Fotografie: "Michelangelova" freska
Autor: Ľubica Capková | |
Kategorie: humor
Vloženo: 15:55:27 13.09.2009
- Technická data:
- Canon Powershot G3
- Poznámky a vzkazy:
- urcite vsetci dobre poznate znamu fresku velkeho umelca pod nazvom "Stvorenie Adama", kde sa Boh snazi dotknut lahostajneho Adama. no a tato fotografia by mala znazornovat :) snahu Boha o dotyk s pohrdavym clovekom. nazov c.2 Od lahostajnosti k pohrdaniu...prosim berte to s humorom, mozno ako nieco na zamyslenie nedelneho vecera :) pekny zvysok dna
- Popis:
- Klíčová slova:
- exif
Martin (Andy) Hlaváč | 11:36:15 23.09.2009 | |
David Zachoval | 11:25:15 23.09.2009
Úroveň diskuse určují diskutující, hodní hoši tady nemají co dělat. Píšu, co si myslím, jestli to bereš jako plivání na dveře, ok :)
Jaromír Metelka, nalétávající vždy zleva | 10:52:46 23.09.2009
Když jako mulťák napíšeš "hlavně je to sračka", tak tomu říkáš debata? To vysvětluje dost věcí.
Úroveň diskuse určují diskutující, hodní hoši tady nemají co dělat. Píšu, co si myslím, jestli to bereš jako plivání na dveře, ok :)
Jaromír Metelka, nalétávající vždy zleva | 10:52:46 23.09.2009
Když jako mulťák napíšeš "hlavně je to sračka", tak tomu říkáš debata? To vysvětluje dost věcí.
Vladimír Vereš | 11:28:32 23.09.2009 | |
DZ: ne, to mi nic naznačovat nemělo, to byl výraz toho, že jsi se dostal do úzkých díky argumentační nedostatečnosti :o)
David Zachoval | 11:25:15 23.09.2009 | |
Vladimír Vereš | 09:51:33 23.09.2009
"VV: Kdyby mela prasata kridla, bylo by veprovy drazsi?" je vecne a neosobni. Melo ti to naznacit, jak nesmyslna je ta tva otazka. Kdo mohl cekat, ze takovy mistr komplikovanych vyrazu nepochopi neco tak banalniho.
Martin (Andy) Hlaváč | 10:28:02 23.09.2009
Nejde o Metelku. Jde o to, jak snadno ti upadla ta maska hodnyho hocha :)
To si tomu nakonec rozumej jak chces. Plivat na dvere je tak to jediny, co muzes delat.
"VV: Kdyby mela prasata kridla, bylo by veprovy drazsi?" je vecne a neosobni. Melo ti to naznacit, jak nesmyslna je ta tva otazka. Kdo mohl cekat, ze takovy mistr komplikovanych vyrazu nepochopi neco tak banalniho.
Martin (Andy) Hlaváč | 10:28:02 23.09.2009
Nejde o Metelku. Jde o to, jak snadno ti upadla ta maska hodnyho hocha :)
To si tomu nakonec rozumej jak chces. Plivat na dvere je tak to jediny, co muzes delat.
Jaromír Metelka, nalétávající vždy zleva | 10:52:46 23.09.2009 | |
panejo, ty jsi břitkej. podobně jako kdysi zdenek bubák blahé paměti.
i debata s tebou má koukám podobný smysl.
ale střílet do mě je povoleno.
proto tu taky metelka poskakuje.
aby rozvířil stojaté vody pp .)
i debata s tebou má koukám podobný smysl.
ale střílet do mě je povoleno.
proto tu taky metelka poskakuje.
aby rozvířil stojaté vody pp .)
Martin (Andy) Hlaváč | 10:28:02 23.09.2009 | |
David Zachoval | 09:47:54 23.09.2009
Metelkovi co jeho jest.
Co se týče tvých pocitů, rozumím tomu, že je to prima schovávačka, když tidojdou argumenty, ale IMHO to dobře není, aspoň na komunitním serveru.
Metelkovi co jeho jest.
Co se týče tvých pocitů, rozumím tomu, že je to prima schovávačka, když tidojdou argumenty, ale IMHO to dobře není, aspoň na komunitním serveru.
Vladimír Vereš | 09:51:33 23.09.2009 | |
DZ: před můj výrok bych ovšem předřadil ten tvůj "David Zachoval | 12:10:21 18.09.2009"
Ale mám za to, že diskuze o podstatě je již skutečně vyčerpána, aniž by se někam za celou dobu pohnula, tak ji nechme být. Příště zase někde jindy a jinde :o)
Ale mám za to, že diskuze o podstatě je již skutečně vyčerpána, aniž by se někam za celou dobu pohnula, tak ji nechme být. Příště zase někde jindy a jinde :o)
David Zachoval | 09:47:54 23.09.2009 | |
Martin (Andy) Hlaváč | 22:34:21 22.09.2009
Jak se k tomu dostal chudak Metelka, ze ji hned sliznul? Ty si takovy ten hodny slusny do nikoho se nenavazejici vecny hoch, vid? :)))
Monarcha uz ne, byvalo. Spis tyran. Pri vyberu do kose jde o moje pocity. Ze neexistuji normalizovane tabulky a iso smernice pro vyber fotek do kose se mluvilo hodne, je to ostatne i v tom manualu, co sis porad neprecetl. Co si myslis ty, je prakticky pro jakykoliv rozhodovani na PP naprosto nepodstatny. Netahal bych do toho "argumentaci", to je proste pripomenuti vstupniho faktu, na ktery jsi zapomnel.
