Další | Předchozí


Fotografie: Věnovaná

Autor: Tom Kodon | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Kategorie: zvířata

Vloženo: 12:57:54 18.05.2008


Technická data:
AAD :o))
Poznámky a vzkazy:
...je to taková,no....vyznání.
a protože jsme na fotoserveru,kde se každej může vyjádřit podle svých pocitů,tak bych vás chtěl poprosit, abyste se vyjádřili do sytosti :o))

Vím , Ivánku,jak máš rád PC dopatlaniny,tak tuto si můžeš scela užít
Prodejní info:
...zadara i plakátová verze...
Popis:
Klíčová slova:
exif

Bodů: 25 (2.78)
Zobrazeno: 2877x (18.93)

PROFIL AUTORAMarián Moravčík | 15:29:53 25.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Henel: ano, zase souhlas. Elementární slušnost ... a ještě bych si přivsadil na vzájemný respekt. Hlava to ví, jenže ty emoce s námi občas nekontrolovaně zatočí... ;-)

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 08:14:40 25.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

ty ses zase opil viď Peťo? Proč by měl bejt do prdele Hořice blbec?! Řekni mi jedinej důvod. Co proti němu pořád máš?

PROFIL AUTORAPetr Hořice | 22:26:12 24.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Henel:Tos rekl naprosto presne. Dekuju.

Stanislav: Neprijde ti ze zrovna v tomhle pripade ti chybi dostatek empatie pro Ivanuv celkem zjednoduseny smysl videni sveta? Och! Ja vim. Ja tak moc chytry a vy intelektual. Klidne si mysli (i pis) o Horice ze je blbec, ale aspon nemej takovyhle pokrytecky zvasty.

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 22:12:15 24.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

invalidní důchodce Ivan Rusek se opět vyjadřuje: http://www.photopost.cz/pp5free/foto.php?id=338208

PROFIL AUTORAJosef Polášek | 18:32:12 24.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Tak jste si pokecali, je to celkem dobrý čtení, škoda že to Havel zejtra smaže :-)

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 13:26:43 24.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Přátelé, fotografičtí nadšenci, berte trochu ohled ve svých příspěvcích na samotného Ruska, který diskuzi určitě z povzdálí bedlivě sleduje, ale pravděpodobně není schopen většině formulací porozumět. S vyjímkou těch nejjednodušších od Hořiceho jsou to všechno docela komplikovaně vyjádřené myšlenky. Třeba ty od Malleta už vyřadily ze hry Filipa.Což není uplně úplně dobré, vnáší to do této konference zmatek.

PROFIL AUTORAHenel Mallet | 13:02:24 24.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

.. teda krome Horiceho, ktery priznava, ze ho ty fekalie nejak umelecky posouvaji dal,,,

PROFIL AUTORAHenel Mallet | 12:51:12 24.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Martine Filipe, já to tedy přeformuluju, protože si myslím že by to zaznít mělo a je to důležité. My tady většinově obhajujeme elementární slušnost (dávání ruska do hovna nikoho ve fotografování nikoho nikam neposune). U někoho to ale sklouzlo k obhajobě Ruska, což je úplně absurdní, Rusek je křupan, jehož koment "sračkáááá" taky nikoho ve fotografii nikam neposune. Jen zasmradí.

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 23:28:49 23.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

no pár překlepů, ale snad jste to pochopili, mé slovo platí

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 23:25:07 23.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

no takže jsme v podstatě všichni pomalu, ale trvalo nám to, dospěli k názoru že by si každý měl fotit a hodnotit co sám chce, ale myslím že v rámcí nějakých naprosto bezvýznamných vztahů(bo se určitě nepotkáme, a nebo jen náhodou) by jsme se mohli respektovat, ať jsi Rusek, nebo Tomáš, nebo Martin Živný- to su já, nebo Hořice, nabo Moravčík, Mallet,Filip,Snopek, Loutocký, Krúta, Sullivan,Doško, nebo Hausner, není to jedno? Jde nám všem přece jen o to, ukázat náš pohled na svět, kytičku, nahou ženskou, dokument kterému nikdo nerozumí, HDR, krajinky nebo broučci, důležité je aby nás spojovalo to co máme všichni rádi, a to je LÁLKA K TOMUHLE KONÍČKU, KTETÝ MÁME VŠICHNI RÁDI PROTOŽE JINAK BY JSME TADY NEZTRÁCELI ČAS S TĚMATO STUPIDNÍMA DEBATAMA, nebudu si tu hrát na spasitele, sle myslím že srandy už bylo dost, a není se potřeba nijak shazovat...., Tak proto navrhuji sraz v Bystřici pod Hostýnem, aby jsme si to vše vysvětlili, protože bych rád poznal i ty lidi s kterými nesdílím stejné názory, kdo by měl zájem, píšte na můj email, varování, nemám s tím žádné zkušenosti, plusy - nemám z tím žádné zkušenosti, vše zajistím... Tak pište, bude sranda

PROFIL AUTORAPetr Hořice | 14:35:58 23.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Pokud nekdo smazal fotky a dal komentuje, tak bych to nevidel jako negativni jev. Lide fotky mazou, protoze prisli na to, ze chteji ve fotografii delat neco jineho, coz poznali az s odstupem casu a delaji pomyslne cary. Stejne tak je mazou lide proto, aby jejich fotky nebyli v galerii vedle pampelisek. Duvodu jsou desitky.

Ale OK. Vysvetlil jsi nyni svuj postoj dokonale a ja jej chapu. Vyhrady si nechame kazdy svoje, podle citu pro vec. To co uz jsem psal, jak se lide dokazi vyrovnavat s zivotnimi situacemi a prekazkami napovi. Ze je skoda nekterych fotek, jako treba Michala Sirone z jeho ranneho pusobeni je pravda. Ale to je zivot a nemam pocit ze zrovna akce pana Havla by mohla podobnym odchodum zabranit. Jednou to vzdycky prijit musi a silou je zbytecne na ono tlacit.

PROFIL AUTORAMarián Moravčík | 14:04:09 23.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Petře, toto neřeším. Kdysi jsem to někde uvedl, ale teď mám na mysli to, že kritikou chci autorovi něco říct a není lhostejné, jak to přijme. Jestli jen nejde o to, že se chci vytahovat před někým třetím, nebo si vyblivnu vlastní svinstvo... Bude užitečné, když si to probere každý sám.
Těžko se dá dělat něco s tím, když se zavírají oči před tím, co je zcela zjevné. Všimni si, že to funguje jako na sqatchi. Po prvém úderu už nad balónkem ztrácíš kontrolu a nakonec dopadne tam, kdes vůbec nechtěl. Třeba Michal Siroň nesmazal všechny fotky a neodešel proto, že by ho tato hračka přestala bavit. A mohl bych jmenovat mnohé další a jsem si jist, že by se vzápětí ozvaly ty spomínané averze a někdo by sem napsal „... ten mi tady vůbec nechybí".
A týká se to i těch, kdo zde měli stovky fotek, ale smazaly všechno a už jen komentují.
Mimochodem, z druhé strany. Na Ivanovy fotky se taky většina lidí nedokáže dívat nezaujatě. Má spousty moc dobrých záběrů a když se mi líbí, napíšu to.

PROFIL AUTORAPetr Hořice | 13:29:58 23.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Marian: Ja te chapu, ale diskuze nam timto ponekud frazovati. Jako ukaz mi co umis a pak hodnot, nebo rekni co ctes a ja ti reknu kdo jsi... Jasny, chapu. Ale pokud se tady budeme bavit o Ivanovi, vetsina lidi se shoduje prave s jeho bodovanim (potazmno hodnocenim). Souhlasit s nekterymi vykriky samozrejme nemusime. To je jina kapitola. Rekneme stejna, jako ta, jak se mentalne zdravy jedinec dokaze srovnat s jemu naprosto cizim socialnim projevem, arogantnim atakem, primitivni dehonestaci a jinymi situacemi, ktere prinasi zivot v rozmanite spolecnosti.
Musel bych si jeste projit Ivanovy komenty, ale nemam pocit, ze by nejak casto odmital osobu autora (mozna melo byt cilem tohoto pranyre) jak zminujes. Rika o fotkach, ze jsou to sracky, ze autor smudla ve fotokramu misto aby fotil. Ve valne vetsine pripadu mluvi o/k fotografii. Kdyby u kazde nuly a ponizujici dvojky psal "autore, ty jsi chudak, ze takto fotis", bylo by to asi neco jineho. Ale je docela mozne, ze nekteri si tako jeho bodovani prekladaji.

