Přeskočit na obsah
Přihlásit Registrace
« předchozí
zpět do galerie
další »
Kampa

Kampa

| 21.08.2003 | zátiší
Technika:
Canon33 + CanonUSM 28-200 f/4-5,6
Poznámky:
... pro pobaveni fanousku predstavuji dalsi ze svych neportretnich pocinu... zvlaste bych tuto fotografii chtel venovat p.Hrubemu, ktery ma rad kontrast a p. Horicovi, protoze je to skoro krajinka :)
Bodů: 155 (68) · Zobrazení: 831
Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte.

Komentáře (81)

16:22:31 26.09.2006
5
14:30:25 03.09.2005
páči
5
17:26:49 30.10.2003
Napad i provedeni zajimave, ale jeste to neco chtelo... :)
4
15:11:34 22.10.2003
vskutku černo-bílá fotka. Té bílé je opravdu hodně
15:48:00 20.10.2003
5
01:15:12 05.09.2003
jotak tohle je supr, jen ta tecka (resp. prdel kachny? nekdou uz to tam dole vzpomel) by tam nemusela byt - rusi!
5
15:10:11 01.09.2003
dekuji za venovani :o))) kontrast opravdu rad mam<br>
po chvilce zkoumani jsem dospel k nazoru, ze bez toho cerneho pruhu na pravem boku by to bylo ploche. Asi bych ho tam dal vic
4
10:35:08 29.08.2003
jojo
5
21:33:06 22.08.2003
pravy dolny roh zda sa mi divny, vytvoril sa tam cierny trojuholnik... ostatne tvary su jasne odlisneho charakteru, takze to rusi... fotka paradna :o)
4
09:19:08 22.08.2003
...jo...líbí...
4
02:42:57 22.08.2003
:-))) .. ale joo .. dobrrrrr
01:36:04 22.08.2003
a kde je fotka?:-)
21:07:30 21.08.2003
to sou veci :-) ma to peknou atmosferu, vadi me dotek vlny se sloupkem primo ve zlatym rezu. Jako rusivej prvek by me stacil ten pravej okraj
4
16:37:21 21.08.2003
4
16:33:55 21.08.2003
DZ.....ze by az takto ???? :o)
15:22:11 21.08.2003
lene: moc cerne znamena cernejsi nez dobre cerne? :)))
15:04:39 21.08.2003
LAicky receno :o)
15:04:26 21.08.2003
jsou bud moc cerne nebo moc bile....se mi zda....:o)
14:45:23 21.08.2003
lene: jasny, ale co je s nima? :)
14:30:16 21.08.2003
jo myslim urovne cerne a bile :o)))))) je tam prepisklej kontrast ? jo...priznavam ze barvy u CB nezni nejlip :o)))
14:15:44 21.08.2003
lene: barvy? :)
14:07:05 21.08.2003
prepalene....bez vzoru vody...co ty barvy ?
14:01:08 21.08.2003
Hmmmmm, je TO tam. Má to mouchy, ale vem je čert...
4
13:28:52 21.08.2003
Tak tohle beru!!!! Já nevím, co kdo proti tomu má ale pro mne to je nálada jak hrom! A doufám doufám, že nebudu obviňován, z podkuřování adminovi! Kdo zná fóra, nebude mne z toho snad podezírat... :-))))))
5
12:43:31 21.08.2003
3
12:33:16 21.08.2003
I love PP. Je tady sranda
4
11:59:13 21.08.2003
3
11:43:26 21.08.2003
Zbyhnev: Acros je tusim hlavne portretovaci film, tezko rict, co to provede s krajinou... taky netvrdim, ze z Neopanu vypadavji jen takovyhle kontrastni fotky, tady to hodne vypliva i ze situace (kdyz sem z tmy fotil tmavy breh proti polednimu svetlu). Zkus, uvidis... Mozna se ti Neopan treba 100 bude libit... tohle je tusim 1600
11:42:45 21.08.2003
4
11:38:37 21.08.2003
Nevim, co mate, mne se to moc libi.
4
11:35:33 21.08.2003
Mam dojem, ze Acros se celym jmenem jmenuje FUJI NEOPAN ACROS proto sem se ptal. O Acrosu uvazuji na krajinu a vlastnosti ktere si popsal u neopanu by se mi moc nehodily, tak jsem mel trochu pochybnosti.
11:33:44 21.08.2003
prima naladicka ;-)
4