Jak se k tomu dostal chudak Metelka, ze ji hned sliznul? Ty si takovy ten hodny slusny do nikoho se nenavazejici vecny hoch, vid? :)))
Monarcha uz ne, byvalo. Spis tyran. Pri vyberu do kose jde o moje pocity. Ze neexistuji normalizovane tabulky a iso smernice pro vyber fotek do kose se mluvilo hodne, je to ostatne i v tom manualu, co sis porad neprecetl. Co si myslis ty, je prakticky pro jakykoliv rozhodovani na PP naprosto nepodstatny. Netahal bych do toho "argumentaci", to je proste pripomenuti vstupniho faktu, na ktery jsi zapomnel.
Martin (Andy) Hlaváč | 22:38:26 22.09.2009 | |
Jaromír Metelka, nalétávající vždy zleva | 19:41:40 22.09.2009:
"hlavně je to sračka" - Dobře, expresivní výrazy za jedna, to by ti šlo. A teď argumenty, to už je jiná liga, že? Zkus zaprvé vylézt ze zadku Zachovalovi, za druhé se neschovávat za druhou identitu, a můžeme tu v poklidu argumentovat. Děkuji za pochopení.
"hlavně je to sračka" - Dobře, expresivní výrazy za jedna, to by ti šlo. A teď argumenty, to už je jiná liga, že? Zkus zaprvé vylézt ze zadku Zachovalovi, za druhé se neschovávat za druhou identitu, a můžeme tu v poklidu argumentovat. Děkuji za pochopení.
Martin (Andy) Hlaváč | 22:34:21 22.09.2009 | |
David Zachoval | 16:14:29 22.09.2009 |
Davide, nejsem tvůj kamarád a ani nepotřebuju být tvůj řiťolez, viz Metelka, přesto bychom si někdy mohli rozumět, když jde o fotku, ALE:
"O moje pocity tak nejak jde. O tvy naopak vubec." Co to je za argument tohle, seš fakt monarcha nebo co????
Davide, nejsem tvůj kamarád a ani nepotřebuju být tvůj řiťolez, viz Metelka, přesto bychom si někdy mohli rozumět, když jde o fotku, ALE:
"O moje pocity tak nejak jde. O tvy naopak vubec." Co to je za argument tohle, seš fakt monarcha nebo co????
Marek Melnyčok | 19:42:58 22.09.2009 | |
podle mě to už grafika je, ale nedokážu posoudit jestli patří do koše
Ľubomír Pištek | 19:29:46 22.09.2009 | |
Ak si este niekto mysli, ze toto je uz grafika, nech to povie, fakt chcem pocut takiy nazor aj niekoho ineho
David Zachoval | 16:14:29 22.09.2009 | |
Martin (Andy) Hlaváč | 13:26:41 22.09.2009
To klidne muze byt. Jak uz padlo, postup neni dulezity. Jiny pohled ti nikdo nebere, ale jak uz taky padlo mockrat, je naprosto nepodstatny.
Ja teda nemluvil o navazeni (je vazne problem reagovat na to co pisu, ne na to co si myslis, ze sem si myslel, kdyz jsem neco psal?), ale timhle prispevkem (Martin (Andy) Hlaváč | 13:00:11 17.09.2009) jsi z toho zas udelal zbytecny konflikt a tak jsem na nej reagoval. Kdyz hned na zacatku zpochybnis neco, co jsi vlastne jeste vubec nepochopil, tak to proste neni dobry start do debaty, zvlast kdyz my dva nejsme zadni kamaradi. Kdyz to reknu nejak lidsky: zase ses k tomu musel prisrat, tak se k tobe tak chovam. Ze se tady do me nikdo nenavazel nechame radeji byt :)
Vladimír Vereš | 13:46:27 22.09.2009
Vsak na tvoji vcelku vecnou poznamku jsem odpovedel naprosto stejne vecne. Posralo se to az ve chvili, kdy sis neudrzel zluc v organu a zacalo tvy typicky podsouvani "odpovedi". Kdyby ses nemohl najit, tak to mas tady: Vladimír Vereš | 16:08:24 18.09.2009 . Do ty doby to melo docela civilizovanou podobu. Takze jako vzdy, jsi zas prehnane reagoval na neco, co jsi vlastne moc nepochopil, nebylo to mysleny tvym smerem vubec zle, spis naopak, a uz tu mame dalsi zbytecnou narazku na snad nepochopeni tech slozitych literarnich celku, co tvoris.
