- Technická data:
- Praktica MTL5
- Poznámky a vzkazy:
- Scan z diáku, brutální retuš několika kilometrů trolejového vedení a sloupů, nakonec převod do sépie
- Popis:
- Klíčová slova:
- exif
Alexander Alan Richter | 12:25:48 25.08.2004 | |
..eh..nejrychlejsi parni masina u nas...Albatros ´jednicka´..dobre ,ze neskoncila ve srotu jako ostatni....
Karlík Jiří | 21:38:09 11.10.2002 | |
jo, jo, taky si ještě pamatuju na jízdy s takovýma mašinkama, ve vagónech dřevěné lavice a uprostřed kamna v kterých se v zimě topilo a bylo to krásné...
Martin Bechyne | 18:57:30 11.10.2002 | |
Hůůů! Brutální retuš, až je mi toho obázku líto, co si musel vytrpět. Ale stálo to za to :-)
Pavel Skulil | 11:38:14 11.10.2002 | |
No jo, kola, kompozice, když fotíte objekt, který za sekundu ujede patnáct metrů a stále zrychluje a přitom stojíte v kolejišti, kde vás každou chvíli může něco přejet, tak je to těžký :-) Dík všem za body :-)
Milan Dvořák, PPP | 11:05:24 11.10.2002 | |
Škoda, že není před mašinou trochu více místa. Ale jinak paráda....jo 19.st. nazývané stoletím páry :-)
danniel hauser | 10:34:58 11.10.2002 | |
normalne bych dal 4 ale za tu praci a na PP netradicni namet je to 5. a proc teda ty 4? protoze mi trochu nesedi kompozice - jednak zminovana kola a pak trochu vic mista po stranach, nebo spis vlevo. takhle to nema ten spravnej rozjezd, lokomotiva potrebuje prostor :-))
Pavel Nemec | 10:26:12 11.10.2002 | |
To PS - myslel jsem to tak,že mně trošku ruší to maličko uříznutý kolo na spodním okraji, ten dotek. ale jinak fakt dobrý:-)
Pavel Skulil | 09:58:45 11.10.2002 | |
Pavel Nemec: Proč škoda, já jsem právě chtěl, aby skoro vyjela z obrázku...