Fotografie: HVAR 07 - Miriam
Autor: Jaroslav Tvrdý | |
Kategorie: inscenovaná
Vloženo: 00:30:05 21.05.2007
- Technická data:
- Nikon D200
Nikkor 85/1.8 D
Zableskovy reflektor fomei, softbox - Poznámky a vzkazy:
- Foto se zableskovym reflektorem a softboxem, pozadi stmaveno v Gimpu ... ano mohl jsem to stmavit casem ;-)
A ano, poza se mi libi ;-) - Popis:
- Klíčová slova:
- exif
Thomas Wohlauf | 16:46:59 25.05.2008 | |
jsem si hezky počt... :)
pravda je, že to pozadí působí jako klíč z ateliéru - opačný směr světla
výraz ai kompozice mi nevadí
pravda je, že to pozadí působí jako klíč z ateliéru - opačný směr světla
výraz ai kompozice mi nevadí
Pavel Hubner | 14:51:33 26.05.2007 | |
no dobre ale co to tam s tema topankama na zemi a kloboukem dela ? pripadny dej jde mimo mne...doufam ze nejsem zly
Pan Smazaný | 23:50:38 24.05.2007 | |
Jardo Kajnar se blb, hovno umí a takto kecá už dlouho. Však ti chyby Vašek Širc při večerním hodnocení vysvětlil. Podívej se na jeho portfolio a porovnej s tím co jsi viděl na Hvaru nafocené bez úprav u mě, Vaška a Zdeňka včetně printů A3.
Pan Smazaný | 09:25:00 23.05.2007 | |
Jiri Brezina to napsal stejne jak to vnimam ja... Neuveritelne ploche... Jako montaz... Kazda fotka z Hvaru je tou plochosti proflaknuta... Vyhodil bych instruktora...
Jaroslav Tvrdý | 22:12:30 22.05.2007 | |
2: Fbh Hans Sachse
No vis to a modelka to zrovna takhle chtela ;-)
A ten klobouk je jeji.
No vis to a modelka to zrovna takhle chtela ;-)
A ten klobouk je jeji.
Fbh Hans Sachse | 17:20:52 22.05.2007 | |
mi napadl název - Šílená zabíjí mravence
nemůžu si pomoci, prostě to na mě tak působí... a zajímalo by mě, jakteda VŠ tu fotku hodnotí?
krom jiného si například myslím, že je dost nelichotivá k modelce.. vždyť z ní dělá prapodivnou osobu s prapodivným chováním..
nemůžu si pomoci, prostě to na mě tak působí... a zajímalo by mě, jakteda VŠ tu fotku hodnotí?
krom jiného si například myslím, že je dost nelichotivá k modelce.. vždyť z ní dělá prapodivnou osobu s prapodivným chováním..
Tom B/W Barva | 13:36:15 22.05.2007 | |
Mozna mas Pavle pravdu s tim svetlem, ze je to zamer. Ale Jirka ma pravdu, ze to vypada umele. To me napadlo na prvni pohled, ze podlaha vypada jak linoleum a vzadu fototapeta. S takovymle svicenim je skoda nekam jezdit.
Jaroslav Tvrdý | 13:25:49 22.05.2007 | |
2PLK:
No a pritom original, jenom zmenseny a orezany (protoze zde jsem dal modelku temer doprostred a mela kupu mista nahore, jenom spodek neni orizly, takze orez z prava, leva a z hora) je zde:
http://www.fotoaparat.cz/g/07/05/19/389199_fdc4a.jpg
Priznavam se, ze se mi vic libi zdejsi fotka, ale na FP se jim asi libi vic svetlejsi, nebo hodnoti primerene k tomu, ze deklaruji ze jsem zacatecnik a nebojim se to priznat ;-)
No a pritom original, jenom zmenseny a orezany (protoze zde jsem dal modelku temer doprostred a mela kupu mista nahore, jenom spodek neni orizly, takze orez z prava, leva a z hora) je zde:
http://www.fotoaparat.cz/g/07/05/19/389199_fdc4a.jpg
Priznavam se, ze se mi vic libi zdejsi fotka, ale na FP se jim asi libi vic svetlejsi, nebo hodnoti primerene k tomu, ze deklaruji ze jsem zacatecnik a nebojim se to priznat ;-)
Pavel Lexik Kulička | 13:15:42 22.05.2007 | |
Jiří B. Svetlo na tomto snimku je provedeny dobre, protoze to je tohoto typu fasion fotek zamer, potlacit pozadi a divadelne nasvitit ustredni motiv, pripadne dej .... zde nemam co vytknout
Mirek Kohout | 12:59:09 22.05.2007 | |
se přiznávám, že už se v tom úplně ztrácim.....