To klidne muze byt. Jak uz padlo, postup neni dulezity. Jiny pohled ti nikdo nebere, ale jak uz taky padlo mockrat, je naprosto nepodstatny.
Ja teda nemluvil o navazeni (je vazne problem reagovat na to co pisu, ne na to co si myslis, ze sem si myslel, kdyz jsem neco psal?), ale timhle prispevkem (Martin (Andy) Hlaváč | 13:00:11 17.09.2009) jsi z toho zas udelal zbytecny konflikt a tak jsem na nej reagoval. Kdyz hned na zacatku zpochybnis neco, co jsi vlastne jeste vubec nepochopil, tak to proste neni dobry start do debaty, zvlast kdyz my dva nejsme zadni kamaradi. Kdyz to reknu nejak lidsky: zase ses k tomu musel prisrat, tak se k tobe tak chovam. Ze se tady do me nikdo nenavazel nechame radeji byt :)
Vladimír Vereš | 13:46:27 22.09.2009
Vsak na tvoji vcelku vecnou poznamku jsem odpovedel naprosto stejne vecne. Posralo se to az ve chvili, kdy sis neudrzel zluc v organu a zacalo tvy typicky podsouvani "odpovedi". Kdyby ses nemohl najit, tak to mas tady: Vladimír Vereš | 16:08:24 18.09.2009 . Do ty doby to melo docela civilizovanou podobu. Takze jako vzdy, jsi zas prehnane reagoval na neco, co jsi vlastne moc nepochopil, nebylo to mysleny tvym smerem vubec zle, spis naopak, a uz tu mame dalsi zbytecnou narazku na snad nepochopeni tech slozitych literarnich celku, co tvoris.
Vladimír Vereš | 13:46:27 22.09.2009 | |
heh, Davide, zkus si přečíst naše povídání znovu a pak zformuluj svůj vývod "Uroven diskuze byla stanovena na zacatku tim, jak jste, panove, do ni nakraceli" znovu. Jestli ti vyjde znovu stejně, dej mi vědět, abych se příště vyvaroval příliš složitých výrazů nebo tak nějak.
Martin (Andy) Hlaváč | 13:26:41 22.09.2009 | |
David Zachoval | 13:11:52 22.09.2009
Ne, není to grafika, je to prostá dvojexpozice. (jiný pohled na věc)
Ne, úroveň diskuse si ponížil ty, do tebe se tu nikdo nenavážel.
Ne, není to grafika, je to prostá dvojexpozice. (jiný pohled na věc)
Ne, úroveň diskuse si ponížil ty, do tebe se tu nikdo nenavážel.
David Zachoval | 13:11:52 22.09.2009 | |
Martin (Andy) Hlaváč | 12:18:18 22.09.2009
Je v kosi, protoze je to grafika. Mne to prijde konkretni dost. O moje pocity tak nejak jde. O tvy naopak vubec.
Uroven diskuze byla stanovena na zacatku tim, jak jste, panove, do ni nakraceli. Od ty chvile v podstate jen do zblbnuti vysvetluju ty same dve nebo tri pro me naprosto trivialni veci. Moje chyba, priste vas budu ignorovat.
Je v kosi, protoze je to grafika. Mne to prijde konkretni dost. O moje pocity tak nejak jde. O tvy naopak vubec.
Uroven diskuze byla stanovena na zacatku tim, jak jste, panove, do ni nakraceli. Od ty chvile v podstate jen do zblbnuti vysvetluju ty same dve nebo tri pro me naprosto trivialni veci. Moje chyba, priste vas budu ignorovat.
Martin (Andy) Hlaváč | 12:18:18 22.09.2009 | |
David Zachoval | 10:26:52 22.09.2009
Davide, kdybych se chtěl schovávat ve skupině, (to mě fakt rozesmálo :), tak tady vůbec psát nebudu. Píšeš nesmysly, jednak nelogické, jednak řešíš mě, ale ne moje argumenty. Ano, souhlasím s tebou, k věcnému jádru jsme se zatím nedostali, protože místo věcných argumentů, proč je kontrétně tato fotka v koši, se tu objevují jen tvoje pocity, a to naprosto nekonkrétní, protiřečíš si, a hlavně pořád řešíš diskutující, ne fotku. Proč řešíšt mě nebo Vereše nebo Pištěka? Pojďme se vrátuit k fotce, když už máš potřebu ji házet do koše. Tady jsem se maximálně dozvěděl, že Capkovou čeká ještě dlouhá cesta, Pištěk je hysterka a má jít pryč, já jsem trapnej a mám jet s Verešem na dovolenou. Skvělý příklad tvého vedení diskuse.
