- Technická data:
- Poznámky a vzkazy:
- VÍM, ŽE TAHLE FOTKA JE ÚPLNĚ ŠPATNĚ, ALE JDU SI S NÍ SPÍŠ PRO RADU A VAŠE ZKUŠENOSTI.
V pondělí v nočních hodinách převáželi francouzský rychlovlak TGV na výstaviště do Brna na vlečce po ulici Poříčí.
Takovou akci jsme si nemohli jako nadšení šotouši a milovníci železnic nechat ujít.
Bylo mi jasné, že bych si nejspíš měla vzít s sebou stativ, ale přítel s bratrem si ho nebrali, tak jsem je v tomto stylu následovala, což asi nebyl úplně dobrý nápad.
Netušila jsem, jak rychle ten ,,konvoj,, pojede, přeci jenom není úplně stavěný na naše podmínky. Po dlouhém zkoušení a debatě s přítelem a jeho bratrem ( jo jsme fakt amatéři, žádní lumeni), jsme se usnesli, že by bylo fajn fofit na čas 1/80.
Názory se pohybovaly mezi 1/60 a 1/80. Já bych nejradši nakonec fotila se stativem na prioritu clony, abych z těch světýlek lamp neměla takový rozprclý kapky.
Nakonec ten vlak jel tak pomalu, že by ta priorita clony a stativ úplně nebyly od věci ( na zkušební noční fotce bez vlaku jsou ta světla krásně hvězdicová, ale projíždějící auta lehce mázlá). Nebo se pletu ? Pohybující vlak by to pak rozhodil ?
A protože vlak jel celkem dost pomalu, vlastně já jsem šla skoro rychleji jak on jel, dalo se tam vymyslet vícero kompozic, ale k tomu by mi byl zase stativ celkem na nic, protože než bych to postavila a nastavila, tak by se ta scéna zase změnila, čímž se muselo fofit za pochodu.S tímto si kladu otázku, dá se v noci fofit za pochodu, aby z toho vzniklo něco použitelného ? - Popis:
- Klíčová slova:
- exif
Dušan Seifert | 08:42:48 11.06.2022 | |
Bolo by menej vagóna a nemal by tak vymaľované čelo, bolo by to fajn.