No Martine, nejde o můj vkus. Ukaž mi jedinou fotografii v jakémkoliv časopise která je udělaná takto. Pokud bys použil jiný výrazový prvek (např. pohybovou neostrost) tak jde o zajímavým způsobem ztvárněnou scénu. Ale jenom to pootočit? To ne. A není to o vkusu. Jenom mi řekni jednu věc. Co ta fotografie, resp. kompozice má vyjádřit? Drama? Já to třeba nepochopil. Co jsi tím chtěl říct?
Tou kompozicí jsi to totálně zazdil. Ta fotka by měla ambice na jednu z nejlepších sportovních fotek tady, perfektně ostrá, skvěle jsi zachytil dynamiku pohybu, dráty v předním kole to je přímo luxus. Ale ten náklon. Proč jsi to proboha takhle dělal? Vždyť to popírá veškerou logiku a o sdělení vůbec nemluvím. Ach jo. :) Doufám, že jich máš ještě několik a správně. :)
Tak tohle už ne. Je toho tam moc rušivého. Rukáv od trička i ten nic neříkající gezicht v pozadí (model promine). :) Lepší by to bylo bez obličeje a s modelčinou rukou posazenou tak, aby to na první pohled připadalo, že je ruka šátralka její, ale po chvilce bys zjistil, že je tam cosi nepřirozeného. ;) I když ruka na onom místě je vždycky přirozená :)
Jindra Hladík |
Jindra Hladík |
Jindra Hladík |
Jindra Hladík |
Jindra Hladík |
Jindra Hladík |
Jindra Hladík |
Jindra Hladík |
Jindra Hladík |
Jindra Hladík |
Jindra Hladík |
Jindra Hladík |
Jindra Hladík |
Jindra Hladík |
Jindra Hladík |
Jindra Hladík |
Jindra Hladík |
Jindra Hladík |
Jindra Hladík |
Jindra Hladík |