Václav měl výhrady.....
zdejší kritici mají výhrady.....
někdo by třeba řek, že obě skupiny (Vašek x zbytek světa) zastávají stejný názor....
ale Vaškův názor má větší váhu proti zdejším kritikům......
.....
já se zeptám Fikáčka...., to je filosof.........
Václav měl výhrady.....
zdejší kritici mají výhrady.....
někdo by třeba řek, že obě skupiny (Vašek x zbytek světa) zastávají stejný názor....
ale Vaškův názor má větší váhu proti zdejším kritikům......
.....
já se zeptám Fikáčka...., to je filosof.........
Jiří Březina | 12:59:02 22.05.2007 | |
... že do toho ještě vstupuju, ten neuvěřitelný výraz a póza dost nespravedlivě zastiňuje zvláštní práci se světlem.
Překrmený záblesk totálně smazal přirozené světlo a tím i přirozenost prostředí v bližší části snímku a vypadá to jako hodně nešikovná montáž - anebo umělé pozadí v ateliéru. S dutinkou, samozřejmě.
Překrmený záblesk totálně smazal přirozené světlo a tím i přirozenost prostředí v bližší části snímku a vypadá to jako hodně nešikovná montáž - anebo umělé pozadí v ateliéru. S dutinkou, samozřejmě.
Petr Lužný | 12:50:32 22.05.2007 | |
vážně - když tě na ně upozorňoval - měl nějaké výhrady k výrazu?
Walther Krupinsky | 12:49:44 22.05.2007 | |
Hele co to je za socialni skupinu - ty lidi co jezdi ke Stredozemnimu mori a mysli si ze jim to nekdo zavidi? Neni to nejaky omyl? Za prumernou mesicni vyplatu se tam da jet 3-5x. Je autor komentu nezamestnany hornik z Karvine? Treba na mesic fotit do Skalistych hor, to by stalo za koment a podezreni ze zavisti apod... ale Jadran?
Jaroslav Tvrdý | 12:45:56 22.05.2007 | |
Vaclav mel ke vsem mym fotkam vyhrady, samozrejme, nebot jsem zacatecnik a delam chyby ... a ucel byl me nane upozornit, za coz mu moc dekuji a budu se snazit se zlepsit, ja zde porovnavam kritiku Vaclava a ostatnich .... a ostatni mi mozna prominou, vzhledem ke kvalite fotek ktere dela a ceho vseho si vsimne jeho nazoru davam nejvetsi vahu.
Jiří Tůma | 12:39:27 22.05.2007 | |
i kdyby řek 3x, že je to dobrý /o čemž teda pochybuju/, nic to nemění na tom, že je to výcvak :)
Tom B/W Barva | 12:37:40 22.05.2007 | |
Diky pomalymu pripojeni jsem nejdriv cet a pak teprve videl. Fotka predcila ocekavani. Asi mi zustane navzdy utajeno, proc takovehle veci vznikaji a co maji rict...
Ivan Mladenov, PPP | 11:50:33 22.05.2007 | |
taky mě zajímá názor Vaška Širce na tuhle věc.....čistě ze zvědavosti :)
Mirek Kohout | 11:46:30 22.05.2007 | |
a nenapadlo tě náááhodou....... uvést nám tady to konkrétní znění názoru Václava Širce, než jenom naznačit, že Václav Širc má nějaký názor ?
