- Technická data:
- Poznámky a vzkazy:
- Popis:
- Klíčová slova:
- exif
Vladimír Hrubeš | 11:18:08 09.01.2008 | |
i kdyz takovyhle kravinky nemusim, tady z nejakyho zahadnyho duvodu funguje
Marek Svoboda | 17:46:51 04.01.2008 | |
MD: nevim, ani netusim, kdo to je... a uprimne? moc me to nezajima... me zajimaji fotky... a az nasledne lidi, kteri je delaji... :-)
Marek Svoboda | 22:56:26 03.01.2008 | |
MD - tak jo :-)
ano, u fotek mi jde o estetiku - ne vyhradne, ale jde mi o ni :-)
muzeme se bavit obecne treba o "duchu mista" nebo "duchu mesta" - chapu, ze je za tim nejaky osobni zazitek - ale je na "sikovnosti" fotografa, nakolik se mu tuhle niternou vec podari - nebo nepodari - sdelit ostatnim, koneckoncu, fotografie je vytvarne umeni... :-)
diky za vyklad, k cemu muze slouzit treba jednoduchy barevny posun... :-)
ja to vidim jeste takhle - pokud autor zatim nevyfotil zadnou "normalni" fotku a prezentovane fotky jsou banalni a nudne zabery, pouze ozvlastnene jednoduchouckymi grafickymi upravami, pak se snad musim ptat - umi autor fotit nebo jen upravovat banalni fotky, aby byly "vyjimecne"...? chapes...? :-)
ano, u fotek mi jde o estetiku - ne vyhradne, ale jde mi o ni :-)
muzeme se bavit obecne treba o "duchu mista" nebo "duchu mesta" - chapu, ze je za tim nejaky osobni zazitek - ale je na "sikovnosti" fotografa, nakolik se mu tuhle niternou vec podari - nebo nepodari - sdelit ostatnim, koneckoncu, fotografie je vytvarne umeni... :-)
diky za vyklad, k cemu muze slouzit treba jednoduchy barevny posun... :-)
ja to vidim jeste takhle - pokud autor zatim nevyfotil zadnou "normalni" fotku a prezentovane fotky jsou banalni a nudne zabery, pouze ozvlastnene jednoduchouckymi grafickymi upravami, pak se snad musim ptat - umi autor fotit nebo jen upravovat banalni fotky, aby byly "vyjimecne"...? chapes...? :-)
Michal Duchek | 18:03:53 03.01.2008 | |
MS - ja nepotrebuji nic dokazovat, uz vubec ne pod spekulativnim natlakem a ani vymenou za jine informace.
Precti si jeste jednou laskave svuj komentar: "...kdyz tu nejsme kvuli estetickemu zazitku z fotek, tak o co tu jde...?" z nehoz jasne vyplyva, ze esteticke hodnoty fotek (ne jedne konkretni fotky) jsou to co Te vyhradne zajima. Muj komentar 16:31:16 02.01.2008 se vztahuje vyhradne k teto obecne debate. Tvoje posuny smerem k tehle konkretni fotce jsou jenom Tvoje zalezitost.
Ale abys nerekl, ze delam kravu. I estetiku lze chapat jinak a menit ji. Posouvat, popirat, rozebirat a skladat v novych sovislostech - ovsem pak uz se zrejme nebude jednat o estetiku blahoslavenych. Tahle fotka je pomerne otevrene hriste pro fantazii prijemnce. Barevny posun muze fungovat jen jako lehka pobidka pro spusteni toku volnych asociaci, pro nekoho podvodni svet sasanek a chobotnic, me to trebas primo asociovalo (ted si nevzpomenu na jmeno ani autora ani dila) monochromaticke fotky "spatneho snu" - rybicky a psi v pokoji, fialova a zelena verze
Precti si jeste jednou laskave svuj komentar: "...kdyz tu nejsme kvuli estetickemu zazitku z fotek, tak o co tu jde...?" z nehoz jasne vyplyva, ze esteticke hodnoty fotek (ne jedne konkretni fotky) jsou to co Te vyhradne zajima. Muj komentar 16:31:16 02.01.2008 se vztahuje vyhradne k teto obecne debate. Tvoje posuny smerem k tehle konkretni fotce jsou jenom Tvoje zalezitost.
