J.B.: Díky. Šlo mi o zasazení do prostoru - aby to aspoň trochu zavánělo centrem města. Proto je toho tam tolik. Se širokáčem to byla teprve druhá procházka. Učím se s ním.
I.P.: Okay, každý to vidíme trochu jinak. Díky za zastavení.
V.B.: Raději bych pár slov. Body jsou k ničemu. ;-)
Přistřižený vlasy nevadí a pohled má přesně ten správný směr, který ta fotka potřebuje. Pravidla jsou od toho aby se porušovala. Samozřejmě pouze v případě, kdy autor ví, proč to dělá. A to je přesně tenhle případ.
"Prečo ten náklon?" Aby se mi tam poskládalo to, co jsem tam chtěl mít. A aby jednotlivý linie stáhly pohled do dáli. Třeba to někoho zaujme. A nebo taky ne. To nikdy nevíš dopředu.
Buďto je hlavním motivem modelka, v tom případě dole řezat a nahoře trochu přidat. Nebo je hlavním motivem symetrie zrcadlení, v tom případě dole přidat.
Vaclav Kramar |
Vaclav Kramar |
Vaclav Kramar |
Vaclav Kramar |
Vaclav Kramar |
Vaclav Kramar |
Vaclav Kramar |
Vaclav Kramar |
Vaclav Kramar |
Vaclav Kramar |
I.P.: Okay, každý to vidíme trochu jinak. Díky za zastavení.
V.B.: Raději bych pár slov. Body jsou k ničemu. ;-)
Vaclav Kramar |
Vaclav Kramar |
Přistřižený vlasy nevadí a pohled má přesně ten správný směr, který ta fotka potřebuje. Pravidla jsou od toho aby se porušovala. Samozřejmě pouze v případě, kdy autor ví, proč to dělá. A to je přesně tenhle případ.
Vaclav Kramar |
Vaclav Kramar |
Vaclav Kramar |
Vaclav Kramar |
Vaclav Kramar |
Vaclav Kramar |
Vaclav Kramar |
Vaclav Kramar |