Přeskočit na obsah
Přihlásit Registrace
« předchozí
zpět do galerie
další »
Perly

Perly

| 01.11.2002 | makro, zátiší
Technika:
<a href='http://www.dynax5.cz' target='_blank'>Minolta Dynax 5</a><br>  Minolta AF 75-300mm f/4.5-5.6 (D)<br><br><b>SW:</b> <a href='http://www.gimp.org' target='_blank'>GIMP 1.2.3</a><br><br><b><a href='http://go.icq.com' target='_blank'>ICQ:</a></b> 73878458
Poznámky:
Kodak 200, předsádka HOYA HMC +3D
Bodů: 194 (43) · Zobrazení: 1539
Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte.

Komentáře (64)

15:24:19 22.04.2007
3
21:50:53 04.03.2006
3
16:23:46 28.01.2006
kvapiek som už videl celé more, táto je z nich niekde dole ...
2
12:20:59 10.12.2005
5
19:02:05 11.07.2005
4
18:40:19 11.07.2005
3
17:00:11 15.10.2004
ZATIAL MAS TOHO MALO, ALE LUBI SA MI VSETKO

LACO
5
13:18:11 29.05.2004
Škoda té ostrosti, jinak by to bylo super.
3
13:09:35 05.02.2004
aj
2
18:56:08 16.10.2003
Ostrost a barvy :o(
3
09:34:56 27.09.2003
Podla mna je to velmi neostre a velmi to vadi pri takejto fotke. Viem ze sa to tazko foti, ale tento vysledok je dost chaby.
1
14:08:59 26.09.2003
4
13:36:40 26.09.2003
4
11:26:45 02.09.2003
za nápad
4
20:14:43 21.08.2003
3
15:29:38 21.08.2003
3
00:07:03 14.08.2003
4
18:42:43 08.08.2003
Skoda ostrosti, inak by to bolo super.
4
12:52:56 08.07.2003
4
20:10:01 18.06.2003
5
19:07:11 19.05.2003
jako Jan C.
3
11:37:12 19.05.2003
ostrost a bude to super
4
12:03:52 14.05.2003
přijde mi to neostre, nebo blbě vidím?
4
16:09:55 17.03.2003
ja to nejak nechapu, proc najednou nekomu vadi, ze je tu stejny namet znuvu? Ze uz je tu vyfocenych kapek spousta? Kazda je jina. Aktu je tu taky spousta a portrety, kdyr se to tak vezme jsou take "na jedno brdo" a nikomu to nevadi. Tak proc najednou tolik negativnich hodnoceni??? ********** rekla bych pretazene stiny a ta neostrost ...takze 4
4
14:02:31 01.02.2003
2
22:09:36 31.01.2003
4
11:08:57 18.01.2003
4
21:06:19 09.11.2002
Perfektní nápad jinak slušný.
4
14:16:50 05.11.2002
škoda té neostrosti ale jinak jenom chvála ... :-)
5
09:34:33 04.11.2002
No ja nevim jak vy, ale ma se tato fotka jibi (ikdyz je neostrá) vice nez ta od Jana Novaka. Neco mi na te jeho fotce nesedi, snad nevyrazne 3D prokresleni japek, kdezto Richard G. je ma pekne, a jeste jedno vim jake to je fotit a Skenovt na Print./Scann./Copier des leze z toho jiny obrazek nez je veskutecnosti
5
21:17:19 02.11.2002
3
23:58:40 01.11.2002
Nemám to sílu číst celé, ale můj názor je, že se neboduje "ÚMYSL" ale z 90% fotka - vyfocených kapek už byla spousta a tak se přikláním k P.J. a proto jen "1"
1
23:34:36 01.11.2002
Zbyhněve, kdo se cítí, ať se vtípí - ten údajně ziritovaný bych měl asi být já, takže se vtipuji. No, řekl bych, že Pavel (a Filipos vlastně také) využil svého nezadatelného práva a tento snímek dle svého přesvědčení ocenil, sice výrazně méně než ostatní, ale své poměrně vážné výhrady k fotografii uvedl, což je velmi dobře a jsem tomu rád. Já jsem se shodou okolností dostal ke shlédnutí této fotky hned po Pavlovi, takže jsem nemohl Pavlovo hodnocení nevidět. A i já jsem využil svého nezadatelného práva, stejně jako posléze i Vy, a vyjádřil jsem zase svůj pohled. Takže si myslím, že se nic tak hrozného nestalo a neděje, vše je v pořádku, demokracie nám tu pěkně i nadále funguje - prostě dva svobodní lidé měli na objektivně těžko hodnotitelnou věc (fotografie obecně) rozdílné názory. Nic víc, nic míň. :-))
