- Technická data:
- Poznámky a vzkazy:
- Nevím jestli budu moct dávat tak často jako vy ale pokusim se sem moc zaměstnaný tak jak.
- Popis:
- Klíčová slova:
- exif
Zdeněk Čočkin Fiala | 08:36:56 12.11.2004 | |
... nektery lidi jsou proste hovada ...
nejde ani tak o pravost fotky, ale o vyjadrovani ... fakt PROFIK ;-)
BTW. fotka pro me o nicem ... technicky asi jo, ale jinak nic
nejde ani tak o pravost fotky, ale o vyjadrovani ... fakt PROFIK ;-)
BTW. fotka pro me o nicem ... technicky asi jo, ale jinak nic
Jiří Křivánek | 18:33:37 22.10.2003 | |
jeste pozn.: Jsou to přeci jen data v počítači a ne fotky:))
Jiří Křivánek | 18:32:04 22.10.2003 | |
Proč ty kecy okolo?? kdyby to nebylo jeho tak se tím nechlubí ne: ;-)
Viď Járo :)
Viď Járo :)
danniel hauser | 10:10:32 02.06.2003 | |
vsem, kteri o pravosti nejak pochybuji, nebo i nepochybuji, ale chteji mit jistotu: provedl jsem jista setreni, nebudu to tady verejne pranyrovat, kdyz tak v poste.
Jirka Vaňourek | 23:45:45 31.05.2003 | |
Celkem me zarazi ty reci o anonymite .... vsichni jsme tu v podstate anonymni .. kolik z vas si muze byt jistych, ze ja jsem treba opravdu Jirka Vanourek? ... :-)))) .... btw .. podle me je to minimalne 1/3 lidi, kteri tu nejsou pod svym jmenem ...
Jiří Kejdana | 22:45:41 30.05.2003 | |
Já nemám rád když se tady někdo nepodepíše svým jménem. To má jistě nějaký důvod. Vůbec se nedivím podezření ostatních. Pokud je A-Jarda A opravdu autorem, tak ať dá odkaz na větší někde jinde. Většina z vás hodnotí fotku velmi dobře, ale pokud bych já hodnotil tuto fotku, tak si myslím, že něco chybí v popředí. Není žádná protiváha tomu trsu trávy. Barvy se mi líbí, ale kompozice moc ne. Dokud nebude odkaz na větší tak nehodnotím.
modrý medvídek | 04:26:02 28.05.2003 | |
pokud je to tvoje fotka, tak za 5, pokud je to cizí fotka, tak taky za 5
Pavlína Jarošová | 19:53:17 27.05.2003 | |
Krásný, fakt krásný! Barvy - neuvěřitelný! Lahoda pro oči! ................. aha, teď koukam, že to možná neni tvoje! No, tak to je škoda, ale jak ste na to všichni přišli???? Každopádně fotka je dokonalá, víc řešit zatim nebudu!
Daniela Kodytková | 18:20:08 27.05.2003 | |
B.Lenz to popsal pěkně, takže ta 0 je mi poněkud záhadná...:)
beru tedy presumpci neviny....a fotka se mi líbí....
beru tedy presumpci neviny....a fotka se mi líbí....
danniel hauser | 16:24:58 27.05.2003 | |
ja uz taky koukam pisu jak idiot, ty chybejici pismenka a slova si proste domyslete ;-)
Bohumil Lenz | 13:39:48 27.05.2003 | |
platí presumpce neviny, to je jasný; podezření vzbuzuje anonymita a písemné vyjadřovací schopnosti autora; možná se pletu, ale myslím si, že autor takhle hezký fotky, je osobnost na takové výši, že mu psaný projev nemůže dělat problémy; ale třeba je to člověk, který dlouho žije v cizině a čeština mu dělá potíže
Zbyhněv Ćmiel | 12:10:15 27.05.2003 | |
Člověk ma právo byt považovan defaoltně za nevinného. Zlý úmysl je treba prokázat.
Myslím, že anoným toto právo nemá, anoným je už z principu podezřely!
Ta fotka je bezpochyby špičková, (myslim ze ji odnekud znam)
Jaký má ovšem smysl ji zde vystavovat pod nejakym pseudonymem???
Aby se dotyčny skutečně ujistil, ze je dobrá?
Myslím, že anoným toto právo nemá, anoným je už z principu podezřely!
Ta fotka je bezpochyby špičková, (myslim ze ji odnekud znam)
Jaký má ovšem smysl ji zde vystavovat pod nejakym pseudonymem???