Ale abys nerekl, ze delam kravu. I estetiku lze chapat jinak a menit ji. Posouvat, popirat, rozebirat a skladat v novych sovislostech - ovsem pak uz se zrejme nebude jednat o estetiku blahoslavenych. Tahle fotka je pomerne otevrene hriste pro fantazii prijemnce. Barevny posun muze fungovat jen jako lehka pobidka pro spusteni toku volnych asociaci, pro nekoho podvodni svet sasanek a chobotnic, me to trebas primo asociovalo (ted si nevzpomenu na jmeno ani autora ani dila) monochromaticke fotky "spatneho snu" - rybicky a psi v pokoji, fialova a zelena verze
Marek Svoboda | 16:17:19 03.01.2008 | |
MD - mozna proto, abys dokazal, ze jen tak neplacas kraviny...? ja se takhle muzu vytahovat, ze bych ti mohl vysvetlit neco opravdu dobryho - treba o jadernejch reaktorech... ale nevysvetlim! protoze si to nezaslouzis! nebo nejakej jinej "duchaplnej" duvod... :-D
me proste zajima, jake hodnoty ma tahle a podobne fotografie... pokud vyloucis (vyloucil jsi) esteticke - tak se ptam jake? ale esteticke to nejsou, na tom se shodneme... :-) tak se nenech prosit... ;-) "Vlasto, nedelej kravu..." ;-)
me proste zajima, jake hodnoty ma tahle a podobne fotografie... pokud vyloucis (vyloucil jsi) esteticke - tak se ptam jake? ale esteticke to nejsou, na tom se shodneme... :-) tak se nenech prosit... ;-) "Vlasto, nedelej kravu..." ;-)
Michal Duchek | 23:20:39 02.01.2008 | |
MS: rekni mi jedinej legitimni duvod proc bych Ti zrovna ja mel neco vysvetlovat a ja se Ti to budu snazit vysvetlit.
Marek Svoboda | 22:37:50 02.01.2008 | |
MD: moc se omlouvam - ale jake tedy jine hodnoty ma treba tahle fotografie? dokumentarni? reportazni? odborne? - pokud tedy nejde o esteticke hodnoty, tak o jake? rad se necham poucit... :-)
zatim mi porad vysvetlujete, ze jsem blbej - tak me pouc, prosim...? :-)
zatim mi porad vysvetlujete, ze jsem blbej - tak me pouc, prosim...? :-)
Michal Duchek | 16:31:16 02.01.2008 | |
blahoslaveni ti, kteri za fotografii vidi jen jeji esteticke hodnoty...
Marek Svoboda | 16:40:55 31.12.2007 | |
Jan Kucera: ucis me slusnosti, no dobra... muzeme diskutovat nad fialovym a zelenym hnusem tady nahore... nebo nad podobnymi fotkami... nebo je to taky "pod tvoji uroven"... jsi legraci, ba primo smesny... :-)
ok - neodpovedel jsem na tvoje "a kdo tu mluvi o umeni?" - o umeni kolem fotek mluvim ja... staci? :-)
a moje otazka - kdyz tu nejsme kvuli estetickemu zazitku z fotek, tak o co tu jde...? zkusis mi to, prosim, vysvetlit? :-)
ok - neodpovedel jsem na tvoje "a kdo tu mluvi o umeni?" - o umeni kolem fotek mluvim ja... staci? :-)
a moje otazka - kdyz tu nejsme kvuli estetickemu zazitku z fotek, tak o co tu jde...? zkusis mi to, prosim, vysvetlit? :-)
Jan Kučera | 10:18:50 31.12.2007 | |
je neslušnost odpovídat na otázku otázkou, ztrácíš se v diskusi, nebudeme v ní tedy pokračovat když už ztrácíš přehled.nazdar
Marek Svoboda | 15:10:37 30.12.2007 | |
Fbh Bruno Kocur - dobrej napad, ten posledni rejpanec o blbech byl zbytecny - ale ja za blba povazuju tebe a tvuj zastup "obdivovatelu"... :-)
Marek Svoboda | 15:09:46 30.12.2007 | |
Zuzana Vladyková /cvak/ - a co jestli chci nebo nechci? nejak to zapadlo? :-)
posta - diky za napad... budu o tom premyslet... :-)
posta - diky za napad... budu o tom premyslet... :-)
Marek Svoboda | 15:08:36 30.12.2007 | |
Iva Vágnerová *bla bloncky - to je zajimavy nazor... a jak mohu smazat ja tebe...? poradis mi, prosim...? :-)
Marek Svoboda | 15:06:16 30.12.2007 | |
Jan Kučera - no, chapu to, kdyz clovek technicky dobre fotky udelat umi... ale to vetsina lidi, kteri se povazuji za "opozici", proste neumi...
