Přeskočit na obsah
Přihlásit Registrace
« předchozí
zpět do galerie
další »
Loudá se půlměsíc

Loudá se půlměsíc

| 20.01.2021 | krajina
Technika:
Panasonic DMC - FZ7
Popis:
fotokoláž
Bodů: 27 (32) · Zobrazení: 1168
Pro hodnocení se přihlaste nebo zaregistrujte.

Komentáře (33)

12:58:03 09.02.2021
nelíbí.
proti tomuto směru jako takovému nic nemám, bylo a je tu několik autorů, kteří montáž zvládají perfektně, toto ale není ten případ.
2
21:27:14 26.01.2021
4
20:31:04 23.01.2021
mě se líbí i nápad
4
07:13:20 22.01.2021
Aha...to jsem asi neměla dobrý nápad. To původní je úplně nejlepší. Na těch ostatních už je moc vidět, že je to úprava. Originál mi příjde přirozenější. Aproposs...Vždy po příjezdu k nám domů mě čeká tak kilometr do kopce cesta k nám a včera mi opět celou cestu znělo...,,loudá se půlměsíc, loudá se oblohou¨ Odemykám dveře a zas se tam loudá...No alespoň nahradil tu půlroční znělku v hlavě ,, jako kotě si příst a víčka mít zavřenᨨZa kterou pro změnu může jeden hoch, který nám ji asi tak dvacetkrát pustil na jedné cestovatelské akci před svoji přednáškou. Tak mám na nějakou dobu zase jinou písničku :-D Asi sem nějakou dobu nebudu chodit, začíná to pobrukování být dosti vlezlé :-))
21:47:15 21.01.2021
Montáž nemontáž - atmosféru to prostě má. Bodka. Je několik světově proslulých fotek takto udělaných. Profíci, kterým montáž nedokážeš, pokud se nedostaneš k původním snímkům.)
Ty "pokusy" ovšem už žádnou atmosféru nemají.
4
15:40:19 21.01.2021
zdenku, to druhe musis pres vrtsvy a zadat vlastnost jen tmave
pak se ti vetve nebudou nad mesice zesvetlovat
15:28:38 21.01.2021
jenže na té nové fotce docela dost vadí to zbarvení těch větví na tom měsíci. Určitě to jde ve Photoshopu udělat nějak líp
15:23:31 21.01.2021
Fotka pro Leu K.
Snad se bude líbit a budu mít aspoň trochu radost
Příloha komentáře
14:58:42 21.01.2021
Neuvěřitelné, jak jedna fotka může být tak vlezlá do hlavy, ještě ve spojení s tím názvem. Viděla jsem ji tu už myslím včera a od té doby si broukám tu písničku :-D Jo a ještě se mi o ní zdálo. Asi ji už budu muset fakt okomentovat a obodovat, třeba se mi v hlavě spustí zase jiný režím :)) Mně se celkem líbí, úplně super by byl ten měsíc kousek v tom keři, to by mělo takovou tajuplnou atmosféru, ale nevím, jsem začátečník, tak do toho asi nemám moc co kecat.
5
12:13:05 21.01.2021
Ta druhá co jsi navrhoval v příspěvku je opravdu zlá. Tato co hodnotím, tak jako na mě moc nepřirozené, ale u koláže to asi nevadí.
3
10:58:19 21.01.2021
Původně jsem chtěl zveřejnit jiný obrázek, ale to by dopadlo asi stejně
Příloha komentáře
10:47:19 21.01.2021
Romane promiň, samozřejmě žes to tak nenapsal, ten závěr jsem si udělal sám.
10:26:57 21.01.2021
mně to tak hrozné nepřijde ty výtvory. Je to sice na hranici mezi fotografií a grafikou, ale nevadí. Toto bych si klidně dokázal představit na obálce nějaké knihy. Problém u této fotky je jen kompozice, tj vzájemné umístění toho měsíce, ptáka a stromu
10:18:58 21.01.2021
"....že bych ty své fotoblbiny neměl předkládat veřejnosti" Nic takového jsem nenapsal. Přečti si můj komentář pozorněji :)
10:08:46 21.01.2021
Romane, díky moc za Tvůj koment, vidíš mi do duše a máš pravdu, že bych ty své
"fotoblbiny" neměl předkládat veřejnosti. Asi jsem si fakt myslel, že svými výtvory někoho zaujmu.
09:39:15 21.01.2021
Zdeňku. Docela rozumím tomu, že tě takovéto tvoření a skládání více baví. Pokud se zamyslím nad tvou zálibou ve filatelii, tak i tam lze pozorovat spoustu prvků, hraničící s kýčovitostí, ale to víš jistě nejlíp ty sám. Nic to však nemění na tom, že tady předkládáš svůj výtvor veřejnosti. Myslím, že mnozí mají pocit, že se nikam neposouváš. Oni však nevědí, že vlastně ani nechceš, protože toto tě baví. Proto se reakcím nedivím a mnohdy to vidím stejně. Dělej to co tě baví. Občas se ti povede i zajímavá věc, která zaujme.
07:24:58 21.01.2021
Příklady táhnou. Tak abych ten svůj názor podpořil, třeba tady bych řekl, že by to k tomu sedlo jak půlky na hrnec.