No vida. Ani jsem nechtel a uz se tady Ivana regulerne zastavam. Henel mel pravdu. On ma totiz dycky pravdu.

PROFIL AUTORAMarián Moravčík | 12:32:06 23.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Ano, Martine, něco v tom duchu jsem myslel... a taky to, že když kolem sebe vidím spousty nesympatických lidí, zeptám se nejprve sám sebe: Co to se sebou dělám, že jsem se octl v takové společnosti?
Petře, mě taky posunují projevy nesouhlasu a vítám je. Jenže mnohem účinnější jsou od lidí, o kterých mám vysoké mínění a o kterých vím, že jsou schopni taky ocenit klady a kteří mě neodmítají jako osobu. Spíš beru negativní koment od někoho, kdo zjevně vidí a rozumí.
To odmítání a averze, o kterých jsem mluvil, nemá s hodnocením bodama společného pranic. Důsledky toho, co napsal Henel Mallet | 09:34:08 22.05.2008 to vše vysvětlují.

PROFIL AUTORAMartin Filip | 11:08:09 23.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Heneli, na tyhle filozoficko intelektuální debaty já už myšlenkově nemám... :-)))
Vzdávám to, osobně se budu držet svého chápání fotografie a jen doufám, že PP přinese ještě nějaké impulzy a postřehy v oblasti fotografie. Třeba i větší toleranci vůči "netradičním" směrům :-)

PROFIL AUTORAHenel Mallet | 10:57:23 23.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

.. tím samozřejmě neobhajuji tento Kodonův "projekt" ,, s jeho formou nesouhlasím..

PROFIL AUTORAHenel Mallet | 10:56:16 23.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Martine Filipe, myslím že je absurdní dělat z R. hrdinu a martyra. Je dobře, že někdo používá plnou stupnici (sed: samotná myšlenka bodovací stupnice zde na pp je ovšem poněkud zvrácená.. ale budiž) R. se ovšem omezuje na intelektuální výkony hodné autistického méně než pětiletého dítěte (možná jím je, a já ho nechci diskriminovat). Myslím, že kdyby nedej bože u nás zavládnul fašismus, pak přesně typ člověka R. bude ten, který nám z života bude dělat peklo. Právě svou neschopností myslet jakkoli tvořivě a snahou agresivně reagovat na cokoli co je mimo rámec jeho omezeného světa.

PROFIL AUTORAPetr Hořice | 10:52:42 23.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Marian: Ja nesouhlasim. Fotografu a mozna dobrych sice ubylo, ale rozhodne ne zasluhou Rusku. Spis je to klasicky vyvoj, kdy te kazda hracka prestane bavit a tak jak lide na weby prichazeji, tak take odchazeji. Ja jsem na PP temer od sameho pocatku a prosel jsem si rovnez ruznymi stadii vnimani. A zodpovedne mohu rici, ze za nahled jaky mam na fotografii dnes (je fuk jestli mam, nebo nemam vkus) vdecim prave Ruskum, nebo komentum, ktere nebyly z nejvstricnejsich. Naopak si myslim, ze se ucinkem miji vase slunickove prostredky v podobe hromadneho rozdavani kouli a poplacavani po ramenou, jak se nekomu podarily nadherne barvicky. Pak si totiz i zacatecnik mysli, ze to dela spravne a postuje tunu zbytecnych kokotin, protoze mu to vlastne nikdo nerekl.

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 10:50:48 23.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

Ale ale, tak jsem si všiml že nasrat si do vlastního hnízda Ti bylo málo, tak jsi tam pro jistotu přidal ještě bonus v podobě blitíčka, jo kamaráde, když člověk chce lhát tak mu to musí do kříže sedět a bohužel si to musí i pamatovat, dávám body za Tomáši Havlovi za to že se zastal Tomáše Kodona, je to opravdu charakter...

PROFIL AUTORAMartin Filip | 10:46:21 23.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Mariáne ano, máš pravdu. Ale ani pozitivní motivace tu nepomůže. Pomohlo by, kdyby si lidi více sáhli do svědomí...

PROFIL AUTORAMarián Moravčík | 10:42:51 23.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Martine, Tvé averze chápu. Chápu, že co máš na srdci, to i na jazyku. Jenže za pár posledních let na PP averzí a odmítání přibylo a zrovna tak ubylo skutečně dobrých fotek a autorů. Odmítání Rusekova typu zde není nedostatek, ale nadbytek. A neprosto zde chybí empatie, moudrost a schopnost dívat se, což je vlastně podstatou dobrého focení.
Martine, nepochybuju o Tvých úmyslech a cílech. Ale prostředky, o kterých mluvíš, naprosto selhávají a způsobují prvý opak.

PROFIL AUTORAMartin Filip | 10:07:03 23.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Petr H: každá taková trapná figurka zmizí dřív nebo později v propadlišti dějin, Ivanovi udělal dobrou reklamu :-) zadarmo...

PROFIL AUTORAPetr Hořice | 10:03:54 23.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Martin: Clovek by rekl, ze chlap kdyz se mu prijde na botu se zvedne a rekne "Jo sorry" a treba se snazi udelat nejakou legraci. To pan Havel asi nedokaze. Presne v jakem trapnem duchu zacal, tak i nadale pokracuje. Ale lito mi ho teda rozhodne neni. Jako malej kluk. Smaze jasne dukazy, ktere jej usvedcuji a mysli si, ze ted je zase cistej. Ono stejne jde o prd. Tak si zalozil druhou identitu a udelal jednu velkou traparnu. Za mesic uz o tom nemusel nikdo vedet. Ale aspon pobavil na druhou. Ted by jeste mohl zacit na nas mluvit obema ikonkama zaroven a pak by jedna druhe mohla podekovat za podporu.

PROFIL AUTORAMartin Filip | 09:48:40 23.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Heneli, já myslím, že nemáš pravdu. Ivan není zlej, jen se snaží bojovat proti některým směrům, které mu nejdou k srdci. O focení toho ví dost hodně, takže jeho postoj i chápu. Sice bojuje proti větrným mlýnům, ale bojuje. Když se tu rozpoutá diskuse na téma bodování, všichni se bijou v prsa, jak jim to vadí a pak stáhnou vocas mezi nohy a zase postujou za 5. Až tu bude více takových nebo většina, kdy se bude tvrdě a bez bázně používat celá stupnice bodování, přibude sice dost ostrých diskusí, ale trochu se to tu i vyčistí a bude to zajímavější. Teď otevřeš PP a je tu 7 stran za den debilních fotek, který bys normálně ani nefotil, natož je upravoval. Třeba tu zůstanou lidi, kteří se chtějí něčemu přiučit nebo si vytříbit názor. Já osobně o póvl, který si plete PP s nějakou trapnou galerkou, kde bude by prezentoval svoje výblitky opravdu nestojím.
Vždycky tu byl někdo, kdo nešel někomu pod nos. Pamatuju si Astalavistu, ten šel po krku všem kočkařům a pejskařům.... Nakonec ho ta loby vyštípala. Bohužel, měl hlubokou pravdu ve svém bodování....

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 09:46:13 23.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

jestli jsem to pochopil tak Kodon je Havel? Díval jsem se na stránky Havla ale to foto už je asi stažené

PROFIL AUTORAHenel Mallet | 01:20:31 23.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Ja si myslim, ze Rusek je zlej clovek, rad vsechno poslapava, nedava nikomu radost ze zivota, urcite si zaslouzi aby mu to nekdo nejakym zpusobem naznacil, ale existuje nejaky zpusob? Je to tenhle zpusob? Ja fakt nevim.

PROFIL AUTORAMiroslav Snopek | 16:41:08 22.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Tak on tobě vlastně nic...,ty za druhé se biješ,.....nejseš nakonec ty ten ..Robin Húd.......trapná poznámka co?Ale to nic není proti tomu co jsi předvedl ty.

