Přeskočit na obsah
Přihlásit Registrace
« předchozí
zpět do galerie
další »
*Janinka*

*Janinka*

| 16.03.2004 | ostatní
Technika:
SONY DSC P-50

<P> jasne ze k tomu patri i muj milovanej PHOTOSHOP 6,7,8
Poznámky:
Janinka
Prodejní info:
DDD
Bodů: 910 (235) · Zobrazení: 4022
Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte.

Komentáře (324)

18:12:05 31.10.2025
5
20:56:58 17.03.2008
5
10:03:57 08.11.2007
5
15:38:26 15.10.2007
5
14:26:06 27.09.2007
5
11:46:33 06.09.2006
sedí
5
20:30:29 12.07.2006
na prvy pohlad O.K., na druhy...
3
18:23:11 27.06.2006
5
12:16:47 18.04.2006
líbí se mi kvalita i myšlenka..
5
00:16:52 17.04.2006
5
08:39:27 31.12.2005
5
20:19:16 20.10.2005
5
15:52:02 18.04.2005
4++
5
13:42:10 21.03.2005
5
22:54:31 12.03.2005
4
J J
J J
18:27:05 24.02.2005
5
18:25:17 08.12.2004
pocitove moc pekne
5
19:07:24 24.11.2004
5
14:12:43 10.11.2004
hezká věcička!!!
5
17:01:58 03.11.2004
no, nemám nervy to tu všetko čítať, ale tak dievča je opäť fajn a k tomu pozadiu - sobne by sa mi páčilo viac, keby sa to rozmazávalo nejak plynulejšie, menej viditeľne, ale veď proti gustu žiaden dišputát.:o)
4
17:44:07 01.11.2004
5
11:05:46 28.09.2004
4
20:32:58 26.09.2004
5
11:38:21 19.09.2004
5
05:43:49 17.09.2004
5
11:01:02 04.09.2004
5
17:15:19 18.08.2004
5
20:08:07 03.08.2004
5
23:36:29 30.07.2004
Tvoje fotky jsou strasne zvlastni.. nicmene na mne pusobi dobre!!!!!
5
22:58:24 25.07.2004
4
14:12:32 19.07.2004
4
01:50:37 24.06.2004
...polovinu vecera jsem stravil procitanim komentaru k teto fotografii...
<BR>...cca z 10% zabava a legrace, z 90% nevolnost...
<BR>...samozrejme, ze by se mi mnohem vice libilo, kdyby veskera neostrost vznikla prirozenou optickou cestou...
<BR>...stydim se vsak za agresivni vypady nekterych kolegu...
<BR>Evino, verim Ti, ze modelka se tocila... ...dukazem, ze se skutecne tocila je pozice "draperie" - nekterych koncu tech zvlastnich satu... ...ano, to ze jsou tak jak jsou, dokazuje, ze se skutecne tocila... ...a kdyz ne dokola, tak se alespon telem vytacela stridave sem a tam... ...ale ten pohyb tam skutecne vidim...
<BR>...vyraz modelky je silny, kostym je zajimavy... ...jde o velmi pusobivy obrazek s realnym fotografickym zakladem... ...je to krasny obrazek...
5
16:11:04 22.06.2004
5
00:29:55 20.05.2004
Fotka!!!
5
13:09:13 19.05.2004
5
12:15:52 11.05.2004
5
21:02:25 10.05.2004
5
19:20:22 09.05.2004
5
13:11:45 09.05.2004
;-)))
21:18:38 30.04.2004
super
5
21:01:48 30.04.2004
gut
5
16:42:54 29.04.2004
;-))
19:31:51 18.04.2004
mne se tvuj styl proste libi
5
14:30:01 15.04.2004
5
08:08:47 14.04.2004
páči : pekne renesančne a fotošopovo
<br>nepáči :
<br>ps :
5
17:42:23 07.04.2004
Ota Hejmala 14:16:13 19.03.2004 :-)))))) to sem se smichy valel :-))
14:42:53 06.04.2004
5
18:53:19 05.04.2004
5
22:49:00 04.04.2004
uf !
5
08:37:21 02.04.2004
5
22:27:38 27.03.2004
5
07:33:52 26.03.2004
Tak jsem přelouskala všechny názory: každá práce, která vytváří u diváka názor - ať kladný či záporný posouvá tvorbu o kousek dál, jak autorovu či divákovu a to je dobře.
12:06:41 24.03.2004
4
17:51:14 23.03.2004
5
17:16:56 23.03.2004
DDD
17:01:32 23.03.2004
Nevidim nikde odkaz na original, pouze 2300 slov a zakopovy boj jak u Verdunu. Nejde o to, ze nekdo tri hodiny neco upravuje v Phot. ale o to, ze to rve oko. Proste ten oblouk satu uprostred vlevo tahne oko jak slepica ke flusu a hlava je jak nalepena. V podstate prvnich 10s jsem se fascinovane dival na tu mazaninu okolo modelky a az pak na celek. Argument ze se kritikum divam do portfolia pouzivam taky, vcelku je to uspesne. Uznavam ze se to nekomu muze libi. Podle vkusu kazdeho soudruha, ze...
16:32:01 23.03.2004
Pjekny... jako obycejne...
5
21:48:50 22.03.2004
boa!
5
16:35:13 22.03.2004
Jasne :)
11:53:37 22.03.2004
David: Někdy to proberem třeba s tou TQL. Je nám třeba rozšiřovat obzory a věř, že bych to pochopil celkem rád.
11:44:14 22.03.2004
Petr: Je jasny, ze ti neni dano, abys pochopil, co ti pisu (nebo me dano ti to vysvetlit tak, abys to pochopil) a tedy diskuze zanechame... mej se.
22:02:29 21.03.2004
nelíbí, sorry
19:15:50 21.03.2004
jak jinak Kubo, ty uz nicim neprekvapis. Snad uz jen uplnym odhalenim ;-))
19:01:55 21.03.2004
prostě nemohu jinak - hnus
0
18:49:51 21.03.2004
koukám...kontroverzní dílko ;o)) Pocitově líbí
5
14:48:20 21.03.2004
Stanicku- ja sem svuj nazor rekla, pokud s tim mas problem tak je to JENOM TVUJ PROBLEM.Uz sem to tu nekolikrat psala.
<P>Si jako myslis ze kdyz tu neco napises "co mi udajne nevoni" jak si rekl tak mam jako skocit z okna?? DDD hehe.......................... Si asi o sobe moc myslis. To jestli sem sama se sebou spokojena je jenom ma zalezitost ale ty si urcite zvedavej jako malej Jarda.Tak ti to prozradim:
<P> ANO sem se sebou spokojena, sem dokonce stastna, vim dokonce co delam, jak to delam a proc to delam.
tak a ted to vis.