Aby se dotyčny skutečně ujistil, ze je dobrá?
danniel hauser | 11:32:37 27.05.2003 | |
jo a promin, ale podezreni je prilis silne, mohl by se tedy ozvat ten tvuj kamarad, co tady je uz od zacatku jak rikas? jeho pripojeni k debate by myslim vneslo mohlo presvedcit i nas pochybovace. je to blby co? kdyz se tady objevi tak dobra fotka :-))
danniel hauser | 10:41:42 27.05.2003 | |
dobre, budu opatrnejsi s tvrzenim, nicmene by me zajimalo, proc jsi nejdriv poznamce psa, ze neco naskenujes a posles sem, a dneska tady tvrdis, ze je to focene D60 (bych i veril) a povidani o skenovani z poznamky zmizi...
David Zachoval | 09:35:57 27.05.2003 | |
Zdenek: jasny... sem celej vlhkej, ze nekdo foti krajinky lip nez ja, co je absolutne nefotim :)))))) Nektery uvahy nejsou hodny ani ditete, natoz dospelyho cloveka....
David Zachoval | 09:32:58 27.05.2003 | |
Ludek Masar: vadi to u tyhle fotografie, protoze se autor divi, proc mu nikdo neveri a protoze ma neskutecne vymachrovany reci... kdyz uz porusuju pravidla, tak aspon drzim tlamu...
Pavel Janouškovec | 07:29:11 27.05.2003 | |
To AJA - Vazeny pane, bohuzel jste mne moc nepresvedcil o tom, ze jste autorem. Velice rad, pokud jste autorem, bych videl nejake Vase dalsi fotky - mate na internetu nejakou svoji galerii ? Nebo jsou Vase fotky k videni jeste na nejakem jinem, treba zahranicnim servru obdobnem tomuto ( napr. photosig nebo podobne ) ?
Jinak napsal jste ze je to focene s Canonem D60 / mel bych jeste par dotazu:
Jake sklo jste pouzil ?
Take by mne zajimali technicke udaje o snimku - nahodou vypis EXIF by jste nedal k dispozici ?
Dekuji
To Zdenek Bubak - ano mas pravdu jsou na svete lidi, kteri umi fotit, ale ti ktere ja znam se nestydi pod svoji praci podepsat.
Jinak napsal jste ze je to focene s Canonem D60 / mel bych jeste par dotazu:
Jake sklo jste pouzil ?
Take by mne zajimali technicke udaje o snimku - nahodou vypis EXIF by jste nedal k dispozici ?
Dekuji
To Zdenek Bubak - ano mas pravdu jsou na svete lidi, kteri umi fotit, ale ti ktere ja znam se nestydi pod svoji praci podepsat.
Pan Smazaný | 05:31:01 27.05.2003 | |
A-Jardo A., byl by jste tak laskav a dal nam sem odkaz na original? Dekuju pekne!
Zdenek Bubak | 03:36:15 27.05.2003 | |
...ja verim ze fotka prava je jsou opravdu na svete lidi kteri umi fotit!!!! Verte mi pani umelci, mistri a borci!
Zdenek Bubak | 03:34:54 27.05.2003 | |
...jak se tu nekdo objevi, kdo opravdu umi, jako kdyz do Vas streli. Hned je to podvod. Co kdyby vsichni verili ze to podvod neni a teprve kdyz se prokaze ze jo, tak nadavat!
Jaroslav Vimr | 00:14:03 27.05.2003 | |
Tak tady sem se asi unáhlil ale prostě jak sem to viděl tak to bylo to první co mne napadlo (SUPER)pak sem si přečet komentáře,tak nevim no taky sem zvědavej už sem učinil ale hodnotim fotku ať je čí je ......
Dan Tulák | 23:42:59 26.05.2003 | |
Fotka krásná (5), ale vzhledem k diskusi nevím co si mám myslet, takže oficiálně neboduji.
Luděk Masár | 22:50:39 26.05.2003 | |
Ještě jsem si všiml, že spousta lidí tady se jmenuje přinejmenším podivně a nepíše o sobě nic nebo jen hlouposti, a nikomu to nevadí, proč to vadí zrovna u této fotografie. Zatím nikdo nepřišel z důkazem, že není tvoje.
