nejsem krajinář, ale u takového záběru bych si přál stát, s narychtovanou kamerou na 4x5" a pak z z toho vyplácnout dvoumetrovou zvětšeninu, na který by bylo vidět každy stýblo trávy :-)))
tentokrát queen není amused... ale to je prostě můj osobní problém se všemi takovými srandičkami jako zrcadlení ve PS a "kreativními" rámečky. Také ta typická póza pro holky mi tu nějak nedělá dobře. Ale jinak... :-)
tjo, proc, zejo... to je takova otazka. Ja sice jsem architekt, ale moc architekturu nefotim. Obcas pro penize pro nejakeho kolegu, ale moji vasni jsou lidi. OK. Kdyz uz ale architekturu fotim, tak se snazim zachytit ruzny druhy nalady, jak asi muze pusobit. U takovyhle krizovy chodby jsem to delal naposledy asi pred rokem v jizni Francii tak, ze jsem fotil expozicni rady asi o sesti snimcich, protoze mi absolutne nebylo jasny, ktera abstrakce toho prostoru jej zachyti tak, jak ve skutecnosti pusobi. Kontrast tam byl asi o 7 EV. Nakonec jsem se rozhodl pro jednu, kde svetlo v okne jiz bylo preexponovane, ale prostor ohraniceny klenbou bylo jeste znat. Ale nejdulezitejsi je, jak to citis ty a co tim chces rict.
softiky nesnasim. Takovej ten lehce upocenej vzhled, kterej je ted tak strasne v mode, taky ne. A tu auru v pozadi uz vubec. Ale presto je to dobra fotka. Skoda, ze jsi misto softiku nehral pouze s hloubkou ostrosti, bylo by to prima.
fotka je dobra, az na ten spot vpravo. IMHO je vetsinou vyhodnejsi umistovat jej na stinne strane a ne tak ostre ohraniceny. Nikdo krome autorky same nevi, nakolik je vysledek dilem jeji invence a nakolik se tam promitlo cosi jineho. Na tom ale vubec nezalezi. Kazdy fotograf, kazdy clovek, ktery cokoli tvori, je obklopen praci jinych, nikdo neni tabula rasa. Zalezi na tom, co k tomu jiz existujicimu kdo je schopen pridat. Mohu Ti rici, ze znam dost fotografu, kteri maji to nejlepsi vybaveni a jejich veci jsou presto bezduchy sracky (sorry) Stejne tak znam prace nekolika rusu a litevcu, ktery namaj ani na film, ale delaj nadherny veci. A tahle fotka neco ma, a jedine na tom zalezi.
ja bych pro zacatek nechal ty holky v trochu uvolnenejsi poze, proste jak si stoupnou samy. Takhle to je trochu moc radoby laskovne. No a ty barvy... tam ti moc neporadim, olympus neznam. Takhle je to ale trochu hrubeso. Asi bych je priste postavil pred 18 sedou a dobre bych si nastavil bilou.
ja to mam docela rad. Na prvni pohled se mi libila, na druhy mi neco vadi, o cem nevim, co to je. Asi bych mel rad nahore vic mista, ale je mozne, ze kdyby tomu tak bylo, zase bych to oriznul :-) jdu si udelat kafe.
tak se odhodlavam ke kritice jednoho z tech tunelovych obrazku od tebe. Nedokazu to asi dobre zduvodnit, ale nejak mne necini stastnym. Fakt je ten, ze ty pasky nejsou pro jei postavu prinosem, a ze i ty boty mi vydej. Kazdopadne bych ji fotil kdyz uz, tak jenom v pasce, bez bot. Ten stin je samozrejme ulet, moc ti to blejsklo. Moc nechapu, proc jsi vubec blejskal, myslim, ze nekde na pocatku toho tunelu by to slo i bez. Co se komposice tyce, tak takhle centralne pred tou svatozari toho tunelu se mi zda velice nevhodna. Myslim si, ze kdyby ta divka stala oprena o stenu toho tunelu, ci alespon pred stenou, a ta dira byla asymetricky vlevo nebo vpravo od ni, mohlo by to do toho obrazku vnest to napeti, ktere jsi asi mel na mysli. Takhle je chudak holka prefiknuta nejenom tema paskama, ale i tim, co se deje za ni.
ufff, doufam, ze mi moji otevrenost nebudes mit za zle, ja vim sam ze to neni vzdycky sranda, udelat neco tak, jak to clovek chce mit.