<P> tak papa
14:39:24 21.03.2004
Evina: Tvůj způsob argumentace je opravdu konstruktivní. Tvoje představa o vedení diskuze je taková, že rádoby názory druhých vyslechneš, ale jak Ti nějaký nevoní, tak je ohenˇ na střeše. Za této situace nemám chut už o čemkoliv diskutovat, nestojí mi to opravdu za to. Jseš-li sama se sebou spokojena, tak Ti to přeji ... HOWGH!
10:47:46 21.03.2004
Paludo- Stando prosimte pochlap se
20:19:13 20.03.2004
5
18:45:09 20.03.2004
David: Rád ti odpovím. Ano. Mě přijde slovo lež zcela legitimní a nevím, proč bych to měl nějak maskovat (jak naznačil Standa)? Kdo lže je lhář a kdo krade, je zloděj atd... nevidím na tom důvod k pohoršování se při vyslovení těchto slov. Jistě.. v novinářské branži a ve spisovné mluvě se (zvláště pak jedná-li se o nějakého hlavouna) požívá slov jako nepravda, nebo zcizit. Mluví li se však o poslancích či obyčejném lidu, tak už zprávy opět říkají - on lhal. Je rozdíl "pan premiér říkal nepravdy" a "pan místostarosta v Plzni lhal i na kameru"? Já coby řadový občan rozdíl nevidím. Oba prostě lžou. A ruku na srdce, kdo z nás zde na netu se vyjadřuje spisovně za všech okolností? Mě napadá jen Jirka Březina a Petr Černocký. Ty snad ano? Ne, taky ne... oba mluvíme jak nám zobák narostl, takže mi právě připadá trochu malicherné tvé pohoršování se nad mnou vyřčenou "lží". A když ve druhé větě nabídnu po vysvětlení mého omylu upřímnou omluvu a nazvu to fér jednáním, ty kdo zameteš (taky netvrdím že neoprávněně.. ba naopak) s každým kdo z nováčků příjde se "spásným nápadem" jak udělat PP 100x líp podlahu a nazveš mě pokrytcem?? Proč? Netvrdím, že jsem lilie. V každém z nás je určitě kousek pokrytectví a každý má více či méně zakódované špatné vlastnosti a návyky, ale s tím se dá žít a hlavně VŮBEC se to netýká debaty o této fotce. Asi bych ti za střízliva byl nucen dát za pravdu, kdybych si po sobě přečetl, že jsem někomu vynadal do "zkurvenejch lhářů", nebo "špinavých zlodějů", rozhodně bych měl mnohem víc důvodu se stydět. Myslím že do těchto dimenzí jsem nezkoluzl ani omylem. Takto se zcela přirozeně bráním podle mě neopodstatněným nájezdům na mou osobu<P>
PS: Do pošty jsi mi psal o zábavě ještě daleko před touto diskuzí a šlo vyloženě o sdělení názoru na celkovou úpravu a neřešení DOF. Já ti před tím psal, že jak mi Evina potvrdila hlavním důvodem rozmazání bylo rušivé pozadí a že vzhledem k použité technice se jí vůbec nedivím. Ba naopak jsem ještě dodal, že bych v tom nic hlubšího nehledal. Je tak? Je. Takže nyní mi řekneš, že zábava to pro tebe byla už dávno a hned na to jsi mě vlastně přišel upozornit, že se chovám nevhodně? Uf.. já to jistě nějak strávím, ale každopádně jsem rád, že se to pomalu ale jistě celé vysvětluje.<P>
To jsou mé myšlenky. Teď ještě zcela jasnou odpověď, aby se náhodou něco netahalo z kontextu. Ano, říct o někom, že je lhář, je podle mě zcela férové, pokud jsem schopen unést případný omyl a dokázat se po sléze stejnou formou omluvit. Nemyslím si, že by toto smýšlení mělo být znakem nějaké velmi špatné výchovy. Tož tak.
18:11:25 20.03.2004
fajn
4
15:29:28 20.03.2004
David: Souhlasím, že zosobnění slova lež bylo zbytečný, ale v souvislosti s tím co už bylo napsáno, tak je to lapálie. Mimochodem, jestli jsem dobře četl, tak Petr vyslovil přání omluvit se ...
13:56:00 20.03.2004
Petr: ze to je zabava, sem ti psal uz daaaaavno do posty, tady sem to psal uz nekolikrat, tak nedelej prekvapenyho, ty nevinatko. Ja si s tebou neprisel pohrat... ja te prisel upozornit, ze se chovas prinejmensim nevhodne, tak si nech ty bullshity o ferovosti. Ano, ja se po lidech vozim rad (ne ze by si to nezaslouzili, nalokdy je to cinnost nevyprovokovana, ale i tak), ale NIKDY jsem netvrdil, ze to je buh vi jak cestne, slusne ci ferove jednani... Proste me nekdo nebo neco sere, tak si do neho/toho kopnu. Potrebuju si ulevit... A myslim, ze to je presne i tvuj pripad... Arogance mi byla vycitana co ja vim v souvislosti s mym vlastnictvim PP a chovanim administratora... tak co to sem motas? Ty ses fakt schopnej vytahnout vsechno, je uplne fuk, ze to nema hlavu, ani patu, ani prdel. Hlavne mi pripominas petilety dite, kdyz dostane pohlavek, ze plivat na stenu se nesmi a zacne fnukat "buuu, buuu, Horacek to dela takyyyyyy".
<BR><BR>
Fotku si komentuj jak chces... od toho jsme tady... Nadavani do lharek sem ale nepatri...
<BR><BR>
Taky ti dam prostou a jednoduchou otazku. Ty si vazen myslis, ze nadavat nekomu do lharu je projev slusnosti a ferovosti? Opravdu?
<BR><BR>
Stanislav: ... dalsi, co si mysli, ze nadavani do lharek je projev slusnosti?
11:59:55 20.03.2004
Evina: Dost čeho? Tvých argumentů určitě ne.
11:48:58 20.03.2004
Evina: Petrovi šlo od začátku o věc a myslím, že se choval slušně. Tvoje poznámka o pindíkovi v kalhotech tedy zrovna nebyla nejlepší argument ...
09:38:55 20.03.2004
Horice- ty jeste nemas dost????
08:53:17 20.03.2004
David: Je mi ctí, že si hlídáš zrovna mé chování. Tvoji kritiku mé osoby respektuji, však souhlasit s ní nemohu. Už jen z principu tvého osobitého chápání slušnosti, férovosti a pokrytectví. Zrovna od tebe, kterej se po lidech vozí celkem rád a nejednou mu ta arogance byla vytýkána. Napsal jsi to konečně celkem zřetelně o co ti šlo a to jsem rád. Já komentoval fotku a následné jednání autorky a ty sis v podstatě jen přišel se mnou pohrát. Já to bral vážně, kdežto pro tebe je to zábava. To potom ano...
01:20:14 20.03.2004
Juane-WAS? ;-))))
01:03:12 20.03.2004
5
23:40:40 19.03.2004
Petr: "vrhli jste jako hieny" !!! ... ty fakt neumis cist, ze???? To mnozne cislo tam opravdu je a opravdu ma vyznam... jak uz sem nedavno podotknul, hieny utoci ve smecce... to co si citoval je opravdu slusne a ferove... bohuzel timhle prispevkem sli rukavicky stranou a co z tebe padalo pak, je jedna perla vedle druhy. A nebyl si sam... proto ten primer k hienam. Vsichni vite, ze je to naprosto vedlejsi, jak to rozmazani vzniklo, proc se v tom dny rochnit? Prosim, vsimni si, ze sem se do tebe zacal navazet az ve chvili, kdy tu zacaly padat vyrazy jako "lharka" apod.
<BR><BR>
Vydrz, to ja zase mam... ja se touhle diskuzi totiz pouze bavim...
<BR><BR>
Ja se tematu debaty nevzdaluju ani o centimetr... tematem debaty je, ze se chovas jak balvan a jeste mas tu aroganci z toho delat "ferove jednani". Tvoje diskuze s Evinou se me tematicky netyka, protoze me jeji vysledek naprosto nezajima... Kolikrat to musim napsat, nez to fakt poberes? Absolutne nechapu, proc si me beres do huby v odpovedi Evine...
<BR><BR>
Oto: slibuju, ze pro vas polointeligenty to priste napisu rovnou 3x, abychom si usetrili cas a trapne dotazovani 3x na tu samou vec.
23:10:39 19.03.2004
David: stačilo, dobrý. Já jako polointeligent dávám přednost stručným vyjádřením :-).
21:57:50 19.03.2004
Evina: Omlouvám se, že mi mé vzdělání nedovoluje s tebou opradu věcně argumentovat. Ze školky jsem sice postoupil, ale moc vysoko to nebylo.<P>
Tvé myšlenkové a technické pochody jsou určitě skvělé. Problému se ale vzdalují velmi podobně jako debata s Davidem. Já možná melu furt to svoje, ale čekám až se mi staneš vzorem a něco nového k celé situaci přineseš sama. Moje otvírání fotek v PS opravdu nejsou tím správným koncem nitě.<P>
Poklona Aranko Deziderová ;o)
21:48:16 19.03.2004
vše je věc názoru ... :))
5
19:00:55 19.03.2004
P Horice- nevim, neznam te, je mi jedno kdo jsi ale tva debata mi prijde jak z materske skolky, stokrat stejna otazka a srotkat stejna odpoved. Kdyz se zeptas po stojedny tak dostanes zase tu samou odpoved. Kdyz se s tim nedokazes vyporadat tak je to opravdu jen tvuj problem!
<P>Hlavne by mne zajimalo kdyz si tu fotku otevrel v tom tvem photoshopu tak co se delo, nebo spiz co se nedelo?? Ona kdyz si ji otevrel tak netancovala??(neni to GIF je to JPG) hehehe....... hmmmm to mi je te teda lito

<P> sice je hezke ze porad dokola kopirujes tu tvou pripominku viz.nize, nebylo by spatne aby sis to precetl napred ty sam.

