- Technická data:
- Holga 120GCFN + Agfachrome 100RS
- Poznámky a vzkazy:
- Popis:
- Klíčová slova:
- exif
Vladimír Vereš | 13:51:18 18.07.2017 | |
až jsem se v první chvíli lek´, že sem zavítal zachoval ;o)
Zoran Toldi | 13:13:59 18.07.2017 | |
Ale aspon nebola "tahana" do atelieru, kde by mali byt sice svetelne podmienky idealne, s vynimkou ked to nastavuje nejaky amater :P
Tom Zurek | 09:48:42 18.07.2017 | |
Ta prvni nic, tahle me bavi - to devce ma charisma a v kombinaci s filmem hmm.
Jinak Jirka to napsal.
Nic mene asociace je tady a hned se tesim az se nekdy dostanu k tunam svych starych cvaku z cest na diapozitivech a k rolim starych filmu z dob kdy to nebyla moda ale jedina cesta.
Jinak Jirka to napsal.
Nic mene asociace je tady a hned se tesim az se nekdy dostanu k tunam svych starych cvaku z cest na diapozitivech a k rolim starych filmu z dob kdy to nebyla moda ale jedina cesta.
Zoran Toldi | 08:43:27 18.07.2017 | |
Obcas treba aj take. Fotenie bez zavazkov, bez krcov, len tak ... Bez opakovania, bez dodatocnej upravy. Ta volnost ma svoje caro... nesnazit o "dokonalu fotku nasilu volaco vypotit volaco pred monitorom, v PC.
Jiří Březina | 08:40:22 18.07.2017 | |
Jistě, neber to destruktivně, je to jen můj dojem a vím o fůře lidí, kterých si vážím, a kteří tohle milují :)
Zoran Toldi | 08:37:02 18.07.2017 | |
Novy? Vsak je dobrych par rokov stare foto ... Je to hra, fotene s hrackou :)
Zdeňka Kulhánková | 08:34:30 18.07.2017 | |
Asi hledáš, Zorane, nový způsob vyjádření. Mě to ale také nesedí. Je to jako když se novému nábytku udělá patina, aby vypadal jako starý. Osobní názor :)
Jiří Březina | 08:23:31 18.07.2017 | |
Chápu, že někoho odchovaného digitálem může tohle okouzlit čistě na principu změny, ale bohužel jsem fotografoval na film příliš dlouho, abych k výsledkům tohoto typu najednou mohl získat pozitivní vztah. Nikdy se na ně nebudu koukat raději, než na normální fotku (ať už to znamená cokoli) pořízenou za jinak stejných podmínek. Kazy jako tvůrčí prostředek jsou mi vzdálené a nehlásám to jako univerzální kletbu, ale jako osobní pohled.
Mimochodem tohle stojí s pěknou modelkou a její ještě pěknějším výrazem, jinak by to ani bez těch kazů žádná portrétní bomba nebyla, s obličejem deformovaným úrodou ostrých stínů. Soustředění na prostředky a formu sebou často nese výpadky v obsahu.
Mimochodem tohle stojí s pěknou modelkou a její ještě pěknějším výrazem, jinak by to ani bez těch kazů žádná portrétní bomba nebyla, s obličejem deformovaným úrodou ostrých stínů. Soustředění na prostředky a formu sebou často nese výpadky v obsahu.