schovavate se za pinhole a archaicky fotaky - ale neumite ani vyuzit moznosti, ktery vam davaji... tak jen fotky "umelecky pokrivite" a pak je to to "prave"...? :-D
neschopnost neni umeni... :-)
schovavate se za pinhole a archaicky fotaky - ale neumite ani vyuzit moznosti, ktery vam davaji... tak jen fotky "umelecky pokrivite" a pak je to to "prave"...? :-D
neschopnost neni umeni... :-)
Bruno Kocur | 23:37:30 29.12.2007 | |
navrhuju klid všem a taky Svobodu nemazat, opozice je třeba, a ta je vždycky blbá
Zuzana Vladyková /cvak/ | 15:58:51 29.12.2007 | |
Marku nerikej mozna bud chces nebo nechces a jestli ti Kocur nadava do posty tak mu taky vynadej do posty a necin tak pod fotkou, prosim
Pavel Lexik Kulička | 15:04:26 29.12.2007 | |
Co se tyce nize uvedene diskuze a pana Svobody, pomerne zahy jsem z jeho reakci na PP poznal, ze si opravdu nemame vzajemne co rici, a zrejme ani v budoucnu nebudeme...
Preji Vam vsem krasny novy rok 2008 :o)
PLK.
Preji Vam vsem krasny novy rok 2008 :o)
PLK.
Marek Svoboda | 13:27:35 29.12.2007 | |
Tomáš Novotný - konecne nekdo, kdo rozumi nadsazce a nebotrebuje k tomu sprosta slova...? skvely...! :-D
Marek Svoboda | 13:26:35 29.12.2007 | |
Zuzana Vladyková - ze kocourek vidi svet poeticneji - proc ne...? ale proc mi poeticky nadava v noci po navratu z hospody do posty...? to je taky poeticke...? :-O ja s hrubosti nezacal, ale mohu mozna prestat... co vy...? ;-)
Marek Svoboda | 13:24:55 29.12.2007 | |
Jan Kucera: nerozumim fotografii - to je mozne... fotografie ma jen jeden smer a ten znamena neostrost, pokrivene barvy a ignoranci? tak o tomhle smeru nevim nic... dikybohu... ;-)
Marek Svoboda | 13:23:44 29.12.2007 | |
Martin Eden - asi se citis jako romanovy hrdina - s timhle jmenem? nebo se tak opravdu jmenujes? ;-)
nazivo? proc ne... ale pochybuju, ze bychom si meli co rici... :-)
ty jsi mozna zvykly, ze ti lidi bezduvodne nadavaji - jak jim k tomu (byt dodatecne) davam duvod... ;-)
nazivo? proc ne... ale pochybuju, ze bychom si meli co rici... :-)
ty jsi mozna zvykly, ze ti lidi bezduvodne nadavaji - jak jim k tomu (byt dodatecne) davam duvod... ;-)
Pan Smazaný | 13:08:15 29.12.2007 | |
no dal sem si tu práci a přečet si celou "diskuzi" :D
nejvíc mě dostalo, jak ms hovořil o malým městě, malejch penězích a malým péru :´D
nejvíc mě dostalo, jak ms hovořil o malým městě, malejch penězích a malým péru :´D
Marián Moravčík | 12:58:10 29.12.2007 | |
Invaze z jiného světa :-)
Bruno, kocouři vědí, co s tím...
http://www.photopost.cz/pp5free/foto.php?id=317558&ord=1&kat=0&aut=12587
Bruno, kocouři vědí, co s tím...
