- Technická data:
- Canon33 + Canon 50mm f/1.8 + Neopan 1600
- Poznámky a vzkazy:
- ... po té masakrální sérii si dáme jednu jednoduchou portrétovku. Ještě příště bude Amálie, a pak si zas dame něco trochu jinýho, abych vás zas nepřekrmil :)
- Popis:
- Klíčová slova:
- exif
Martin Tatara | 12:49:59 16.02.2004 | |
pekne graficke, prepaly nevadia, klucka uz vobec nevadi skor naopak dodava tomu aspon trocha priestoru
Pikaso | 12:36:22 16.02.2004 | |
jak kdyby vycházela z koupelny, kde právě zjistila že je v tom :-)) otázka je jen, s kým :-)
Tr. Lubomír Vlk | 11:11:36 16.02.2004 | |
Davide, omlouvám se, ale teprve nyní jsem si přečetl Tvůj komentář z 18:11:27 14.02.2004… Vůbec nestíhám číst všechny komentáře… Takže: Ruka se mi líbí, a to včetně jejího „přepálení“…, klika je v pohodě… Na rámeček ubírající vzduch a vizuální čistotu jsi vlastně reagoval již dříve než já… :O))) A co se týká histogramu Jiřího Cvrka z 13:12:54 14.02.2004, tak se mi zdá, že je to docela hezká malá grafika… :O))) Akorát, že histogram Jiřího je trochu zubatý… :O((( Možná, že s tím histogramem si Jiří měl ještě trochu pohrát, aby ten histogram byl méně zubatý a tím hezčí… :O))))))
…ale teď bez legrace… …udělat technicky dokonalou chladnou fotku se lze zřejmě naučit… Ale fotit třeba i technicky nedokonale, ale tak, aby ty fotky žily, a aby na nich byly ty různé krásné žijící „jakobychyby“, umocňující sílu fotografie, tak to se asi naučit nedá, to je spíš dar…
…takže kromě mnohokrát zmiňovaného neadekvátního rámečku se mně tahle přirozená příjemná fotka líbí, a to i včetně té mnohokrát zmiňované ruky a kliky, je to sympatická cesta, a jen tak dál… :O)
…ale teď bez legrace… …udělat technicky dokonalou chladnou fotku se lze zřejmě naučit… Ale fotit třeba i technicky nedokonale, ale tak, aby ty fotky žily, a aby na nich byly ty různé krásné žijící „jakobychyby“, umocňující sílu fotografie, tak to se asi naučit nedá, to je spíš dar…
…takže kromě mnohokrát zmiňovaného neadekvátního rámečku se mně tahle přirozená příjemná fotka líbí, a to i včetně té mnohokrát zmiňované ruky a kliky, je to sympatická cesta, a jen tak dál… :O)
Fbh Ota Hejmala | 07:58:42 16.02.2004 | |
klika tam byt nemusela, bez ni by to bylo cistsi. Nechce se mi to cele cist, zdalo se mi ze se nekde ptal proc by tam mela klika vadit. Nevadi, ale bez ni by to bylo lepsi. Ruka moc bila, oblicej dobry, pozadi taky, jako vzdycky se mi zda skoda ze neni kresba v tech hezkych vlasech.
evzen kalab | 02:39:17 16.02.2004 | |
mne se to libi. ta klika mozna pritahuje pozornost, mozna by byla lepsi cela, ale je to hezky
Oto Stredák | 12:04:39 15.02.2004 | |
Dle mého: foceno po sérii násilností. V pohledu vidím lítost z loučení z méďou, asi jí to bavilo:)) Líbí se mi svislé rozdělení do třech, kde střed tvoří linie krásných vlasů a tvář. Moc se mi to páčí.
Michal Štěpánek | 22:23:07 14.02.2004 | |
u mě v pohodě, když je dobrá kompo, tak technika může být jaká chce a přesto je to v poho
Pan Smazaný | 22:20:16 14.02.2004 | |
pohodička. Jen mě ruší klika, strhává mi zrak dolů a narušuje čistotu kompozice. Přepaly vůbec nevadí, nechápu, proč lidi jen co vidí přepal, hned kritizujou, aniž by v tom nemohli vidět záměr. Třeba není, ale mě se to tak líbí.