11:32:35 21.08.2003
jo, jo, kus kachny nebo co to je nahore...
4
11:28:34 21.08.2003
Zbyhnev: pisu, ze to je Neopan... Acros je skoro tak jemnej a cistej jako Portra, takze taky spis vlnky nez bila :)
11:23:19 21.08.2003
;-))) to by se dalo prodavat jako pohlednice turistum na Karlove moste ... kompozice mi prijde trochu tezkopadnejsi (subj.) a zbytek kachnicky na hornim okraji by ti asi Karbusicky neodpustil - kontrastem jsi malem predcil naseho milovaneho Mistra... ;o) 3+
3
11:20:51 21.08.2003
To je Acros?
11:20:06 21.08.2003
Davide, kdyz jsem zacinal fotit ja, tak se slovo prepaleny myslim jeste nepouzivalo, ale jestli se zavedlo az po vzniku digi, bych za to ruku nedal.
11:18:36 21.08.2003
Krasny priklad diskuse o fotografii.:-))
11:17:40 21.08.2003
Fotky, ktery se libi vsem jsou skoro zbytecny.
11:14:03 21.08.2003
To David a Zbyhněv: Jo Davide asi to tak bylo, sorry, byla to ode mne taky malá provokace :-) ale když vidím IMHO chybu..... ale jinému nemusí tak vadit, uznávám
11:13:35 21.08.2003
Je to tu moc otevreny cizim nazorum, nema to spravnou stavu ;o)
11:12:46 21.08.2003
Zbyhnev: "prepaleny" se pouziva obecne pro vysmazeny bily mista, jedno jestli na chipu nebo na filmu...
<br><br>
Co se tyce prepalu... je to proste o volbe materialu... kdybych tu samou scenu s tou samou expozici fotil treba na Portru BW, tak je tam videt kazda vlnka a cely to bude hezky jemny sedivy. Zvolil jsem hodne kotrastni Neopan, protoze si osobne myslim, ze to pak dostava trochu jiny grady. To ze se to nekomu libi a nekomu nelibi je naprosto skvely a fotka plni svuj ucel... fotky, ktery se libi vsem jsou podezrely :)))
11:09:55 21.08.2003
Petr Pecháček 11:05:15 21.08.2003
Zbyhnev 11:01:33: jo, ale to jeste neznamena ze se mi to musi libit, tady je to podle me proste blbe...<br>
Odpovidam:<br>
Proti takove argumentaci bych ale nic nenamital, maximalne pridl svuj nazor :-))
11:08:50 21.08.2003
Jeff: si tohle moh napsat rovnou, bez toho "ja se bavim" a bylo by to skvely :)
11:07:58 21.08.2003
teedy, že se do toho míchám. neměla by ta fotka a fotka vůbec, něco sdělit tomu co na ní kouká. myslím přinejmenším aby poznal co to je? všichni víme, že je tam voda, nábřeží, strom, kačeny a pár vlnek, čili pro mne je to srozumitelný. ta debata ohledně přepálení je tedy vočem? vo tom, kdo znás je větší umělec, či zná víc teoretických pouček ??? (bez urážky, prosím) .na mě to působí mile a pozitivně a myslím, že líp, než kdyby to byla prokreslená, řeknu to pitomě "tuctovka".
11:07:43 21.08.2003
Slovickareni to je, souhlasim, konec koncu to sledujeme v digi podobe, tak se nam urcite jedna o to same, spise bych rozlisoval zda prepal, protoze to je digi, ktere kontrast nezvladlo, nebo preexpozice, protoze to nekdo blbe zmeril, nebo zamer autora, pak bych rozlisil, zda stastny nebo ne.
11:07:27 21.08.2003
Petr: myslim, ze Zbyhnevovi neslo o to, ze se to tobe a Jeffovi nelibi, ale o tu poznamku Jeffa, ze se bavi temi kladnymi ohlasy...
11:06:39 21.08.2003
Zbyhněv: Si myslim (a ted uz je ciste teoretizuji o fotografii jako takove), ze pouziti ploch zcela bez kresby at uz bile nebo cerne(silueta) je ve fotografickem vyjadrovani zcela regulerni.