Davide, kdybych se chtěl schovávat ve skupině, (to mě fakt rozesmálo :), tak tady vůbec psát nebudu. Píšeš nesmysly, jednak nelogické, jednak řešíš mě, ale ne moje argumenty. Ano, souhlasím s tebou, k věcnému jádru jsme se zatím nedostali, protože místo věcných argumentů, proč je kontrétně tato fotka v koši, se tu objevují jen tvoje pocity, a to naprosto nekonkrétní, protiřečíš si, a hlavně pořád řešíš diskutující, ne fotku. Proč řešíšt mě nebo Vereše nebo Pištěka? Pojďme se vrátuit k fotce, když už máš potřebu ji házet do koše. Tady jsem se maximálně dozvěděl, že Capkovou čeká ještě dlouhá cesta, Pištěk je hysterka a má jít pryč, já jsem trapnej a mám jet s Verešem na dovolenou. Skvělý příklad tvého vedení diskuse.
David Zachoval | 11:38:36 22.09.2009 | |
Vladimír Vereš | 10:28:09 22.09.2009
Jasny, otcovska domluva, to uz tyhle "vecny" debate na grafikou/fotomanipulaci fakt chybelo. Vy dva jedte spolu na dovolenou :)
Jasny, otcovska domluva, to uz tyhle "vecny" debate na grafikou/fotomanipulaci fakt chybelo. Vy dva jedte spolu na dovolenou :)
Vladimír Vereš | 10:28:09 22.09.2009 | |
DZ: zapletl ses do svých pseudoargomentů, nebylo by fér jednou přiznat, že jsi ujel a tím to ukončit?
David Zachoval | 10:26:52 22.09.2009 | |
Martin (Andy) Hlaváč | 22:05:16 21.09.2009
Ne. Vpodstate jedina veta, kterou jsi napsal nema realny zaklad a to je presne jedna z tech elementarnich predpokladu. Vecnost. Ze bych byl jediny nepadlo ani naznakem. Ze tomu ty nerozumis, jsi psal sam (ostatne proto to uz nekolik dni resime). "Ostatni" to je taky tvuj oblibeny trik. Jaky ostatni? Resime to my dva, tam to konci, mezi "ostatni" se schovavat je fakt traparna dokonce i pod tvoji uroven. Podle ceho to posuzuju jsem prozradil, dokonce nekolikrat. To zes to nepochopil je jina pohadka. Nesouhlas je v poradku, pokud ma nekdo tu potrebu to rozporovat, necht tak cini, rikal jsem rovnou, ze to na veci nic nemeni. Elementarni predpoklady nemas ty. Ne ostatni, vsichni, my, oni nebo dalsi obecny skupiny, do kterych by ses rad schoval. Prave proto, ze misto abychom resili vecne jadro, musim dlouhosahle a stale dokola vyvracet tvy neobratny slovni kotrmelce.
Ne. Vpodstate jedina veta, kterou jsi napsal nema realny zaklad a to je presne jedna z tech elementarnich predpokladu. Vecnost. Ze bych byl jediny nepadlo ani naznakem. Ze tomu ty nerozumis, jsi psal sam (ostatne proto to uz nekolik dni resime). "Ostatni" to je taky tvuj oblibeny trik. Jaky ostatni? Resime to my dva, tam to konci, mezi "ostatni" se schovavat je fakt traparna dokonce i pod tvoji uroven. Podle ceho to posuzuju jsem prozradil, dokonce nekolikrat. To zes to nepochopil je jina pohadka. Nesouhlas je v poradku, pokud ma nekdo tu potrebu to rozporovat, necht tak cini, rikal jsem rovnou, ze to na veci nic nemeni. Elementarni predpoklady nemas ty. Ne ostatni, vsichni, my, oni nebo dalsi obecny skupiny, do kterych by ses rad schoval. Prave proto, ze misto abychom resili vecne jadro, musim dlouhosahle a stale dokola vyvracet tvy neobratny slovni kotrmelce.
| 01:54:19 22.09.2009 | |
docela sranda tady :)))
Jestli to je fotomontaz nebo grafika a podle toho soudit jestli to do kose patri nebo ne to je prece kravina.
Jestli to je fotomontaz nebo grafika a podle toho soudit jestli to do kose patri nebo ne to je prece kravina.
Martin (Andy) Hlaváč | 22:05:16 21.09.2009 | |
David Zachoval | 17:03:21 21.09.2009
Jestli to tedy konečně dobře chápu, tak jediný, kdo tomu rozumí, jsi ty, přičemž se opíráš o svou schopnost posouzení, zároveň nám však to podle čeho to posuzuješ, neprozradíš, a kdo s tím nesouhlasí, nemá elementární předpoklady pro rozumnou debatu. Right? :)
Jestli to tedy konečně dobře chápu, tak jediný, kdo tomu rozumí, jsi ty, přičemž se opíráš o svou schopnost posouzení, zároveň nám však to podle čeho to posuzuješ, neprozradíš, a kdo s tím nesouhlasí, nemá elementární předpoklady pro rozumnou debatu. Right? :)
David Zachoval | 17:03:21 21.09.2009 | |
Martin (Andy) Hlaváč | 11:51:41 21.09.2009
a) Proc je to v kosi, jsem vysvetloval a nema to nic spolecnyho s tim, ze to je spatne udelany i jako grafika.
b) Vzhledem k tomu, ze se grafika od fotky primarne nelisi pouzitymi postupy, tak to zkracene souveti nedava vlastne vubec smysl. Mne se to posuzuje snadno, kouknu, vidim. Ty to posoudit nedokazes, ale diky bohu to posuzovat ani nemusis. Vse je jak ma byt.