<P> poklona agente ;-)
17:28:15 19.03.2004
David: Vrhl jsem se na ni jako hiena? <I>Evina: Přinám se, že tovje vyjádření mě teď taky trochu nadzvihlo a už jsem měl napsaný trochu plamenný příspěvek. Naštěstí jsem včas vychladnul. :o) Podívej.. abych předešel nějakým falešným obviněním a následným omluvám... mohla bys prosím zveřejnit (nebo poslat jen mě) fotku před úpravou? Pokud ne.. respektuji to, ale stejně tak jaké máš přestavy o kriticích já mám přestavy o těch co jimi pohrdají.</I><P>
Ale musím uznat, že máš výdrž. Odpověď mi stačí. Děkuji.
16:11:55 19.03.2004
- máznutí
4
16:09:02 19.03.2004
Ota a Petr: takze pro ty, co si to opravdu nejsou schopny precist na poprve, dokonce ani na podruhe... tedy opakuji na potreti... nevim, muze to byt tak i tak... a jelikoz je mi to naprosto ukradeny a nemam tolik volneho casu jako Petr, tak to hodiny nezkoumam. Ale to sem tu uz opravdu psal. Tedy jeste jednou, pro jistotu... NEVIM!!! Doufam, ze kdyz odpovim na jednu blbou otazku 3x, ze to bude stacit....
<BR><BR>
Jediny ceho se chytam? Ja se proboha niceho nechytam... je to proste vec, ktera mi ve vasi "ferove" debate prisla na mysl a o ktere s tebou diskutuju.... jaky delala Evina upravy je mi naprosto ukradeny, rek sem to nekolikrat, psal sem ti to tusim i do ty posty, tak co zas delas za divadlo? Proste mi vadi ty zvasty o ferovosti, kdyz ste se na ni vrhli jak hieny... Imho na tom neni nic ferovyho. Nicmene se zacinam priklanet k verzi, ze fakt veris, ze to je ferovy, pak se tedy nejedna o pokrytectvi, ale mam zas silne pochybnosti o tve vychove. Ale mozna jiny kraj, jiny mrav... Tady se jeste porad nadavani do lharu za slusne a ferove jednani nepovazuje...
15:02:24 19.03.2004
.. jo a bez důkazů neobviňuju... ty tady snad každý vidí.
14:59:45 19.03.2004
David: :o))<P>
Tvůj názor jsem četl několikrát a několikrát jsem ti sdělil, že imho nemáš pravdu a na "pokrytectví" se asi každej díváme jinak. Podle mě je pokrytectví, když někdo něco někomu vyčítá a sám stejně koná. Já někomu vyčítám lež. Lžu snad? Ty vidíš pokrytectví zase v tom, že někomu řeknu, že lže a že mu to říkám až po jeho reakci a celkem zralé úvaze a tento postup vyhodnotím jako férový. Ano? Tak to se tedy opravdu nemůžeme zákonitě sejít. :o) Imho mi připadá, že to je to jediné, čeho se chytáš.<P>
Co to zas meleš o hloubce? Já vycházím ze svých znalostí o tvé profesionální zdatnosti v oboru grafiky a ne jedenkrát jsem četl, že takové věci prostě poznáš na první pohled. Opět si z toho nedělám srandu. Ty máš zkušené oko a já si kvůli tomu musím prostě otevřít PS. Proč to zase bereš jako nějakej útok na sebe? Boha. Snažím se co možná používat výrazy, které sám aplikuješ ve snaze, že mi budeš líp rozumnět. A stejně tak se tě zeptám tvými vlastními slovy - Můžeš mi odpovědět na jednoduchou otázku, kterou ti pokládám už po třetí? Chci jen znát tvůj názor je/není to podle tebe pohybová neostrost? Tečka.
14:16:13 19.03.2004
A myslíš si teda že jde o pohybovou neostrost?
13:40:17 19.03.2004
Petr: muj nazor jsem psal nekolikrat... precti si to (nekolikrat, rikal si, ze to delas pravidelne, tak to zkus i tady).
<BR><BR>
Mysli si, co chces, ale v momente, kdy bez dukazu nekoho obvinis, neni to fer. Tecka. Pokud o par prispevku napises, ze to delas, protoze chces byt fer, tak si bud nevidis do huby nebo jsi pokrytec. Tecka... muzes kolem toho protlachat hodiny, na tomhle se sotva neco zmeni.
<BR><BR>
S tim Bubakem budes muset asi byt konkretnejsi, jestli to ma byt argument... At uz sem tu vystartoval na kohokoliv, tak jsem u toho nikdy netvrdil, ze to je fer. To bych si narozdil od tebe nedovolil, protoze narozdil od tebe pokrytec nejsem.
<BR><BR>
Co ma spolecnyho render s retusi fotky????? To uz ses tak vyrizenej, ze sahas az takhle hluboko? To je mi fakt lito... to bude asi fakt nejlepsi tu "debatu" ukoncit...
10:46:06 19.03.2004
David: V tom případě "no comment". Vršili bychom zde tímto způsobem naprosto stejné příspěvky. Tvé argumety o pokrytectví bohužel postrádají logiku ("nadáváš a tvrdíš, že se chováš fér"), ale chápu že si stejně jako Evina prostě za svým stát musíš. Fér bych se tedy choval, jen v případě, že někomu věřím i když vidím jak mu z kapsy kouká lež.. Ano jistě... Stejně tak tě za pokrytce mohu označit já, když jsi v jiných kauzách stál třeba proti Bubákovi, kterej někoho stejně nesmyslně obhajoval a kritizoval kritiky. Prostě jednou tak a podruhé tak.<HR> Jen nevím co tahle označení mají společného s fotkou, kterou řešíme? Pojďme se tedy radši držet tématu (sám to rád připomínáš) a odpověz mi, zda si i ty myslíš, že jde o pohybovou neostrost? Ty přece poznáš i každej render na první pohled. Vypusťtme tedy ze hry ten hloupej PS. Ota jej kupříkladu též nepotřebuje. Chci jen znát tvůj názor je/není to podle tebe pohybová neostrost?
10:29:41 19.03.2004
Je to za 5!! Skvělá práce!!!
10:04:05 19.03.2004
Petr: kdyz rejpes furt, tak se asi sotva da poznat, kdy jen tak rejpes, protoze nevis co s pracovnim casem a kdy to myslis vazne. Zvlast kdyz oba pripady prokladas stejnyma vtipkama a narazkama.
<BR><BR>
Pokud nekomu nadavas do lharu a v druhe vete pises, jak se chovas fer, tak jsi pokrytec. Na tom neni moc co resit... verim, ze se s timto odhalenim nejak vyporadas, uz ses velkej kluk. Co se tyce domenek, myslim, ze to Evina napsal pomerne presne... vis prd... jen se domnivas... domenka... chapes? Co se tyce meho nazoru... upravy jsou mi naprosto ukradeny, protoze vlasy muzou byt rozostreny pluginem stejne jako lehkym vetrikem. Uprimne, zajima me jen vysledna fotka, tu vidim, tu si, tak jak ji vidim, posoudim. Tvy otvirani ve photoshopu je stejna stupidita jako cvrkuv histogram.
09:20:48 19.03.2004
Ota: Chápu z toho, že ano. Tedy že šlo o pohybovou neostrost nasimulovanou tak složitým způsobem pomocí masek, že stojí za to si tu děsnou práci a pot obhájit.
09:16:08 19.03.2004
Evina: OK... v tom případě i já trvám na svém. V každém případě ji myslím, že se tu bavíme docela konkrétně.. - tedy ne že by se mi představa svlékání se před náctiletou puberťačkou a dokazování, dokazování, dokazování nějak příčila :o) ale myslím, že to není zrovna tento případ. Pokud mě považuješ za týpka co tě obviňuje z nedostatku ochlupení, tak prosím. Lhaní je lhaní a fakt to neumím říct slušněji. Kdybych uměl, nejspíš bych tak učinil. Teoretická šance tak složitého maskovaní a počtu ebene je sice připustitelná, ale tento argumet nedokážu na této fotce opravdu akceptovat... Fakt, že pravdu znáš jen ty, možná modelka a je nabíledni se tě na ni také ptát.<P>
Rád bych se ti omluvil, ale jaksi nemohu. Nepřesvědčila jsi mě, nikoho jiného a ani jsi nejspíš nechtěla. Nechme to tedy plavat. Přeji ti mnoho zdaru a nechť je ti citovaný Galileo Galilei v budoucnu příkladem. Ten totiž nejdřív říkal pravdu a lhal až mu šlo o kejhák. ;o)
09:13:08 19.03.2004
a lhala jsi teda když jsi psala že je to rozostřené pohybově?
00:56:11 19.03.2004
P.Horice vsimam si ze si se nejak zasekl u ty "LHARKY" a kdyz uz tak te musim upozornit ze neni mozne aby nekdo otevrel JPG ve Photoshopu a zjistil jaka uprava ci maskovani bylo ucineno. Ani nezjistis z kolika "ebene" byla fotka poskladana a uz vubec nezjistis ktere treti PLUGINY jsem pouzila - Tot k LHANI...

<P> Dale mam za to, ze kdyz by te podezirala naka nactileta pubertacka ze mas desne male "naradi" by si asi byl ten typek ktery okamzite sunda gate az po kolena jen aby za kazdou cenu dokazal (mozny) opak.

<P>Ja na rozdil od tebe sem si natolik jista ze nepotrebuju "sundavat kalhoty" abych dokazala ze nelzu.

<P> Podobne se mi to zda z domnenkama nekterych vazenych ohledne pohybu ci nepohybu modelky pri foceni.
Jedinym faktem v tomto pripade je ze jen ja s modelkou muzeme na 100% vedet jak se to odpoledne fotilo, z ceho se da odvodit ze existuje jenom jedna pravda TOTIZ ZKUTECNOST.

<P> vse ostatni patri do rise domnenek, polopravd a konec koncu i povidek 1000 a 1 noci, kdyz nekdo tvrdi ze modelka stala a ani se nehla mluvi jako slepej o barvach protoze u foceni nebyl.

