Fotografie: ani sem se nedovolil......
Autor: kato žlutá opice | |
Kategorie: portrét
Vloženo: 03:39:41 29.06.2003
- Technická data:
- nikon F90x
- Poznámky a vzkazy:
- Popis:
- Klíčová slova:
- exif
Pan Smazaný | 00:52:52 15.03.2005 | |
precitala som si vsetky pripomienky. osobne fotky nevnimam tak analyticky, skor pocitovo. myslim, ze vyraz tvare je to, o co v portrete ide. dievcina je velmi prirodzena, nijaky atelier, jednoducho vonku na slnku a vo vetre... slnko robi predsa tiene a vietor strapati vlasy. ten orez vlasov mi vobec nevadi. videla som tu tolko technicky dokonalych portretov a boli uuuplne bezduche... ale tento ma dusu!
Robert Mekiš | 20:25:56 10.11.2003 | |
Kompozice nekompozice, co mi na této fotce opravdu imponuje je výraz a rysy obličeje. Obojí vítečné, díky za inspiraci !!!
Andrej Ridilla | 09:23:01 22.08.2003 | |
"orez pod bradou, absenci ramen", tiene
inac mas vyborne portrety !!!
inac mas vyborne portrety !!!
Václav Bibr | 22:15:20 30.06.2003 | |
Znovu a znovu se k týhle fotce vracím. Zkoušel jsem vymazat stíny pod nosem a rty, projasnit oči... ať dělám co dělám dostanu Barbii. Ta holka má tak chytlavou tvářičku,že tam musí být něco co jí zatáhne do reality, do života. Prostor vpravo je zdánlivě hluchý, ale když je menší, padají mi voči z fotky ven. Dívá se tím směrem, chce to tam prostor. Ať udělám co udělám , zmizí ta vzrušující směs melancholie očí a živočišné vyzývavosti úst. Nejsem v tomhle vůbec zkušenej, a udělat pěknej živej portrét je pořád jen moje nenaplněná touha, takže můj názor mnoho neznamená. Ale když se tak dívám na výstavách hodně dobrejch a renomovanejch fotografů, asi by těm kriteriím - stíny, linie, ne středovku, chybí kus ruky, půl hlavy.... , vyhověla málo která. Ono je to v něčem jiným , v něčem co se nevejde do pravidel .
Miroslav Bradič | 11:41:39 30.06.2003 | |
A mas ji i stou hromadou zacatecnickejch chyb, ale jen vyjimecne, pac vim ze fotis teprf 3 tejdny :))))))
petr ekl | 11:19:20 30.06.2003 | |
stín pod nosem a rtama, těsnej dolní ořez, oči dost zapadlé a ploxé, zleva bych klidně ubral, jinak okamžik a technicky dobrý...
David Zachoval | 09:58:18 30.06.2003 | |
Opice: s tema kecama si vyslouzis jediny... od priste na tvy fotky kaslu, protoze proc psat nekomu nazor, kdyz se hned potom zacne rozcilovat? Jestli nedokazes unyst kritiku (jakoukoliv), tak sem radeji fotky nedavej...
Rudolf Vágo | 23:33:42 29.06.2003 | |
Je pěkná, fotka i děvče. Dávej si to kam chceš, ale kdyby to nebylo na prostředku tak to tomu obrázku pomůže. Já mám takové ořezy rád. Není tam nic zbytečného
Robert Jankovič | 23:26:12 29.06.2003 | |
jedine stin pod nosikem a rtem mi vadi jinak je to paraaada!!!!!!!! btw Kato ja bych taky rad cetl u mych fotek vice konkretnich veci jak co zlepsit ale proste nejak to nefunguje a taky mne dokaze urvat kdyz lidi pisou blba kompozice ale uz nenapisou jak by to teda udelali oni..........
kato žlutá opice | 22:10:19 29.06.2003 | |
nekdy bych vam pral videt komentare u zalezitosti razenejch ve stejny kategorii...komu tady vadi neostrost, tak jinde je to v pohode..jojojojo...jen bych rad vedel u vas vsech, kdo rikate ze kompozice jina, nebo jinou, poradte, reknete i vic nez jen jinou kompozici.... ukazte mi krome snimku na portfoliu neco jinyho. ja uriznu hlavu a ten kdo mi rekne, ze sem ji uriz reze sam na svejch. nekdy se bavim....
