- Technická data:
- Poznámky a vzkazy:
- Popis:
- Klíčová slova:
- exif
Konstantinos Joanidis | 18:40:14 27.04.2005 | |
ale ten text? ten je za 5. nevim, jestli je to tak u tebe, ale u nekterych mozna jo.
František Konstantinovič | 14:10:31 30.12.2003 | |
mozno som ta pochopil inak ako si to myslel, ale
Vzpomeňte např.portrét Kubánského revolucionáře Chegevary. Zbyl z toho dvouúrovňový tisk a má stále cenu.
nemas pravdu existuje aj "normalne foto" viacurovnovo sede ;-) ...
ale aj tak ma to inspirovalodik
Vzpomeňte např.portrét Kubánského revolucionáře Chegevary. Zbyl z toho dvouúrovňový tisk a má stále cenu.
nemas pravdu existuje aj "normalne foto" viacurovnovo sede ;-) ...
ale aj tak ma to inspirovalodik
František Konstantinovič | 09:19:28 18.12.2003 | |
preco nepises clanky do sekcie "clanky"?
takto si to precita menej ludi...
takto si to precita menej ludi...
Jarda Charvát | 12:02:59 16.12.2003 | |
baba je fajn, chlapa je tam půl a ten komentář sem nepochopil. A navíc jazykově blbě :-)
Tomáš Rücker | 09:36:28 16.12.2003 | |
Komentář zajímavej, možná zbatečná prednáška o bojektivech :) ale fotka??? Už jenom jakejkoliv nápis vprasenej do fotky mi nahání husí kůži! Akorát se ale podle komentářů pozná, kdo se dívá jen na baby :)
Andrej Anry Lukáč | 00:08:36 16.12.2003 | |
Modelka přitažlivá a ostatní stojí za prd..................................>
Mirek Kohout | 23:07:06 15.12.2003 | |
Tak jsem to přečet! Jak jsem mohl být tak slepý....... ( nicméně musím obdivovat "techniku nenuceného záběru" s E-20kou, náhodou jsem to zkoušel, protože si o tom už mluvil a mně to nedalo a je to pekelná snaha, ulovil jsem mnoho záběrů dlažby nebo horních pater činžáků, málokterý ostrý..... :-(
Petr Černocký | 15:22:31 15.12.2003 | |
MK: Jako Ty. Pokud píšeš "Jindra=já", nedovedu si to jinak vysvětlit. Jedině, že by naopak všichni Jindřichové, Ivánkové, Toníkové a další byli naopak Tvoje identity, to by byl ovšem hukot 8o)
Pan Smazaný | 15:16:10 15.12.2003 | |
tahle jeste neni ta uplne nej, ale na http://www.sweb.cz/JindrichVanek/lomo2.htm jsou fakt podareny kusy:-)))
Tvuj styl se mi libi.
Tvuj styl se mi libi.
Petr Černocký | 14:25:59 15.12.2003 | |
@MK(BE): "Jindra(učitel)=já(žák)" Takže další z Vaňkových identit?
Pavel Lexik Kulička | 14:13:21 15.12.2003 | |
Ivánku, tvůj příspěvek jsem si uložil jako samostatný dokument a občas se asi k němu budu vracet... Díky PLK.
Martin Kolář (Blue Eye) | 14:00:25 15.12.2003 | |
Černocký: Tady se nejedná o napodobování v pravém slova smyslu,ale o jakýsi směr fotografování který mě Jindra učí. Jindra(učitel)=já(žák)
Martin Kozák | 13:35:09 15.12.2003 | |
Jak se říká: každý někdy masturboval a kdo říká, že ne, tak ten to dělá dodnes :) Fotka o ničem...
Petr Černocký | 13:08:07 15.12.2003 | |
@Tomáš: Vážně :) Napodobováním Vaňka ze zabývá snad akorát Kolář.
Tomas Rys | 12:45:26 15.12.2003 | |
allaaa vanek.... a jeste nepovedenej..... fakt by ses mel nad sebou zamyslet, nez zacnes nekoho kopirovat.....
Petr Černocký | 12:45:24 15.12.2003 | |
Jsem si porad rikal, co tema recickama sledujes, a on je to normalni nabor modelek ;)
Tuhle znam, davas ji sem podruhy, nebo jsem ji videl na Tvym webu?
Tuhle znam, davas ji sem podruhy, nebo jsem ji videl na Tvym webu?
