- Technická data:
- Fujifilm X-T30
- Poznámky a vzkazy:
- Líbí se mi obě, proto je sem dávám.
Kompozici moc neřešte, doprava/doleva apod. to fakt moc nešlo.
;-) - Popis:
- Klíčová slova:
- exif
Karel Hájek | 17:06:50 08.08.2021 | |
Opravdu je to jen o tom, že ten člověk byl vyfocen v popelnici. V pořádku, není to příběh, který je pro mě zajímavý, ale to nevadí. Díky za komentáře a doplnění vhledu na street foto.
Jan Sysel | 12:33:23 08.08.2021 | |
KH - ono vlézt do popelnice není zas až tak běžné a proto stálo za to scénu cvaknout - u streetfota dobrý záznam... ;-)
Petr Hamák | 12:18:35 08.08.2021 | |
To je v pořádku, ne každý musí přečíst každou fotku a vidět všude příběh. Sice mě překvapuje, že ho tu někdo nevidí, ale budiž. :-D
Autor "žádnou kompozici" nepřiznal. To byla jen větička pro rejpaly, kteří by to dle příručky za každou cenu chtěli pasovat tam či onam. Kompozice je tu v pohodě, jemný ořez zprava by se sice hodil, ale nesnáším paformáty a zase okolo byl další bordel, takže posun moc dobře možný nebyl, narušilo by to relativní klidnost snímku (čti: bylo by tam příliš rušivých věcí okolo). Navíc už to je s částečným ořezem. Děj se odehrává v pravé částí a i ta krabice na zemi má svůj smysl a doplňuje děj.
A jestli tu byla skrytá poznámka k BW, streetphoto se často takto dělá, divák se odpoutá (neruší ho, neřeší barvy) od barev a víc řeší děj. A zrovna tady by byla barva kontraproduktivní.
Ad Víťa: U nich v Ostravě je toto na denním pořádku, pro něj to je již běžná, z fotografova hlediska, nezajímavá scéna. :-D
Autor "žádnou kompozici" nepřiznal. To byla jen větička pro rejpaly, kteří by to dle příručky za každou cenu chtěli pasovat tam či onam. Kompozice je tu v pohodě, jemný ořez zprava by se sice hodil, ale nesnáším paformáty a zase okolo byl další bordel, takže posun moc dobře možný nebyl, narušilo by to relativní klidnost snímku (čti: bylo by tam příliš rušivých věcí okolo). Navíc už to je s částečným ořezem. Děj se odehrává v pravé částí a i ta krabice na zemi má svůj smysl a doplňuje děj.
A jestli tu byla skrytá poznámka k BW, streetphoto se často takto dělá, divák se odpoutá (neruší ho, neřeší barvy) od barev a víc řeší děj. A zrovna tady by byla barva kontraproduktivní.
Ad Víťa: U nich v Ostravě je toto na denním pořádku, pro něj to je již běžná, z fotografova hlediska, nezajímavá scéna. :-D
Karel Hájek | 13:02:44 06.08.2021 | |
Respektuji Josefe, že to vnímáte (dle hodnocení) jako TOP street fotografii. Můj pohled je, že je to jen rychlé cvaknutí chlápka, kterého "něco" donutilo vlézt do popelnice. Nic víc tam nevidím - žádný příběh, žádnou kompozici (to přiznává i autor), prostě jen štěstí na situací, kde se nevyužil její potenciál. Jak píše Dušan, nebo Vitězslav - bylo by to jinde: kdyby... Toliko můj "učednický" vhled, jen se snažím pochopit a učit se. Zde jsou hodnocení vysoká a já přemýšlím proč.
Karel Hájek | 11:34:12 05.08.2021 | |
Nelíbí se mi ani jedna. Ani náznak pokusu udělat z toho "něco víc", než cvaknou chlapa, co vlezl do popelnice.