Luděk Masár | 22:44:59 26.05.2003 | |
Asi jsi měl napsat do technických dat, čím fotíš, pro D 60 asi žádnej skener nepotřebuješ. Nemyslím si, že bys tohle někomu ukradl, dotyčný by s tímhle už jistě někde byl a byla by to alespoň pro pár fundovaných známá věc než aby se to dalo takhle snadno prodat. Ber to jako pochvalu, že mnozí znervozněli při pohledu na prvotinu nějakého nováčka, jakže se vlastně jmenuješ? Co když ta fotka je opravdu tvoje, co tomu asi řeknou páni fotografové?
Pažout alias Mike Dockal | 21:34:07 26.05.2003 | |
Tak se Jardo hned nerozciluj, v posledni dobe se tady vyskytlo par exotu s kradenejma fotkama. U nekterych lidi proste povedena fotka s kostrbatou nicnerikaji podminkou vzbudila neduveru. Celkem by me ta serie zajimala, hod sem link nebo za tri dny dalsi fotku.
David Zachoval | 21:25:28 26.05.2003 | |
1) V registraci je naprosto jasne napsany ze jmeno ma byt realny. Pokud nekdo neni ochotny se pod sve fotky podepsat, nemuze se divit, ze nekteri lide neveri v jeho autorstvi.
2) Pokud ti nejde o body, ani komentare, nechapu, proc sem tu fotku davas. Nebo si nevidis do huby, protoze jsi o par vet dal napsal, ze te komentare zajimali. Takze nevim... co si mam vybrat?
3) Ano, psani ti nejde VUBEC, neb bez tecek, carek je tvuj grafomansky vyplod takrka necitelny...
4) Na zaver nam mistre odpustte, ze nezname mocneho AJU... Pani Jiraskova z prodejny HP vas pry take nezna...
2) Pokud ti nejde o body, ani komentare, nechapu, proc sem tu fotku davas. Nebo si nevidis do huby, protoze jsi o par vet dal napsal, ze te komentare zajimali. Takze nevim... co si mam vybrat?
3) Ano, psani ti nejde VUBEC, neb bez tecek, carek je tvuj grafomansky vyplod takrka necitelny...
4) Na zaver nam mistre odpustte, ze nezname mocneho AJU... Pani Jiraskova z prodejny HP vas pry take nezna...
A-Jarda A. | 21:00:53 26.05.2003 | |
Tak Vážení.Není v mé oblibě někomu krást fotky nevím jak ste přišli na HP možná Vám to píše nějaký program automaticky nrbo že by scaner to je blbost asi v této technice se nevyznám a je mi to celkem jedno.Fotka je moje Z.Bubak přesně zjistil kde je to focené.Dále je to focené v roce 2002.Dále je to foceno Canon D60.A jinak jméno své či umělecké není nutno zde prezentovat v čechách sem zatím nic nevystavoval a jinak ve státech i AJA je dost pokud se pohybujete v těch správných kruzích tak myslím že i zde je dostatečné.Jinak ani sem dnes nechtěl navštívit tyto stránky ale volal mi známí který mi řekl co se tady děje tak sem se musel podívat,jinak můj známí má zde fotografie asi již od počátku a chtěl se připojit k debatě a napsat Vám že mne zná osobně a tak,sem rád že tak neučinil a nechal vše na mne.TAK BUĎ VĚŘTE NEBO NE MNE NEJDE ANI O BODY ANI O VAŠE KOMENTÁŘE,VÍM ŽE FOTKA JE TAK I TAK DOBRÁ,NE OD SEBE TO BYCH SE MOC CHVÁLIL,ALE OD JINÝCH PROFESIONÁLŮ,ALE CHTÉL SEM SEM D´T PÁR FOTEK Z ĆECH KTERÉ BY STE MOHLI NÉJAK OKOMENTOVAT,ALE ZŘEJMĚ JE TU DOST LIDÍ KTERÝM BYCH LEŽEL V ŽALUDKU nEV´M JESTLI KVULI KVALIĚ ČI NEKVALITĚ.Nejsem žádný písař tak mi to moc nejde a ani nemám chuť nic jiného k tomu dodat. - Pro p.Janoškovce sem rád že Vám dělá sponzora HP a v případě bližšího zájmu se můžete optat a myslím že jim ,,AJA,, bohatě postačí aby Vám vysvětlily s kým máte tu čest sme dá se říct obchodní partneři více let,to jen okrajově aby ste vy vnesl světlo to této debaty ale pravdivé děkuji.Celá serie snímku měla název ,,WHITE SAND,, Bílé písky.
vašek svec | 18:32:29 26.05.2003 | |
v mládí jsme říkali, přísahej že nekecáš, nebo ti plivnem na fífo ... A-jarda A , dyby jeden věděl alespoň jak tě oslovit anonyme divnej ...