http://www.photopost.cz/pp5free/foto.php?id=317558&ord=1&kat=0&aut=12587
Zuzana Vladyková /cvak/ | 12:55:26 29.12.2007 | |
k fotce, jako vzdy se chce kapku zakoukat, ale je to pohoda
Zuzana Vladyková /cvak/ | 12:54:48 29.12.2007 | |
Marku, chapu, ze se ti nemusi libit vsechno, to nikomu, ale rici o Kocourkovi, ze neumi fotit mi prijde mimo misu, on proste vidi svet jinak, tak nejak poeticteji, chce ho mit jinak barevny a snovejsi. A diky jeho videni sveta mame i my, co se do podobnych experimentu nepoustime, mozna z lenosti, mozna proto, ze neni cas ale vetsinou proste proto, ze to neumime, tak diky jemu i my mame moznost v tech snech chvilku pobyvat, ne vse se povede suprove, ale Kocourek ma ten dar trosku ten svet kolem nas vybarvit a zpoetizovat, tak ho nenapadej a doprej nam, kterym se to libi, abychom si jeho fotky mohli vychutnavat bez hrubosti v komentech. dekuji
Jan Kučera | 12:07:21 29.12.2007 | |
Kompozičně by to šlo asi udělat líp, ale jinak fajn "jiný svět".
Svobodu neřeš, to není člověk který by rozuměl fotografii, proto ti jeho zvracení ani nic neřekne.
Svobodu neřeš, to není člověk který by rozuměl fotografii, proto ti jeho zvracení ani nic neřekne.
Martin Eden | 10:21:34 29.12.2007 | |
svoboda teba chcem stretnut na zivo
a pritom cele to u teba nie je o nicom inom, len ze si neprekusol kritiku. k tomu este ten ubohy pristup s il a trapna vendetta. si proste frajer
a pritom cele to u teba nie je o nicom inom, len ze si neprekusol kritiku. k tomu este ten ubohy pristup s il a trapna vendetta. si proste frajer
Marek Svoboda | 23:45:26 28.12.2007 | |
co fotky maminky, kdy nejaky zase budou...? az z posviceni? ;-)
Marek Svoboda | 21:55:12 28.12.2007 | |
JP - myslim, ze svuj vyznam pro me malinko precenujes...? :-)))
no, moje otazky se ti nelibi, moje odpovedi taky ne, moje fotky jakbysmet... asi jsi dost vybiravy clovek, ne...? ;-)
no, moje otazky se ti nelibi, moje odpovedi taky ne, moje fotky jakbysmet... asi jsi dost vybiravy clovek, ne...? ;-)
Josef Polášek | 21:34:02 28.12.2007 | |
že si někoho strčíš do ignorelistu a nevíš proč je dost unikum, zřejmě se jenom tak vykrucuješ abys nemusel kápnout na veřejnosti božskou ale dělej jak umíš
jinak pokládáš mě dost nesmyslný otázky, takže to raděj ukončím
jinak pokládáš mě dost nesmyslný otázky, takže to raděj ukončím
Marek Svoboda | 21:22:28 28.12.2007 | |
JP: odpovidam - nevim, az budu mit cas, tak se na to podivam :-)
a ja myslel, ze tady jde o fotky...? ono ne? tak o co? :-O
ano, dneska mi nadavalo hodne lidi... tys mezi nimi nebyl...? :-)
a ja myslel, ze tady jde o fotky...? ono ne? tak o co? :-O
ano, dneska mi nadavalo hodne lidi... tys mezi nimi nebyl...? :-)
Josef Polášek | 21:16:21 28.12.2007 | |
nezamlouvej a odpověz na co jsem se tě ptal, to že máme na tuhle fotku jiný názor je irevelantní
jinak k tomu nadávání, všimnul sis něčeho takovýho?
jinak k tomu nadávání, všimnul sis něčeho takovýho?
