Scanování a korekce
Majitel: Pan Admin | |
[Uložit forum do bookmarku]
Vítězslav Platoš | 14:31:24 13.06.2005 | | | [Scanování a korekce]
Ja mam v praci 9900F a scany jsou v rozliseni 800dpi ostre, vyse se to jen rozplizuje, nevim jak ostatni, ale kino uz nescanuji...
Petr Černocký | 14:13:56 13.06.2005 | | | [Scanování a korekce]
Jo a teda ptám se samozřejmě na skenování kinofilmu, hlavně BW neg., semtam barva neg. i dia... Dík.
Petr Černocký | 14:10:51 13.06.2005 | | | [Scanování a korekce]
@VP: Mhm, takže Epson Perfection 3170 Photo bys taky nedoporučil?
Jiří Kozubík | 14:09:12 13.06.2005 | | | [Scanování a korekce]
Víťo, i ty nejnovější modely Eps.4990 a Canon9950F jsou na tom při použití kinofilmu stejně?
Vítězslav Platoš | 14:05:30 13.06.2005 | | | [Scanování a korekce]
Kino s plochacem je tak na nahledy, dobrou fotku z toho neudelas...
Petr Černocký | 14:01:39 13.06.2005 | | | [Scanování a korekce]
Nějaké reference na CanoScan 4200F? Odhlédněme teď od toho, že má nástavec akorát na kino...
Michal Duchek | 10:18:58 07.06.2005 | | | [Scanování a korekce]
reen - ja to vidim jednoznacne, prestanema na truc pouzivat himatky a koupime si canonety at se soudruzi z minolty chytnou za nos ;)
aa* ondřej rytíř | 10:11:33 07.06.2005 | | | [Scanování a korekce]
aby nebylo spatne pochopeno co jsem psal o par prispevku nize... problem neni s Paladix foto-online, z jejich strany probehlo vyrizeni reklamace korektne ... nelibi se mi chovani servisu.... Zrejme to par lidi spatne pochopilo a pan Pola ma ted pocit ze spinim jeho jmeno..
aa* ondřej rytíř | 15:08:58 05.06.2005 | | | [Scanování a korekce]
kamil: precti si ze jsem odeslal scanner 4.5. a dostal ho 27.5. .... vsechno v poradku .. samozrejme ze podle zakona je tenhle postup zcela korektni... ja vim ze nemam pravo vubec na nic... pravidlo tri reklamaci se vztahuje na jakoukoliv vadu... pravidlo dvou reklamaci se vztahuje na stejnou vadu... (aspon myslim teda)
Kamil Toman | 15:01:33 05.06.2005 | | | [Scanování a korekce]
Reen: Pokud pretahli standardni 30 denni reklamacni dobu, mohls zadat penize. Ted uz mas asi smulu a budes muset podstoupit novy reklamacni kolecko.... Navic pravidlo tri reklamaci se vztahuje jenom na stejnou vadu...
aa* ondřej rytíř | 14:58:17 05.06.2005 | | | [Scanování a korekce]
Petr: ja netvrdim, ze chyba je na strane paladixu, ale scanner jsem koupil u nich a proto se na ne obracim... jak oni to budou dal resit je mi jedno.. stejne tak jako memu zakaznikovi je uplne jedno ze mam rozbity scanner! tecka... s obchdnim zakonikem sem obeznamen vim na co mam pravo.. v tuhle chvili na nic...
jak si to mam tedy brat jinak nez osobne, kdyz mi tu zpravu adresujes?
jak si to mam tedy brat jinak nez osobne, kdyz mi tu zpravu adresujes?
Martina Šimková | 14:56:30 05.06.2005 | | | [Scanování a korekce]
dík, Hans. no myslela jsem si, že nějakým způsobem tu expozici zachovávám, ale ono asi ne... tak zkusím..
Pan Smazaný | 14:52:09 05.06.2005 | | | [Scanování a korekce]
Martina > Ja mam Canon 9800F a uz som sa s tym vysporiadal, kazdu fotku musis nastavovat samostatne, resp. jednu nastavym a zakliknem si zachovanie expozicie....
Petr Staněk alias šnek | 14:49:13 05.06.2005 | | | [Scanování a korekce]
Hmm Ondro peknej mej, ale myslim ze Paladix je v tom upne nevine a dokonce to korektne stihl vyreklamovat do zakonych 30 dnu. Takze jsem spise mile prekvapen a drzim jim palce, sami maji ted po 30-ti denni dobe vracenou reklamci sveho Nikona a vysi jim na tom zakazky, vcetne mojich svitku, takze jsou v uplne stejne situaci jako ty. A pokud se nepletu, tak penize za zbozi se vraci pouze v pripade neopravitelne vady a nebo po treti neuspesne reklamaci? Viz obchodni zakonik. Pokud kupujes pres Web tak pochybuji ze sis neoveril ze zbozi nemaji skladem ale jen naobjednavku a tim padem vymena kus za kus bude stejne na delsi dobu, takze proc "profici" kteri se pak chovaj asertivne nenakupuji v kamenejch obchodech? No nic neber si to osobne Snek
Martina Šimková | 14:20:59 05.06.2005 | | | [Scanování a korekce]
Minolta Dimage Scan Elite 5400: trápí mě něco podobného jako Hanse (teda krom toho zapomenutého toaleťáku) - každý snímek tonálně jinak, ale při stejném nastavení
aa* ondřej rytíř | 14:05:43 05.06.2005 | | | [Scanování a korekce]
JB: no .. ja radsi necham aspon nejaky karty v rukavu .)