PROFIL AUTORATomáš Loutocký | 16:24:48 22.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

tohle fakt nechapu ... jako taky s Ruskem casto nesouhlasim ....ale sere me tady na pp ze, kdyz da clovek treba nulu ... tak to takhle pak schyta... mne se pravidelne stava.. ze mi danej clovek plus jeho umele vytvoreny identity onulujou pulku fotek .. celkove.. to jde do kytek.. vetsina fotek jsou tu totalni vycvaky... a presto dostanou tunu petek .. kdyz clovek da nulu.. uz je v hovne :)

PROFIL AUTORAPetr Hořice | 15:27:31 22.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Co kdybys mi pomoh, ty hlavo. Mej se.

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 15:12:16 22.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Hořice: zkus sehnat někoho bystřejšího a projeďte to společně ještě jednou

PROFIL AUTORAPetr Hořice | 14:48:57 22.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Kruta: Hotovo. Co dal?

PROFIL AUTORAMartin Filip | 14:38:28 22.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Heneli, myslel jsem to tak, že diskuse sklouzává do jiného rozměru, než zamýšlela identita Tom. Už to není o dehonestování IR a to se mu asi líbit nebude :-)))

PROFIL AUTORAMartin Filip | 14:37:21 22.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Same nebuďme maximalisti, to by na PP za chvíli nikdo nebyl... :-)))

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 14:35:49 22.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Hořice, zkus si to po tom Malletovi přečíst ještě jednou.Nebo dvakrát.

PROFIL AUTORAsam sullivan | 14:22:00 22.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

MF: ze by rovno dva?

PROFIL AUTORAMartin Filip | 14:18:05 22.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Petr Hořice: gut postřeh, třeba je jeden z pánů podvodník a krade. V každém případě by se to mělo prošetřit a vyvodit z toho "exemplární" důsledky :-)))
Asi to nahlásíme vrchnosti, ubyde o jednu identitu :-)))

PROFIL AUTORAHenel Mallet | 14:17:28 22.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Nene,,, ja myslim ze to neni plana diskuse, aspon ja mam pocit ze si spoutu veci ujasnuju,,, to je dobre..

PROFIL AUTORAMartin Filip | 14:16:23 22.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Heneli, každý má nějaký vkus, většina z nás i jednostranný. Ale to mi nemůže bránit se vyjádřit. Ano, Ivan občas má drsnější vyjádření, je možné, že s někým vede imaginární válku, ale většina jeho méně lichotivých komentů je trefných.
To, že si tu většina jen bázlivě pětkuje je věc jiná. A nejde jen o ty, co začínají, ale i hodně lidí, kteří řekněme, že na úrovni PP "umí" a nechtějí jít do konfliktu jen kvůli bodům.
Skončeme tu planou diskusi, je to zbytečné.

PROFIL AUTORAMartin Filip | 14:12:40 22.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

ale Tome, mě si se nedotkl, vítám diskusi. Jen se pozastavuju nad tvým názorem (zjednoduším) Nerozumím = nehodnotím. Já sem dávám fotky, abych se i něco přiučil a k tomu patří i schopnost vyjádřit svůj názor např. k fotce, které moc nerozumím nebo která se mi nelíbí. Forma, obsah mohou být různé, nicméně sdělení je většinou jasné.

PROFIL AUTORAHenel Mallet | 14:11:48 22.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Horice, ja to nekritizuju, ja to zminuju, a ackoli pro tebe (a opet rikam, asi jsi dost chytrej) je to banalita, tak pro spoustu lidi evidentne ne. Navic, neni pravda ze se neda nic delat, je tu napriklad urcita cenzura, ktera na fotopostu funguje, je spousta lidi kteri nahle zmizeli. Treba Kveta Muchomaslova, ta taky mela svy nazory a pak ji utnuli. Ja nerikam ze to je dobre ci spatne, ja rikam ze to tak je. Ty rikas ze to je banalita. Prave proto, ze jsi tak chytrej.

PROFIL AUTORAPetr Hořice | 13:42:31 22.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Henel: Chapu ze se nekomu muze zdat nespravne kdyz hodnoti fotku ten, ktery tomu dle tebe nerozumi, ale co bys s takovou situaci rad udelal? Respektive proc takovou banalnost vubec zminujes, kdyz vis, ze s tim nic delat nejde. To je jakobys kritizoval, ze na vystavu prijde nekdo, komu se evidentne dila nelibi a ohrnuje nad nimi nos. Dyt proto to zde cele je. Cokoli je verejne, tak je tam primarni predpoklad, ze tam ta verejnost zavita. Ale jak jsem jiz rekl... kecy vyborny.

PROFIL AUTORAPetr Hořice | 13:38:21 22.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Ty me chces zabit :)

PROFIL AUTORAPetr Hořice | 13:37:48 22.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Tohle je tvoje fotka zde
http://www.photopost.cz/pp5free/foto.php?id=340152&ord=1&kat=0&aut=113254

a tohle zase fotka Tomase Havla na jeho webu.
http://harrtom.webovastranka.cz/image/163/7920_DSC_5446_zelena.jpg

To ti je takova pozoruhodna nahodicka. Hlavne to, jak spolu souhlasite. "Ano konecne to tady nekdo rekl.... Konecne Tom uhodil hrebicek na hlavicku.... Dekuji ti Tomasi, zes mi pomohl".

Ty vole ja uz se tu dva dny valim smichy a ty mi napises "Petre nerozumim...."

PROFIL AUTORAHenel Mallet | 13:22:07 22.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Filipe, ja bych si dovolil jeste malou poznamku k tomu co rikas, je samozreme vetsina fotek, ktere si nulu zaslouzi tak jako tak, a v tom je rusek prukopnik, ze je opravdu dava. Mam ale pocit, ze je spousta fotek, ktere jsou relativne dobre ci snesitelne, a rusek jim dava nulu jen proto, ze jim nerozumi nebo jsou mimo jeho ponekud jednostrany vkus. I na to ma pravo, samozrejme, i na sve jizlive poznamky, ktere prozrazuji jeho vnitrni negativni a zlou konstituci (nebo jeji cast, zde se prezentujici..)

PROFIL AUTORATom Kodon | 13:21:32 22.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

a me ego se skutecne resit nemusi....!
Petre nerozumim....
Obcas souhlasime ... fotky....podobny? nevim....
ale neznám....
Tady je spousta lidi s podobnym vkusem.... a nazorem

PROFIL AUTORATom Kodon | 13:18:52 22.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

TO Martin Filip: nechtel jsem se te dotknout,ale kdyz se chces pripojit se svym komentem,mel by ses ve vlastnim zajmu alespon seznamit... s tim ,co psaly aspon chvili pred tebou...pak nikdo z tebe blba delat nemusi...:o)Musim s teboui nesouhlasit(vymysleme si imaginarniho pana slepicku)...ten bude tydne publikovat plny pocet neuveritelny spatnych vytvoru(coz uzna prikladne i hodne svobodomyslny Marian).., a myslis,ze Tvuj Ruskovo Firewall z nul mu zabraní,aby opstoval blbosti?
KDyz si jej nikdo nebude vsimat,bude to stejne....
http://www.photopost.cz/pp5free/foto.php?id=339946&ord=1&kat=0&aut=8047 182 bodu,to neni zle v te zaplave sracek....ale s jakym prumernym hodnocenim???? Muzes nasbirat klidne 500bodu po jednom bodu....ehm...tak to tu byvalo zvykem...Dnes je velka konkurence a je vubec uspech,kdyz se na tvou fotku vubec nekdo chce kouknout
http://www.photopost.cz/pp5free/foto.php?id=344810 precti si,co napsala Ivanovi autorka!!!! Nehodnotim...tu fotku...,ale Kdyz uz si Ivan stanovy nejaky pravidla...tak proc je sam nedodrzuje...?

PROFIL AUTORAPetr Hořice | 13:13:30 22.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Tome (zpet k fotkam), koukam, ze mate s Tomasem Havlem dost podobny fotky. Zrejme shodny vkus. Neznate se nakonec od nekud?

