tmavé horní rohy dávájí vědět, že ta popraskaná plocha ledu přece jen končí. Většinou taková fotka fotka podle mého názoru vypadá lépe, když ty okraje zůstanou pozorovateli utajeny, on pak má dojem, že to nemá nikde konec, nemá ponětí o velikosti a soustředí se jen na tu pěknou strukturu.
Kolo od traktoru to kazí nejvíc. Někdy je prostě lepší s focením počkat, nebo jít jinam. Ale koníka jsi s mřížemi spasoval dohromady bezchybně, To je fakt.
To se mi moc nelíbí. V taovém osvětlení zpředu má slečna ještě kulatější obličej než ve skutečnosti, navíc jí koukáme dost do nosu - nenene, jdu raději na jinou fotku!
Tuhle bych od tebe možná i koupil, nebo třeba vyměnil za nějakou moji fotku. Ale i tak pozor - dalo by se diskutovat o tom, jestli svislice tvořená přední hranou hřebínku, zobákem a hrudí nepůsobí na diváka nepohodlně, protože není ani uprostřed, ani v druhé třetině zleva - no prostě je v takovém problematickém místě. vím, žes chtěl dát prostor těm krásnejm uklidňujícím liniím v pozadí, ale někdy je prostě méně vlastně více.
Figury s' poskládal docela obstojně, ale neporadil sis s formátem snímku. Přitom některé fotografie, které jsem před chvílí viděl, byly třeba čtvercové, když to situace vyžadovala. Ale co považuju za hlavní nedostatek? K prohře šachového krále může dojít jedině na šachovnici. Budeš se sice muset vypořádat ještě s liniemi a poli šachovnice a určitě napoprvé, napodruhé i napotřetí najdeme spoustu chyb, ale určitě to bude vypadat lépe.
Barvy jsou ještě divočejší než to zvíře - asi kočka. V takových případech řekni počítači třeba: Vem všechny modré a azurové tóny a sniž u nich sytost (udělej je šedivější). Kočky by se taková jednoduchá a rychlá úprava nedotkla, protože modrých koček je v Čechách a na Moravě málo. Ale jinak se mi fotka líbí, je prima, když Tě to zvíře zná a nechá se takhle fotit.
Pod skleničkama je zbytečně mnoho místa. V obrázku už máš napětí mezi dvojicí vpravo a odstrčeným sirotkem vlevo. takže kdybys pod i nad tímto dějem nechal stejně prostoru, divák by tomu hornímu a dolnímu prostoru nevěnoval pozornost a mohl by se soustředit na děj mezi skleničkama.
Trochu mi to připomíná logo Abraxasu, který když jsme si namalovali na rameno, tak nás honili esenbáci. Na takovýhle věci jsou jako stvořený šiftovací objektivy. Ale i tak je vidět, že jsi pečlivka. Dovolím si ubrat bodík za neostré popředí, i když jsem si vědom možných komplikací, kterými bylo provázeno snímání.
Trochu mi to připomíná logo Abraxasu, který když jsme si namalovali na rameno, tak nás honili esenbáci. Na takovýhle věci jsou jako stvořený šiftovací objektivy. Ale i tak je vidět, že jsi pečlivka. Dovolím si ubrat bodík za neostré popředí, i když jsem si vědom možných komplikací, kterými bylo provázeno snímání.
Fatal pleasure II [Art V | | ] 5 Petr Kubíček | | | 00:21:58 22.04.2004
4. a 5. prst neměly tak řvát - spíš jemně jako hřbet ruky.
Petr Kubíček |
Petr Kubíček |
Petr Kubíček |
Petr Kubíček |
Petr Kubíček |
Petr Kubíček |
Petr Kubíček |
Petr Kubíček |
Petr Kubíček |
Petr Kubíček |
Petr Kubíček |
Petr Kubíček |
Petr Kubíček |
Petr Kubíček |
Petr Kubíček |
Petr Kubíček |
Petr Kubíček |
Petr Kubíček |
Petr Kubíček |
Petr Kubíček |