Marek Svoboda | 20:59:31 28.12.2007 | |
JP - na co? na to, abych zjistil, proc ses tam objevil...? a proc ti vlastne tolik zalezi na tom, abys mohl hodnotit moje fotky...? nebo taky mi potrebujes nadavat cestou z hospody jako kocourek...? ;-)
holy fakt... co takhle spis mluvit o fotce, ktera je nahore...? mimoradne odporne zmrsena - muj nazor, tvuj, ze jde o podareny chobotnice... ocividne nekourime stejnej material... ;-)
holy fakt... co takhle spis mluvit o fotce, ktera je nahore...? mimoradne odporne zmrsena - muj nazor, tvuj, ze jde o podareny chobotnice... ocividne nekourime stejnej material... ;-)
Josef Polášek | 20:55:26 28.12.2007 | |
by mě zajímalo na co potřebuješ ten čas
a v čem mám možná pravdu? že jsi si měl dal do ignorelistu poté, co jsem si dovolil ti dát dva body? To je holý fakt
a v čem mám možná pravdu? že jsi si měl dal do ignorelistu poté, co jsem si dovolil ti dát dva body? To je holý fakt
Marek Svoboda | 20:49:50 28.12.2007 | |
JP - no, mozna mas pravdu s tim ignorelistem - az budu mit cas, kouknu na to, vydrzis, jo...? :-)
me je jedno, jestli me povazujes za burana - ale na mych fotkach neprevazujou slepici dvorky plny trusu a umeleckejch barevnejch smouh...? :-DDD
me je jedno, jestli me povazujes za burana - ale na mych fotkach neprevazujou slepici dvorky plny trusu a umeleckejch barevnejch smouh...? :-DDD
Josef Polášek | 20:44:33 28.12.2007 | |
nějak jsi mně opomněl říct, proč jsem vlastně v tom tvým ignorelistu
to s těma zamindrákovanejma buranama je asi taky ve stylu podle sebe soudím tebe
to s těma zamindrákovanejma buranama je asi taky ve stylu podle sebe soudím tebe
Marek Svoboda | 20:39:06 28.12.2007 | |
TH *bla - diky za novou nadavku, tu jsem dneska jeste neslysel... :-)))
jste proste vetsinou banda zamindrakovanejch buranskejch "umelcu" - tak uz si zvyknete na to, ze jste vetsinou jenom smesni... ;-)
jste proste vetsinou banda zamindrakovanejch buranskejch "umelcu" - tak uz si zvyknete na to, ze jste vetsinou jenom smesni... ;-)
Marek Svoboda | 20:37:22 28.12.2007 | |
ahoj :-)
HKŠ - nejak se na tvoje fotky nepamatuju... :-)
jste desne srandovni - jestli vy hodnotite fotky jako nejakou "pomstu" - tak me nejak nestoji za to, abych si pamatoval vase "jmena" - ja se proste divam na fotky... a pokud je to do nebe volajici, napisu i komentar... kde je problem...? :-) vy sem nechodite z toho sameho duvodu...? tak proc vlastne? :-)
HKŠ - nejak se na tvoje fotky nepamatuju... :-)
jste desne srandovni - jestli vy hodnotite fotky jako nejakou "pomstu" - tak me nejak nestoji za to, abych si pamatoval vase "jmena" - ja se proste divam na fotky... a pokud je to do nebe volajici, napisu i komentar... kde je problem...? :-) vy sem nechodite z toho sameho duvodu...? tak proc vlastne? :-)
Hana Kyti Šottníková | 19:46:13 28.12.2007 | |
A samozrejme ze Marek nezklamal, pekne jsem si to zase vyzrala, ovsem misto nu ljsem dostala jednicky, aby to snad nevypadalo blbe:]
jinak jako TH bla. zel se domnivam, ze uz je horsi nez ta Muchoslava.
jinak jako TH bla. zel se domnivam, ze uz je horsi nez ta Muchoslava.
Josef Polášek | 17:48:20 28.12.2007 | |
Asi protože jsem ti nepochválil fotku a ty jsi to nerozdejchal?
Josef Polášek | 16:51:13 28.12.2007 | |
Omylem u tebe v ignorelistu nebudu, to za tebe nikdo jinej udělat nemůže. Nebo se za tebe naloguje semtam někdo jinej?