<p> ...a predse se tocila...
18:09:29 18.03.2004
David: Rejpu furt a nijak to nezakrývám, ale nevím proč by to mělo znamenat, že rejpu zrovna u týhle fotky? Nemůžu tam nějak najít tu nit. A pokud mluvíš o poště, tak si prolistuj nazad a určitě tam najdeš něco mezi námi i o této konkrétní fotce (mohu poslat znovu). Ad kopání - v klidu.. to platí furt dál :o), já jen znovu opakuji, že tady mi o žádnou prdel doopravdy nešlo.<P>
Boha.. jakej jinej důkaz mám ještě předožit? Mou "doměnku" přímo potvrdili aspoň další 3 lidi a právě proto, abych nekecal nesmysly jsem si to v tom PS otevřel, a mohl si to nazvětšovat a abych se zbytečně nepletl. Takže to mám chápat tak, že už ti nejde jen o nějaké absurdní dohady o úpravě fotek, ale chceš mi naznačit, že podle této fotky nemáš důvod Evině nevěřit?? Ty? <P>
Struktura příspěvků te v žádném případě neopravňuje nařknout mě z pokrytectví. Slušně jsem se zeptal a až po nezájmu cokoli řešit jsem napsal, že lže, což není pravda jen podle mě. Co je to proboha za neslušnost, nebo pokrytectví?? Hádejte se tady jak chcete? A o čem tedy? Nezdá se ti lež jako nosné téma k hádce? Nic nehraju.. pouze a jen kvůli tobě pořád dokola konstatauji. Pokrytectví mi podsouváš zase naprosto zbytečně.
17:45:06 18.03.2004
Petr: kdysi si mi do posty psal cosi jako "verim, ze oba mame nejaky smysl pro humor, takze se spolu muzeme bavit bez zbytecne precitlivelosti" ... to si tenkrat nejak ty kopal do me... vidim, ze to uz bud neplati nebo to neplati jen kdyz se jedna o tebe. Budiz... tedy se ti omlouvam (to ze se nudis a bavis se rejpanim do druhych si ale myslim dal, promin, doufam, ze mi to jednou odpustis).
<BR><BR>
Ja sem se nespletl... nadavani nekomu do lharu, bez dukazu v ruce (chapes rozdil mezi dukazem a domnenkou) neni v poradku. Neni to ferove ani slusne... Kde si videl, ze by obvineny shanel dukazy pro svou nevinu? Cetl jsem to pozorne a vidim porad to same... vypady z tve strany. To ze si to Evina vyprovokovala sama je vec jina. Hadejte se jak chcete, ale nehraj tady chudaka spravedlivyho, ferovyho... je to pokrytecky, ze az zaludek to vobraci. To je vse...
17:37:54 18.03.2004
Evino: Ale to už jsem zde taky napsal <I>(...pokud ne.. respektuji to, ale stejně tak jaké máš přestavy o kriticích já mám přestavy o těch co jimi pohrdají...)</I>. Kupodivu je to v tom stejném příspěvku, který nenašel ani David. Chápu.. je toho tady moc a když člověk nechce, tak nerozumí. A já velice dobře rozumím proč se nechce rozumnět. Určitě byly doby, kdy jsem nebyl jinej. Klidně budu tvé rozhodnutí akceptovat, jen mě už prosím nenapínej a řekni mi ho. Jako že to rozhodně JE pohybová neostrost, nebo ANO.. trochu jsem kecala, protože jsem chtěla rychle mít z krku komenty o nepovedených úpravách v PS a netušila jsem, že by malá lež, které se dopustí běžně skoro každej, by někoho mohla srát? Řekni tak nebo tak a já držím pysk.
17:17:45 18.03.2004
Petulko- a kdyz se rozhodnu jak budu chtit, budes me rozhodnuti akceptovat?? Asi ne ze, jako predtim. no jo no co se da delat....... neni muj problem
17:15:34 18.03.2004
Evina: Víš že to není vůbec blbej nápad?!? A byla bys svolná? To by mohly bejt věru zajímavé fotky.. i by se dal využít ten retro styl. :o)) Trhání občanek už tak nějak není in.
17:13:02 18.03.2004
David: Aha. Takže vůbec, ale vůbec nic a tedy zase znovu? No můžu tě ujistit, že prdel to nebyla ani v nejmenším. Žes to tak pobral ty.. za to fakt nemůžu. :o/ <P>
Nevím proč ti musím opakovat znovu, že tuhle debatu 10:10:39 17.03.2004 jsem nezačal výrokem "lež jak věž" ale právě žádostí o ujištění autorčina tvrzení, které já chápu jako nepravdivé a až teprve po jejím vyjádření - dokazovat nic nebudu, ať si každý myslí co chce - jsem tedy zcela legitimě napsal, že je to lež jako věž a nic neférového ze své strany na tom nevidím a své stanovisko neměním. Kdo z nás ujel do osobní roviny (<B>s mistrem Kopu Se Vecne Do Zadku Horicem</B>) asi opravdu nejsi schopen posoudit. Je to na mou osobu už podruhé v relativně krátké chvíli, takže jsem nejdřív hledal důvod, ale spíš si začínám zvykat. Pokud (tedy zde asi imho zbytečně) chceš poukazovat na neslušné chování, tak laskavě koukni na všechny strany... ale tohle sem klapu asi zbytečně.<P>
Takže Davide, pokud by někoho mohlo urazit, když po zralé úvaze řeknu, že lže (doufám že jsem ni jiného urážlivého neřekl... tedy četl, to ano, ale neřekl), velice férově čekám na konfrontaci a jsem připraven se omluvit, jak jen to půjde. Pokud píšu nesrozumitelným jazykem, přečti si to prosím, opravdu prosím, celé ještě jednou nebo dvakrát (taky to někdy dělám a není to žádná hanba - někdy opravdu lidi píší jiným stylem, než je ta druhá strana schopna akceptovat). Určitě příjdeš na to, že ses opravdu spletl.
16:46:44 18.03.2004
Petr: Do debaty jsem nevpadl, u te jsem byl celou dobu... takze kliiiid. Cela tahle estrada zacala tvym "lez jako vez" a "ukaz dukazy" ... verim, ze veris, ze se chovas fer... pro tve vlastni dobro ti rikam, ze mistama trochu ujizdis (do osobni roviny, do neslusnosti). Ze zacatku to mozna byla prdel, ale pak uz to zacalo zavanet vzajemnym urazenim a sorry, prijde mi to zbytecny...
16:43:27 18.03.2004
Stanislav: delam to taky... no a? Kdyz mi nekdo, kdo foti krajinky, radi, jak mam delat portrety, tak si mysim svy... co je na tom spatnyho, proboha? Posledni veta mi unikla uplne...
16:43:13 18.03.2004
Tak jak kluci?? chcete upalovat carodejnice??? HAHAHA... jen tak do toho... DDD
16:36:49 18.03.2004
To David: obávám se, že formulace: <B>" ... no odradit se nenecham :-)) a to uz potom co zkouknu jejich portfolia :-)) hehe </B> není moc košé a fér.<BR> btw, neměl bych dobrý pocit aby mne obhajoval Velký Guru ...
16:33:58 18.03.2004
Ianus: :o) 1410 náhledů je jistě velmi výmluvných. Myhyhaha škyt.
16:12:43 18.03.2004
Petr Horice - to je takovy nas Jarka Metelka, na toho nam nesahej, ty Dlouhe Bidlo ,-)) krasna debata Muhihi
16:05:16 18.03.2004
David: To je přesně to o čem mluvím. Přečteš si posledních pár řádek, vpadneš do debaty... a pak je všude oheň. Tady <B>10:10:39 17.03.2004</B> jsem to začal, takže jestli tě to zajímá, tak si to přečti. Prostě to není jak říkáš a já bych netvrdil, že se chovám fér, pokud bych o tom nebyl přesvědčen. Ok?
15:08:31 18.03.2004
Petr: jestli se snazis chovat fer, tak nezacinej diskuzi vyroky "jsi lharka"...
14:49:31 18.03.2004
ani to nevyzeralo ze tu bude taky fun :)
14:47:54 18.03.2004
ty vlasy přes pusu tam asi být neměli co? i přes to za 4+
4
14:45:51 18.03.2004
David: Hihi<P>
Rozhodně se nenudím. Máš se líp dívat. Někoho jsem nařknul ze lži a čekám až se budu moci omluvit po předložení důkazu. Neutíkám... čekám. Myslím, že se zatím chovám fér.<BR>
PS se oháním proto, že v tom spatřuji svůj důkazní materiál pro svoje tvrzení a ne proto abych se mohl hádat o retušovaném autě na pozadí. Ota to vidí i bez PS, ale já jsem chtěl mít jistotu.<BR>
Nikdo ti nic nezakazuje, jen jsem ti trošku připomenul jak sám rád vítáš příspěvky k diskuzi, kterou s někým vedeš ty sám. Takže buď k věci, nebo pššš. Tak jsem to zase myslel já. Červeně podtrhávat neumím. :o)<P>
Hihi
14:22:14 18.03.2004
Petr: nevim, o co ti jde... vidim, ze se zas nudis a to sem vyjadril... slibuju, ze specialne pro tebe to priste napisu jeste jednoduseji, holyma vetama a s vysvetlivkama (cervenou fixkou potrhnu pointu). Dale sem si dovolil podotknout, ze resit fotku pres photoshop (ci treba histogram) je imho vrchol demence (coz neni nazor nijak objevny ci revolucni, nadavam na to pokazdy)... Opet to myslim bylo srozumitelny... Ostatni vypady k tobe ci Standovi byli presne na te radoby zabavne urovni, jakou jste vy dva experti castovali Evinu... vy muzete, ja ne? Huh? Takze klidek, rozumbrado, klidek...
13:55:13 18.03.2004
5
13:54:34 18.03.2004
David: Jsi špatný tiskový mluvčí. Jestli máš něco ke mě, tak laskavě taky ke mě mluv. Rozmazáváš naprosto zbytečně cizí kuří oko. Nebo snad svoje? :o) To že ty máš "vždycky" pravdu jsme si už mockrát ověřili (to mluvím už za vícero Hořiců zde...) a nemusíš nám to neustále nadhazovat, je to opravdu zbytečné. Nebo tě snad tíží nějaká neodbytná potřeba? Neměl bys taky zapomínat na svoje revoluční zásady a body podle kterých se odvíjejí diskuze. Jistě... zase jsem to celé překroutil, tak se ti předem omlouvám. Zkus místo štěkání zpoza plotu radši něco konkrétního vypotit. Jako třeba ANO Evina lže (protože je to vidět), nebo NE Evina nelže, protože to kámoši nedělaj. Kdybys líp četl, pochopil bys o co mi jde. Jenže ty jsi přesně ten šprajctýpek, kterej to nikdy opravdu chápat nechce.<BR>
Abych nějak fyzicky demonstroval (i pro ty vzadu) svůj postoj k fotce boduji za 3++ Doufám, žo taky lecos vysvětluje a jestli ne, tak je mi to líto. :)
4
13:25:19 18.03.2004
Otiku- rekla sem znalostma!
13:05:59 18.03.2004
Evina: "Samozrejmne mam za to ze kazdy si muze rict co chce (svuj nazor) a sem schopna stravit veskterou znalostma podlozenou kritiku."<BR>
Opravdu?
12:27:13 18.03.2004
Pěkné. Typnul bych rok 1910. Uvítal bych dole v rohu otisk fotografického studia, v němž portrét vznikal. :-)
5
12:18:13 18.03.2004
Stando, jeste tak jedna podobne "vtipna" a "vecna" poznamka a zacnes slusne dohanet Petra :)) Tak se snaz...
12:17:14 18.03.2004
:)))))))))))) ja se z vas jednou poseru...
<BR><BR>
Evino, kasli na to... jak si zacnou lidi nad fotkou otvirat photoshopy, tak je neco spatne a zbytecne si se nechala zatahnout do debaty s mistrem Kopu Se Vecne Do Zadku Horicem... A jak vsichni vime, tyhle debaty NIKDY nikam nevedou, poustet se do nich da jen za ucelem zabavy :) A mam pocit, ze tebe uz to moc nebavi :)
12:11:15 18.03.2004
Asi tedy jde o "Vyšší princip", tak to jsem asi cucák, že ... :-)))))
11:22:39 18.03.2004
Evina: Zatím jsi mě neurazila dost na to, abych to nechal běžet. Tvé pubescentní hádky mi celkem imponují. Opakuji (a koukám, ne jen já - to je divný, že?), že ti neberu tvůj záměr a myšlenku (není vůbec důležitý, že já na toto konkrétně nejsem). Jen jak jsem ti předeslal, kdybys nevykládala nic o pohybové neostrosti, nebo předložila o svém tvrzení důkaz (já pro to své mám důkaz přímo před očima), tak by žádné obviňování nebylo. Možná jsem vyfotil spoustu kravin a asi ještě vyfotím, ale pohybovou neostrost si myslím poznám. Když otočíš cokoli kolem osy, tak místo blíže k ose je ostřejší a místo vzdálenější je naopak rozmazané více. Tudíž nemůže být krajka na rameni ostrá a pár centimetrů blíže ke krku je rozmazaná, jak kdyby s ní točila na soustruhu. Přednáška o maskách na mě bohužel nezapůsobila. :o) A jelikož prostě fakt nevím jak dál, tak přiostřím a prohlašuji tě za <B>LHÁŘKU</B>!<P>
No.. chtěl jsem ještě něco napsat o fyzice a pravopise, ale to už by bylo asi trochu mimo téma a kopat do tebe ještě nebudu. :o)<P>
Hezký večééér.... :o)
10:38:31 18.03.2004
STANO...hahaha......................."Kdyby jsi mne přesvědčila o své "pravdě", neexistuje zadna MA PRAVDA- existuje jenom jedna pravda !!!
10:34:58 18.03.2004
Jak to tak vypadá, jeden o koze a druhý o voze. <B>Kdyby jsi mne přesvědčila o své "pravdě", tak věř, že se ti tady veřejně omluvím.</B> Tož tak o slušnosti ... :-(((
10:22:05 18.03.2004
PALUDO S. tady je nekdo moudrej jako radio si myslim............................................ si tady povidej o slusnosti co chces, predevsim by ses toho mel drzet sam nez nekoho narknes z nake lzi. A to neplati jek na tebe ale i na ten rest mudrcu ktery pracujou pro FBI. Evidentne ste u toho foceni vsichni byli, tekze vite presne co se delo a o cem se mluvilo a na konec vite co chtel autor snimkem rici............. jojo jo