22:01:13 01.11.2002
škoda ..
3
22:00:54 01.11.2002
Dobrý nápad
4
19:54:26 01.11.2002
Napad dobry...ale neostre
3
19:17:27 01.11.2002
Jejej, to je bodů, nemohu pochopit, jak muze nekoho ziritovat nazor, ktery tu vyjadril Pavel J. Kdyby to odkliknul a nerekl nic, tak by to bylo dobre? Budme soudni , chceme kritiku, nebo jen body. Ja bych treba zase nesouhlasil s nazorem, ktery nejlepe prezentuje Jitka P. "Trochu zostrit, ale jinak to nema chybu" Ja si naopak myslim , ze prvotridni kvalita u toho typu fotek je tak zasadni, ze bez ni jako by nebyly. Body radej nedavam, abych nekoho neziritoval.
18:54:15 01.11.2002
4
18:46:28 01.11.2002
me se ta barva nelibi a osobne bych to kvuly tomu nefotil. Tim chci ale naznacit, ze kdyz uz to vyfoceny je, tak bych to nedoplnoval barvama ci nejak menil - original je proste cennejsi, i pro kritiku. A to ocenuji. U mne to mas za 4, hlavne diky tem problemum a praci.
4
18:18:13 01.11.2002
opravdu trochu ostřejší..
4
15:35:07 01.11.2002
dost dobrý
4
15:33:14 01.11.2002
ostry a bylo by dobry
2
15:30:34 01.11.2002
no tu ostrost by to chtelo .... a jak tu padlo, chce to vic clonit a tim se dost odstrani i problem neostrosti v rozich, coz je problem predsadky ... sam jsem s tim bojoval, az jsem se na predsadku vykaslal. Jinak namet je super, sam cekam az dofotim film, protoze tam mam skoro identickou fotku
3
15:22:07 01.11.2002
5
15:21:56 01.11.2002
Skvělý, už jsem si říkal, kde je ta slibovaná fotka se stejným tématem, jako ta <a href="http://www.photopost.cz/foto.php?foto_id=8348">moje</a>. Škoda, že jsi to aspoň trošku nedoostřil ve PS, ale měl jsem s tím podobný problémy, takže mám pochopení. I když moje sestava byla v pohodě i u nižších clon, žádný vady, ani vinětace, asi jsem měl štěstí, když tak čtu, co Ti to dělalo. Takže příště holt stativ, i když to bude taky zajímavý, jak ho budu muset asi upravit, aby s ním šlo fotit nízko u zemi a kolmo k povrchu... ;-)<br>
<br>
A hodnocení? No co můžu dát jinýho, než za 5, i když přiznávám, že trošku protekčního kolegialismu v tom je ;-)
15:13:05 01.11.2002
4
j p
j p
15:05:31 01.11.2002
trosku neostre ale pekne.....
4
14:57:44 01.11.2002
P.P.S. Jinak ta barva listu je jedna z nejhezčích zeleno-žluto-hnědých, co znám. Nic neměnit!
14:55:39 01.11.2002
P.S. A teď koukám, že Filipos to měl taky ode mne pěkně schytat, jenže to bych musel číst ty komentáře. To já při prvním ON-LINE shlédnutí a hodnocení nedělám, mrknu na fotku, případně mi oko zavadí i o jeden dva poslední komentáře a už to řežu hlava nehlava. Pak si to uložím k OFF-LINE prohlížení a teprve potom za delší dobu, až mám čas, si to celé pročtu. Tak tolik asi na vysvětlenou :-)
14:53:36 01.11.2002
Nepoperte se mi tady :-)<br>