Takhle to vypadá, že kromě toho naznačuješ, že Václav moc názorů nemívá, že je to dost svátek.......
....anebo, že si máme dosadit, že ti Václav taky sdělil jaks to zkonil ?
Tak nevim.......
:-(
Takhle to vypadá, že kromě toho naznačuješ, že Václav moc názorů nemívá, že je to dost svátek.......
....anebo, že si máme dosadit, že ti Václav taky sdělil jaks to zkonil ?
Tak nevim.......
:-(
Fbh Marianna Sepeši | 11:44:03 22.05.2007 | |
když si v tý puse domyslim mrkev, tak to je celkem vtipný .)
ale to je asi tak všechno pozitivního, co se o tomhle dá vymyslet
ale to je asi tak všechno pozitivního, co se o tomhle dá vymyslet
Petr Lužný | 11:34:19 22.05.2007 | |
jojo, taky to tak vidím :-)))
píšu si - Vaškovi se to líbí, Evě asi taky, ....
škoda že už ti tu 5 nemůžu dát, takto jsem jako komentátor odepsaný
píšu si - Vaškovi se to líbí, Evě asi taky, ....
škoda že už ti tu 5 nemůžu dát, takto jsem jako komentátor odepsaný
Martin (Andy) Hlaváč | 11:30:48 22.05.2007 | |
Jardo, to je jiná, kdybys hned napsal, že se to líbí tobě, Vaškovi i holkám, tak nebylo co řešit, ta fotka by měla určitě ohromný úspěch.
Jaroslav Tvrdý | 11:24:48 22.05.2007 | |
Chcete nazor autora ?
Porovnavam nazor Vaclava Sirce a vas ostatnich a delam si nazor na komentatory ;-)
Dale me zajima, jestli se fotka libi holkam se kteryma jsem fotil a hlavne Miriam ....
Porovnavam nazor Vaclava Sirce a vas ostatnich a delam si nazor na komentatory ;-)
Dale me zajima, jestli se fotka libi holkam se kteryma jsem fotil a hlavne Miriam ....
Jiří Březina | 14:15:28 21.05.2007 | |
Omlouvám se, jestli můj komentář vyzněl jako zlý, to být neměl. Snad ta fotka trochu neškodného sarkasmu omlouvá. :)
Tomáš Havel | 11:17:46 21.05.2007 | |
to Pavel Lexik Kulička:sice si nenapsal Jardovi,aby nefotil na zminenych akcich,ale napsal si,ze sledujes tu hruzu co tam vznikauz leta a...-tedy cituji:ze temer vsechny fotky ucastniku co jsem videl za vsechna ta leta, co se to porada, se vyznacuji sice technicky temer zvladnutou epozici, ale totalne nezvladnutym obsahem. Vyuziti atraktivni lokality je vetsinou tragicke,..."Sam to vidis s odstupem casu taky jinac,sam bys uz nejel,ale treba Jardovi to taky neco dalo a treba tam byl taky nejakej uvodni seminar... a prima parta lidi.Dnes se kazdy snazi vydelat na vsem a ni tomu nemusi rozumet s tim souhlasim,takovych kurzu je na netu hafo,ale treba je to jen moznost nekam vyrazit a fotit,ktera se normalne nedostava...
to Honza K: nemud nacertenej,ja to taky beru jako vimenu nazoru.JA se taky vyjadroval k fotce a to z pocatku skutecne k teto konkretni,to se pak jen vlna ohlasu vykristalizovala na dane tema.
Ja sam povazuju za smutne,kdyz nekdo podvadi druhe a udajne uci,co sam neumi .Ale podle fotky nemuzeme soudit,zdali tento konkretni worshop je ci neni podvod.Treba to Jarda sam potrebuje dostat do krve a prosti tyden na posle z Budejic to,co prave pozadujeme... :o)
to Honza K: nemud nacertenej,ja to taky beru jako vimenu nazoru.JA se taky vyjadroval k fotce a to z pocatku skutecne k teto konkretni,to se pak jen vlna ohlasu vykristalizovala na dane tema.