Tu potrebu nepocituju, to ze se o tom s autorem bavim je ciste moje dobra vule podminena jeho dobrou vuli to pochopit a odnest si z toho neco. U tebe postradam i daleko elementarnejsi predpoklady pro jakoukoliv rozumnou debatu.
a) Proc je to v kosi, jsem vysvetloval a nema to nic spolecnyho s tim, ze to je spatne udelany i jako grafika.
b) Vzhledem k tomu, ze se grafika od fotky primarne nelisi pouzitymi postupy, tak to zkracene souveti nedava vlastne vubec smysl. Mne se to posuzuje snadno, kouknu, vidim. Ty to posoudit nedokazes, ale diky bohu to posuzovat ani nemusis. Vse je jak ma byt.
Tu potrebu nepocituju, to ze se o tom s autorem bavim je ciste moje dobra vule podminena jeho dobrou vuli to pochopit a odnest si z toho neco. U tebe postradam i daleko elementarnejsi predpoklady pro jakoukoliv rozumnou debatu.
Martin (Andy) Hlaváč | 11:51:41 21.09.2009 | |
jasně, nyní se můžem bavit k věci: K bodu a) přijde ti to shitozni, ale neni to dulezity. Respektive, hodis to do kose, protoze se to TOBE nelibi. To je hodne proti principu.
K bodu b) - nemyslel jsem počítačové úpravy, je to další věta, pro účely diskuse -zkrať si tu vetu na "postup není důležitý, takže se budou díla dost obtížně dělit na grafiku a fotomanipulaci"
A závěrem, mně vůbec nebaví zpochybňovat, co kde napíšeš, naopak, já bych se v tom jen rád vyznal. A není to o pomalejších v zadních řadách, je to o tom, že je IMHO potřeba precizně vyargumentovat, když někomu hodíš fotku do koše.
Nezávidím ti to, ale je to slušný minimálně vůči autorovi..
K bodu b) - nemyslel jsem počítačové úpravy, je to další věta, pro účely diskuse -zkrať si tu vetu na "postup není důležitý, takže se budou díla dost obtížně dělit na grafiku a fotomanipulaci"
A závěrem, mně vůbec nebaví zpochybňovat, co kde napíšeš, naopak, já bych se v tom jen rád vyznal. A není to o pomalejších v zadních řadách, je to o tom, že je IMHO potřeba precizně vyargumentovat, když někomu hodíš fotku do koše.
Nezávidím ti to, ale je to slušný minimálně vůči autorovi..
David Zachoval | 11:39:27 21.09.2009 | |
Martin (Andy) Hlaváč | 10:55:09 21.09.2009
To je neskutecny, co dokazes zmatlat dohromady, jen abys zpochybnil cokoliv, co kde napisu :) Tak si to zkusime trochu rozmotat:
a) Soft upravy u tehle fotky mi prijdou shitozni. Ciste nazor na vytvarny dopad, ostatne i remeslo. To jeste vubec neresime, jestli to je grafika, fotografie, traktor nebo klitoris. Libi/nelibi. Technicke zhodnoceni provedeni. Zhodnoceni postupu.
b) Pak tu mame druhou linii, ve ktere tvrdim, ze je to grafika. Nebudu uz opakovat duvody, je to tu pod fotkou nekolikrat rozebrany uz tak dost. Pro ty pomalejsi v poslednich radach: grafika nema zadnou souvislost s pocitacovyma upravama, coz jsem uz zrovna tobe, Martine, naznacoval, kdyz jsem upozornoval na fakt, ze si pletes photoshop s grafikou.
To je neskutecny, co dokazes zmatlat dohromady, jen abys zpochybnil cokoliv, co kde napisu :) Tak si to zkusime trochu rozmotat:
a) Soft upravy u tehle fotky mi prijdou shitozni. Ciste nazor na vytvarny dopad, ostatne i remeslo. To jeste vubec neresime, jestli to je grafika, fotografie, traktor nebo klitoris. Libi/nelibi. Technicke zhodnoceni provedeni. Zhodnoceni postupu.
b) Pak tu mame druhou linii, ve ktere tvrdim, ze je to grafika. Nebudu uz opakovat duvody, je to tu pod fotkou nekolikrat rozebrany uz tak dost. Pro ty pomalejsi v poslednich radach: grafika nema zadnou souvislost s pocitacovyma upravama, coz jsem uz zrovna tobe, Martine, naznacoval, kdyz jsem upozornoval na fakt, ze si pletes photoshop s grafikou.
