- Technická data:
- Minolta Dynax 404si
Minolta AF 35 - 80mm/4-5,6
Sigma DL II 70 - 300mm/4-5.6
Manfrotto 190D Mini Basic - Poznámky a vzkazy:
- Z Rubínu - koncert kapely The Slow Fingers
- Popis:
- Klíčová slova:
- exif
Jiří Knytl alias Amokk | 00:23:21 12.01.2004 | |
no ale 50/1,8 je super sklo :)...teda envim ajk konkretne ta minolta :) ale furt je to svetelna 50 :))
Martin Ježek | 13:28:23 09.01.2004 | |
Martin Hruby: vim. Take jsem v temnych zakoutich nemohl skoro fotit bez risku roztreseni ruky. Na druhou stranu se mi nechce davat cca. 4700,- za zakladni Minolta AF 50mm f/1,7. Nakonec, to ze jsem fotil koncert je spise vyjimka.
Martin Ježek | 10:49:28 09.01.2004 | |
Amokk: no ja myslim, ze ten ocni kontakt je na fotce dost videt. No a kdyz k ni napisu vystizny nazev, tak muze (taky nemusi) zaujmout (pominme technicke nedostatky, ktere ji uz nikdo neodpare :-). Je to na fantazii divaka... souhlasim, ze pro me (cloveka ktery tam byl a ty fotky delal) ma jiny vyznam i ucin. Toho rozdilu jsem si vedom. Vzhledem k tomu, ze zde nekteri psali komentare typu "dobrej nazev" apod. myslim, ze se mi s ni zaujmout povedlo ... :-)
Martin Hruby | 10:41:36 09.01.2004 | |
mno, vim jak obtizne se tohle foti. Krome maznuti (monopod, ruzne pomucky) to ma i divnou kompozici. Nejak si nemuzu vymyslet lepsi, ale ten snimek na me nepusobi uplne dobre. A navic - s timhle objektivem na podobnych akcich moc nenafotis.
Jiří Knytl alias Amokk | 10:35:28 09.01.2004 | |
te prave ten problem a chyba ...ty na ty fotce toho vidis vic nez my co jsme tam nebyli :)
Martin Ježek | 09:30:37 09.01.2004 | |
Ianus Germanicus: tak ja se teda priznam. Puvodne jsem rozmyslel jiny snimek, ale uz predtim jsem si vsiml, ze kytarista obcas bubenika kroti pohledem. On ten bubenik totiz jak byl v razi tak trosku ujizdel... No a kdyz jsem slysel, ze se zas schyluje k dalsimu "kroceni", tak jsem nelenil, fofrem jsem se presunul, prezoomoval, zmenil clonu a stiskl spoust. Byly to pikosekundy :-)) Je mazla, ale ja ji mam stejne ze vsech co jsem tam udelal nejradej, prave pro tu komunikaci mezi hudebnikama. Jestli chces, ukazu v pondeli jinou, "povedenejsi"... Jeste k te vypalene kytare: ono to v tu chvili jinak snad neslo. Byla jasne byla a smazil jejim smerem bilej reflektor. Obliceje hudebniku byly mimo kuzel svetla a vzhledem k tomu, ze mi slo o komunikaci mezi nima, exponoval jsem na obliceje.
Tr. Ianus Germanicus | 01:58:30 09.01.2004 | |
jo, koukam ze jsi to vlastne uz psal, ze je to T-Max 3200 --- je to nejaky maznuty, jaktoze jsi to neudrzel..? pri tak citlivym filmu! jinak naladu to ma, a je to hodne natesno narvane do snimku
Martin Ježek | 22:18:16 08.01.2004 | |
Děkuju moc všem za komenty... Irena Motlíková: ahoj plzeňačko, jestlipak pořádáváte nějaké "foto session" lidí z photoPOSTu? Jiří Knytl: bohužel jsem nepochopil co znamená "repo...". Nevyvolával jsem sám. Nemám doma potřebné chemikálie a další vybavení. Stavil jsem se u "zpřáteleného" fotografa za účelem vyvolání...
Jiří Knytl alias Amokk | 21:51:00 08.01.2004 | |
pekna repo... ale neni imo to zcela zvladnuto ...hrozne se mi libi jak dys nekdo z nezasvecenych napise neco o sumu tak z autoru konecne vypadne an co fotili :)) a v cems to vyvolal?
Peter Slovák | 20:43:47 08.01.2004 | |
z toho by mohol byt plagat co sa lepi po zastavkach a stlpoch
Radim Večerka | 19:35:22 08.01.2004 | |
Je to moc těsný, přesvícený.Ale moment je to skvělej a název taky. 3++
Martin Ježek | 18:52:21 08.01.2004 | |
Josef Polášek: je to tak, ale byl to fofr...
Petr Ludvík: děkuju :-)
Petr Ludvík: děkuju :-)