PROFIL AUTORATom Kodon | 13:01:32 22.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

To Henel:dekuju za pekny koment a souhlasím...potazmo i s Marianem :o)))
Diky tomuto projektu jsem chtel presne,co pises...ale mas i pravdu,ze primarne jsem tu kvuli fotkam a foceni....
zAjimave na tvem komentu je,ze umis rict,co si myslis...(at mas ci nemas pravdu),ale pritom at je to jakkoliv odporujici me myslence,nemam problem to prijmout...Asi je to tim ze mas v tele kousek slusnosti....
No Mariana ani neresim... :o)))))

PROFIL AUTORAMartin Filip | 12:11:17 22.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Roztomilý Tome, sice si me nepřímo označil za blba, ale nezlobím se na tebe. Už to bylo i horší :-)
Z tvé reakce na můj příspěvek jsem vycítil, že asi nevíš o čem jsem psal. Budiž, nebudu to tu vysvětlovat, existuje na to jedno přísloví.
Tvůj názor "nehodnotit,je take hodnoceni!" je zcela mimo mísu. Stejným způsobem je možné říci "nepostovat je také prezentace". Vysvětlím ti to - když nemám fotku, která by mě vnitřně opravňovala k tomu ji sem postnout, tak raději nic nepostnu. A to tady jaksi nefunguje. Když si tu kdejaký moula myslí, že sebehorší sračka má naději na body a pak se čílí, že nic nedostal nebo nedej bože dostal 0, není to naše chyba. Nevidím jediný důvod k tomu, proč bych se nevyjádřil k fotce, která se mi nelíbí nebo mám zcela odlišný názor od většiny.
Klidně si tu můžeš plácat co chceš, jediný výsledek tvého snažení je, že ti někdo pořadně přišláp tvoje ego :-)

PROFIL AUTORAMarián Moravčík | 11:29:31 22.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Souhlas, Henele Mallete!
Tome, mám toho na srdci hodně, ale stačí důsledně přemýšlet o tom, co napsal Henel.

PROFIL AUTORAHenel Mallet | 09:34:08 22.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Uvedom si Kodone, ze tenhle fotopost je takovy zvlastni model, sice pokriveny, ale stale model cele nasi spolecnosti. A pozorovat v tomhle modelu napriklad fenomen Rusek (a spousta jinych, Kruta, a dalsi a dalsi...) je prinejmensim fascinujici. V tomhle smeru je tvuj experiment hodnotny. Pokud jsi tady kvuli fotkam, tak to ale smysl postrada, mozna je lepsi nechat ruska at si dela co chce, ma na to plne pravo.

PROFIL AUTORATom Kodon | 09:01:01 22.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

drahy mudrlante MArtine:kdybys byl aspon trosku chytry...precetl by sis,co se tu událo.Pochopil bys i jine systemy hodnoceni.. :o)
ale ,kdyz mas potrebu,ze se sebe udelat hňupa ... a po dvacate se opakovat... a jeste nepresne,proc ne.
Dekuji ti za zastaveni.Jen zopakuju...nehodnotit,je take hodnoceni!
Kdyz sem vlozis fotku a za 24 hodin uvidis 200x zobrazeni a ani tecka...tak se dovtipim i bez Ruskovo sprostaren..,ze fotka nestoji za nic...nehlede na to Rusek si vybral mimo jine i obeti k šikanovaní,u nichž nevynecha ani fotku!Myslis,ze to neni mindrák?

PROFIL AUTORAMartin Filip | 08:14:54 22.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

U autora, který ze 100 komentářů dá tak 93x za 5, zbytek sem tam za 4 se ani jiná reakce nadá čekat. O nějakém slovním vyjádření k hodnocené fotce už ani nemluvě. Nevím, kdo tu má mindrák, ale Ivan to určitě nebude. Že jeho komentáře tady pár lidí sere, je jen dobře, není třeba mazat med kolem huby tam, kde fotka páchne pěknou žumpou. A že jich tu je požehnaně.... to je vidět každý den.
Jen si mě utvrdil, že jeho práce je velmi záslužná a že je potřeba vytvrvat.... :-) snad se někdo přidá :-)

PROFIL AUTORAPetr Hořice | 23:36:20 21.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Cha cha cha...
(jezis promin, to jsem si mohl odpustit)

PROFIL AUTORATom Kodon | 20:40:52 21.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Kristinko....ty hlaven pomoz sobe a svym fotkam
a opakuju a to fakt naposledy,nikdo(krom MAriana) tady na PP nema na to, aby mi poslapal EGO...Nejsem urazenej...jen verejne reflektuji na Ruskovo pocinani na PP HAwk

PROFIL AUTORATom Kodon | 20:38:34 21.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Ahoj Mariane,mozna jsem psal zostra,ale taky nemam pocit,ze bys mel bejt urazenej :o)Nevim,podle ceho soudis,ze nemohu mit poneti o doboji...?
To je zase rychelj soud z tve strany:nepouzivam diakritiku,pisu nespisovne a drze...a se smajlikama ,tak musim byt 16-letej pubertalní fracek,co placa ani nevi o cem,ze?.Stojim si za kazdym pismenkem.
Tise jsem pozoroval tve argumenty v nekolika poslednich fototematech a taky jsem se nestacil divit.Proto ten muj vyhraneny nazor na tvoji osobu.Jsi nejmirumilovnejsi hulič bez travy.Zavidim ti tvoji jogínskou vyrovnanost...,ale ses tady(ve svete mensina)se nediv mensiny jsou odjakziva utlacovany.Nemyslim si,ze jsi slaboch,ale kdyz uz si nastavil druhou tvar Ruskovi a on ti opet nafackoval,tak mu vstricne nestavis i zadek aby te nakopal?Kde se to zastaví????
Vis,to jsou ty detsky hry se samopalama dnes se vsichni divi,kde se z tech hochu vyloupli nackove...Jako rodice,ktery dovolí v kamaradskem vstahu detickam vse a pak se cela ves divi,ze ten hodnej 16-ti letej kluk umlatil svetovanej rodice kvuli 500,-kč...jsi moc hodnej,ale na tenhle svet asi moc naivni.Jestli ochotne nastavujes sve telo a fotky Ruskovi,tak ja teda ne!

PROFIL AUTORAMarián Moravčík | 17:51:38 21.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Ahoj, Tome Kodone, nestačím se divit... a reaguju pouze na Tvé vyjádření vůči mě, aby sis nemyslel, že trefils. Už jsem zvyklej, že se slušnost považuje za slabost a nerozhází mě to. Neurazil jsem se, protože zjevně nemáš o odboji ani ponětí. Toto tady je dětská hra.
PS: Všimni si, že jsem Tě nijak neurážel a ani nechci.

PROFIL AUTORAKristina Letkova | 17:51:26 21.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

Cau Tome, napad mozno dobry, ale graficke prevedenie nic moc. No ale ked ti nabuduce niekto posliape ego, tak daj vediet, mozno by som ti pomohla ;-)

PROFIL AUTORAPetr Hořice | 15:53:04 21.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Tomas Havel: Ani jsem si nevsiml, jestli to bylo na mne. Pokud ne, omlouvam se a prispevek jakoby nebyl.

PROFIL AUTORAPetr Hořice | 15:51:47 21.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Tomas: Je to tady coby fotka, kterou kmentuji. A komentoval jsem i poznamku a dalsi vyvoj diskuze a hlavne autora, ktery svou cinnost nemyslel ani jako hloupy zert, ale jal se obhajovat nejake idealy, pro ktere stvoril ono. Kde ty beres elementarni ne/slusnost mi diktovat, na kterou stranu barikady se mam dat? Obrazek ani diskuze snad neni dopravni znacka! Proc bych se zde mel primarne vyjadrovat k Ruskovi? Kdyz k Ivanovi neco mam, napisu to k fotce, do fora, nebo mu to reknu klidne osobne. Nespletl sis dobu?

PROFIL AUTORATomáš Havel | 15:25:21 21.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

kdyz krades v supermarketu,je spravne,kdyz vyvesi tvoji fotku u vchodu,ze krades?
vsechno zenes do absurdit....
Kazdy by si v sobe mel nest zakladni rad slusnosti,proc se pozastavujes na touto publikaci a ne nad Ruskem samotnym...

PROFIL AUTORAPetr Hořice | 14:54:21 21.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Ta tohle uz se neda korektne reagovat. Jestli chces spravedlnost, stan se cetnikem, dodrzuj zakony CR a ty spatne strkej za mrize. Rozhodne ale nedavej fotky k posuzovani verejnosti a necekej, ze verejnost bude spravedliva. To si rovnou bez stoupnout pred Narodni Galerii s napisem "Knizaku, ven!" Nebo si vyber nejakej rad, kde je predem vsechno dany a lidi jsou tam spokojeny (treba nejaka sekta).

PROFIL AUTORATomáš Havel | 14:34:53 21.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

:o)...clovek tu chvilku neni....