Martin (Andy) Hlaváč | 10:55:09 21.09.2009 | |
David Zachoval | 10:05:53 21.09.2009
Davide, buď postup není důležitý, a tudíž nemůžeš napadat počítačové úpravy, jak činíš níže, navíc se ti také zřejmě budou díla dost obtížně dělit na grafiku a fotomanipulaci, anebo je postup důležitý, a pak si odporuješ. Mně tot ady přijde jako hodně argumentační nouze, z tvé strany.
Davide, buď postup není důležitý, a tudíž nemůžeš napadat počítačové úpravy, jak činíš níže, navíc se ti také zřejmě budou díla dost obtížně dělit na grafiku a fotomanipulaci, anebo je postup důležitý, a pak si odporuješ. Mně tot ady přijde jako hodně argumentační nouze, z tvé strany.
David Zachoval | 10:05:53 21.09.2009 | |
Vladimír Vereš | 16:08:24 18.09.2009
Zase spatne. Nech toho demagogickyho podsouvani a zkus se pro zmenu treba zamyslet nad tim, co ti pisu. A zamer se na to "POSTUP NENI DULEZITY" (takze co je regulerni fotograficky postup je naprosto irelevantni, jako ostatne cela ta tvoje "zaludna" otazka).
Ľubomír Pištek | 11:46:23 19.09.2009
Jsem dojatej, fakt. Z moznosti jsem si nevybral.
Zase spatne. Nech toho demagogickyho podsouvani a zkus se pro zmenu treba zamyslet nad tim, co ti pisu. A zamer se na to "POSTUP NENI DULEZITY" (takze co je regulerni fotograficky postup je naprosto irelevantni, jako ostatne cela ta tvoje "zaludna" otazka).
Ľubomír Pištek | 11:46:23 19.09.2009
Jsem dojatej, fakt. Z moznosti jsem si nevybral.
Ľubomír Pištek | 11:46:23 19.09.2009 | |
DZ: no kricat, ze ak sa ti tu nepaci, tak chod prec tiez vypoveda o niecom... travit roky casu kritizovanim a hranim sa na panaboha asi dost vycerpava... na druhej strane musim uznat, ze po technickej stranke je PP dobre postaveny, prehladny s mnozstvom napadov. No bohuzial server robi hlavne obsah a to su ludia. Pred par rokmi tu fungovala atmosfera, kedy si ludia viac poradili a menej hanili, viac ocenili napad na fotke, ako udaupavali za chybu v kompozicii, viac hladali a menej kritizovali, Objavili sa tu autori, ktorych fotky zaujali aj na inych servroch, sutaziach ziskali aj ohlas u odbornej kritike. Len preto ze tu je este par fotografov, ktori tieto moje kriteria splnaju, tak sa tu este vraciam. Bohuzial mnohi odtialto odisli, radsej odisli ako by sklzli na tuto rovinu odsudzovania, kritizovania, podpichovania a hladenim si svojho ega. Fakt skoda. Nepisem to nikomu inemu ako tebe Davide, lebo ty si dusou tohto servra a aj ty rozhodujes, kam tento server kraca. Mas obrovsky podiel na tom kde PP dnes je a hovorim to s plnou vaznostou s ohladom na vsetko pozitivne aj negativne co sa tu za ten cas udialo. Viem, ze mas asi nejaky odkaz, ze ked tu clovek nieco prida, tak si to hned precitas, tak to pisem hlavne tebe, ale stojim si za tym aj pred ostatnymi, ak toto bude niekto este citat. Tak si vyber co ches mat z PP: klub neuznanych fotografickych kritikov pri pive, alebo radsej server so stale lepsimi fotografmi, ktori pracuju hlavne na sebe.
Vladimír Vereš | 16:08:24 18.09.2009 | |
takže byla? takže dvojexpozice není fotografický regulérní postup? ts, ts
David Zachoval | 12:41:14 18.09.2009 | |
Ľubomír Pištek | 12:21:21 18.09.2009
Vsak v poradku, na photoserver.eu prijimaj lidi jako jsi ty s otevrenou naruci. Nashle.
Vsak v poradku, na photoserver.eu prijimaj lidi jako jsi ty s otevrenou naruci. Nashle.
Ľubomír Pištek | 12:21:21 18.09.2009 | |
DZ: fíha, popelari asi zacnu pisat mudrosti, alebo nas obdaruju nejakym clankom na temu co sa smie a co nie... a to som si chcel skusit aj ja nejake vrstvy, tu to radsej nebudem skusat...
Ľubomír Pištek | 12:17:30 18.09.2009 | |
VV: od DZ inu odpoved nedostanes :-) ak by tam dala vrstvu kvetiniek, alebo nejaku vodnu hladinu, najlepsie s listim, tak by to prešlo :-)) Kedze to az moc pripomina maliarovu fresku, tak je to oznacene za grafiku a hotovo :-))))))
Vladimír Vereš | 10:01:28 18.09.2009 | |
DZ: takže kdyby to nahoře byla dvojexpozice, tak je to grafika?
