Kompozice a její zákonitosti
Majitel: Pavel Janouškovec | |
[Uložit forum do bookmarku]
aa* filip rázga | 23:38:40 13.01.2005 | | | [Kompozice a její zákonitosti]
smola, ale nie
Walther Krupinsky | 23:38:27 13.01.2005 | | | [Kompozice a její zákonitosti]
Proc? Protoze je to od Sudka tak je to lepsi nez jsi myslel?
aa* filip rázga | 23:36:37 13.01.2005 | | | [Kompozice a její zákonitosti]
takze radesj drzim hubu a idem tisko supat nohami :((
aa* filip rázga | 23:36:03 13.01.2005 | | | [Kompozice a její zákonitosti]
no jozef sudek je macher, ale toto je podla mna shit....nepomozem si. Evidentne som mimo :)))
V H | 23:34:31 13.01.2005 | | | [Kompozice a její zákonitosti]
jo tak protoooo...:)) a ja ze mi to je povedomy..)
aa* filip rázga | 23:34:28 13.01.2005 | | | [Kompozice a její zákonitosti]
spominaj, spominaj............
Walther Krupinsky | 23:34:01 13.01.2005 | | | [Kompozice a její zákonitosti]
To je fotka Josefa Sudka. http://www.ambrosiana.cz/Sudek/Sudfotky_en.html
V H | 23:33:53 13.01.2005 | | | [Kompozice a její zákonitosti]
me to neco pripomina,ale zaboha si nevzpomenu co...:(
aa* filip rázga | 23:31:30 13.01.2005 | | | [Kompozice a její zákonitosti]
a kto je ten tvoj kamarat?????dajaky frajer ked si pyta tolko???
aa* filip rázga | 23:25:25 13.01.2005 | | | [Kompozice a její zákonitosti]
sorrac, za 20000???? asi zle vidim..nema tam byt 200???? a ja osobne by som to nekupil vobec.....20000viem utratit uplne inak......a sorrac, tento brak by som radsej nikde neukazoval
Walther Krupinsky | 23:22:16 13.01.2005 | | | [Kompozice a její zákonitosti]
Me se to zda predrazeny, i kdyz je to foceny na velkoformat.
Walther Krupinsky | 23:20:55 13.01.2005 | | | [Kompozice a její zákonitosti]
To jsem nefotil ja, ale kamarad rikal ze je to k mani za 19 990 Kc.
aa* filip rázga | 23:18:22 13.01.2005 | | | [Kompozice a její zákonitosti]
ak to dakto kupi, uctuj si len naklady na vyrobu...aj ked pochybujem
aa* filip rázga | 23:17:52 13.01.2005 | | | [Kompozice a její zákonitosti]
ani keby si mi to daroval, tak by som to nechcel..nehnevaj sa
Walther Krupinsky | 23:16:32 13.01.2005 | | | [Kompozice a její zákonitosti]
Chtel jsem to prodat, 90*60 by to vypadalo dobre, ne? Ale kolik za to chtit?
Pan Smazaný | 23:16:19 13.01.2005 | | | [Kompozice a její zákonitosti]
Ja tam zadnou polku ani madarku nemam :o((
aa* filip rázga | 23:16:01 13.01.2005 | | | [Kompozice a její zákonitosti]
kazdopadne neviem nic desifrovat, je to rozmazane a myslim, ze sa to nepodarilo
Walther Krupinsky | 23:15:37 13.01.2005 | | | [Kompozice a její zákonitosti]
To je cele.
Pan Smazaný | 23:15:36 13.01.2005 | | | [Kompozice a její zákonitosti]
2Walther: Jiste prvky kompozice by to melo :o)))
Walther Krupinsky | 23:15:19 13.01.2005 | | | [Kompozice a její zákonitosti]
Co? Myslis ze se to nepovedlo?
aa* filip rázga | 23:15:19 13.01.2005 | | | [Kompozice a její zákonitosti]
ja tam mam len polku
aa* filip rázga | 23:15:03 13.01.2005 | | | [Kompozice a její zákonitosti]
co to je???preboha????