Marek Svoboda | 14:21:41 28.12.2007 | |
asi to mam dopleteny... :-)
u me v ignorelistu...? to asi bude nejaky omyl, ne...? :-)
kocourek je rad, ze se o nej aspon nekdo zajima, netreba jiste omluv... ;-)
u me v ignorelistu...? to asi bude nejaky omyl, ne...? :-)
kocourek je rad, ze se o nej aspon nekdo zajima, netreba jiste omluv... ;-)
Josef Polášek | 13:37:02 28.12.2007 | |
Marku fotím konvenčně a lituji tebe, máš to trochu dopletený
napsal bych ti to do pošty a ne pod cizí fotku(omluva Brunovi) jenže to nejde, když jsem u tebe v ignorelistu(celkem by mně zajímalo proč)
napsal bych ti to do pošty a ne pod cizí fotku(omluva Brunovi) jenže to nejde, když jsem u tebe v ignorelistu(celkem by mně zajímalo proč)
Marek Svoboda | 13:03:49 28.12.2007 | |
tak se tu hezky vsichni politujte, jaky jsem na vas nespravedlivy... me je vlastne jedno, kdo jste, me jen vadi, ze se navazite do lidi, co foti "konvencne", protoze vy jste "avantgarda"... nic vic, nic mene... :-)
skoda, ze u vetsiny fotek jste nezvladli "remeslo"... treba to, aby neco vypovidala - teda neco jineho, nez vasi oblibenou drogu... ;-)
to jsem se rozpovidal - stejne zbytecne, Ivanku, nic jsi nepochopil... no co... bye, bye... :-)
skoda, ze u vetsiny fotek jste nezvladli "remeslo"... treba to, aby neco vypovidala - teda neco jineho, nez vasi oblibenou drogu... ;-)
to jsem se rozpovidal - stejne zbytecne, Ivanku, nic jsi nepochopil... no co... bye, bye... :-)
Marek Svoboda | 13:00:50 28.12.2007 | |
kocourku - ze se mnou nechces dychat cisty vzduch...? eh? nejak nerozumim...? ty uz nekourist ty svinstva...? to je nejaka novinka...? :-)))
nejsem spokojen ani ukojen - ja jsem ve svych pranich ponekud konvencnejsi... a hlavne hetero... ;-)
nejsem spokojen ani ukojen - ja jsem ve svych pranich ponekud konvencnejsi... a hlavne hetero... ;-)
Marek Svoboda | 12:59:02 28.12.2007 | |
kocourku - kdyz me nekdo posila do prdele - aniz chapu proc - aniz by k tomu mel duvod nebo zaminku, tak ho proste ignoruju... u tebe jsem se na chvilku zastavil - zajimalo me, jaky mistr me to posila do prdele... uz to vim... :-)
vlastne je mi te lito... male mesto, male penize, male pero... a tak to bude uz furt... no co, asi to tak mas rad...? ;-)
vlastne je mi te lito... male mesto, male penize, male pero... a tak to bude uz furt... no co, asi to tak mas rad...? ;-)
Josef Polášek | 12:43:07 28.12.2007 | |
fajnový chobotnice
jinak vítej v Markově "ignore", aspoň předpokládám, žes tam skončil, je to jeho běžný postup, ojet portfolio a šup do ignore abys nemohl třeba udělat to samý, zřejmě podle rčení "podle sebe soudím tebe". V podstatě by jsme ho měli litovat, musí to být nešťastný člověk
jinak vítej v Markově "ignore", aspoň předpokládám, žes tam skončil, je to jeho běžný postup, ojet portfolio a šup do ignore abys nemohl třeba udělat to samý, zřejmě podle rčení "podle sebe soudím tebe". V podstatě by jsme ho měli litovat, musí to být nešťastný člověk
Hana Kyti Šottníková | 11:30:34 28.12.2007 | |
To nic bruno, me taky chodi davat svoboda na fotky nuly ci dvojky, ty jsi ovsem asi jeho oblibenec, me nikdy nenapsal ani slovo:]
Bruno Kocur | 11:24:36 28.12.2007 | |
ach, Svobodo, teď vidím, že ses u mně vyřádil, uspokojen? nebo ukojen?
Bruno Kocur | 11:02:17 28.12.2007 | |
už jste tam taky?