A třeba ani se Samem v tomhle dá se říct nesouhlasím, tady ta kompozice (hlavně díky měsíci) vůbec není dobrá. Sice napsal, že tu je nějaká, ale jestli špatná nebo žádná, je ve výsledku vlastně jedno. A že jde o montáž, kde se kompozice nefotí, ale může si ju člověk "vytvořit" jak je libo, je toto potom vyloženě béčkoý výsledek (nehledě na technickou kvalitu recyclebinární).
0
06:53:14 21.01.2021
nuz Zdenku, posledni dobou mi hlava nebere, co si lidi predstavujou pod pojmem slusnost.
podle meho slusnosti je rikat pravdu, tak jak si to clovek mysli, i kdyz pomoci pouziti expresivnejsich vyrazu, nebo ne uplne spisovne reci
naopak neslusnosti je pravdu nerikat, poldizave pochlebovat, trebaze formalne te reci neni mozno vytknout naprosto nic.

na druhou stranu, pokud nekdo pres nejake expresivum nedokaze absorbovat sdelovanou informaci ...

myslim si, chapani psaneho textu by melo byt zakladni dovednosti kazdeho jedince.
a nezaseknout se na nejakem tom slovicku

BTW: nikde jsem nepsal, ze jsi se urazil
23:46:43 20.01.2021
Same, já jsem se neurazil, jen píši svůj pohled na věc. A myslím si, že když jste vždycky tak upřímní, tak buďte i slušní. Děkuji
23:43:42 20.01.2021
Si začínám připadat jak někde v blázinci.. :)

Zdeněk: Pokud někdo dokurví celkem ucházející fotku umělou montáží 5x většího Měsíce, že vznikne zcela nevkusná, dle mě !!! šílená "fotka", tak to prostě řeknu. Ta 0 za mě je adekvátní a jestli s tím Dušan nebo Luděk nesouhlasí, je to jejich názor a neberu jim ho. A nebudu za to nikoho kritizovat. A je zajímavé, že ke mně se Dušan vyjádří, ale k fotce nenapíše ani čárku. Proč asi?

Jestli jsem za to hulvát a bereš si to zbytečně osobně, než aby ses zamyslel, jestli to třeba fakt není šílenost, tak s tím bohužel nic nenadělám. Hodnotil jsem fotku, ne tebe.

Se stejnou logikou, když pokazím oběd a řeknu si sám, že jsem ho dokurvil, říkám hned o sobě, že jsem kurva? Nebo jak jinak mám chápat tvé vyjádření? Dokurvil jsem za život dost fotek a tím sem se naučil i z hodnocení ostatních a dostal jsem hodně jadrné komentáře, ale že bych si to někdy bral osobně? Tady neplatí qualis rex, talis grex.

No nic, jedno slovo + číslice a hned takovej rozruch. :-D
23:30:26 20.01.2021
apropo: PP bolo vzdy o otvorenom nazore, ze poslednych par rokov zmaklo, je ina vec.
ako naznacil Petr, ludia radsej nic nepovedia, len aby sa nahodou niekto neurazil ...
23:28:59 20.01.2021
Pane Hamáku, nezlobte se, ale když zhodnotíte z fotky strom a ptáka, že jdou, ale
měsíc Vás iritoval tak, že píšete "takhle dokurvit fotku ..." a ohodnotíte fotku za 0,
tak tomu moc nerozumím. Když je někdo slušný, tak je přecitlivělý a když Vy zkritizujete fotku přímo hulvátsky (neslušně je slabý výraz), tak jste v pohodě.
Píšete, že nekritizujete autora fotky, jen tu fotku.Ale fotky dělají lidé, takže ten dopad na člověka samozřejmě je.
23:28:27 20.01.2021
Dusan, trochu prehanas - nie sme na seba horsi
sme uprimny, a povieme to, co si o tom myslime
pokial dielo je za hranicou mojho vkusu, poviem to
pokial je fotograf sudny, zamysli sa nad tym
ale ked potom pride iny, ze vraj nech si foti ako chce, ze by sme my (ako divaci) mali byt tolerantnejsi ... potom taka snaha o vyjadrenie nazoru ide do luftu