Co se týče ostrosti, tak no fotce 10x15 to ostré je, teda uprostřed, okraje jsou rozostřené jednak protože jsou mimo pole hloubky ostrosti a jednak je na nich dost patrná chromatická vada. Tenhle obrázek je výřez, protože jsem tady tu vadu nechtěl a jednak je na tom listu asi 20 kapek a bylo dost obtížné to ořezat tak, aby byly pokud možno všechny celé. Dále se na ostrosti podepsal určitě i skener. Jediná mě dostupná možnost je skenovat v práci na barevné kopírce (takové to mižmaž Printer/Scanner/Copier) a toto zařízení bohužel není obdařeno kvalitami filmového skeneru.<br>
Tenhle film je první který jsem fotil s předsádkovou čočkou. A jak jsem zjistil, asi to nebude zrovna jednoduché. Pokud totiž fotím na "plnou díru" (v mém případě 4.5-5.6), je obraz zahalený jako bych ho fotil přes difůzní flitr. Obraz je použitelný až pro clonu 11 a víc. Nevíte co s tím, předpokládám, že na 3 dioptrie mám asi moc dlouhé sklo a musím fotit při kratších ohniscích.<br>
zakNo, toto své pojednání ončím tím, že se pro příště zkusím polepšit :-). Takže se na mě nezlobte, že jsem tady zařadil "<em>neostrou a vyblitou</em>" fotku. Jinak Filiposi, pokud jsi tou vyblitou myslel barvu, tak se občas zajdi podívat do lesa. Kvůli tobě nebudu list barvit na modro.
14:51:53 01.11.2002
Jéje, Pavle, tak to se omlouvám, já jsem ten Váš komentář spolu s Vaším bodovým hodnocením takto pochopil - a navíc ten snímek nebyl jenom v kategorii Makro. ale i v Zátiší... a stalo se co se stalo... A také jsem si říkal, že když taková kapacita, jako Vy, dá tomuto snímku pouze jeden bod (chápal jsem to jako momentální malý úlet, na který máte samozřejmě také občas právo), že to může případně ovlivnit další bodování dalšími osobami, takže jsem to chtěl trošku zkorigovat svým hodnocením. Jako že názor jedné kapacity je korigován protinázorem jiné významné autority - důležitá informace: to měl být samozřejmě vtip :-)))
14:34:45 01.11.2002
4
14:34:37 01.11.2002
to neni tou čočkou, ale žes málo zaclonil, to chce zaclonit co to de....
3
14:26:23 01.11.2002
Ovi spatne jsi pochopil - nemyslel jsem ze tato fotka je o nicem, ale to ze kdyz makro neni ostre tak je jako makro o nicem.
14:19:51 01.11.2002
Pravda, není toto foto z nejostřejších, ale že by to bylo o ničem, s tím bych si dovolil při vší úctě k Pavlovi nesouhlasit. **** body, tak bych to asi vzhledem k všemu tomu ostatnímu zde na pP viděl.
4
14:13:08 01.11.2002
Napad dobry, ale tohle proste musi byt ostre jako britva, jinak je to uplne o nicem. Bohuzel.
1
14:09:07 01.11.2002
za tu neostrou a vyblitou fotku body?
0
14:08:39 01.11.2002
Malicko ostrejsi, ale jinak vyborne. Makro jak ma byt ... BOMBA :) Tleskam !
4
14:07:13 01.11.2002
5
14:05:16 01.11.2002
Trochu zostřit..ale jinak to nema chybu:-)! Davam 5 k dobru!:-)))
5
14:04:53 01.11.2002
Pravda, trochu doostřit a bude to super :-)
4
14:04:09 01.11.2002
Snažil jsem se to ostřit co nejvíc, ale stál jsem u toho ve dřepu a klepaly se mi nohy :-). Kdybych vytahoval stativ, tak mi zadje slunce. Jinak ta ostrost za to asi může čočka, 3 dioptrie na 300mm objektiv už je dost.
14:01:34 01.11.2002
škoda že to není ostrý, jinak je to pěkný
3
13:59:59 01.11.2002
No mohlo to byt o chlup ostrejsi (kontrastnejsi), ale sem tu prvni a taky za te Gimp davam 5b :)
5
« předchozí
zpět do galerie
další »