Chování servisu AWH
Majitel: Keram (iko) | |
[Uložit forum do bookmarku]
Jirka Klán | 08:58:27 03.10.2003 | | | [Chování servisu AWH]
měl jsem zaseknutej objektiv, oprava během 24hodin, vše v rámci záruky, má plná spokojenost
petr ekl | 11:51:27 29.09.2003 | | | [Chování servisu AWH]
u mě stačil jen canonackej zarucak... nic vic.....
Jirka Klán | 11:33:23 29.09.2003 | | | [Chování servisu AWH]
Chtěli po vás doklad o koupi, nebo stačil jen záručák, dnes tam totiž něco nesu a paragon nemůžu najít.
Kuba Trnka | 10:12:02 02.09.2003 | | | [Chování servisu AWH]
Takze:
panuje tam atmosfera jak v lekarne (imho zamerne)
prisel technik, kouknul, ukazal co se pokurvilo a co bude potreba vymenit, byl docela v poho
Rikal ze to bude stat tak 1500,-
to nejlepsi si nehal na konec - minimalne dva tejdny:(((
panuje tam atmosfera jak v lekarne (imho zamerne)
prisel technik, kouknul, ukazal co se pokurvilo a co bude potreba vymenit, byl docela v poho
Rikal ze to bude stat tak 1500,-
to nejlepsi si nehal na konec - minimalne dva tejdny:(((
Kuba Trnka | 09:17:27 02.09.2003 | | | [Chování servisu AWH]
Drzte mi palecky, mosi siroka sigma prave pred pul hodiny reagovala na lakave zachazeni me matky tim, ze se u bajonetu nalomila, jdu do AWH.... Napisu pak referenci..
Jakub Viktora | 20:04:08 25.08.2003 | | | [Chování servisu AWH]
Je tu nekdo, kdo vi jak reklamovat olympus!:-)
Ruda Pliva | 19:23:26 11.07.2003 | | | [Chování servisu AWH]
Ja si tam nechal vycistit Pancolar (C. Zeiss) a vypadalo to dobre, ale po dvou dnech nepouzivani jsem mel mastnotou slepeny lamely. Tak nevim co cistili nebo mazali, ale je fakt ze to bylo rychle a levne.
Michal Vallo | 15:35:16 09.07.2003 | | | [Chování servisu AWH]
Keď som sa pýtal na to, koľko stojí vyčistenie tak tvrdili že tak okolo 300 Kč. (čo je výrazne menej ako cena opravy, keď som sa pokúšal o čistenie sám). Plus cena náhradného dielu a ak ho treba objednať, počítaj tak mesiac. S výsledkom práce som bol spokojný.
Martin Kovalik | 09:32:29 09.07.2003 | | | [Chování servisu AWH]
Chystám se tam dát objektiv Canon 28-105mm USM - prokluzuje ostřící kroužek u MF, je potřeba ho vyčistit a promazat. Máte někdo zkušennost? Provedení práce a cena ?
Díky
Díky
Pavel Lexik Kulička | 09:57:44 30.06.2003 | | | [Chování servisu AWH]
AWH .... já jsem s nimi trochu bojoval .. měl jsem potíže s opravou mé předchozí Fujiny 4700 .. závadu, která vznikla po pádu na zem opravili dobře (nezasunoval se objektiv ), ale jak museli foťák rezebrat, něco tam pokurvili u blesku a hlavně u hledáčku .. takže jsem tam musel asi tak 4x .. Vždycky to na místě bylo dobrý .. a za 2-3 dny se objevila závada ... nebo to začalo vydávat divný zvuky (jako když přeskakujou zoubky na ozubených kolečkách ..) .. Taky mi zkoušeli tvrdit, že to nic není, že je to normální .. ale na po 4. to konečně odstranili - a jak mi prozradili, na vlastní náklady ten mechanismus hledáčku konečně vyměnili.. ,-) Takže konec dobrý .... ale trvalo to ..!!!
Michal Vallo | 08:13:11 30.06.2003 | | | [Chování servisu AWH]
Ja som tam mal v servise objektiv, ktoremu som nechtiac pomohol do bazenu ale rozchodili mi ho. Tak som spokojny. Ale je pravda ze vacsie zlozitosti som nechcel.
radek sakar | 08:07:21 30.06.2003 | | | [Chování servisu AWH]
mel sem tam na zarucni opravu fotak (Canon A40) . a vse probehlo k me naproste spokojenosti . tak nevim . :)
Keram (iko) | 00:20:40 30.06.2003 | | | [Chování servisu AWH]
to ar - zkus kdyz tak uv¨ést konkrétní případ, pls.
| 13:19:35 27.06.2003 | | | [Chování servisu AWH]
Naopak, jsou v pohodě - slušný, profesionální, rychlý
Jan Novák | 23:34:51 20.06.2003 | | | [Chování servisu AWH]
http://www.paladix.cz/opravny.html
Jan Novák | 23:32:13 20.06.2003 | | | [Chování servisu AWH]
O spatnem chovani AWH servisu jsem uz taky slysel, neco se drbalo tusim na paladixu, zkus to vyhledat googlem ...
Walther Krupinsky | 23:21:43 20.06.2003 | | | [Chování servisu AWH]
Ja tam uz mesic chci dat na opravu objektiv..
Keram (iko) | 23:12:44 20.06.2003 | | | [Chování servisu AWH]
Je zde někdo, kdo má špatné zkušenosti s AWH servisem? Pokud ano, ozvěte se mi, prosím, mám teď na ně dost nabroušeno a vypadá to, že možná dojde i k větším, než jen neformálním tahanicím (tím nemyslím, že se budeme prát). Ale znáte to, ve více lidech jsou stížnosti účinnější, takže pokud někomu z vás něco vyvedli, dejte vědět... Arogance a sebejistota, že se jim nic stát nemůže a že si mohou lhát, jak se jim zachce, nemůže být pro ně nekonečná.... Jo a mimochodme, dejte si pozor - pokud vám budou tvrdit větu ve smyslu "Ano, není to v pořádku, objednáváme náhradní díly, budeme opravovat", tak je to prý jejichs tandardní odpověď zákazníkům na dotaz o stavu reklamace za situace, kdy to ještě neřeší... Asi jako kdybych se doktora zeptal na stav mého příbuzného a on mi, aniž by cokoli věděl, řekl: "Ano, má rakovinu, budeme operovat...."