Walther Krupinsky | 23:14:05 13.01.2005 | | | [Kompozice a její zákonitosti]
Zdarec, myslite ze je to OK? Clovek se snazi, ale ta BW fotografie je neco jineho nez barva.
Ondřej Bok | 08:15:54 22.10.2004 | | | [Kompozice a její zákonitosti]
ale ale kdopak se stal Panem Smazanym?
aa* ondřej rytíř | 23:32:10 21.10.2004 | | | [Kompozice a její zákonitosti]
slavomir: ja myslim ze tahle mašinka to zvládne .))
Slavomír Medvěd Bedřich Musílek | 23:22:09 21.10.2004 | | | [Kompozice a její zákonitosti]
nejlepší ořez je samozřejmě kosočtverec, ale na ten se bohužel mašinky nedělají...
Tomáš Houda | 09:42:53 03.08.2003 | | | [Kompozice a její zákonitosti]
Jiri: ano, je nekdy zajimave patrat po takovych davnych pricinach. Samozrejme i ten filmarsky format nejak vznikl. Ale to, co jsem doposud v techhle souvislostech kdy zaslechl, bylo spise prozaickeho razu. O pomerech formatu nerozhodovali umelci a jejich esteticke citeni, ale technici a tovarnici, kteri pro ne vyrabeli material a pristroje. Napriklad moznosti stroju na produkci papiru (tehdy se delalo v arsich, ne kontinualne) vedly pulenim a ctvrcenim ("ctvrtka") k velikosti bezneho formatu papiru... Take konstrukce objektivu se odvijela spise podle pouziteho citliveho materialu, ktery bylo nutno osvitit (tehdy ne film, ale sklenene desky). Myslim si, ze ten formatovy "fetisizmus" vznikl az s fotografii "praveho okamziku". Tehdy zacali Leikari zvetsovat sve fotky demonstrativne s cernym okrajem neosvitnuteho filmu aby ukazali, ze obrazek byl komponovan jiz v okamziku zmacknuti spouste. Ale napriklad Richard Avedon zavedl tuto estetiku i u velkeho formatu (legendarni vystava a kniha "in the America's west" delana na 8x10 inch s viditelnym odmaskovanim), ktery ma uplne jiny pomer stran nezli kino.
Marián Angelovič | 09:34:57 03.08.2003 | | | [Kompozice a její zákonitosti]
TO IVAN: Tézu, že žiadny formát nie je ten jediný správny, ale môže byť ten ktorý formát v tom ktorom konkrétnom prípade vhodný na prezentáciu daného zámeru, som nepopieral a nepopieram...to ty tu púšťaš niektoré výroky a prezentuješ ich ako absolútnu pravdu :-)) Len ty tu vystupuješ tak kategoricky, akoby si sa v živote a pri fotení nikdy nemýlil...Pokiaľ ma presvedčíš o opaku a budeš tolerantnejší k názorom iných, rád zmením svoj názor...a vôbec sa za to nebudem hanbiť...
Jiří Cvrk | 07:17:26 03.08.2003 | | | [Kompozice a její zákonitosti]
TH: chtělo by to vědět, jak se došlo k tomu poměru stran, který použil máhodne Barnack, imo on je jen důsledkem, příčina je dřív.
Pan Smazaný | 00:56:04 03.08.2003 | | | [Kompozice a její zákonitosti]
Tak sem si tu početl něco pozpátku a nevěřícně kroutím hlavou jaké fantastické novinky tu někteří jedinci propagují...Možná by si měli fakt nastudovat něco víz než návod k foťáku a někteří si tu "trochu teorie" co pobrali pletotou s absolutní pravdou... Snad je to časem přejde... :-(