johoho .... :-) Musel jsem se zasmat, protoze moje prvni myslenka byla, ze presne tuhle scenerii bych pouzil na jedem muj planovany obrazek. Co na nem ma byt, nepovim :-) K tomuhle nemam moc co rict, myslim, ze si rozumime :-)
ta fotografie ma jasnou myslenku, ktera navic jeste je dobre citelna. Provedeni s tim "pevnym bodem" je prima, ale na to abych explodoval nadsenim ji chybi vice blizkosti. Obrazek pusobi jako "ukradeny" z dalky teleobjektivem, coz mu bere bezprostrednost. Jak bych to delal ja? Nejdriv bych si koupil jedno cislo tech novin co prodava, a pri te prilezitosti bych se ho zeptal, jestli si muzu udelat par zaberu. Potom bych se umistil primo proti nemu, abych ho mel z anfasu, a cekal bych na chodce, kteri by meli ztvarnit ty maznute stiny :-) Vzal bych si asi 35mm, hlavni hrdina ale musi hrat hlavni roli! :-)
dobry, ale mel jsi jit BLIZ!! a vice vlevo. Ja bych zacal z vetsi dalky, a pomalu bych se propracovaval az k obrazku, kde by byla pouze ta tabule a ti lide... takhle ani neni moc videt, ze to jsou policisti... V podstate dobre zacaty, ale nedotazeny.
Je to zajimavy, a je to dobre vyfoceny, jak se to nori ze tmy. Dopomohl bych tomu pri printovani doexponovanim toho leveho dolniho rohu. Ale ja sam postradam v obrazku naznaky pribehu, ktere se zcela jiste v takovemhle prostredi odehravaji. Uz jsem jednou psal, ze by ta zidle mohla stat sama v prostoru, ale to je jenom jedna moznost z mnoha.. neumim a asi i nechci delat konkretni navrhy...
Ja nesdilim stoprocentne tu vseobecnou skepsi, neco mne v obrazku zaujalo. Asi skutecnost, ze se take jedna o takovy antiobrazek, jako je nekdy sam s oblibou delam. Ale nekolik veci bych delal jinak. Jednak bych devce otocil ke svetlu, nebo bych exponoval na stiny, aby z ni nebyla pouze silueta. Dale bych ji odvedl nekam, kde ma prvni horizont nejaky jednodussi prubeh, zkratka ten ker musi zmizet. Ten stin je naproti tomu genialni, a jako material beru ja osobne VS jenom v Monument Valley kvuli tem cervenejm skalam, jinak vzdycky NC :-)
prekonam svou vrozenou lenost, pro dnesek je tohle moje posledni hodnoceni nez sejdu do laboratore a proto ted napisu, proc se mi tvuj obrazek libi. Pro mne je v nem vse, ceho je treba. Kontrast toho obelisku, s jeho hladkou plochou a heslem, ktere vetsina z nas vnima jako pravy opak toho, co hlasa, s jemnou strukturou stromu a mraku v pozadi, ktere tu vzdy byly, jsou a budou, bez ohledu na to, ktere heslo je zrovna "in". Kompozice nema chybu, pomer ploch vuci sobe i skutecnost, ze "rovny kamen je krivy" jsou idealni. Bez toho mesice bys tu fotku mohl zahodit... :-)))
Hmmmm... nejsem si presne jisty jestli muj prvni dojem z tohohle obrazku bude stejny jako dojmy pozdejsi. Remeslne je to, pokud mohu na obrazovce posoudit, naprosto v poradku. Z titulu ocekavam, ze se pozornost koncentruje na tu opustenou zidli, ale v obrazku podle mne tak uplne jednoznacne hlavnim tematem neni. Pokud bylo tvym zamerem delat obrazek, kde ta zidle hraje hlavni roli, dal bych ji vice do prostoru, tak dva kroky blize k tobe, jako soliter by razem mela vice dulezitosti. Takhle je obrazek pro mne spise zachycenim nejake situace, ktera pusobi v podstate ve sve neucesanosti svym stredovym ubeznikem velmi klidne a harmonicky, a kde jednotlive prvky maji spise rovnopravne postaveni. Pro mne, respektive nekoho, kdo ve vsech obrazcich nutne hleda nedokoncene pribehy, mi chybi prave naznak neceho, z ceho by se pribeh mohl odvijet, a tim padem implicitne i hlavni hrdina a vedlejsi role - proto tedy tak dlouhy blabol o prilis rovnomernem rozdeleni dulezitosti.
