Dvojka hovori sama za seba. U mna 5.