To je v pořádku, ale v tom případě se musí jednat o vyvážený celek, a to podle mne pravá horní čtvrtnina vůči ostatnímu není
11:05:15 21.08.2003
Zbyhnev 11:01:33: jo, ale to jeste neznamena ze se mi to musi libit, tady je to podle me proste blbe...
11:02:59 21.08.2003
Jeff: proto sem davame fotky snad vsichni, ne? :)
11:02:33 21.08.2003
To Zbyhněv:přepal, přeexpozice, sw úprava není to jen slovíčkaření?
11:02:08 21.08.2003
Jeff, jo, a ted nas jeste zdrbe, ze to resime:-)))
11:01:33 21.08.2003
Si myslim (a ted uz je ciste teoretizuji o fotografii jako takove), ze pouziti ploch zcela bez kresby at uz bile nebo cerne(silueta) je ve fotografickem vyjadrovani zcela regulerni.
11:00:00 21.08.2003
řek bych, že to sem David dal, aby rozproudil debatu..... :-)
10:58:57 21.08.2003
Sem to mysle tak ze trebas pro mne kresba ve vode neni podstatna, zanikaly by kachny. Termin "prepal" myslim patri do digitalni fotografie, mozna se pletu.
10:58:44 21.08.2003
Jeff: Nejak podobne sem to taky myslel, pod stromem je to jeste kontrast, vpravo uz plocha bez kresby.
10:58:02 21.08.2003
dát to sem někdo jinej, tak po tom neštěkne pes
1
10:57:58 21.08.2003
hézká debata. přijdu se kouknout zas ...
10:56:37 21.08.2003
:-) Holt sto tu dal, tak to resit musime, a jako u vseho se i pohadame :-)))))
10:55:15 21.08.2003
To Zbygněv: pokud bych viděl nějakou kresbu jako např. ve vodě vlevo pod větvemi, tak bych ten úmysl zvýšit kontrast chápal, pokud to vede ke strátě kresby jako vpravo nahoře tak je to přepálení a chyba!
10:54:06 21.08.2003
Me nevadi ani tak to vysisovani jako takovy, ale ze je plocha tak pravidelna (svadi to k cistymu kvadrantu), sem tam nejaka vlnka by tam nevadila. Neuteces ze serveru kdyz ti dam 3?
10:54:00 21.08.2003
Prepaleny to je, nekomu se to libi, nekomu ne... bych to neresil :)
10:53:17 21.08.2003
Bezva BW
5
10:51:41 21.08.2003
3
10:45:33 21.08.2003
Jeff Morendi 10:37:55 21.08.2003
to se teda bavím, ale těmi komentáři, mě to přepálení vadí hodně<br>
Reknu ti to slusne, to co tu vidis, neni prepaleni, ale zamerne zvyseni kontrastu, na ukor polotonu, vicemene kazdemu by melo dojit, ze to je zamer. Pokud ti to nedochazi, nevadi, ale kritizuj si za sebe a nešij do ostatnich.
10:40:51 21.08.2003
mně se to líbí hodně, tzv. přepaly mám ráda
4
10:38:09 21.08.2003
5
10:37:55 21.08.2003
to se teda bavím, ale těmi komentáři, mě to přepálení vadí hodně
1
10:29:58 21.08.2003
trochu mi vadí prepálenie, námet dobrý
4
10:28:16 21.08.2003
... a souhlas s Demeterem
10:27:42 21.08.2003
3
10:27:35 21.08.2003
jmenuje se to úvazné pachole (konečně můžu bejt za chytrýho) a přepal mi neva. spíš ta ufiklá kačena vpavo nahoře ! (nebocotoje)
4
10:26:12 21.08.2003
Konečně návrat do starých časů, černá a bílá a to musí stačit...
5
10:25:59 21.08.2003
4
10:25:01 21.08.2003
4
10:21:47 21.08.2003
5
10:20:04 21.08.2003
Jeste nez jsem precetl komentar me napadlo: To bude mit Martin radost... :)))<br>Pro me je to dnes konecne vzpruha...
5
10:19:52 21.08.2003
Mě vadí totální přepální, podle mě se to sem nehodí. Ten černý roh vpravo dole a dotek (kdybych věděl jak se to jmenuje :-D) toho na co se uvazují loďky (jak originální opis :-)) ) s vlnkou.
3
10:17:04 21.08.2003
4
10:16:33 21.08.2003
me tam vadi ten cernej pravej dolni roh.Jinak pekny
4
10:15:11 21.08.2003
Ten kus kachny vpravo nahore je hrubá nedbalost. Jinaknevim jestli se zde jeste da mluvit o kontrastu, to uz je skoro jako predloha na razitko.:-))
4
« předchozí
zpět do galerie
další »