<P> Oto je hezke ze si uvedomujes ze se toto da odfotit i jinou kamerou treba i profesionalni, je to docela sila hlavne kdyz se kouknes cim je to focene.
08:08:25 18.03.2004
Tak aby bylo jasno. Proti provedené úpravě celkem nic nemám, jen jsem vyjádřil nespokojenost s rozmazáním do postavy. Je věcí autora jak tvoří a jaký má výsledek a jestli dosáhl čeho chtěl. Bohužel ale gravitace při pohybu působí jinak, než se nám tady pokoušíš nabulíkovat. Takže v tomto případě máš smůlu, ale na to ti neskočím. <B>Modelka prostě stála!</B><BR>btw: Být připraven na to, abych pro případ pochybností poskytl zmenšený originál s metadaty považuji za základ slušnosti. Pro kopírování postupu úprav nepotřebuješ zas tak moc vědět, jak vypadá originál. K výsledku se lze dopracovat různými postupy. O tvém tvrzení, že neposkytneš originál mi nezbývá než si myslet, že máš obavu z pravdy a tvá tvrzení o pohybu by se ukázala jako lež. Asi tedy fotky dáváš jen pro to obdivování ... :-)))))))
07:46:27 18.03.2004
mně je to celkem jedno, navíc si myslím, že fotky je v tom víc než dost a ten fotografický základ tohoto obrázku se mi moc líbí, ale tohle neokecáš, Evino. Ta neostrost není pohybová, to vidí i slepec. Když už se tady chytáte za slovíčka. Připadá mi to jako zbytečně složitá cesta k tomu, čeho šlo dosáhnout jiným foťákem úplně bez problémů. Sám guru David Z. mi nedávno tvrdil, že je jednodušší něco vyfotit než namalovat a tady bych mu dal za pravdu :-).
06:35:17 18.03.2004
J. Seida- tak fotek malo jo?? se podivej znova a poradne.........