Jiří Cvrk | 18:17:17 26.05.2003 | |
promiň, poslední dobou se tu producírovalo pár lidí s fotkami, které nebyly jejich, takže jsme trochu nedůvěřiví. A také se někteří snažíme používat skutečná jména. Takže: snad to dobře dopadne :o).
Pan Smazaný | 17:30:12 26.05.2003 | |
Tak Jardo A. cekame na tvoje vyjadreni. Nemam rad podvodniky....
Václav Širc | 16:18:29 26.05.2003 | |
je ja jsem uplne zapomnel ... :) body ... :) to je poprve co mam vazne radost z toho ji sem slehnout ... :))) a jeste k tomu takovou skodolibe detinskou radost ... no ja se nepoznavam ... :)))
Nikola Novotny | 16:15:03 26.05.2003 | |
Fuj! Ta fotka má fakt copyright HP!!! Krást
fotky se nemá. Chlubit cizím peřím taky ne.
danniel hauser | 14:54:47 26.05.2003 | |
jeste bych dodal, ze fotka je opravdu technicky dokonala, to musi mit dotycny doma skenr jak prase a slusnou davku fotografickeho umu - to vse svedci o profesionalite... neznam ale jedineho profesioanla, ktery by se stydel za sve jmeno a podepisoval se nejakym nicnerikajicim psudonymem.
Václav Širc | 14:46:02 26.05.2003 | |
nu kazdopadne, pokud je u teto fotky copyright Packardu a jako ze je ... tak asi nema smysl hodnotit ... asi tim vic, ze fotka vznikla v roce 1998 a autor si pise A.JA. 2002 ... tim bych debatu asi shrnul a vzkaz za mne - omlouvat se tudiz nehodlam ...
Pavel Janouškovec | 14:40:06 26.05.2003 | |
To Dan H. - no a kdyby jsi nic nenasel, tak ja se zeptam, primo lidi na HP ( vzdyt mi sponzoruji vystavu ) co maji na starosti demo-tisky. :-))))
danniel hauser | 14:36:07 26.05.2003 | |
PJ: ted jsi mi to pripomel! fakt myslim, ze sem tuhle fotku videl v reklame na bubliny.... no podivam se, ne nadarmo delam u distributora velkoformatovych plotteru HP ;-)
Pavel Janouškovec | 14:30:00 26.05.2003 | |
PS - To autor - nesiml jsi si nahodou, ze kdyz sem davas fotku, tak ze prohlasujes, ze jsi jejim autorem ?
Co ti rika nazev "Autorsky zakon" ?
Co ti rika nazev "Autorsky zakon" ?
Pavel Janouškovec | 14:27:39 26.05.2003 | |
To DanH - taky koukam, asi se budu muset podivat u HP do demo tisku :-))))
danniel hauser | 14:15:32 26.05.2003 | |
vsadim vyplatu ze to neni tvoje fotka. hlavicka souboru totiz hlasi, ze "Copyright (c) 1998 Hewlett-Packard Company"
Václav Širc | 14:14:59 26.05.2003 | |
to PJ: jo Pavle na nejake tech. informace cekam uz celkem dlouho ...
Tr. Ianus Germanicus | 00:10:49 26.05.2003 | |
Skoda, uz se odpojuju takze se ta data nedovim, snad pozdeji... (by me dost zajimalo jakou technikou se takovahle fotka foti) - takze jeste bodiky 5 - je to opravdu FOTKA
A-Jarda A. | 23:59:15 25.05.2003 | |
To - Václav Š. - Je možné že ti je povědomá nemam ji jenom zde působil sem dost dlouho v zahraničí a takových skoro stejných existuje celá řada a setkal sem se i s tím že byla použita jako fotka jiného autora což mne nijak neohrožuje je to jen drobotina,ale dokonce i v reklamě v časopisu,což mne teda naštvalo ale to je osud.
Pažitka Pažoutova | 23:59:15 25.05.2003 | |
Dopis do tech. dat cim a jak si to fotil a do poznamek kde je to focene, moc me to zajima. Fotka pekna, krasne misto.
Tr. Ianus Germanicus | 23:56:28 25.05.2003 | |
No samozrejme je to moc dobry - chtelo by to nejaky technicky data, jak a cim to bylo delany...
Luděk Masár | 23:53:49 25.05.2003 | |
Takových lidí na to civí a nic? Asi jsi jim vyrazil dech. To nejlepší, co jsem tu poslední dobou viděl.