PROFIL AUTORATom Kodon | 14:24:51 21.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

taky se nechci hadat:o)
nikdy jsem nezastiral,ze nejsem autorem fotgrafickych podkladu...Nijak z teto kradeze neprofituju...jen jsem si zajistil sledovanost dne :o)))
Iluze o lepsim svete stale mam ,tak dekuji a uzaviram tuto diskusy...s tim,ze tento blud tu bude uverejnej naveky,jako memento...pro vyvolene... :o)))

PROFIL AUTORAsam sullivan | 13:52:52 21.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

posledna poznamka: nik ta nevyhana
prestan kecat a radsej fot, to ti ide lepsie

PROFIL AUTORAsam sullivan | 13:32:29 21.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

TK: zase taras bludy:
- ak nieco neide uverejnit bez klamstva, tak to nezverejnim, hlavne ak ide o kradez
- (12:43:00 21.05.2008) "ja nejsem urazenej,ohlene p.Ruska jsem nad veci"
ako vysvetlis tuto vetu v kontexte toho, co tu cely cas blabolis?
- "a protože jsme na fotoserveru,kde se každej může vyjádřit ... "
tak sa vyjadrujem a to pod tvoj vytvor a , s dovolenim dalsi citat, : ".. a tobe do toho nic neni..."

BTW: nie som anonym (ze pozuivam nick, je to moja sukromna vec, ale nemenim ho kazdu chvilku)

takze ako to vidim celkovo:
nasralo ta par (mozno nevhodne volenych) znamok a slov az tak, ze si ukradol a zmiesal 2 fotky, vydaval ich za svoje a pleties hlavu ludom na fotoserveri

PROFIL AUTORAPavel Doško | 13:27:18 21.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

no Tome, nechci ti brát iluze :-), měj se

PROFIL AUTORATom Kodon | 13:24:49 21.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Pavle,neni to stejny.Je to recese davat nesmyslny 5 a jeste jsem tu nezazil,aby vylozene spatna fotka mela cca 500 bodu...tolik recesistu tu neni.Pak nesmyslnou 5 muze dat nesoudnej nováček...
a jinak se tu petky vyrabi...jak uz jsem rekl,podle jmena...a to dela 80% lidi tady a proti tomu se otevrene neda bojovat...to je chyba chapani systemu...

PROFIL AUTORATom Kodon | 13:22:11 21.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

mylý anonyme same sullivane :o)
nyni se budu michat ja do vas s Tomášem:KOnstatovaní,ktere je vytahovane jako prednost ciní z nouze cnost....
Ja rozhodne nemam nic proti objektivnimu hodnoceni.Uznavam,ze jestli je to stale ten stejny Rusek...tak umel i fotit,ikdyz nyni taky nic moc...ale kdyz hodnoti blbe a jest k tomu pouziva sprostarny...tak to je na me moc.Nevim,jestli kazdej,kterej se ,podle tebe ,nasere musi mit nervy ...pryc....
jak uz jsem rekl,jinak to s tim publikovanim neslo,ja to chtel udelat,tak jsem to risknul...Na svem Porfoliu si zdovolenim budu delat,co chci.Kdbych takhle otravil ovzdusi u nekoho jineho...tak by me to snad i trapilo,ale tohle byl zamer a tobe do toho nic neni...
Kdyz to nechces pochopit,tak uz nereaguj....

PROFIL AUTORATom Kodon | 13:14:31 21.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

nejen novačky...nekolik jedincu+nováčky 12:43:00 ...napr Fikacek...
promin,uz v tom mam zmatek,kdo co a jak...
Akceptuji tvuj nazor,mozna je zu viel,ja to tak ale uz citil

Otázky k zamysleni....,počkej...

PROFIL AUTORAsam sullivan | 13:11:31 21.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

TH: michas a uplne blbe - to nie su ody, ale konstatovania.
a Tom neuhodil nic, iba ak seba do hlavy:
- ak mam problem s niekym, 'vybavim' si to s nim, naco tahat toto sem? maximalne do fora
- ak mam problem, ze niekto ma viac bodov ako ja, tak si to 'vybavim' s tymi, co mu body dali
- ak ma niekto naserie, to moze znamenat, ze mam nervy v prdeli a nie som nad vecou
- ak ma niekto naserie, to este neznamena, ze mozem ukrdanut fotku a zaskrtnut ze je moja

tu nik nepotiera novo prichodzich - ak v nom nieco je, myslim, ze je to dost vela ludi, co podaju pomocnu ruku. je tu vela nesvarov, ale kde nie su? ak sa sprava tak ako sa sprava tu aj v zivote, tak 'no zbohom'

PROFIL AUTORAPavel Doško | 13:10:44 21.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Tome, když odpovídá na můj dotaz tak prosím argumentuj tím co jsem napsal já a ne někdo jiný. Ivan ty svoje hodnocení zdaleka nedává jen nováčkům.

Celé je to o tom, že myslet si každý můžeme co chceme, můžeš s ním o tom debatovat nebo taky nemusíš ale celá tato tvoje akce "Ivane máme tě všichni moc rádi" asi moc košer není, imho.

p.s. upozorňoval bys na něj i v okamžiku kdyby jako mnozí jiní useři ládoval pod fotky místo nesmyslných nul stejně nesmyslné pětky ?

měj se

PROFIL AUTORATom Kodon | 13:10:00 21.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

...mimochodem,nyni jsem navstivil tve fotky a komenty.Sam nic nepublikujes ,ale vesele komentujes...,ale ja?to je ta otazka,,,
Uplne stejne,5 nekdy 4 a jinak jen text,kdyz se neco hodne nepovedlo a verim,ze u nekterych i setris prsty na klavesnici... a nedas nic,ani komnet....to jen,kdyz se do me obouvate za kokotiny...

PROFIL AUTORATom Kodon | 13:06:00 21.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Díky...Tomáši,udělal si praci za mě :o)))
Pavle slovíčkaření,ve snaze mě nějak rozebrat,nebo zahnat do kouta,proc?Napsal si nekdy Ruskovi,ze to uz tak trosku prehani?...ze nemusi byt aspon netaktni a vulgární?Mozna vystupuje pod svym jmene...ale zneuziva nedotknutelnosti na webu a to mi prijde stejne.
Me sere,ze se navážíš do mě,já už nemam potrebu obhajovat toto publikovane "dílko".Jestli to nechapes,tak uz jsem nechod,ne ze bych nestal o tvuj nazor,ale ale to jsou furt dokola steny otazky a proc? a kde?...ty uhejbas...!
Mozna se tu nepeje chvala na Ruska...,ale snazite se na nem najit aspon nejakej klad,,,aby byl ten chudacek,moje obet...on za to nemuze ,je svuj.... a co,ma pravo na nazor...Ja ho mam taky,tak jsem ho vyjadril,ze tam furt hledas mouchy a skuliny a nechces me pochopit,to neni muj problem...

PROFIL AUTORATomáš Havel | 12:56:30 21.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

soráč,ale Tom už konečne uhodil hrbin na hlavicku i pro ty pomalu chapajici a ja docela za nim stojim a chapu,co chce rict,tak mu pomuzu pro Pavla:Petr Volák | 13:40:18 18.05.2008 |
zas na druhou stranu Ivan je jeden z mala co maj na stupnici i jine znamky nez 4 nebo 5...;Pavel Hubner | 13:55:47 18.05.2008 ...(4-5 ostra fotka jinak 0 jako kd....;Martin Šteiner | 13:59:55 18.05.2008 ...To, že má Ivan na stupnici i jiné známky jak 4 a 5 je pravda a je dobře, že tu tací lidé jsou. (Nebýt jeho, tak taky asi ještě do teď používám jen známky 4 a 5).......stací?Teda jen ze se v míchavam....

PROFIL AUTORAPavel Doško | 12:45:41 21.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

"Tady pejete oslavne choraly na to,ze on je uprimny a pouziva plnou skalu ohodnoceni,... "
KDE ?