Juraj Striezenec | 12:42:37 15.12.2003 | |
Ja se klidne k masturbaci priznam a s tou holkou bych rozhodne delal neco jineho. Nauc se fotit , vzhuru k cinum , mene kecat, snad nebudes muset jenom fotit pekne holky. HIHIHIHIHIHIHIHIHIH
Ivánek Slepý | 12:34:03 15.12.2003 | |
Něco pro ty co fotografii objevili až v dospělosti, nestudovali ji a nemají školní průpravu, kterou z dnešního pohledu považuji za nápomocný prvek. Sebelepší žák a student, který však nemá vrozené vnímání prostoru, nemusí rozpoznávat správné momenty situace přirozenosti, a tuto vlastnost si třeba nikdy neosvojí. Samozřejmě že se bude také zlepšovat, ale zůstane spíše teoretikem, který svým zasvěceným úsudkem bude stále o několik kroků pozadu za správným okamžikem cvaknutí spouště. Samozřejmě jsem byl také na začátku nadšen do dlouhých ohnisek, fascinovali mě teleobjektivy a nízká hloubka ostrosti, která hlavně u portrétu byla něco, pro co jsem byl okamžitě nadšen. Postupem zkušeností a i v současné době, už takové prvky nevyhledávám, spíše naopak. Vystačím si s ohniskem od 24 do 80-100 mm. Dalo by se i říci, že jsem propadl širokému záběru, kdy autor fotografie musí být v bezprostřední blízkosti. Tím je zachycena dramatičnost prostředí, prostor kde se děj odehrává a nakonec i obrazová deformace.To je prvek kdy můžete několika způsoby zobrazit svůj cíl. Tato poslední vlastnost je naopak u dlouhých ohnisek nemožná. Stále bude obraz za použití teleobjektivu placatý s různou strukturou barevnosti či rozmazanosti okolí. Jsem zaměřen především na fotografování dívek a žen. Neuspokojuje mě snímat ze stativu dekorace, které nemohou obsahovat správný okamžik, krajiny, které mohou být famózní kompozicí i barevností. Ty zůstanou v mých očích pouze pěkným obrázkem. Samozřejmě, že jsem se ve své činnosti nevyhnul takovému počínání a mám také fotografie všeho možného, ale jsou pro mne méně cenné. Zajímá li někoho co považuji za hlavní nosnou linii focení lidí, pak je to zájem o komunikaci s modelem, odvádění jeho pozornosti, musíte se naučit ovládat fotoaparát tak bravurně, že nezaměstnává Vaší mysl a můžete se soustředit na to o čem budete hovořit. Na pokládané otázky v případě potřeby nacházet sám odpovědi, zaměstnat fotografovanou osobu, ale nepřivádět jí do rozpaků. Být svěží a provádět fotografování jaksi mimoděk. Dávat minimum času zaobíráním se přístrojem, samozřejmě, že jistý čas si také žádá, ale pokud fotografujete člověka, dívku, která má teprve první zkušenost, lehce zatuhne, když vycítí, že se Vám něco nedaří, a může to být úplně vedlejší faktor např. soupeříte s dlouhým časem závěrky a klejete nad světlostí. Nejlepší je cvakat a cvakat a třeba si říkat, to je za hranicí, to bude rozmazané. Výsledek? Proč nemít utrženou ostrost?
Příště se zaměříte na zcela jinou kompozici i techniku, budete používat blesk, potom zábleskové lampy, a za pár let se zase vrátíte k dennímu světlu i na úkor kvality. Berte v potaz, že dobré snímky nemusí být za každou cenu technicky perfektní. Vzpomeňte např.portrét Kubánského revolucionáře
Chegevary. Zbyl z toho dvouúrovňový tisk a má stále cenu. Dívky, které se rády fotografují a jsou exhibicionistky jsou na fotografování nahoty a aktu jako stvořené, je to hra, která poskytuje vzrušení. Ostatně málokdo se přizná k masturbaci, takže říci chci dělat fotky, protože mi to dělá dobře, je na tom podobně.
Příště se zaměříte na zcela jinou kompozici i techniku, budete používat blesk, potom zábleskové lampy, a za pár let se zase vrátíte k dennímu světlu i na úkor kvality. Berte v potaz, že dobré snímky nemusí být za každou cenu technicky perfektní. Vzpomeňte např.portrét Kubánského revolucionáře
Chegevary. Zbyl z toho dvouúrovňový tisk a má stále cenu. Dívky, které se rády fotografují a jsou exhibicionistky jsou na fotografování nahoty a aktu jako stvořené, je to hra, která poskytuje vzrušení. Ostatně málokdo se přizná k masturbaci, takže říci chci dělat fotky, protože mi to dělá dobře, je na tom podobně.