Fotografie je to velmi dobra, ten kontrast mezi tou relativne sofisticated architekturou te lavky a tou banalitou tech panelaku je zajimavy. Ale musim priznat, ze na to abych ve fotografii cetl neco o drsne realite bych musel budto videt nejake lidi, nebo alespon jejich stopy, stiny, rozmazane postavy a podobne. Takhle je to "jen" dobra fotka architektury :-)
Vypětí [Zdenek Zub | | ] 4
Tomáš Houda | | | 11:11:54 17.11.2002
Zuzana [Pavel Beran | | ] 4
Tomáš Houda | | | 21:25:15 15.11.2002
Chodec pro přechod [Johana Javůrková | | ] 5
Tomáš Houda | | | 20:21:33 14.11.2002
B&W BEAUTY [Pavel Beran | | ] 4
Tomáš Houda | | | 14:38:23 14.11.2002
Svetlo a tma deprese [Martin Hruby | | ] 5
Tomáš Houda | | | 14:05:16 14.11.2002
K tomuhle nemam moc co rict, myslim, ze si rozumime :-)
Prodejce NP [Martin Hruby | | ] 4
Tomáš Houda | | | 13:50:12 14.11.2002
Hlavni stan [Martin Hruby | | ] 4
Tomáš Houda | | | 13:34:02 14.11.2002
Prazdna trznice [Martin Hruby | | ] 4
Tomáš Houda | | | 13:30:50 14.11.2002
Divka na kopci [Martin Hruby | | ] 3
Tomáš Houda | | | 13:21:15 14.11.2002
mušľa [majka reyka | | ] 3
Tomáš Houda | | | 13:06:51 14.11.2002
1984 [Jiří Cvrk | | ] 5
Tomáš Houda | | | 10:52:18 14.11.2002
blue flavour [sluníčko markéta | | ] 4
Tomáš Houda | | | 10:14:14 14.11.2002
Psi [Marty * | | ] 5
Tomáš Houda | | | 10:10:34 14.11.2002
Bud praci cest! [Martin Hruby | | ] 5
Tomáš Houda | | | 22:08:47 13.11.2002
prekonam svou vrozenou lenost, pro dnesek je tohle moje posledni hodnoceni nez sejdu do laboratore a proto ted napisu, proc se mi tvuj obrazek libi.
Pro mne je v nem vse, ceho je treba. Kontrast toho obelisku, s jeho hladkou plochou a heslem, ktere vetsina z nas vnima jako pravy opak toho, co hlasa, s jemnou strukturou stromu a mraku v pozadi, ktere tu vzdy byly, jsou a budou, bez ohledu na to, ktere heslo je zrovna "in". Kompozice nema chybu, pomer ploch vuci sobe i skutecnost, ze "rovny kamen je krivy" jsou idealni. Bez toho mesice bys tu fotku mohl zahodit... :-)))
Drama jedne zidle [Martin Hruby | | ] 4
Tomáš Houda | | | 21:56:46 13.11.2002
Kam smerujeme? [Martin Hruby | | ] 5
Tomáš Houda | | | 21:44:31 13.11.2002
Rys [Jindřich Lukášek | | ] 5
Tomáš Houda | | | 22:44:04 04.11.2002
Olga 2 [David Zachoval | | ] 5
Tomáš Houda | | | 14:34:07 04.11.2002
Tož slivovica! [Jan Neuwirth | | ] 4
Tomáš Houda | | | 10:52:11 04.11.2002
DUO girls alias DVOJCATKA [Pavel Beran | | ] 5
Tomáš Houda | | | 10:36:13 04.11.2002