Stanislav Vaněček | 19:01:42 29.06.2003 | |
mě se to líbí, ten ořez mi přijde ok, spíš mi vadí stín pod nosem s rtem 4++
Eva H | 18:47:18 29.06.2003 | |
pod bradou je to hodne natesno... ale i tak nadhera... jak jinak s annou,taky ;)
František Sojka | 16:43:05 29.06.2003 | |
Skoda urizle hlavy, ale jinak se mi to moc libi ! Citim v te fotce naboj :)
kato žlutá opice | 13:14:02 29.06.2003 | |
to petr kricet.jako ze uriznou woko aby to bylo brutlanio treba jako tvoje zubataaaa? tak to vidis ty, ja ne, cece, a mozna sem rad, ze to vidim jinak
kato žlutá opice | 13:12:22 29.06.2003 | |
proc ramena? jako ze by tam mely bejt ramena aby bylo videt co? muzu si udelat hlavu bz ramen nebo musi bejt vzdy hlava spolus rameny? pak nekdo rekne ze ty ramena sou brutalni bez rukou, ze to sou pahejly...
kato žlutá opice | 13:09:56 29.06.2003 | |
co mate se stredovkou? to je absolutni zakaz davat objekt na stred? to se vyucuje kde?
Jirka Steiger | 11:50:14 29.06.2003 | |
Holku jako bych zu tady parkrat videl... ;-)) Ta kompozice se mi tady opravdu nelibi, nejhrosi je ten orez tesna pod bradou, o stinu pod nosem uz byla rec...
Ján Hronský (žltý dodo) | 11:45:43 29.06.2003 | |
Orez asi brutalny dole... vlasy si chcel nechat a potom to je dost stredove... Tienom nerozumiem, mozno vadi zatienena tvar vlavo, skresluje ksichtik... ale to mne az tak nevadi... :o)
Jakub Satan Musilek | 11:08:35 29.06.2003 | |
Orez a oci uz byly receny ... Ale jinak prijemna fotka a sympatickej kukuc.
David Zachoval | 10:56:56 29.06.2003 | |
opice: no ja si teda naivne myslel, ze s tim foukanim se pocita. Co se tyce stinu, tak dodam, ze pri takovemhle portretu proste nemuzes mit pres oci tak brutalni stin...
Petr Kříček | 10:53:12 29.06.2003 | |
Příjde mi zbytečnej prostor vlevo. Víc bych ho říznul, aby ho bylo víc vpravo, ve směru pohledu. A souhlas Pavlem J, to tělo tam mělo trochu být. Takhle je to amputovaná hlava. (nebo bych jí uříznul oko, aby to bylo provokativní )
Pavel Janouškovec | 10:50:04 29.06.2003 | |
Ja jsem myslel ten hodne tesnej orez pod bradou a absenci ramen
kato žlutá opice | 10:32:44 29.06.2003 | |
assi mate pravdu,ze tam mohlo bejt vic vlasu, ovsem nikdo nepocital, ze foukne....ale nic.cim je divny levy oko?jakej brutlani orez? proc? jaky telo to pavel janouskovec? telo tam skutecne neni, bingo. chtelo by top psat srozumitelneji...jinak diky za ty pripominky, ten stin pod nosem mi ulit.fakt. ale ucim se a njsem zaden profik, tedy vitam a jsem rad za kazdou, fakt kazdou poznamku... :))
Ján Hronský (žltý dodo) | 10:19:04 29.06.2003 | |
PJ ma asi pravdu, ale krasa modelky vsetko napravila :o)
Pavel Janouškovec | 08:39:33 29.06.2003 | |
brutalni orez, ta jsi ji normalne amputoval telo, kompozice, stiny :-(
David Zachoval | 08:28:15 29.06.2003 | |
Uz to tu padlo... stiny v obliceji a kompozice. Osobne bych ten zaber tahl daleko vic doleva, vic vlajicich vlasu, prostor zprava nemusi byt vubec...