PB: BW není jen o vysokém kontrastu, desítky let se fotilo jen BW a fotky jsou krásně prokreslené. Jen kontrastem se dá pracovat tam, kde je je jistá různorodost a má to smysl. U sněhu a několika stromečků k tomu není možnost, neboť nutně vznikne to co vzniklo. Na tvé fotce je moc prostoru a těžko se hledá motiv. Kdybys vyfotil detail těch dvou stromků s rozmazaným pozadím, možná by to bylo lepší. Toto nutně bude vždy do šediva. Zkusil jsem narychlo něco s tím udělat ...
To PB: proč by to mělo být šedý? Při převodu do BW se většinou nepoužívá zvýšení kontrastu, ale úprava některého barevného kanálu. Použít foto s přepalem a říkat, že originál ho neměl je trochu mimo.
Nemyslel jsem, že jsi slunce maloval ... to mne ani nenapadlo, jen jsem chtěl říct, že takto zobrazuje slunce digitální snímač a mě to připadá nepřrozené -a nesedí mi to k jinok velmi povedenému snímku.
Pohled perfektní, ale slunce jak ze šablony free kreslicího programu. Ta by analog neudělal. Dá se tomu bránit, ale je fakt, že to není jednoduché. ...Bez slunce za 5 bodů.
Komprese se dá odpustit, i když tady to vypadá přeostřené. Ale světlo nasvětluje psa z druhé strany. To by působilo dobře při použití nějaké odrazové desky pro prosvětlení stínu. A ta tráva ...jako prve.
Nízké světlo to nasvěcuje do pěkných barev, ale ten stín na věži dost překáží. A je to příliš utopené v té černi keřů vepředu. Chtělo to fotit odjinud, nebo jít více dopředu.
Petr Homolka |
Petr Homolka |
Petr Homolka |
Petr Homolka |
Petr Homolka |
Petr Homolka |
Petr Homolka |
Petr Homolka |
Petr Homolka |
Petr Homolka |
Petr Homolka |
Petr Homolka |
Petr Homolka |
Petr Homolka |
Petr Homolka |
Petr Homolka |
Petr Homolka |
Petr Homolka |
Petr Homolka |
Petr Homolka |