PROFIL AUTORATom Kodon | 12:43:00 21.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

tak postupne:
to danniel hauser:MYslis,ze je smysluplny podrevavat se kvuli Ruskovi????Nejsem Emouš,sry
to sam sullivan(pro Petra H.-neanonym jo?):o)):ja nejsem urazenej,ohlene p.Ruska jsem nad veci,pises kraviny...nekricim a nedupu kolem.To,ze nekdo publikuje svoje fotky neni omluvou k tomu, aby se choval zhovadile...Tim padem,bych mohl byt omluven i ja(samozrejem krom tohoto pripadu)...ano chtel jsem neodfajfknou,ze nejsem autorem fotky,ale nepustilo me to dal...Co sem mel delat,kdyz jsem to chtel udelat?Kdyz se kaci les-litaj trisky.
TO Pavel Doško&Petr Hořice:nemam potrebu unikat!To,ze nektery veci nechapete,nemusi byt nutne jenom ma vina!:o( Kdyz to hold panove potrebuji polopaticky:ja jsem tady povazovanej za mstivyho ubozaka(shrnuto z komentů),ale Rusek je obet- http://www.photopost.cz/pp5free/foto.php?id=323330 :o))
Jasne zakon akce a reakce...nejsem blb chapu.....ale jen tak pro ilustraci... :o)
ale proc?: http://www.photopost.cz/pp5free/foto.php?id=332128 vytyka SW jen nekterym?Tady pejete oslavne choraly na to,ze on je uprimny a pouziva plnou skalu ohodnoceni,ale ne u vsech a nema na vsechny stejny metr!!!proc se neobuje do vsech stejne? http://www.photopost.cz/pp5free/foto.php?id=293182&ord=1&kat=0&aut=2153 Jacek je nedotknutelnej?...ale Fikačktu,tys to zase dojebal....
zije se tu se jménem...kolik by dostal nově prichozi,za tohle? http://www.photopost.cz/pp5free/foto.php?id=343358&ord=1&kat=0&aut=9826 ... Promin Petre,mam jeho fotky rad,ale nove prichozi by asi 270 nemel(s takovym prumerem)
Opakuju nejde mi o body!!!!!
ale kdyz uz jsou stanoveny na tomhle serveru jako meritko,tak o co se mam opirat?Dokonce ja hodnotim uz i tak,ze kdyz mi prijde neco spatne,tak nehodnotim body vubec,protoze jsem u napr pana Tomeše videl jak hezky baba "kathy" dostala (po 3 a 2 )400 bodu!Proto nehodnotim body a nekdy nepozivam celou skalu,protze 0-1 je pro me tak blizko,ze to neresim.
Bezpravi,ukrivdenost...
mne nevadi,kdyz nekdo dostane 3 a méně,ale kritik si to musi obhajit a ne se zamerit na nekolik jedincu+nováčky a ty systematicky likvidovat.Ono,co si budem povidat,kdyz první napise koment k fotce,ne sorry,to je strasny...tak uz se to poveze...Psychologie na PP funguje mnohem koncentrovaneji,nez se zda..
... a tim se rozhodne nepasuju do fce amaterskyho Psychologa...( pro štouraly)

PROFIL AUTORAdanniel hauser | 10:07:15 21.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Tom Kodon | 07:46:13 21.05.2008 : hele ty odbojari a co kdybys teda udelal neco smyslupnyho? treba si podrezal zily nebo tak neco

PROFIL AUTORAsam sullivan | 09:20:05 21.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

TK: IR nemoze liezt na nervy, pretoze si povie svoje a ide dalej ... a co?
ale naopak, ty sa tu tvaris desne urazene a ublizene ... do koho sa este navezies a budes dupat a kricat a plut okolo seba?

BTW: IR pouziva zverejnuje svoje fotky, vyjadruje svoje nazory.
si si tym isty, ze toto je tvoja 'fotka'? jednak samotneho podkladu i tej 'vlajky'?

PROFIL AUTORAPetr Hořice | 09:01:46 21.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Ale to je presne to co jsem ti naposledy napsal. On bude tak dlouho unikat, az ti dojde, ze to zadny smysl nikdy nemelo. Kdybys to vyblil do fora jako jini, mohl jsi mit uz davno klid. Takto riskujes, ze i za dalsi 3 dny ti nekdo napise, ze je to trapny.

PROFIL AUTORAPavel Doško | 07:51:57 21.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

pořád jsem se nedozvěděl co je myšleno tím bezprávím na pp, díky předem

PROFIL AUTORATom Kodon | 07:46:13 21.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Zvlastni,jak kazdej vi lip nez ja ,co jsem vlastne chtel delat... a proc :o))))
Kazdej si mysli,ze se mstim,pritom na tech par fotek mi vlezl Ivan jendou(asi nahoda)...mstivost...prisla az pak....(od nej)
Mimochodem ta mstivost,ktera je vytykána mne!
Nemyslis si Petre, ze jsem nepremyslel,jestli ma neco podobneho udelat.Rikal jsem si:Rusek je idiot a spouste lidi otravuje zivot...,ale najde se tu spousta sympatizantu... uz jen treba proto aby se dalo hadat,pac je to vsechno veci nazoru
PAk se tady objevi jeste par mániček jako je Marián Moravčík,ktery nemaji radi odboj v jakejkoliv formě.Zacnou se tady resit taky takovy ... dejme tomu zbytecnosti,jako ze se nevystupuje pod svym pravym jmenem,,,, atd...
Proste smysl ...cele teto akce pomalu unika.....

PROFIL AUTORAPetr Hořice | 23:36:06 20.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Tom: Spis to vypada jako snaha o trumf. Coz ti dojde dejme tomu tak za mesic, prinejhorsim za rok.

PROFIL AUTORATom Kodon | 22:48:14 20.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

tak vam nevim, jin/jang...
Ruska bych nesrovnaval se satanem... apod...nebo se svetovym zlem....
Ten ma alespon nejak plan s timhle svetem...
Ale Rusek jen hloupe prudi a svoji hloupost klade na odiv...tak jsem mu alespon vdecne vystavil pomnik :o)

PROFIL AUTORAHenel Mallet | 22:33:01 20.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

to je tvůj názor Hořice. Asi jsi docela chytrej.

PROFIL AUTORAPetr Hořice | 21:27:01 20.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Henel: Kecy.

PROFIL AUTORAHenel Mallet | 17:49:33 20.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Myslím, že Rusek je ohromně užitečná postava. Každodenně potkáváme takové zlé a odrzlé primitivy v běžném životě, mnohdy rozhodují o našech věcech (úředníci, nadřízení, atd atd..) a my, maje určitou zkušenost z totalitní doby nevíme jak přesně se bránit, a jestli vůbec se bránit. A tady na fotopostu ho máme k disposici ve zcela experimentálním prostředí, můžeme na něj reagovat jakkoli a to bez následků na náš život, karieru.. je to jen hra, ale může být poučením pro situace v praktickém životě. Máme možnost učit se být spravedliví ale průbojní. I tahle diskuse je užitečná.

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 16:14:18 20.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

každopádně máš ode mně morálně za to jak tu odrážíš údery včetně toho mého 5+

PROFIL AUTORAPavel Tlustý | 14:16:20 20.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

někdo nuly dostává, někdo nula je.
krásné je, že se aplikovat se to dá na obě strany.

PROFIL AUTORABedřich Bedřich | 13:02:36 20.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

ty brďo...některé diskuze by si zasloužily knižní podobu :))))

PROFIL AUTORAdanniel hauser | 12:43:31 20.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

to je nejaka soutez? asi momentalne vedes covece, mi ted ten Ivam zacina pripadat jako vcelku normlani a vyrovnanej clovek

PROFIL AUTORAsam sullivan | 12:23:20 20.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

toto je tak ubohe, ze to nestoji ani za 0
ako urazene nadute decko, co vyplazuje za chrbtom jazyk

PROFIL AUTORAPavel Doško | 12:12:28 20.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

hm ... a tím bezprávím myslíš přesně co ?
1. jiné hodnocení než předchozí lavina pětek ?
2. reciproční hodnocení ať již maximem či nulama ?
3. bodování všeho co se mihne pětkama a čtyřkama ?

PROFIL AUTORATom Kodon | 12:07:03 20.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

....bylo nejlepsi sem tu fotku vlozit a nekomnetovat...uznavam...dost z vas se k tomu hezky vyjadrilo a tim vsem dekuju.Nejvic Ivanovi,kterej proste nezklamal.Je mozna charizmatickej a dvoumetrovej...prome je to zamindrakovany hovado(z jakych koliv duvodu)Mne osobne neublizil,ani tim jak hned mstive prolezl me fotky...
Dokazal opet,ze je to ...co si o nem myslime...at tomu kazdej rika jak chce...ty mirnejsi treba..."je svuj"...Je tu spousta cennych komentu a ja vam dekuji za zajem
Tahle fotka je publivana pro ty vsechny, co maj pocit bezpravi na PP

PROFIL AUTORAPetr Hořice | 23:09:13 19.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

To je ale pradavna, osvedcena a prirozena prevence problemu. Ja tady vidim zasadni rozdil v tom, ze Rusek je Rusek a cokoli pise, pise jako Rusek, ale ty jsi kdo? Citis ten rozdil?