Jiří Březina | 14:01:03 05.06.2005 | | | [Scanování a korekce]
OR: Dobrý, ale chybí ti tam adresa s největším projímavým účinkem - ČOI.
aa* ondřej rytíř | 13:56:10 05.06.2005 | | | [Scanování a korekce]
proc Konica Minolta?
to:info@paladix.cz:
Dobry den,
4. kvetna 2005 jsem u Vas (PALADIX foto-on-line - Pavel Pola, Podbělohorská 42, 150 00 Praha 5, IČ: 6777 0347, DIČ: CZ7501276002, www.paladix.cz) reklamoval scanner Konica Minolta Dual Scan IV. Posuvny mechanismus ve scanneru nefungoval a nebylo mozne vubec scannovat.
27. kvetna byl scanner dorucen "opraveny" zpet. Reklamovana vada byla jak se zda odstranena, ovsem objevila se vada nova, kterou predtim scanner netrpel.
Scanner zanechava na nascannovane fotce v horni 1/3tine pruh. Zkousel jsem ruzne negativy, u vsech je ve svetlych mistech vada stejna viz. prilozene fotografie 1.jpg, 1detail.jpg, 2.jpg a 2detail.jpg.
Pred prvnim zaslanim scanneru do opravy jsem fotku 2.jpg scannoval take - viz. 2_pred_zaslanim_do_opravy.jpg. Jak vidite, fotka byla zcela vporadku bez prouzku.
Fotografie jsou take zde k nahlednuti pro uzivatele diskuznich for... ( http://www.reen.cz/_/reklamacescanner/1.jpg , http://www.reen.cz/_/reklamacescanner/1detail.jpg , http://www.reen.cz/_/reklamacescanner/2.jpg , http://www.reen.cz/_/reklamacescanner/2detail.jpg , http://www.reen.cz/_/reklamacescanner/2_pred_zaslanim_do_opravy.jpg )
Zda se tedy, ze servis svym odbornym zasahem scanner poskodil nebo v nem vymenil "vnitrnosti" za jine. Toto je jen ma domnenka, ale urcite by se to dalo pochopit pokud servis nestiha termin opravy a nechce zakaznikovi vratit penize nebo vymenit zbozi, je to z jeho hlediska rozumna klicka jak prodlouzit reklamacni lhutu o dalsi kolecko a mesic.
Vzhledem k tomu, ze behem prvniho mesice kdy byl scanner v oprave jsem za scannovani v minilabech utratil castku cca. 4000,- Kc, je pro me dalsi mesic bez nej neprijatelny. V pripade, ze budu dalsi mesic bez vlastniho scanneru castka kterou utratim za scanny v minilabech dosahne temer hodnoty scanneru.
Navrhuji Vam nasledujici varianty reseni:
a) okamzite vraceni penez
b) okamzitou vymenu scanneru za jiny, idealne za jinou znacku
c) bezplatne zapujceni srovnatelneho scanneru, nez bude tento opraven
E-mail zasilam v kopii na:
Centrála:
Konica Minolta
Business Solutions Czech, spol. s r.o.
a
Konica Minolta
Photo Imaging Czech spol s r.o.
Diky za vyrizeni,s pozdravem,
Ondrej Rytir
to:info@paladix.cz:
Dobry den,
4. kvetna 2005 jsem u Vas (PALADIX foto-on-line - Pavel Pola, Podbělohorská 42, 150 00 Praha 5, IČ: 6777 0347, DIČ: CZ7501276002, www.paladix.cz) reklamoval scanner Konica Minolta Dual Scan IV. Posuvny mechanismus ve scanneru nefungoval a nebylo mozne vubec scannovat.
27. kvetna byl scanner dorucen "opraveny" zpet. Reklamovana vada byla jak se zda odstranena, ovsem objevila se vada nova, kterou predtim scanner netrpel.
Scanner zanechava na nascannovane fotce v horni 1/3tine pruh. Zkousel jsem ruzne negativy, u vsech je ve svetlych mistech vada stejna viz. prilozene fotografie 1.jpg, 1detail.jpg, 2.jpg a 2detail.jpg.
Pred prvnim zaslanim scanneru do opravy jsem fotku 2.jpg scannoval take - viz. 2_pred_zaslanim_do_opravy.jpg. Jak vidite, fotka byla zcela vporadku bez prouzku.
