Viz Petr Pazour. Pařez je podle mne určitě přisvícen a velmi dobře, možná bleskem, možná odraznou deskou, pokud tou deskou, pak bych se přimlouval místo nějaké bílé za zlatou. Ale to bych byl už pěkný šťoural. Za ten strom z pařezu bod dolů, jinak to mohl být fakt super snímek.
Myslím že jste mohl udělat malý krůček vpravo, aby se silueta dívky v pravé části nedotýkala s obrysem zrcadla. Jinak se mi líbí zadní světlo, i když si myslím že mohlo být trošku měkčí. Ješte mě celkem mrzí ten přívěšek na krku, mohl by být vidět, k té dívce celkem dost patří, a poslední věc, není v zrcadle vidět dívčino levé rameno nebo alespoň jeho část, nějak to splývá ve tmě.
Ten předchozí se mi líbil mnohem více, stačilo umístit hlavní motiv více vlevo, tím vytvořit dokonalou třetinovou kompozici :( Proč to dáváte na střed? Taková škoda, to předtím mělo fajn atmosféru a pěknou prostorovost.
Super fotka ... by to byla, kdybyste srovnal rovinu filmu (ve Vašem případě asi senzoru) s rovinou snímaného předmětu. vše by bylo ostré. To vodorovné umístění mi také moc nesedí. Myslím že jste moc pospíchal :(
Viz JP ... slunce alespoň u mne odvádí pozornost od hlavního motivu, ale je to moc pěkný snímek. Ať hledám jak hledám, reflexe nenacházím, Lucko, kam jste je dala?!!! :)
... ještě dodám ... po dlouhé době konečně zase něco kreativního kde autor nezmáčkl jenom ten knoflík svého automatu, kompozice, expozice, nápad, výřez a formát obrázku, jo jo tomu rozumím, moc pěkné!!!
Tím automatem jsem měl na mysli vestavěnou inteligenci přístroje, přístroj nikdy neví co fotíme, neví čemu a jakému objektu přizpůsobit expozici, neví ani jaký odstín na scéně tvoří ve skutečnosti bílá barva ... atd .... atd ..... Proto automatika poměrně správně nastavila expozici na spleť kmenů a větví, ale ne na autorův hlavní motiv. Proto tentokrát selhala technika ... nebo možná autor, který to mohl předpokládat ...... ;-)
Ta expozice .... chtělo to asi změřit nějakým spotem (nebo alespoň pseudospotem viz EOS 300, 30, 50 ...) nejsvětlejší místo na pleti dívky, potom provést kladnou korekci, možná těch 1,5 je až moc, nevím :(
Špatná expozice, klasický případ kdy selže technika, scéna měla být asi měřena na světla s mírnou kladnou korekcí, tak bych řekl +1.5 EV. Dívka má amputovanou druhou nohu. Její pravá ruka asi nemá důvod nebýt položena na kmenu o kteý je opřena. Naví oblečení modelky mi v tom prostředí vůbec nesedí.
Michaela 1 [Jan Slavík | | ]
Jarda Erben | | | 12:24:37 03.04.2002
Korsika - Filitosa [Jiří Částka | | ] 4
Jarda Erben | | | 08:19:45 03.04.2002
Bílé pleso [Ivan H | | ] 3
Jarda Erben | | | 08:10:15 03.04.2002
V zrcadle [Zdeněk Houška | | ] 4
Jarda Erben | | | 15:25:06 02.04.2002
Abstrakce [Karel Klímek | | ] 3
Jarda Erben | | | 11:49:28 02.04.2002
Abstrakce [Karel Klímek | | ]
Jarda Erben | | | 11:39:52 02.04.2002
Rákos [Lucka Šedová | | ]
Jarda Erben | | | 10:36:33 02.04.2002
HI 3 [Karel Klímek | | ]
Jarda Erben | | | 10:35:10 02.04.2002
kapky ... [Dan Zaoral | | ] 4
Jarda Erben | | | 08:57:12 02.04.2002
hra se zelenou [Petr Dolezal | | ] 4
Jarda Erben | | | 08:54:48 02.04.2002
Rákos [Lucka Šedová | | ]
Jarda Erben | | | 08:34:38 02.04.2002
klid II. [Petr Dolezal | | ] 4
Jarda Erben | | | 08:30:41 02.04.2002
klid I. [Petr Dolezal | | ] 3
Jarda Erben | | | 08:28:54 02.04.2002
Sám uvnitř [Karel Klímek | | ]
Jarda Erben | | | 16:14:37 29.03.2002
Sám uvnitř [Karel Klímek | | ] 4
Jarda Erben | | | 16:10:38 29.03.2002
□□□ -- [Jiří Cvrk | | ] 4
Jarda Erben | | | 14:38:57 28.03.2002
Eva [Zdeněk Houška | | ]
Jarda Erben | | | 14:35:59 28.03.2002
Eva [Zdeněk Houška | | ]
Jarda Erben | | | 14:33:12 28.03.2002
Eva [Zdeněk Houška | | ] 2
Jarda Erben | | | 10:59:48 28.03.2002
Ráno v parku [Zdeněk Houška | | ] 4
Jarda Erben | | | 07:50:47 28.03.2002