Orange [Martin Bartošík | | ] 5
Tomáš Houda | | | 09:33:11 10.10.2002
Nefot maaaa !!!... [Štefan Choma | | ] 4
Tomáš Houda | | | 08:27:39 10.10.2002
Kamosky_5 [Richard Klimek | | ] 4
Tomáš Houda | | | 08:55:20 09.10.2002
... po lyžování ... [Jos Dor | | ] 5
Tomáš Houda | | | 08:35:41 09.10.2002
Byl jsem tu! Zajíc ... [Jos Dor | | ] 5
Tomáš Houda | | | 08:34:23 09.10.2002
Radhošť - podruhé [Radek Jirsák | | ] 4
Tomáš Houda | | | 08:30:33 09.10.2002
PORTRa [Petr Šístek | | ] 4
Tomáš Houda | | | 14:32:13 08.10.2002
"Dvojčátka" [moni parmova | | ] 3
Tomáš Houda | | | 14:27:06 08.10.2002
Dalsi z klastera [Martin Hruby | | ]
Tomáš Houda | | | 11:12:54 08.10.2002
Ale nejdulezitejsi je, jak to citis ty a co tim chces rict.
Rebel Without A Cause [filip schneider | | ] 4
Tomáš Houda | | | 09:35:54 08.10.2002
snad bych se pokusil ji dost tesne oriznout, aby ty stromy v pozadi ztratily na síle. Ruka by se asi dala ještě trochu vytáhnout, ne%
PORTRa [Petr Šístek | | ] 4
Tomáš Houda | | | 09:18:43 08.10.2002
"Má úplně první fotečka!" [moni parmova | | ] 4
Tomáš Houda | | | 09:11:48 08.10.2002
Nikdo krome autorky same nevi, nakolik je vysledek dilem jeji invence a nakolik se tam promitlo cosi jineho. Na tom ale vubec nezalezi. Kazdy fotograf, kazdy clovek, ktery cokoli tvori, je obklopen praci jinych, nikdo neni tabula rasa. Zalezi na tom, co k tomu jiz existujicimu kdo je schopen pridat. Mohu Ti rici, ze znam dost fotografu, kteri maji to nejlepsi vybaveni a jejich veci jsou presto bezduchy sracky (sorry) Stejne tak znam prace nekolika rusu a litevcu, ktery namaj ani na film, ale delaj nadherny veci. A tahle fotka neco ma, a jedine na tom zalezi.
Dalsi z klastera [Martin Hruby | | ] 4
Tomáš Houda | | | 09:02:17 08.10.2002
Kamosky_3 [Richard Klimek | | ] 3
Tomáš Houda | | | 09:00:59 08.10.2002
lezici [Martin Pecha | | ] 4
Tomáš Houda | | | 08:55:59 08.10.2002
Orange [Martin Bartošík | | ] 4
Tomáš Houda | | | 08:05:25 07.10.2002
Je ta slecna v jinaci? :-)
Portal 2002 [Filipos Crhakus | | ] 5
Tomáš Houda | | | 12:00:42 27.09.2002
a kráčal po vode.. [Ján Poliak | | ] 3
Tomáš Houda | | | 11:47:34 27.09.2002
Byznisman 8-] [Filipos Crhakus | | ] 4
Tomáš Houda | | | 16:28:30 26.09.2002
"modelka tunelka" [Pavel Beran | | ] 3
Tomáš Houda | | | 12:06:07 26.09.2002
Ten stin je samozrejme ulet, moc ti to blejsklo. Moc nechapu, proc jsi vubec blejskal, myslim, ze nekde na pocatku toho tunelu by to slo i bez.
Co se komposice tyce, tak takhle centralne pred tou svatozari toho tunelu se mi zda velice nevhodna. Myslim si, ze kdyby ta divka stala oprena o stenu toho tunelu, ci alespon pred stenou, a ta dira byla asymetricky vlevo nebo vpravo od ni, mohlo by to do toho obrazku vnest to napeti, ktere jsi asi mel na mysli. Takhle je chudak holka prefiknuta nejenom tema paskama, ale i tim, co se deje za ni.
ufff, doufam, ze mi moji otevrenost nebudes mit za zle, ja vim sam ze to neni vzdycky sranda, udelat neco tak, jak to clovek chce mit.