David Zachoval | 09:44:10 18.09.2009 | |
Tak si to precti jeste jednou a kdyz nic, ser na to, po sesty to vysvetlovat uz nebudu, nekomu proste dano neni, neda se svitit.
Martin (Andy) Hlaváč | 18:06:39 17.09.2009 | |
DZ: to si asi nerozujmíme nebo koukáme každý na jinou fotku. Tohle je takřka klasická fotomontáž, tedy koláž, vidím jen prolnuté dvě vrstvy, dokonce i chápu autorský záměr. Fakt nevím, co je tady nefotografického, naopak, přijde mi, že je to udělaný slušně, např. ty ruce vyšly takřka dokonale světlo/stín, takže jsou v té koláži dobře čitelné.
David Zachoval | 15:48:10 17.09.2009 | |
Martine, uz z toho vyroku "fotky rizle grafikou" je naprosto zjevy, ze ti unika smysl slova grafika. Resp. si ho slucujes se slovem "photoshop".
Jeste jednou. Fotomanipulace znamena, ze vemes fotku, upravis a ve vysledku mas zas fotku. Grafika znamena, ze vemes fotku, dalsich x vytvarnych slozek a vysledek je nove dilo, kde nejsou podstatny slozky, ale jejich slozeni. U Nekudy jde porad o fotky, u fotky vyse je ta fotograficka cast naprosto nepodstatna.
Jeste jednou. Fotomanipulace znamena, ze vemes fotku, upravis a ve vysledku mas zas fotku. Grafika znamena, ze vemes fotku, dalsich x vytvarnych slozek a vysledek je nove dilo, kde nejsou podstatny slozky, ale jejich slozeni. U Nekudy jde porad o fotky, u fotky vyse je ta fotograficka cast naprosto nepodstatna.
Martin (Andy) Hlaváč | 13:00:11 17.09.2009 | |
David Zachoval | 10:06:16 17.09.2009
Asi je to irelevantní, ale ten tvůj argument taky. Formálně by pak například skoro všechny práce L. Nekudy musely v koši skončit taky, ale přesto tomu tak není. Já mám taky spoustu fotek hodně řízlých grafikou, a přitom v koši nejsou. Paradoxně ovšem souhlasím s tím, že jde nakonec vždycky jen o výsledek. tzaTohle
Asi je to irelevantní, ale ten tvůj argument taky. Formálně by pak například skoro všechny práce L. Nekudy musely v koši skončit taky, ale přesto tomu tak není. Já mám taky spoustu fotek hodně řízlých grafikou, a přitom v koši nejsou. Paradoxně ovšem souhlasím s tím, že jde nakonec vždycky jen o výsledek. tzaTohle
Jaromír Metelka, nalétávající vždy zleva | 12:51:20 17.09.2009 | |
přátelé, ukojit bez obav se můžete tady:
http://www.photopost.cz/pp5free/tema.php
ale zdá se, že na to nemá nikdo koule..
http://www.photopost.cz/pp5free/tema.php
ale zdá se, že na to nemá nikdo koule..
Ľubomír Pištek | 12:30:54 17.09.2009 | |
Uf, uf, no ani by ma nenapadlo, ze tu stravim tolko casu :-) ...Davide, ze to je upravovane je jasne kazdemu, ale stale to nie je grafika, tak preco stale tvrdis opak? Ja by som asi fotku nazval "Dotyk s photopostom" :-)
David Zachoval | 10:06:16 17.09.2009 | |
Ľubomír Pištek | 22:57:50 16.09.2009
Ty si dobra hysterka.
Vladimír Vereš | 09:36:45 17.09.2009
To je naprosto irelevantni, jde o vysledek, ne o postup. A neco je ve vysledku upravena fotka a neco grafika, ke ktere byla pouzita fotografie.
Ty si dobra hysterka.
Vladimír Vereš | 09:36:45 17.09.2009
To je naprosto irelevantni, jde o vysledek, ne o postup. A neco je ve vysledku upravena fotka a neco grafika, ke ktere byla pouzita fotografie.
Vladimír Vereš | 09:36:45 17.09.2009 | |
DZ: když ti ale něco obdobného vyleze přímo z foťáku, tak je to v pořádku?
Ľubomír Pištek | 22:57:50 16.09.2009 | |
Už to, že sa David vracia na "miesto činu" svedčí o tom, že to asi nebude tak jednoznačné... aby sme sa začali báť nafotiť dva objekty a pokúsiť sa dať tomu nejakú formu podľa nášho gusta... zbohom fotomontáže... iba ak s kvetinkami, slnkom alebo obláčikami... ostatné skončí nekompromisne v koši. Žeby iba popelári mali patent na fotoúpravy?
David Zachoval | 15:26:50 16.09.2009 | |
VV: protoze jedno je grafika a druhy fotomanipulace. Sam sis odpovedel tim "prehodit".
