Zrovna jsem se ráno koukal na svoje inverze a nadával si, proč jsem to aspoň jednou nezkusil delším ohniskem... Kdyby toho bylo nahoře i dole trochu víc, bylo by to asi silnější
Dobrý nápad! nejsem si jistý, jestli by to oddělení něčemu pomohlo (kromě naplnění nepsaného PP dogmatu č.8 - věci se nesmějí dotýkat, i kdyby to mělo něco vyjadřovat). Ale chtělo by to lépe vyřešit spodek (chtěl bych ho tam trochu víc) a taky si nejsem jistý s umístěním muzea na prostředek, pravá strana je dost prázdná . Ale když posouvat, tak jen trošičku
fotka je rozdělená skoro úplně na půl na světlou a tmavou část (levá/pravá). to nepůsobí dobře. Pomohlo by hnout foťákem vpravo dolů. Kůly uříznuté vejpůl taky budí dojem, žes to neuhlídala (zas to vzít kousek níž). Muzeum je pořád dominantním objektem a je příliš vzadu a příliš tmavé - zase je potřeba to překomponovat tak, aby muzeum buď víc vylezlo, anebo aby se na fotce objevil jiný dominantní objekt (třeba ta osvětlená fronta domů, pokud bys jí brala trochu víc čelně.
Nepsané pp dogma č.7 - rámeček smí být jen černobílý :o) .Jako Jiří Březina. docela by se to hodilo pro zoom efekt. to se s digitálem asi nedá udělat, ale možná by to šlo softwarově.
kdybys měl třeba ještě širší ohnisko, aby postava byla větší (ne nutně absolutně větší, spíš v poměru k velikosti okna). Docela mi vadí stín vpravo nahoře. A nějak si poradit se stínem v obličeji
pps: jestli je to Radobýl a fotka se jmenuje pohled z Radobýlu, tak tam být nesmí, poněvadž pozorovatel fotky si má myslet, že fotograf stál na ní!!!!! ale myslel jsem to samozřejmě z kompozičních důvodů. Zrovna si čtu starou knihu o krajinářské fotografii a tam píšou, že štafle se mají stát standardní výbavou fotografa krajináře. A znám fotografa sporťáka, který je fakt má :o)
Skála vlevo asi být musí, ale je jí tam málo, taky bych nahoře přidal a dole ubral (to jde, vzhledem k tomu Házmburku není led jediným motivem) a tu oblohu zastínil přechodovým filtrem.. Taky by šlo vylézt na štafle :o)
... in heaven ... the second edition [Daniel Wonka | | ] 5 al midar | | | 12:00:04 21.01.2004
zbloudily zvire [Sergey Markin | | ] 5
al midar | | | 13:54:22 23.01.2004
I like the transit from dark to foreground to light fog above. I am not sure about the tree trunk close to the right edge
Moře v ČR? [Jiří Souček | | ] 4
al midar | | | 10:46:57 23.01.2004
::Noname:: [Pavel Pravda | | ] 4
al midar | | | 10:43:05 23.01.2004
K obzoru III. [Jan KEVIT | | ] 5
al midar | | | 07:42:36 23.01.2004
B&W Praha [Markéta Veselá | | ] 3
al midar | | | 17:20:56 22.01.2004
Všude samý palmy ... :) [Jiří Částka | | ]
al midar | | | 16:33:55 22.01.2004
Všude samý palmy ... :) [Jiří Částka | | ] 5
al midar | | | 16:32:55 22.01.2004
Ľady sa topia... [Peter Guštafík | | ] 5
al midar | | | 15:55:08 22.01.2004
Italian zima [Gianfranco Barletta | | ] 4
al midar | | | 12:45:03 22.01.2004
Zatoulaná špageta [Martin Jančo | | ] 3
al midar | | | 11:52:32 22.01.2004
Zatoulaná špageta [Martin Jančo | | ]
al midar | | | 11:51:26 22.01.2004
::: S ::: [Daniela Kodytková | | ] 5
al midar | | | 11:42:28 22.01.2004
Uklizečka v Ocean parku [Martin Skřivánek | | ] 4
al midar | | | 11:36:00 22.01.2004
duchové venčí pejska :-o [Marian Matys | | ] 3
al midar | | | 10:57:57 22.01.2004
Zima na hoře Radobýl [Martina Titěrová | | ]
al midar | | | 12:26:23 21.01.2004
ale myslel jsem to samozřejmě z kompozičních důvodů. Zrovna si čtu starou knihu o krajinářské fotografii a tam píšou, že štafle se mají stát standardní výbavou fotografa krajináře. A znám fotografa sporťáka, který je fakt má :o)
Zima na hoře Radobýl [Martina Titěrová | | ] 4
al midar | | | 12:16:33 21.01.2004
... in heaven ... the second edition [Daniel Wonka | | ] 5
al midar | | | 12:00:04 21.01.2004
kruty december SK [Ivan Petras | | ] 3
al midar | | | 11:59:14 21.01.2004
Papa Di Luna - hrad v Peniscole [Jaroslav Krumbholc | | ] 2
al midar | | | 09:26:41 20.01.2004
... a už je nikdo nikdy neviděl [Jirka Vaňourek | | ] 5
al midar | | | 21:00:48 19.01.2004