<P> poklona
06:29:02 18.03.2004
Petr H.: Lez, jo ? To je zajimavy, ze ty si jen tak otevres ve Photoshopu obraz ktery je treba poskladanej z nekterych poloh nad sebou, kde byli pouzity tri nebo 4 ruzne masky - a vsechny ty polohy pak byli zredukovany na jednu polohu, ktery pak uz nejdou rozkladat po uzavirani pracovniho procesu...ty mas kouzelny Photoshop na zpatek ? a jeste navic jses asi tajemnik statni zpravy a mel jsi spiony u toho foceni, ze jo... :-) DDD
<p> Trochu jsi me tedy nastval, chlapecku, z obvinenim lzi...ale uz to tak je, kdyz nekdo nevi jak na to, tak holt rukama, nohama, ze jo...
<p> Stanovi: Ty mas vlasy asi v pozoru, ze ti vlajou vsechny stejnosmerne... :-) !!!
03:39:05 18.03.2004
5
01:07:24 18.03.2004
5
23:27:28 17.03.2004
sem zapomel dodat....tvoje grafické práce se mi jinak líbí ale je toho tam málo co by se dalo nazývat fotkou
23:24:03 17.03.2004
at ji vlasy litaj nebo ne...photoshopem tam bylo brutalne zasahnuto a pochopte ze to uz proste neni FOTKA....vydel sem tu docela hodne GRAFICKYCH prací ale některé nazývat fotkou je krutý zločin.....HAU
22:52:28 17.03.2004
ako z 30-tych rokov min storočia...pekné......
5
19:38:06 17.03.2004
4
19:06:36 17.03.2004
Evina: tak to vypada, ze se tomu ztotoznovani precejen nevyhnes :)))))
18:55:50 17.03.2004
lež nelež, úpravy neúpravy... nevím, už jsem se k téhle fotce vrátila potřetí, protože mě přitahuje... něco mi říká a o to by mělo jít... alespoň pro naprosto ignorantního nevzdělance jako jsem já :)
5
14:45:47 17.03.2004
jo jo, Petr H. má pravdu, lež jak věž, jedna strana vlasů rovně a druhá tedy <B>jako</B> v pohybu ... :-(((
14:15:16 17.03.2004
4
13:48:22 17.03.2004
3
13:04:00 17.03.2004
uff, tak jsem to celý přečet. fotka se mi líbí moc, rukopis je to, co by ti mohl leckterej z nás závidět. ale na druhou stranu musím se ztotožnit i s druhou částí komentu Romana Šinágla.
5
12:53:30 17.03.2004
5
12:51:22 17.03.2004
k tomu není potřeba otvírat Photoshop :-)
12:26:07 17.03.2004
Ano. Tak nějak jsem to čekal. Na výsledku jsem od počátku ani nic měnit nechtěl a nechat to tak bohužel nemohu. Už jen kvůli příspěvkům podobným tomu Vladovu o rádobychytrácích a pod. Neberu ti ani tvůj styl a doufám, že jsi to tak ani nechápala. Já jsem ti řekl, proč to na mě působí tak či onak, ty jsi mi vysvětlila, že pozadí by pak stálo za prd a fotka by trpěla, já to akceptuji a šel jsem dál. Ale po přečtení níže vypsaného mi to nedalo a zvědavost mi donutila fotku otevřít v tvém milovaném PS a překvapení se bohužel nekonalo. Musím tak bohužel velmi suše konstatovat, že tebou níže napsaný text je lež jak věž.<P>

<I>...naopak rozmazani ktere je videt na okrajech satu a vlastne i janinky zustalo pri tomto procesu neovlivneno. Tato rozmazanost totiz byla zpusobena Janincinym pohybem pri foceni...</I>
11:57:37 17.03.2004
nojo děvče, ty budeš vždycky trochu za rebela, ale tohle se mi líbí, tak jak to je laděné a upravené, tím je to právě zajímavé
5
11:53:27 17.03.2004
4
11:50:34 17.03.2004
5
11:26:41 17.03.2004
:-) Děkuji Petrovi za připomenutí Zdeňky Rédlové nebo jak si říkal. Rád bych věděl pod kterým jménem tu vystupuje teď. Tady k té fotce - mohla být výborná, ale... viz Ianus.
10:56:14 17.03.2004
... dneska je venku celkem pekne, vadi mi ten mrak vlevo -- skoro zakrejva slunce...
10:52:12 17.03.2004
no, samo existuji i ti Zdenkove, ale to jsou ti ktery se stavaji nejvetsi peklo pro nektere intellektualy.... :-) !!!... ja osobne bych preferovala Rence nebo Sveraka... :-) !!!
Dik za to ze jsi tak chladnokrevny a rozumny, tato tva charakterni vlastnost nam usetrila urcite dalsich 200 prispevku stylem "ja se ztotoznuju" nebo "ja nesouhlasim" apd.
Falesny obvineni nebo nasledne omlouvy me nezajimaji...nech to tak jak to je...protoze na vysledku to nic nezmeni...

<P>Zadny puvodni obrazek zverejnit nebudu, ja tady vystavuju obrazky a ne navody k tomu co se jak dela(to je do fora)...at si kazdy o tom mysli co chce...
A jeste k tem kritikum: kdyby nebyli obrazy nebo fotky, co by kritici kritizovaly ? Pocasi??
<P> kritici tvorbu "tvurcu" neovlivnuji, pac tvorba je akce a kritika je jen reakce. A na konec bych chtela vsem podekovat za reakce.....Vas nazor je mi drahokamem ;-))))))
10:10:39 17.03.2004
Evina: Přinám se, že tovje vyjádření mě teď taky trochu nadzvihlo a už jsem měl napsaný trochu plamenný příspěvek. Naštěstí jsem včas vychladnul. :o) Podívej.. abych předešel nějakým falešným obviňěním a následným omluvám... mohla bys prosím zveřejnit (nebo poslat jen mě) fotku před úpravou? Pokud ne.. respektuji to, ale stejně tak jaké máš přestavy o kriticích já mám přestavy o těch co jimi pohrdají. Přirovnání s Polanskim je sice výborné, ale oni existují i Zdeňkové Troškové...
09:47:42 17.03.2004
ach jo, ztase debata... libi nebo nelibi, nereste dlouhy sklo, proste ho evina nema a i kdyby mela, treba by nepouzila.................
5
09:35:27 17.03.2004
5
09:18:42 17.03.2004
5
09:07:20 17.03.2004
velmi necitlive SW upravy, velmi slabe, obrazok (zamerne nepisem fotka) neposobi dobrym dojmom
1
08:21:42 17.03.2004
3
08:15:16 17.03.2004
tie PS upravy z toho priam kricia....toto nie...mas aj lepsie fotky....
1
08:12:15 17.03.2004
...to uz je asi fotka, kerú nestvoril fotoaparat ale comp. a to sa mi nezdá byt správná cesta...
2
07:56:01 17.03.2004
*****
5
07:48:39 17.03.2004
Máš v tom svůj rukopis a nevidím důvod, proč bys ho měla měnit!
5
07:43:12 17.03.2004
5! Howg!
5
07:29:37 17.03.2004
!!!
5
07:01:58 17.03.2004
radost pohledět ...opravdu super
5
06:47:47 17.03.2004
JO
5
06:38:17 17.03.2004
4
06:36:14 17.03.2004
5
06:34:13 17.03.2004
5
02:42:56 17.03.2004
no to je fantasticke...:)))) congrat
5
01:07:46 17.03.2004
...pokud se to nekomu nelibi a da podle toho i znamku to je fajn na to ma kazdej pravo, ja bych ve vsi skromnosti chtel umet delat veci jako delas Ty!!!!!
01:05:55 17.03.2004
...kurna to je uzasny....
5
00:45:46 17.03.2004
kde beries kostymi???
00:45:18 17.03.2004
supr!
00:43:38 17.03.2004
evino super!!
5
00:38:54 17.03.2004
Ráda bych po tom co se tu "rozvyrillo tolik prachu" trochu blize vysvetlila pracovni proces ktery vedl k finalnimu rezultatu: rozmazani pozadi sem ucinila z jednopixlovou toleranci na venkovni okraj modelky nasadenym maskou, naopak rozmazani ktere je videt na okrajech satu a vlastne i janinky zustalo pri tomto procesu neovlivneno. Tato rozmazanost totiz byla zpusobena Janincinym pohybem pri foceni, protoze jak je snadno videt napriklad jeji vlasky na nekterych mistech maji formu a pozici ovlivnenou pohybem/ tocila se dokola. Samozrejmne mam za to ze kazdy si muze rict co chce (svuj nazor) a sem schopna stravit veskterou znalostma podlozenou kritiku. Nicmene neminim nechat neokomentovanou jakousi radoby kritiku ktera mi pripadne pritahana za paces. Jestli tohle znamena ze sem arogantni tak v tom pripade sem asi hoooodne arogantni.
<P> Jeste k tomu reziserovi: samozrejme muze kritizovat film i clovek ktery neni reziser. Konec koncu jde jenom o to co clovek od kritika ocekava. A tak je jasne ze Roman Polanski ma jinej pohled na film nez pekar ci hrobnik. Takze jde opravdu jenom o to kdo ma jake podklady ze kterych muze vychazet.
<P> Portfolia ( pro dotcene) si muzete vsichni klidne nechat jaky sou vzdyt portfolio je vizitka vasi prace a za to snad nestydite, nebo???