LP: Ano, stalo.
Nedela se tu nic nez povzbuzuje, lidi potrebujou kritiku, ne to vase vzajemny analni fistovani.
LP: Ano, stalo.
Nedela se tu nic nez povzbuzuje, lidi potrebujou kritiku, ne to vase vzajemny analni fistovani.
Ľubomír Pištek | 15:11:08 16.09.2009 | |
OTAZKA uz sa niekedy stalo, ze by neomylni popelari niekedy povedali: prepac, raz mas aj ty pravdu? Stale viac sa tu na PP rozmaha namiesto povzbudenia len pohrdajuca kritika...
Vladimír Vereš | 12:17:12 16.09.2009 | |
DZ: já tomu upřímně nerozumím. Tady ti úpravy, které to mají "přehodit" do podoby staré fresky, vadí, tady
http://www.photopost.cz/pp5/foto.php?id=397687&ord=1&kat=0&aut=0
ale píšeš, že to na koš není:
"No to je sice sracka naprosto ukazkova, ale taky dobra ukazka toho, ze ne kazda sracka do kose patri. Tohle ja vyhazovat nebudu, fotomanipulace, ac sebeblbejsi."
http://www.photopost.cz/pp5/foto.php?id=397687&ord=1&kat=0&aut=0
ale píšeš, že to na koš není:
"No to je sice sracka naprosto ukazkova, ale taky dobra ukazka toho, ze ne kazda sracka do kose patri. Tohle ja vyhazovat nebudu, fotomanipulace, ac sebeblbejsi."
David Zachoval | 16:28:37 15.09.2009 | |
No to je zas literarni veledilo :) Se z toho otirani o popelare zacina stavat verejny sport, skvely :)
Ľubomír Pištek | 15:39:39 15.09.2009 | |
u mna to ma obsah aj formu, a kategoria dovoluje aj znizenie TK.... no to ze skoncila v odpadovom kosi znamena ine, ze miestni popelari si stale kladu otazku o svojej existencii a snahe nahradit toho napravo sebou, no odpoved toho nalavo je jasna :-))
Ľubica Capková | 10:24:17 15.09.2009 | |
tak napr. na tejto stranke je popis toho, ako z nicoho vzniklo NIECO.(a aj o tom to je) http://www.ephoto.sk/uzivatelska-sekcia/foto-skola/pribeh-fotografie/modlitba/
ja som si tie "priserne softupravy" skusila prvykrat a islo mi predovsetkym o pointu. sto ludi, sto chuti...a myslim, ze kategoria humor to uviedla na spravnu mieru. a dobre vies ako som myslela objektivitu, ak nie, tak vysvetlenie - mnoho subjektivnych nazorov, ktore dostanu fotku objektivne do kosa :))))
ja som si tie "priserne softupravy" skusila prvykrat a islo mi predovsetkym o pointu. sto ludi, sto chuti...a myslim, ze kategoria humor to uviedla na spravnu mieru. a dobre vies ako som myslela objektivitu, ak nie, tak vysvetlenie - mnoho subjektivnych nazorov, ktore dostanu fotku objektivne do kosa :))))
David Zachoval | 10:00:11 15.09.2009 | |
Mohl, ale nemusel. Ale kdyz uz si o to pises tak slusne a tak s otevrenou mysli, tak ti teda odpovim. Vyjimecne.
Nam nejde o to, ze se to nelibi. Ale schvalne se sama zamysli, kolik z toho je fotka a kdyz si odmyslis ty priserny softupravy, co ti jako fotka zbude. Proste to sem nepatri.
Objektivita ve fotografii? Eh. Tebe ceka jeste hodne dlouha cesta.
Nam nejde o to, ze se to nelibi. Ale schvalne se sama zamysli, kolik z toho je fotka a kdyz si odmyslis ty priserny softupravy, co ti jako fotka zbude. Proste to sem nepatri.
Objektivita ve fotografii? Eh. Tebe ceka jeste hodne dlouha cesta.
Ľubica Capková | 09:31:57 15.09.2009 | |
mne nejde o to, ze sa to niekomu nepaci. konstruktivna kritika?nesuhlasny nazor?odmietnutie?fajn - ved o to ide, ale hadzat do kosa?keby ste to aspon spravili objektivne, ze sa na tom zhodne vacsina zaregistrovanych...
michal - tak prefotene to urcite nie je - michelangelo to ma totiz oooovela lepsie:))) a je/teda bolo to v kategorii humor :)
michal - tak prefotene to urcite nie je - michelangelo to ma totiz oooovela lepsie:))) a je/teda bolo to v kategorii humor :)
Michal Lars Křístek | 08:31:09 15.09.2009 | |
tak tady je to snad jasný. prostě přefocováním díla někoho jinýho cesta nevede
Pan Smazaný | 23:57:07 14.09.2009 | |
Lubica, to se resi v diskuzi Kos, tam Ti mozna guru odpovi. Tady ne. V pripade tehle fotky to zajima i me.