Tr. Lubomír Vlk | 21:08:39 14.02.2004 | |
...vlka překrmit nelze... :O)
pes: hezká fotografie, hezká modelka, ale nehezký rámeček...
pes: hezká fotografie, hezká modelka, ale nehezký rámeček...
Jakub Hájek RIP | 20:37:58 14.02.2004 | |
Davide, ta ruka skutecne vypada, ze k ni nepatri. Je to takovej "posmrtnej paratek" :-) A klika mi taky nesedi, ackoliv chapu, ze tam proste byla a nekdo odmita retuse :-)
David Zachoval | 18:11:27 14.02.2004 | |
Jiri: jen rikam, ze z histogramu poznas naprosty prd a je uplne jedno, jak vypada... protoze to co ty pri sve konzervativnosti beres za chybu, muze druhy povazovat za pozitivum fotky. Porad ale resime to samy... ty na tu fotku koukas pres tu techniku veci, ja z druhy strany... ale docela te chapu, pred rokem bych to bral uplne stejne... pak se to nejak zlomilo a ted proste fotim tak jak fotim. Verim, ze dokonale zvladnuti techniky prijde praxi a zkusenostma. Tak nejak mi doslo, ze drzet se pri zemi, sam sebe omezovat bullshitama, co kazou ruzni karbusicti, je pro amatera totalni smrt. A denne me o tom presvedcuji desitky, stovky fotografu na PP. To ze mi nekdo kritizuje prepalenou ruku mi zily netrha, ze bych delal sterilni, i kdyz treba technicky dobre fotky, me uz desi dost. Samozrejme se to nemusi libit vsem a boze chran, aby se libilo. Jenom kdyz na me nekdo vytahne histogram, tak nevim, jestli ho mam politovat nebo se smat. Fakt...
ad Ramecek... mate pravdu, bila pasparta by tomu dala trochu "vzduchu"...
Magdalena: samozrejme ty extremni hodnoty se po scanu slivaji, ona ta cerna nikdy neni proste tmava plocha bez kresby a obracene... nicmene proc se na to vymlouvat, i na fotce je ruka jasne nejsvetlejsi... Bylo jasny, ze to bude spouste lidem vadit... a rad sem nasel komenty lidi, kterym to nevadi stejne jako me...
ad Ramecek... mate pravdu, bila pasparta by tomu dala trochu "vzduchu"...
Magdalena: samozrejme ty extremni hodnoty se po scanu slivaji, ona ta cerna nikdy neni proste tmava plocha bez kresby a obracene... nicmene proc se na to vymlouvat, i na fotce je ruka jasne nejsvetlejsi... Bylo jasny, ze to bude spouste lidem vadit... a rad sem nasel komenty lidi, kterym to nevadi stejne jako me...
Arnold Brabenec | 17:05:50 14.02.2004 | |
Cumim na to po nekolikaty a cim dal vic se mi to libi, hisogramy me az tak neberou pokud fotka neco rika a tahle k nim urcite patri...
Pan Smazaný | 16:37:20 14.02.2004 | |
Chybi ti tam krev a mas blbej histogram... Jinak se mi to libi (kliku bych tam taky nemusel).
Magdaléna Kucová | 15:40:36 14.02.2004 | |
fotka se mi líbí, ty přepaly trochu vadí, ale říkám si, že přímo na fotce to možná není tak špatné - mě se aspoň takovéto chybičky u černobílých portrétů během skenování vždy hrozně zvýrazní. Zrovna dnes jsem sem chtěla dávat portrét dcery s panenkou, ale když jsem viděla výsledech svého skenování, tak mě to přešlo a zase jsem sem dala nějaké kapičky v síťce - ty jsou barevné a skenují se mi líp (nechápu však proč???)
Kamil Toman | 15:29:46 14.02.2004 | |
Nekomu se ruka libi nekomu ne, ja bych spis videl jako vadu to, ze kazdyho ta ruka vubec tak zajima -- prece nemela byt podstatna. Z toho ramecku mam podobnej pocit jako Jerry -- nemuze to v ty cerny dejchat...
jerry cmehil jr | 15:19:42 14.02.2004 | |
je to bezva ale ten cernej(tesnej) ramecek to borti - mam pocit ze takovahle fotka potrebuje prostor................