<P> nic ve zlem ............ a dekuji za konstruktivni ohlas
23:18:54 16.03.2004
5
23:11:50 16.03.2004
5
23:07:39 16.03.2004
podle mě super, bez debat
5
22:36:30 16.03.2004
Dobrý Evino mě se to líbí a považuji takové úpravy za legitimní protože důležitý je výsledek a to je pro mě priorita před tím jak a čím si toho dosáhla a i tak základ přece byla fotografie a ze špatné se nedá udělat vůbec nic ani s deseti photoshopy.:-)
5
22:29:36 16.03.2004
úpravy v PS mi nevadí.
5
22:20:25 16.03.2004
tady je fotosop pouzitej az dost brutalne.. moc mi to nesedi
3
21:49:33 16.03.2004
pocitově 5
5
21:43:04 16.03.2004
3
21:30:31 16.03.2004
Nějak mi to rozmazání nesedí... ostatní fotky jsou naprosto skvělé, nápadité, výrazné... no prostě samá superlativa. Nevím, ale přijde mi, že téhle to nějak chybí...
3
21:25:22 16.03.2004
fotka fajn jen me subjektivne nesedi to rozmazani do casti jeji postavy...jinak rozmazani pozadi fajn
4
21:21:04 16.03.2004
4
21:19:07 16.03.2004
4
21:11:23 16.03.2004
mozna to prece jen chtelo o chloupek min lasky k "milovanemu PHOTOSHOPU"
4
21:10:59 16.03.2004
5
21:07:35 16.03.2004
5
20:58:01 16.03.2004
4
20:52:34 16.03.2004
rozmazani mi nevadi i kdyz je jasne, ze neslo o simulaci DOF. co se tyce janinky...taky se mi jeji reakce ohledne portfolii ostatnich nelibila a pripadala mi arogantni :o(
5
20:47:37 16.03.2004
zapomněl jsem ti dát body!!!! :-)
4
20:43:51 16.03.2004
Mně se to moc líbí
5
20:39:57 16.03.2004
4
20:39:23 16.03.2004
super :)))
5
20:36:30 16.03.2004
3
20:28:55 16.03.2004
3
20:28:46 16.03.2004
Wow, tady se to rozjelo a dokonce i bez me intervence :). Stotoznuji se s nazorem Petra Horice.
2
20:25:04 16.03.2004
5
20:23:23 16.03.2004
4
20:04:57 16.03.2004
ide o emócie,buď sa to páči, alebo nie, a mne sa to páči
5
20:03:37 16.03.2004
puvodne jsem k tomu chtel neco napsat, ale ted si radeji ty svy komenty necham pro sebe...
19:59:15 16.03.2004
mohla si t urobit tak, ze by si rozmazala len pozadie a to tak, aby modelka ostala kompletne ostra. Takto pozadie plynulo (nie vsade) "prechadza" na modelku a to je podla mna na skodu...3+
4
19:56:59 16.03.2004
Hezka pseudorenesance :-)
5
19:54:51 16.03.2004
Evino, zase libi...at si kazdy rika co chce...:)
5
19:49:06 16.03.2004
4+
4
19:39:36 16.03.2004
5
19:38:26 16.03.2004
5
19:37:44 16.03.2004
Teď už ani nevím, co psát, napřed mi to jen nic neříkalo...,ale ještě ty komentáře...to už chce čerstvý vzduch je mi nějak šoufl...body jsou jen za fotku, ne za "rozmluvy"....
3
19:25:24 16.03.2004
4
19:18:30 16.03.2004
4+
4
19:16:15 16.03.2004
libi
5
19:15:40 16.03.2004
4
19:01:53 16.03.2004
4
18:57:45 16.03.2004
5
18:57:31 16.03.2004
5
18:52:14 16.03.2004
Sinagl R- kazdej ma svuj nazor a ja si za nim stojim at se ti to libi nebo ne. Rozhodne je to debata na delsi pismenka. Takze vis co ,-)
18:45:53 16.03.2004
Evinko, pozdravuj Janinku. Líbí jak je. ......................>
5
18:43:33 16.03.2004
4
18:41:45 16.03.2004
Moc libí barvy, atmosféra, model a vůbec :-) ale dost mne ruší, že to rozmazání přechází na modelku někde až příliš... ale to se tu už řeší v jiných elaborátech :-)
4
18:40:34 16.03.2004
takova pekna fotka to mohla byt, kdyby sis konecne koupila toho canonka s poradnym sklem ;-) 3+
3
18:31:46 16.03.2004
hezká fotka i tonování se mi líbí,vadí mi rozmazávání kolem vlasů a bílých šatů.
4
18:31:16 16.03.2004
barevně a obsahově příjemné ... PS je v tom moc vidět, působí to (alespoň na mě) nepřirozeně ... takže "dobré" ;o)
2
18:27:02 16.03.2004
...tvoje klasika chce se mi říct, ale...pro srovnání, aby bylo učiněno za dost kritikům PS úprav bych přivítal odkaz na fotku před úpravami...protože tohle není kategorie fotografie, kterou fotím ztotožním se s názorem Petra Faragy, ktery mi k teto fotce sednul (a myslim, ze on ma co rict k teto fotce)...i mně se ty úpravy zdají přespříliš...<P>ještě bych si dovolil reagovat na jednu větu, kterou máš v zákl.infu <B>" Kritik je ten ktery rika co by delal kdyby to umel "</B> a dovolím si reagovat jedním komentem, který tady onehdá napsal Milan Santoyo... nevím jestli to řeknu přesně, ale <B>ten, kdo kritizuje filmy musí být nutně režisér?</B> 3+
3
18:24:37 16.03.2004
No coment.....
5
18:23:43 16.03.2004
moc hrubé soft.upravy
3
18:22:04 16.03.2004
oci jako trnky...
5
18:19:50 16.03.2004
Šmajrá kolikrát sem ještě polezu... Máš styl, dobrý to je!
5
18:19:17 16.03.2004
skoda, ze je to delany v PS... :(, jinak fakt super!! 4++
5
18:18:13 16.03.2004
5
18:17:33 16.03.2004
5
18:17:22 16.03.2004
Klidně si mi koukej do portfolia...nazor ma samozřejmě každej jinej...někomu se líbí to a druhýmu zase tamto....na mě je tam tím SW zasáhnuto až moooooooooooc.... kdybys to nechala tak OK ale takhle......................................................................................................................................
2
18:13:32 16.03.2004
Tvůj rukopis to určitě má, ale to PS mazání je na prd, to jsem si dovolil co? Nic ve zlým :-)))
18:13:20 16.03.2004
je to gut
4
18:11:27 16.03.2004
ve vlasech bych 10obr.bodů ubral (myslím rozostření...)
5
18:09:06 16.03.2004
Ja tuhle na cistou petku taky nevidim, ale libi se mi to a celkem dost:-) 4+++
5
18:00:48 16.03.2004
neostrý obličej, jinak fajn
4
17:57:49 16.03.2004
takhle sw zprasit pěknou fotku...
17:56:04 16.03.2004
Karel K. a za 3tí si zenatej, hehe ja vim ,-))
V H
V H
17:55:38 16.03.2004
Kamile - taky se na to chystam...ale bude to bolet..:)
17:51:35 16.03.2004
Jako David Zachoval a Apache...
<br>PS: do mýho portfólia se radši nedívej...za prvý nevím co to je a za druhý jsem stydlivej...
5
17:51:20 16.03.2004
5
17:47:30 16.03.2004
+++
5
17:44:46 16.03.2004
3+. Nesedi mi , ze to rozmazani zasahuje tlik do satu i do vlasu. Janinka je šik holka. KOukam na to delsi dobu. mozna by to rozmazani nemuselo byt az tak moooc. jakoze totalne:) ale to bych musel videt vedle sebe ze. Jo a do meho portfolia se klidne koukni . muhehe:)
4
17:44:29 16.03.2004
;-)))))))))))
17:42:04 16.03.2004
Evi , moc dobrý ... P.S. chlapi , neblbněte a hned mi prozraďte kterej z Vás je to "portfolio" , :-)))) , jupííí
5
17:40:38 16.03.2004
Vlad: ...zvlast se svym portfoliem, sakra, mel jsem ho smazat, kdyz byla ta modni vlna...
17:39:59 16.03.2004
Paráda. Ten kukuč je působivý. Ty obrysy modelky bych asi nechal ostré. Jen můj lajcký názor.
5
17:39:49 16.03.2004
5
17:39:47 16.03.2004
vlad: Nerikam, ze to je blbe udelany, spis moc explicitni. Ale vidim, ze to tu je samej bojovnik za pravdu, tak ja si svoje pseudoradobychytrosti necham pro sebe...
17:39:45 16.03.2004
ooooooo tak to je moooooooooc moc moc moc dobry
V H
V H
17:38:57 16.03.2004
s tim prohlidnutim portfolia mas recht - neketri tam maj fakt prd..:)) ale pak je s podivem ze nejvic kecaj..:) hech - uz mlcim,aby me nekdo neprohlid portfolio..:)))
17:38:05 16.03.2004
O.K. !!!
5
V H
V H
17:37:41 16.03.2004
fakt dobry - koukam na to uz po dvacaty a je to super - ty kdo neznaj tvuj rukopis,hledaj blby upravy...nech je pri tom..je to sqely..:))) jestli je to neprirozene umely nebo neni,to jsou pseudoradoby chytry reci..:)) vsak to tady znas..:)