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 19:59:02 19.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Rusek je primitiv, kterej cokoliv, čemu nerozumí považuje za špatný. Ale je lepší ho nechat bejt a v tom hovně se nerejt.

PROFIL AUTORAJan Holub | 08:42:19 19.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

no já ti rozumím, ale ber Ivana jako součást rovnováhy vesmíru ;-) Něco jako Jin a Jang... Zkus být víc nad věcí, tohle je zbytečné...

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 07:50:15 19.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

tomuhle se říká: nasrat si do vlastního hnízda...
ale debatu jsi rozpoutal každopádně morovou, to se cení.

PROFIL AUTORAIvan Rusek | 01:07:00 19.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

:-))))))))))))))))))))))

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 21:49:22 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

frajere, myslel jsem si že Ivan je možná přinejmenším arogantní, ale byl jsem ve Vyškově na srazu, sice jen chvíli, Ivana jsem tam viděl a můžu za sebe říct že jsem byl vykulenej protože tam místo malého obtloustlého aroganta stál skoro dvoumetrovej charizmatickej sympatickej chlap, přeber si to jak chceš, ale tímto jsi pro mně to točené na tom obrázku Ty...

PROFIL AUTORAPetr Hořice | 21:36:19 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Ja jsem klikl a odesel s tim ze nema smysl tuhle kokotinu (navic jeste blbe udelanou) nijak komentovat. Ted kdyz jsem tu podruhy a ctu jak ten, kdo reaguje i kdyz se mu to nelibi, je jako za hnupa, nemohu zustat pozadu. Touhle reakci sis udelal krasny kasparkuv hrobecek. A zaplata amaterskyho psychologa, ktery samozrejme - jak jinak - ceka na reakce, je taky dost zabavna. Vtipny rozhodne nejsi, ale zabavny rozhodne.

Za sebe mohu jen tolik, ze na PP mam od zacatku jednu jedinou identitu pod vlastnim jmenem a vzdy jsem psal vsechno sam za sebe a kdyz jsem prekrocil meze, vratilo se to zase jenom me.

Smajliky si strc do prdele, protoze tim svou hloupost leda tak podtrhnes. Ivana uz sprdlo celkem ostre moc a moc lidi a prislo to davno pred tebou. Jestli jeho galerka ma neco solecneho s jeho hodnocenim je jeden z nejtupejsich argumentu, kteri zhrzeni umelci pouzivaji hned z prvni. Jestli je Ivanova 0 prumerem a 2 pochvalou je otazka, ale rozhodne je to jeho nazor a nazor je neco, co se zrovna na tomto serveru docela ceni. Timhle infatnilnim odbojem paradoxne nebrzdis Ivana, ale pomahas petkam bez komentu.

PROFIL AUTORAJosef Polášek | 21:11:22 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Osobně se mně nelíbí hlavně ten nadpis. Jakým právem si dovoluješ mluvit za nás za všechny?
Za sebe můžu říct, že mně Ivan nevadí a poměrně často mám stejný názor co se bodového hodnocení týče.

PROFIL AUTORADušan Seifert | 20:31:26 18.05.2008 | 12:36 - foto.php?id=0 | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Myslím si, že PP je pre ľudí, ktorí chcú aby sa na ich foto niekto pozrel a zároveň ak sú hodnotení oni, môžu pozrieť foto iných a hodnotiť iných. Život je predsa o tej rôznorodosti názorov a pohľadov. Nejako sa spolu poobrusujeme, ukážeme svoj pohľad na svet a niečo príjmeme z pohľadu iných. Zase niekto vyskakuje z radu ? Chcete normalizáciu a jednotný pohľad na svet ?

PROFIL AUTORATom Kodon | 20:10:32 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

hlavne ze ti co neco pisou ohledne identyty jsou tu pod pseudonymem :o)))
Kdyz clovek nelže ve jméně,tak mate ikonkou...neni to stejne?Tomáš HAvel urcite neni Kristus... :o) a mam mu to za zlé?
Na netu je vsechno snazsi a ruku na srdce,kdo te neosobnosti nikdy nevyuzil ?
Treba je pan Ivan v jádru hodnej chap,ale tady se projevuje...
Vy jej znáte a co?To ma jet celej PP do Vyskova a bratrickovat se?Ja jsem jen vyjadril,co si myslim o jeho názorech a o zpusobech presentace.
Driv nebo pozdejc by to prislo....od kohokoliv.
Nejsem tady totiz jedinej ubožák :o)))))))

PROFIL AUTORAFerinek Mauacký | 18:13:32 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

plne súhlasím s Tom B/W Barva
Rusek je Rusek, ale dojde na zraz a nastaví rit, aby ste si mohli kopnút. Ale dojde tam jak Rusek a né jak ňejaká imaginárná pyčovina.

PROFIL AUTORAStanislav Blaha | 16:52:50 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Sorry, ale příde mi to dost ubohý...

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 16:37:01 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Rusek se prej zase pokusil oběsit. Tentokrát asi kvuli tomuhle, což se nedivim.

PROFIL AUTORAPetr Toman | 16:31:09 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

jako zasmal jsem se prvne, kdyz jsem se na to podival, ale tim, ze tuhle svou akci tak vehementne ospravedlnujes, tak to na me pusobi tak, ze se do toho akorat zbytecne zamotavas a dostal ses uplne nekde jinde, nez jsi zprvu chtel a uz TO cele nevyzniva vubec vtipne

PROFIL AUTORAPetr Toman | 16:27:34 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

reknu ti to asi tak,ze obcas taky zasnu nad Ivanovyma prispevkama, ale tohle mi prijde jako pocin pomsty urazeneho ega.

PROFIL AUTORATom B/W Barva | 16:14:02 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Ubohý... Ať je Ivan jakej je, a že mě nešetří, svoje názory a kritiky píše pod svým jménem. Pokřikovat pod pseudonymem je ubohost.

PROFIL AUTORATomáš Havel | 15:28:06 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

jj,musim s Tomem obcas i souhlasit...zrovna Marian nezna nic nez 5 :o)))))
ty narozdil od pana R. jsi spokojen se vsim co hodnotis
...co je teda pro spolecnost na PP lepsi?.....

PROFIL AUTORATom Kodon | 15:21:27 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

ja vestline tvych fotek taky nerozumim a nelibi se mi,ale nerozbehnu se po tvem porfoliu a nennasazim tam nuly a hnusny inpertinence...proste se kouknu a vypadnu....
Vsiml jsem si,ze si Ivan nasel "oblibence" a ty sleduje celkem pravidelne.... a tohle ti prijde normalni a motivacni?

PROFIL AUTORATom Kodon | 15:18:23 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

a to je ten problem,proc sem Mariane lezes a proc se tu vyjadrujes,kdyz ti je to proti srsti?
Stejne uz tady nekdo vystupoval s tim,proc nekdo ma skalu pouze 0 a pak az 4a5...Proste,jsou veci,kterym nerozumim,tak se tam zbytecne nebudu exponovat,aby si lidi nemysleli vic nez nejn to,ze jsi ohromny pacifista
JA jsem neusporadal hon na Ivana,jen jsem publikoval tenhle vytvor a cekal na reakce...treba se nekdo i cilene chytne za rypak.....
Kdybych se vozil po Ivanovi neopravnene,tak...ho tu bude hajit vic lidi...

PROFIL AUTORAMarián Moravčík | 15:01:45 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Nelíbí vůbec!
Nejvíc mě odpuzuje ten styl, že se na někoho domluvíme a rozcupujeme ho na kousky. Připomíná mi to tu „klovací slavnost" v Přeletu nad kukaččím hnízdem, jestli to znáte ze čtení.
Od pana Ruseka mám spousty nul a sem-tam dehonestující koment, protože má obvykle na viděné jiný názor než já. Ale pod toto „vyznání" se nepodepisuju!

PROFIL AUTORATom Kodon | 14:14:15 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

:o)))
ucel nebyl jiny...