Marcela Borýsková | 15:06:41 14.02.2004 | |
mě se ta fotka líbí tak jak je...čím je nedokonalejší tím víc je zajímavější...sama jsem si to vyzkoušela a mám z těch fotek mnohem větší radost,protože z nich je cítit něco navíc
Jiří Cvrk | 14:29:14 14.02.2004 | |
nemyslím, že by byla jen fotka o správném histogramu. Myslím, že je "o tom", musí působit a být důvěryhodná, to se ale těžko popisuje a obhajuje. Zato technické nedostatky jsou mnohdy evidentní a fotka s základními technickými nedostatky pro mne prostě důvěryhodnost může ztratit. No a histogram jisté technické nedostatky ukáže velmi snadno. To je vše. Nejde o histogram, o ten až v nějaké další řadě.
David Zachoval | 14:10:37 14.02.2004 | |
Verim, ze tomu neveris... dokud si budes myslet, ze je fotka o "spravnem" histogramu, tak tomu tak bude. Tezko rict, jestli to je vetsi problem tvuj nebo muj. Ja se treba po letech technicky vypravuju... dokazes se ty odpoutat od svych karbusaren, histogramu atd.? Jak rikam, koukame na foceni asi kazdy uplne jinak a taky proc ne...
radek sakar | 13:44:11 14.02.2004 | |
jirko C. histogram je celkem na pikacu a nekdy ti nerekne absolutne vubec nic . nechapu jak ma souviset s fotkou ) . jinak to vidim jako PZ
Jiří Cvrk | 13:34:23 14.02.2004 | |
Opravdu (fotim, jak to citim)? Já tomu (zatím) nevěřím. Spíš to na mne působí jako opomíjený nedostatek.
David Zachoval | 13:22:24 14.02.2004 | |
Jirko, vis, v tomhle je prave mezi nama rozdil... ja fotim, jak to citim, ty podle toho, co ti rika histogram. Treba jednou oba dospejeme natolik, ze se vzajemne pochopime...
Pavel Záhorec | 13:21:08 14.02.2004 | |
Kdyby ta ruka byla ve stejném tónu jako obličej, tak bez výhrad. Takto dost hrubá vada.
Jiří Cvrk | 13:12:54 14.02.2004 | |
tento způsob histogramu zdá se mi být poněkud něšťastným, ale to ty máš všude..
David Zachoval | 12:54:41 14.02.2004 | |
Jirko, sem rad, ze mi venujes vzdy tolik pece... tvoje a Ruskova kritika mych fotek je vzdy tak prinosna :))) "Radoby lezerni lempl" je naprosto dokonaly termin, doufam, ze ti nebude vadit, kdyz to budu pouzivat :)
Svetlejsi popredi, tvar v pozadi tmavsi je sice umysl, prepalena ruka je moje neodhadnuti svetelne situace, ktere nevydavam za umysl, ale a) mi to nevadi, b) se mi to libi a tomu puvodnimu umyslu to dalo na kontrastnosti... Jo, kliku sem videl, stejny pripad.
Svetlejsi popredi, tvar v pozadi tmavsi je sice umysl, prepalena ruka je moje neodhadnuti svetelne situace, ktere nevydavam za umysl, ale a) mi to nevadi, b) se mi to libi a tomu puvodnimu umyslu to dalo na kontrastnosti... Jo, kliku sem videl, stejny pripad.
Jiří Cvrk | 12:33:44 14.02.2004 | |
a ty flíčky asi schválně nebudou, zvlášť ten vpravo nahoře je docela pikantní, ale do stylu (rádoby ležérní lempl?) to zapadá.
Jiří Cvrk | 12:32:13 14.02.2004 | |
..a černý spodek nosu, rozšiřující ho, spousta černoty, a mrtvé oči a ta klika, no každému se nezavděčíš, ledaže je to celý schválně a je to umění ;o)