17:35:16 16.03.2004
vyborne ako vzdy :o)
5
17:35:00 16.03.2004
Petr Horice- super fotky ze jo!! ale té poslední sem se fakt lekla. ;-))
17:31:31 16.03.2004
líbí
4
17:30:10 16.03.2004
No DOF to snad nesimuluje, ne, to snad da rozum.
5
17:20:21 16.03.2004
David: no proc ne, takova benatska maska by k tomu klidne sedla ;-). a vubec, co mi hrabes na fantazii, kolohnate? ;-)
17:19:50 16.03.2004
Omlouvám se za blbě zkopírovanej tag. Ta poslední tam opravdu nepatří :o))
17:18:43 16.03.2004
<B><A target="_blank"
href="http://www.photopost.cz/pp4foto.php?id=14908">Tady</A></B>
<B><A target="_blank" jsem
href="http://www.photopost.cz/pp4foto.php?id=14400">nějaké</A></B>
<B><A target="_blank" retro
href="http://www.photopost.cz/pp4foto.php?id=14157">fotky</A></B> taky našel...
<B><A target="_blank"
href="http://www.photopost.cz/foto.php?foto_id=9610">fotka</A></B>
17:18:37 16.03.2004
a ze umis fotit ti davam myslim v hodnoceni dost najevo a mlcim!
17:17:22 16.03.2004
TOHLE ME NASTVALO: a to uz i po tom co zkouknu jejich portfolia ;-)) hehe..... NMC....
17:17:22 16.03.2004
David- hihi OK ;-))
17:16:23 16.03.2004
silna sw uprava.... ale myslim, ze neubrala na dynamike snimku :)
5
17:14:35 16.03.2004
Evina: doporucuju priste kvuli Kamilovi dat cerny obdelnicek pres oci modelky... kvuli nejakymu tomu prostoru k fantazii :)))
17:13:03 16.03.2004
Skoda toho podivneho rozmazani, jak uz bylo receno hodnekrat, je to dost neprijemne na pohled. Jinak by to bylo fakt absolutne bezkokurencni.
4
17:12:35 16.03.2004
5
17:12:29 16.03.2004
Ma to peknou atmosferu i tonovani, ale nelibi se mi na tom, jak je to neprirozene umely. Ty upravy uz podle me davaji malo prostoru fantazii...
17:11:50 16.03.2004
Svetlano jak si na to prisla s tim kdo je spatny a kdo ne? Hmm?? a kdo je povyseny a kdo tu nekoho urazi?? Takze si jako myslis ze kazdy tu muze rict svuj nazor a jenom ja ho rict nesmim ci co?? Ups, uz sem zase rekla co si myslim................ teda, co sem si to dovolila. DDD
17:10:54 16.03.2004
Jakub: tak si nejaky vytahni, ty DOFe.... co je OT tady jeste porad rozhoduju ja :))
17:10:22 16.03.2004
Svetlana: urazky nevidim... ty jo? Kde? Je super, ze Evina vi, co fotila a haji si to... to ze fotit umi je holy fakt, tak ze je na miste i pevna pozice. Nekdo si to muze plest s povysenosti... to je ale tak nejak jeho problem :))
17:09:22 16.03.2004
krasne vystupuje z obrazu
5
17:08:55 16.03.2004
David: OFFTOPIC: Mam jich plne supliky.
17:07:22 16.03.2004
Jakub: ty se toho DOF drzis jak o zivot, vid? :)))) Jezis to je jasny, ze DOF vypada jinak... ale uz si nekdy videl opravdu starou portretni fotku? Schvalne si nejakou najdi... treba ti to dojde...
17:07:08 16.03.2004
Evina Schmidová 17:04:51 16.03.2004 : Byl bych s takovyma podobnyma reakcema opatrnejsi. Uprimne, myslim si ze si jima muzes jen uskodit v ocich nekterych lidi ;-). Hezky v klidku... Neznalost u me proste neomlouva.
17:06:49 16.03.2004
Evino, máš to dobrý. :) Fakt dobrý. Co je ale hlavní, začíná být vidět rukopis. Což tady mnoho lidí nemá - svůj styl. Poznávám tě v tom a to je hlavní. Mně to přijde celé tak akorát. Cítím v tom tvůj rukopis a na tom se holt už nedá nic měnit. :))
17:06:39 16.03.2004
ole! ;-)
5
17:06:13 16.03.2004
Evina Schmidová ON 16:55:16 16.03.2004
z jakyho vrsku boli oci? ;-) <BR>tim je myslena predevsim horni polovina fotky
<BR>kazdopadne se chci zeptat, jestli kazdy, kdo vyslovi nazor a neda ti 5 je spatny? me se tvoje tvorba libi, ale ne vzdy je vsechno 100% a myslim, ze povysenost a urazky nejsou na miste.... jestli chces dostavat jen 5, tak to napis do poznamek a je to priste vynecham, dik
17:05:50 16.03.2004
to softový rozmazání přešlo i do šatů a vlasů, což je špatně, tedy s dovolením můj názor ... !!!
3
17:05:20 16.03.2004
trošičku vadí rozmazání nad hlavou, ale i tak za pět
5
17:04:51 16.03.2004
Jakube FAKT? Uz se tesim az sem taky neco posles! FAKT ;-) Nemam nic proti nazorum, ale ty co maj nej´vic reci ;-))) vis co ,-))
17:04:47 16.03.2004
jo kdo umi ten umi ostatni jen cumi a plkaji....
5
17:04:47 16.03.2004
Paráda, jmenuje se jako já )))
5
17:04:34 16.03.2004
5
17:03:51 16.03.2004
4++
5
17:03:44 16.03.2004
David: Me tam holt rusi to, ze je rozmazane i to, co by imho rozmazane byt nemelo ... Kdyby to bylo perfektne vyfocene na analogu, nejakym pevnym ohniskem, bylo by to jine kafe ... a bez diskuse na 5 :-).
17:03:29 16.03.2004
Evina: To jistě chápu, ale překrytím postavy jsi naprosto rozhodila perspektivu. Jelikož je dívčina v klidu a nic nedává důvod k pohybové neostrosti, tak mi to přijde prostě zbytečné a nelogické... vlastně mi to tahá za oči. Schválně si někde vypujč foťák s dobrým sklem tak 105, 135, 200mm a zkus té DOF dosáhnout přirozenou cestou. Sama uvidíš ten rozdíl. Oko celkem máš, model taky, takže nebude problém. Tohle prostě asi nespolknu.
17:02:19 16.03.2004
Jasne ze je to super, ako vzdy...
5
17:01:59 16.03.2004
5
17:01:57 16.03.2004
Jakub: ono jaksi neslo o simulaci DOF, jak ja to vidim :))) A nekdo, kdo sedi cely dny pred photoshopem nemuze mit dobry oci, to ti nezeru :)))
16:59:29 16.03.2004
Evina: Myslim ze portfolia nesouvisej s nazorem, zkusenostma (sedim cele dny pred Photoshopem a jsou mnohem lepsi zpusoby jak mazat pozadi a simulovat DOF) a dobryma ocima.
16:58:50 16.03.2004
Líbí se mi atmo a barevný nádech. to rozmazání pozadí nebyl šťastný nápad... :-( 3+
4
16:58:09 16.03.2004
Vlad- no odradit se nenecham ;-)) a to uz i po tom co zkouknu jejich portfolia ;-)) hehe
V H
V H
16:56:29 16.03.2004
je to presne tvuj styl prace - nenech se odradit - moc se mi to libi :))
16:55:58 16.03.2004
5
16:55:18 16.03.2004
5
16:54:55 16.03.2004
bodikyy...
5
16:54:29 16.03.2004
obraz vyborny, ale to pozadi me dost rusi, boli z toho vrsku az oci, skoda
3
16:51:31 16.03.2004
juuuuuuuuu uuuuuuuuuu uuuuuuuuuuu uuuuuuuuuu uuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuu :-)
5
16:50:57 16.03.2004
Fotografie to mohla bejt pekna, ale s processingem za 1. Opravdu hruza a mrzi me to, ale takhle na me ta fotka nepusobi at se snazim jakkoliv ... divam se na to a vidim rozmazany vs. nerozmazany fleky :-((.
1
16:50:45 16.03.2004
5
16:50:45 16.03.2004
Petr H.- naopak, pozadi rusilo jako blazen.
16:50:34 16.03.2004
super
5
16:49:48 16.03.2004
pěkný
5
16:49:38 16.03.2004
Mohla to bejt skvělá fotka... bez toho rozmazání
16:49:37 16.03.2004
oPĚT za PĚT :o)
5
16:47:34 16.03.2004
hmmm ... hm. dobry ... kruci :-) fakt jo. Ty oci jsou magicky...
5
16:47:10 16.03.2004
5
16:46:52 16.03.2004
molto bene :)
5
16:46:32 16.03.2004
5
16:45:57 16.03.2004
5
16:45:57 16.03.2004
vyborneeee :))
16:45:33 16.03.2004
5
16:45:15 16.03.2004
5
16:45:05 16.03.2004
5
16:44:41 16.03.2004
mysterious...
5
16:44:36 16.03.2004
Trochu mi vadí zakrytá ústa.Jinak super. 4++
4
16:44:29 16.03.2004
toho softu je mozna trochu moc (teda aspon na muj vkus), ale jinak je to paradni... modelka, saty, barvy, celkova atmosfera... Uz dlouho se mi nic tak nelibilo jako tohle...
16:43:24 16.03.2004
pěkné
5
V H
V H
16:41:58 16.03.2004
jasne! :)
5
« předchozí
zpět do galerie
další »