Vaše zpráva nemohla být doručena, protože adresát si Vás dal do ignorelistu.
chápu, vyjadřovat se v číslech od 1 do 5 není snadné, důležitější je uspokojení nad vlastním skvělým bodovacím výkonem, přesto opakuji di prdele, tak činím po zralé úvaze, neb s podobnýma blbama nechci dýchat čerstvý vzduch
p.s. mám pocit, že ti to už sdělilo více lidí, tak se chytni za hlavu, jestli nějakou máš
Marek Svoboda: nejak nerozumim, cim jsem si zaslouzil tolik pozornosti...? :-)))
moje vyjadrovaci schopnosti ci neschopnosti fungujou dobre, dekuji za optani... :-)))
a to posledni jiste nezopakujes, az se sejdeme v realnem svete, ver mi... ;-)
mozna by bylo lepsi, kdybys svoje fotografie jenom vesel na nastenku v hospode a pivni kamaradi te pak mohou poplacavat po ramenou doopravdy, jaky jsi sekac...? no, zkus o tom premyslet... :-)
taky ti preju hezky den a dobre svetlo... :-) m.
Fbh Bruno Kocur: pane Marku Svobodo, vzhledem k vaším vyjadřovacím schopnostem, neschopnostem si nepřeji abyste u mých fotek narušoval cokoliv a jakkoliv, zkrátka di do prdele
Vaše zpráva nemohla být doručena, protože adresát si Vás dal do ignorelistu.
chápu, vyjadřovat se v číslech od 1 do 5 není snadné, důležitější je uspokojení nad vlastním skvělým bodovacím výkonem, přesto opakuji di prdele, tak činím po zralé úvaze, neb s podobnýma blbama nechci dýchat čerstvý vzduch
p.s. mám pocit, že ti to už sdělilo více lidí, tak se chytni za hlavu, jestli nějakou máš
Marek Svoboda: nejak nerozumim, cim jsem si zaslouzil tolik pozornosti...? :-)))
moje vyjadrovaci schopnosti ci neschopnosti fungujou dobre, dekuji za optani... :-)))
a to posledni jiste nezopakujes, az se sejdeme v realnem svete, ver mi... ;-)
mozna by bylo lepsi, kdybys svoje fotografie jenom vesel na nastenku v hospode a pivni kamaradi te pak mohou poplacavat po ramenou doopravdy, jaky jsi sekac...? no, zkus o tom premyslet... :-)
taky ti preju hezky den a dobre svetlo... :-) m.
Fbh Bruno Kocur: pane Marku Svobodo, vzhledem k vaším vyjadřovacím schopnostem, neschopnostem si nepřeji abyste u mých fotek narušoval cokoliv a jakkoliv, zkrátka di do prdele
Vlasta Fišrová | 09:28:28 28.12.2007 | |
:-) ať žijou jiné světy ! Ony teda žijou klidně i bez našich zdravic a nejspíš se i dobře baví... :-)
Petr Volák | 07:44:35 28.12.2007 | |
ty blaho jeste si mi mota zaludek a pri pohledu na to se mi mota aj hlava,, vratim se potem..
Marek Svoboda | 07:07:19 28.12.2007 | |
nevim, cim je to focene, ale je to dost desne... barevne, kompozicne i expozicne - clovek az musi obdivovat tuhle snahu dusledne zkazit vsechno, co by na fotce mohlo byt dobre... holt asi umeni? nebo chemicka fantazie? ;-)
asi uz pres sto let se vsichni myli a spravne se ma fotit takhle? nebo nikdy nikoho nenapadlo "delat blbosti" a az Fbh BK je "ten spravny rebel"...? ;-)
mozna je pravda mnohem jednodussi - proste neumis fotit...? ale dam ti (servilni) bod - vlastne ze soucitu... :-)
asi uz pres sto let se vsichni myli a spravne se ma fotit takhle? nebo nikdy nikoho nenapadlo "delat blbosti" a az Fbh BK je "ten spravny rebel"...? ;-)
mozna je pravda mnohem jednodussi - proste neumis fotit...? ale dam ti (servilni) bod - vlastne ze soucitu... :-)