to potom taky fotograf si mysli, ze si na neho ten prvy zasadol a dalej produkuje sracky :)

tak neviem, co je horsie: povedat uprimne, o com je to dielo, alebo to mazanie okolo huby?
23:20:25 20.01.2021
tak to mi prišlo ako po kritike autora nabehnutie do galerky kritizujúceho ... :)
inak si nemyslím, že by som ja zrovna nepísal a len bodoval;
a výtka za bodovanie je snáď prvá za tie roky, čo som tu;
chýba autorita
a ten manifest vľavo nie je môj, ty sa ho drž :)
čím ďalej, tým sme tu na seba horší
23:17:01 20.01.2021
.. a hlavně, že spousta lidí se vyhýbá napsat svůj názor. tak raději ani nic nenapíše, o hodnocení ani nemluvě.

a jestli mi Dušane opravdu vyčítáš tu 0, tak to tu můžeme rovnou zabalit nebo zrušit hodnocení. pokud je pro mě fotografie průserová (z mého pohledu), dám ji známku jakou chci já, ne jakou chceš ty Dušane. to, že se tobě zrovna něco líbí, neznamená, že i někomu jinému
22:57:38 20.01.2021
Dušan: bohužel taháš za slova. vytknul jsem měsíc, ptáka a strom ze jdou, neni potreba k tomu rozepisovat vic za me. ty jsi mohl napsat vlastni nazor k fotce, ale radsi hodnotis muj strucny koment, na fotku ses vykaslal. gratuluju.

hlavně, jestli se tim ridis ty sam. obcasne trojky bez komentu, 4 bez komentu (proc to neni za 5, tedy dokonale, nenapises).

priste hodnot fotku, ne koment nekoho jineho, dekuji
22:50:45 20.01.2021
asi som vychádzal z hlášení, že ... fotografové nejen hodnotí, ale hlavně poradí ... tak babo raď; to je hodne inšpiratívne a povzbudzujúce ... 0 ;
22:37:14 20.01.2021
Dušan: nezlob se na me, ale jediny, co sem mozna zadupal do zeme, je tadle fotka, ktera dokurvena je a je uplne jedno, jaky slovo pouziju, neni to nic osobniho vuci Zdenkovi, kdyz da dobrou fotku, pochvalim

cili toto
"to nemáš pre takéhoto člena PP žiadne uznanie ? pochopenie ? to ho musíš takto dojebkať ?"
je uplne mimo, reagoval jsem na fotografii, ne na clena PP osobne.

pripadas mi zbytecne precitlively, na rozdil od jinych tu maximalne zkritizuju fotku, ne cloveka samotneho
konec hlaseni
22:03:49 20.01.2021
Zdenku, z tech kolazi, co posledni dobou postujes, tato ma aspon hlavu a patu
ale ucel, smysl a duvody jdou mimo mne
tak aspon ke kompozici (konecne je tady nejaka! na rozdil od predeslych ...)
strom je zbytecne natesno u kraje a nahore
mesic je zbytecne veliky
a jeho umisteni je podivne

osobne (kdybych to delal) tak bych tedy ten velky mesic da, ale tak, aby ten ptak letel pres neho, mozna i cast stromu
a kolem stromu urcite bych dal vice prostoru
21:59:26 20.01.2021
Petr, to treba človeka načisto zadupať do zeme ? sme tu malá komunita z toho veľa, čo tu bolo, viac menej sa poznáme za ten čas; Zdeněk chodí, pridáva to čo má, snaží sa, je neúnavný, kliká, hľadá, píše fotokoláž, to nemáš pre takéhoto člena PP žiadne uznanie ? pochopenie ? to ho musíš takto dojebkať ?
20:57:43 20.01.2021
Abych pravdu řekl, má tu mnohem horší. ;-) Tohle je prostě jen béčko, zbytečně okořeněny slovem, ktery by u jiných autorových latlanin určitě sedělo víc...
19:53:00 20.01.2021
takhle dokurvit fotku .. ptak stromy jdou, ale ten mesic.... ne :)
0
19:41:57 20.01.2021
to byl asi pořádný zoom, ne?
5
« předchozí
zpět do galerie
další »