- Technická data:
- Poznámky a vzkazy:
- Kdesi v horách Omanu
- Popis:
- Klíčová slova:
- exif
Petr Hamák | 19:16:02 17.08.2017 | |
já v tom vidím nosorožce :) nos, oko, přední nohy..
pěkný, i když to asi nebyl původní záměr fotky :)
pěkný, i když to asi nebyl původní záměr fotky :)
Pan Smazaný | 17:23:22 17.08.2017 | |
díky za informaci, zajímavý.. na fotce je to fajn, do akvária bych to nechtěla
Tom Zurek | 11:57:30 17.08.2017 | |
Jirko, snazil jsem se fotku vybavit opticky prostorem ve trech vrstvach hloubky, jestli se to alespon trochu podarilo, mam velkou radost.
Marti, tyto potfory obecne pojmenovane Hippuritoida nebo Rudistes, ve vsech svych formach, tak jak postupne jako vznikaly od 200 milionu roku po zlomu Pangaea a prebyvaly uchyceny na dne mori v mnoha ruznych podobach az do 65 milionu roku tomu nazad.
Kazda forma mela vetsinou spolecny zpusob vyzivy, tedy dva dumyslne ventily pres ktere pumpovala morskou vodu a uvnitr zachytavala filtrovane ziviny z vody.
Ruzne formy behem dlouheho vyvoje mely ruznou velikost od 2cm az do metrovych obru. Tento na snimku mel asi neco kolem 70 cm celkove veilkosti.
Dekuji vsem za zastaveni.
Marti, tyto potfory obecne pojmenovane Hippuritoida nebo Rudistes, ve vsech svych formach, tak jak postupne jako vznikaly od 200 milionu roku po zlomu Pangaea a prebyvaly uchyceny na dne mori v mnoha ruznych podobach az do 65 milionu roku tomu nazad.
Kazda forma mela vetsinou spolecny zpusob vyzivy, tedy dva dumyslne ventily pres ktere pumpovala morskou vodu a uvnitr zachytavala filtrovane ziviny z vody.
Ruzne formy behem dlouheho vyvoje mely ruznou velikost od 2cm az do metrovych obru. Tento na snimku mel asi neco kolem 70 cm celkove veilkosti.
Dekuji vsem za zastaveni.
Pan Smazaný | 21:13:41 16.08.2017 | |
jako fotka dobrý. Celkem by mě zajímalo, jak je ta věc velká.. ale to "mimo soutěž"
Jiří Březina | 20:48:07 16.08.2017 | |
Šmarjá, ti estéti!:) Tahle fotka by zřejmě bez problémů prošla do NGM, ale v PP si neškrtne, protože takhle přece umění nevypadá.
Plastické je to podle mě dokonale, když zavřu jedno oko, leze mi to z monitoru na stůl. Jediné, co bych tomu vytkl, je nejasné měřítko, a to jen proto, že tu potvoru v reálu neznám. Tím samozřejmě nevolám po tom, aby z rohu čouhalo kladívko nebo sirky.
Plastické je to podle mě dokonale, když zavřu jedno oko, leze mi to z monitoru na stůl. Jediné, co bych tomu vytkl, je nejasné měřítko, a to jen proto, že tu potvoru v reálu neznám. Tím samozřejmě nevolám po tom, aby z rohu čouhalo kladívko nebo sirky.
Roman ... | 18:28:26 16.08.2017 | |
Pokud jsi ale svým " fotka ne " chtěl naznačit, že dokumentace obřího Perisphinctes, jež zde v horách Omanu přebýval koncem Jurske epochy, by se neměla dít zastavením světla na elektronickém mediu či filmu, ale výhradně vodokresbou, nerozumím ti.
Jistěže si to dokumentaci zaslouží. Otázkou je, na co se ve finále dívám Tome.
Pravda, vzal jsem to stručněji než ty. Přesto si myslím, že jsi ten nález mohl podtrhnout nějakou plasticitou, úhlem apd. A věř mi, že jsi se mne nijak nedotknul. Spíše překvapil ;)
Tom Zurek | 17:53:03 16.08.2017 | |
Romane, je mi líto, pokud jsem se jakkoli dotknul tvého uměleckého jemnocitu, nepovšimnuv si za ta dlouhá létá, že Photopost je striktně Art Gallery.
Nebo, že by to bylo jinak a chodíme si sem pro společnou radu ve všech oborech fotografie, byt by se někdo zajímal o zvládnutí nejen krajiny, nekonečné krásy ženskosti, plotu v zahradě a nebo i nedej Bože tak obtížných disciplín jako je správné zachyceni, sklenice vody, šperku či fosílie?
Pokud jsi ale svým " fotka ne " chtěl naznačit, že dokumentace obřího Perisphinctes, jež zde v horách Omanu přebýval koncem Jurske epochy, by se neměla dít zastavením světla na elektronickém mediu či filmu, ale výhradně vodokresbou, nerozumím ti.
Pokud jsi chtěl však vyjádřit svů názor ve smyslu tohle je velmi špatná fotka, pak děkuji, polepším se a pokusím se tomu tématu přijít na kloub.
Nebo, že by to bylo jinak a chodíme si sem pro společnou radu ve všech oborech fotografie, byt by se někdo zajímal o zvládnutí nejen krajiny, nekonečné krásy ženskosti, plotu v zahradě a nebo i nedej Bože tak obtížných disciplín jako je správné zachyceni, sklenice vody, šperku či fosílie?
Pokud jsi ale svým " fotka ne " chtěl naznačit, že dokumentace obřího Perisphinctes, jež zde v horách Omanu přebýval koncem Jurske epochy, by se neměla dít zastavením světla na elektronickém mediu či filmu, ale výhradně vodokresbou, nerozumím ti.
Pokud jsi chtěl však vyjádřit svů názor ve smyslu tohle je velmi špatná fotka, pak děkuji, polepším se a pokusím se tomu tématu přijít na kloub.