Fotografie jsou take zde k nahlednuti pro uzivatele diskuznich for... ( http://www.reen.cz/_/reklamacescanner/1.jpg , http://www.reen.cz/_/reklamacescanner/1detail.jpg , http://www.reen.cz/_/reklamacescanner/2.jpg , http://www.reen.cz/_/reklamacescanner/2detail.jpg , http://www.reen.cz/_/reklamacescanner/2_pred_zaslanim_do_opravy.jpg )
Zda se tedy, ze servis svym odbornym zasahem scanner poskodil nebo v nem vymenil "vnitrnosti" za jine. Toto je jen ma domnenka, ale urcite by se to dalo pochopit pokud servis nestiha termin opravy a nechce zakaznikovi vratit penize nebo vymenit zbozi, je to z jeho hlediska rozumna klicka jak prodlouzit reklamacni lhutu o dalsi kolecko a mesic.
Vzhledem k tomu, ze behem prvniho mesice kdy byl scanner v oprave jsem za scannovani v minilabech utratil castku cca. 4000,- Kc, je pro me dalsi mesic bez nej neprijatelny. V pripade, ze budu dalsi mesic bez vlastniho scanneru castka kterou utratim za scanny v minilabech dosahne temer hodnoty scanneru.
Navrhuji Vam nasledujici varianty reseni:
a) okamzite vraceni penez
b) okamzitou vymenu scanneru za jiny, idealne za jinou znacku
c) bezplatne zapujceni srovnatelneho scanneru, nez bude tento opraven
E-mail zasilam v kopii na:
Centrála:
Konica Minolta
Business Solutions Czech, spol. s r.o.
a
Konica Minolta
Photo Imaging Czech spol s r.o.
Diky za vyrizeni,s pozdravem,
Ondrej Rytir
Boris Stojanov | 18:56:54 31.05.2005 | | | [Scanování a korekce]
JA: mám doma - v pohodě...
Jan Andrash | 18:39:31 31.05.2005 | | | [Scanování a korekce]
již to bylo promíláno 100000...
:-) jaky scaner 35mm + 6x9 do 6000,- ...
muj favorit EPSON PERFECTION 3170 PHOTO
:-) jaky scaner 35mm + 6x9 do 6000,- ...
muj favorit EPSON PERFECTION 3170 PHOTO
Slavomír Medvěd Bedřich Musílek | 23:24:01 26.05.2005 | | | [Scanování a korekce]
vyndej ze skenu použitý toaleťák a strč tam ty negativy :)
Pan Smazaný | 23:14:28 26.05.2005 | | | [Scanování a korekce]
pommmoc....zapol som canon 9800F(aspon tusim...je to nejake oznacenie 9000 a drobne) pri skenovani negativu mi to robi brutalne pasy a kazdy z nich inak naexponuje....
Pan Smazaný | 11:42:56 13.05.2005 | | | [Scanování a korekce]
Opakovany dotaz na ty co cekaji na Epson 4990? Stale neni k mani? Nebo snad uz ano?
aa* ondřej rytíř | 09:48:10 04.05.2005 | | | [Scanování a korekce]
tak hlasim poruchu Minolta dual scan IV .( .. spatne bere ten drzak filmu a scannuje asi o 20% vedle.. prvni policko.. zrejme se rozbilo to posunovani nejak.. druhy a dalsi policka to vubec nevezme .( ..chjo.. pr*ele.. ale aspon mam zas nejakou reklamaci na vyrizovani no.. uz to zacinala bejt nuda 2 mesice nic nereklamovat .) ..dam vedet o prubehu vyrizeni reklamace cestou: paladix --- minolta servis
Petr Hořice | 12:30:49 29.04.2005 | | | [Scanování a korekce]
a na druhé straně valná většina zdravých záškodníků. ;o)
Tomáš Houda | 12:24:35 29.04.2005 | | | [Scanování a korekce]
hehe, to vis, po svete se pohybuje par neskodnejch blaznu :-)
Petr Hořice | 12:23:34 29.04.2005 | | | [Scanování a korekce]
Ha! Obrázky, tak to je přesně pro mě. :o) Dík. Doma se tím zkusím prokousat. A hele.... MAC OS :o)
Tomáš Houda | 12:22:19 29.04.2005 | | | [Scanování a korekce]
on voli metodu skenovani diapozitivu jako negativ, coz ma tu vyhodu, ze zrejme nejaky interni nastaveni zpusobi ze se mu ty histogramy vejdou najednou. Ja to pouzivam nekdy v nouzi, ale sere mne u toho, ze nevidim vysledek primo v pozitivu, to moje rozhrani bohuzel neumi, nebo jsem na to zatim jeste neprisel. Takze vetsinou skenuju dia jako dia.
Petr Hořice | 12:19:59 29.04.2005 | | | [Scanování a korekce]
:o) No třeba v manuálu u foťáku jsem praktické příklady měl. To jen na okraj. Tedy ne že bych si kvůli tomu kupoval scanner stejné značky :)
Tomáš Houda | 12:19:18 29.04.2005 | | | [Scanování a korekce]
http://www.scanhancer.com/uploads/downloads/scanhancer_manual.pdf