PROFIL AUTORAPetr Volák | 14:13:08 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

No ono to je zabava i pro me a kluci zde v robote se take bavi... :o]

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 14:08:32 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Tom Kodon | 14:02:41 18.05.2008 | POSLAT ZPRÁVU
bla bla bla...ale at se chova slusne...bla bla bla

:D :D :D

PROFIL AUTORAPavel Hubner | 14:06:02 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

ja se taky moc bavim
navic kdybych nedostal denne aspon 20x 4 a 30x 50
tak s focenim taky nadobro seknu

-to radsi budu dal opevovat mety kycovitych krajin a podobne frustrovanym foto-soudruhum budu dal plnit hubu 4-kama 5-kama jen aby i oni tu moji hubu zacpali

PROFIL AUTORATom Kodon | 14:04:40 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

tohle je koncentrovana neferovost.... pana Ivana
je to hvezda a za uspech se plati...
pravidla bulváru

PROFIL AUTORATom Kodon | 14:02:41 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

kldne si to interpretuj takto.jsem taky jenom clovek...vim,co se mi libi a co ne a radeji neboduju,jen napsisu text... asi jako ty:o))))
Mne osobne je jedno,jestli se Ivanovi fotky libi nebo ne...ale at se chova slusne...tvuj komnet napr opět http://www.photopost.cz/pp5free/foto.php?id=343882 je konstruktivni

PROFIL AUTORAMartin Šteiner | 13:59:55 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Musím se přiznat, že se dobře bavím u komentů. Škodolibý jsem se už narodil :-) To, že má Ivan na stupnici i jiné známky jak 4 a 5 je pravda a je dobře, že tu tací lidé jsou. (Nebýt jeho, tak taky asi ještě do teď používám jen známky 4 a 5). Ale zároveň je pravda, že kdyby tu tak známkovali všichni, tak nemám motivaci a s focením jsem sekl už u prvního snímku který jsem sem vložil. (Ne, že by to teda byla škoda... zrovna mě fotosvět opravdu nepotřebuje :-D) To, jestli si někdo myslí, že Ivan používá známky nevyváženě :)))) Ať si to s ním vyříká u fotky/v interní poště. Takhle je to vůči němu dost nefér. Hawk, dokecal jsem. Ale vy pokračujte, ať mám co číst a co sledovat :-P

PROFIL AUTORAPavel Hubner | 13:55:47 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

doporucuju si zamest pred vlastnim prahem (4-5 ostra fotka jinak 0 jako kdyby prave o ty body tady slo...)
pokud da nekdo nizke hodnoceni tak to lze jen stezi interpretovat jako ze se mu to libi, mylsim ze to kazdy zde alespon podvedome tusi a tedy nemohu si myslet nic jineho nez ze tvuj vykrik je jen potrefena husa...

PROFIL AUTORATom Kodon | 13:54:26 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

klidne řekňeme...
pro me je to jen jako hon na kuřáky-obtěžující nekuřáky

PROFIL AUTORAPetr Volák | 13:49:38 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

rekneme ze je svuj... :o]

PROFIL AUTORATom Kodon | 13:49:12 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

samozrejme,ze skalou 0-5 nereknes vse,ale...to co predvadi Ivan....

PROFIL AUTORATom Kodon | 13:47:56 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

no nejde,prave o to vic me stvou ty jeho nesmyslne sračky ,co píše http://www.photopost.cz/pp5free/autor_komentare.php?id=8047
konkretne
http://www.photopost.cz/pp5free/foto.php?id=343882

PROFIL AUTORATom Kodon | 13:46:01 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

nejobjektivnejsim kritikem na PP je pro me pan Jaroslav Voller *bla .Ten pouziva plnou škálu hodnoceni a v textu neuráží...je prisnej,ale proste fair.
pan Ivan(nyni zrejme u sveho psycho...lekare) si najde fotku se samejma 5 a najust da 0 s nejakym nesmyslnym komentem...ten nejde vyvratit,protze co clovek,to nazor...bla,bla,bla...Co si mam myslet?

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 13:44:28 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Tomáš Havel: Ano, to máš pravdu, nestudoval jsem z čeho ta pomsta vzešla :))

PROFIL AUTORAPetr Volák | 13:42:25 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Jen tak mimochodem chape tu nekdo ze o body tu vlastne ani nejde?>???

PROFIL AUTORATom Kodon | 13:41:19 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

...ale neumi je podle meho pouzivat.

PROFIL AUTORATom Kodon | 13:40:47 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

presne jak píse Tomáš.
PAne Vlk:uz ste 3 roky nic nedal,myslite si,ze byste stale obstal s prumerem 246 bodu/fotku :o)))
Konkretne uz vidim hodnoceni pana Ivana...tak si v klidu zijte v davne minulosti...

PROFIL AUTORAPetr Volák | 13:40:18 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

zas na druhou stranu Ivan je jeden z mala co maj na stupnici i jine znamky nez 4 nebo 5...

PROFIL AUTORATomáš Havel | 13:37:30 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Tomáši,musim se Toma zastat:projel jsem tich par jeho fotek a ty co ma pblikovan(nevim,jestli neco smazal),tak tam ma od Ivana jen jednu 2 a to, Tom promine, je opravdu nejslabsi fotka...
Nemyslim si teda,ze to musi byt nutne nejaka reakce...
treba je autor takovej Jánošík

PROFIL AUTORAStanda Vlk | 13:37:06 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

trapné

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 13:30:13 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Nechápu o čem se hádáte.. To že je Ivan zamondrákovanej kok*t musí být přeci jasné každému kdo si v jeho profilu otevře jeho komentáře a pak jeho výtvory. To, že je tohle podivný způsob "pomsty" je stejně tak jasné..

PROFIL AUTORAPetr Volák | 13:27:26 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

TK - a koliko teda?

PROFIL AUTORATom Kodon | 13:24:57 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

LS:to neni pravda...jen sleduju Ivanova pocinani u druhych a nyni jsem si udelal takovou svoji objektivni sondu.Jedna "2" me nerozhazi.... :o)

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 13:22:42 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Tady nekdo neusla kritiku hmmm....
Trapny

PROFIL AUTORATom Kodon | 13:22:34 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Vyskov je trosku z ruky,ale asi zavitam :o)))
To PV: na placce to jde precist v pohode...ale nebuj,neni tam nic zajimaveho je to jen pokracování vyznání a vycet gratulantů.Ale diky za nazor....i to ze jsem ubožák... je názor.dekuju.A ty Jardo si nemusel mazat vsechny svoje fotky...,ne?Nevim,proč si myslíš,ze mé jméno je jiné...neš Tomáš Kodon?...vy lékaři za vším vidíte zradu....

PROFIL AUTORAPan Smazaný | 13:21:39 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

Ivánek mi teda leze krkem, ale tohle je fakt ubohý..

PROFIL AUTORAJaroslav Voller *bla | 13:15:52 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

Skoda, ze nemas na to, vystupovat s timhle pod vlastnim jmenem.

PROFIL AUTORAPetr Volák | 13:13:55 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

u me ne tohle je u me uz na hranici ubohosti..

PROFIL AUTORAJan Kučera | 13:13:33 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

PROFIL AUTORAPetr Volák | 13:13:05 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

0

PROFIL AUTORAMartin Šteiner | 13:10:40 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

:) možná až moc drsné...

PROFIL AUTORAJaroslav Mencl | 13:09:50 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

PROFIL AUTORAPetr Volák | 13:09:29 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

hej prde ty male pismenka neprectu...

PROFIL AUTORAPavel Doško | 13:08:10 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

přijeď někdy na sraz do Vyškova, Ivan je tam skoro pokaždé ... měj se

PROFIL AUTORATomáš Havel | 13:06:54 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

ty jo,cekal jsem jaka tu bude navstevnost a tet si to vodseru.... :o/
Souhlas Pavlem...vlastní foto ...
POčkej si nekde na Ivana a "vyfot ho"

PROFIL AUTORAMiroslav Svobodník | 13:05:52 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

PROFIL AUTORAPavel Doško | 13:02:14 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

no potěš pán Bůh, to je ale konina ...
p.s. mohls neohroženě jako podklad tohoto skvostu použít vlastní snímky a ne cizí, ne ?

PROFIL AUTORATomáš Havel | 12:58:57 18.05.2008 | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU

5

Trošku drsnej druh lásky...,ale proč ne za invenci davam 5 :o))