Ja sam povazuju za smutne,kdyz nekdo podvadi druhe a udajne uci,co sam neumi .Ale podle fotky nemuzeme soudit,zdali tento konkretni worshop je ci neni podvod.Treba to Jarda sam potrebuje dostat do krve a prosti tyden na posle z Budejic to,co prave pozadujeme... :o)
Fbh Hans Sachse | 11:08:20 21.05.2007 | |
čoveče, ty tady momentálně funguješ jako jedna velká antiReklama na ten Hvar.. bys to snad měl publikovat, až po prázdninách nebo Igovi odřeknou modelekchtivý účastníci zájezdu ;-)
Pavel Lexik Kulička | 11:03:27 21.05.2007 | |
T.H. Nikde, nikomu a nikdy jsem nenapsal "nefot na workshopech" ... ani Jardovi to tusim nikdo nenapsal.
Taky jsem pred lety na celkem 2 byl, a zpetne je povazuji opravdu za prinosne.
Na tom tebou odkazovanym "Trebesickym" napr. prednasel na uvod prof. Ptacek z FAMU prave o tom obsahu a cilech fotografie, pak nam pujcil na hrani jeden Linhoff kardan ,-) a paralelene mezi tim si ucastnici prubezne individualne rozebrali modelky a v arealu se sami pokouseli o praci se svetlem, modelkou, napadem atd...
2. workshop poradal Jindra Vanek v Praze, a byl, rekl bych, take velmi prinosny zase v jine oblasti :)
Co je dulezite, ani na jedne z tech jednodennich akci jsem nemel pocit, ze jsem nedostal, co jsem si zaplatil a ze jsem akorat za "kafku".
Dnes uz bych na takovou akci asi nejel, protoze by mi tam desne prekazeli ostatni fotografove ... :o))))
Taky jsem pred lety na celkem 2 byl, a zpetne je povazuji opravdu za prinosne.
Na tom tebou odkazovanym "Trebesickym" napr. prednasel na uvod prof. Ptacek z FAMU prave o tom obsahu a cilech fotografie, pak nam pujcil na hrani jeden Linhoff kardan ,-) a paralelene mezi tim si ucastnici prubezne individualne rozebrali modelky a v arealu se sami pokouseli o praci se svetlem, modelkou, napadem atd...
2. workshop poradal Jindra Vanek v Praze, a byl, rekl bych, take velmi prinosny zase v jine oblasti :)
Co je dulezite, ani na jedne z tech jednodennich akci jsem nemel pocit, ze jsem nedostal, co jsem si zaplatil a ze jsem akorat za "kafku".
Dnes uz bych na takovou akci asi nejel, protoze by mi tam desne prekazeli ostatni fotografove ... :o))))
Jan Kučera | 11:01:05 21.05.2007 | |
mě je jedno co si o tom myslíš, jen je smutný že nepochopíš že se vyjadřujem k fotce, úplně stejný komenty by tu byly kdyby to bylo focený v Budějovicích na náměstí bez workshopu
Jan Kučera | 10:56:36 21.05.2007 | |
TH:čistá závist, my kdo nemůžem jet na Hvar a neděláme si co nás baví si koušem vzteky nehty
Michal Vrba | 10:50:20 21.05.2007 | |
prave kvuli vymene nazoru tenhle server existuje (nebo teda snad ?) a naopak ta kritika by mela cloveka posunout dal...
Tomáš Havel | 10:39:23 21.05.2007 | |
ok,tedy necham to byt,nechte si Jaroslav vezme sam co potrebuje ze teto zkusenosti sam...
Dekuji za prestrelku:o)
Hezke svetlo vsem (i tem na Hvaru na dalsim turnusu :o))...a doufam,ze se nyni(jak uz to na fotserveru byva)nesnese vlna kritiky na me ubohe fotecky :o)
Dekuji za prestrelku:o)
Hezke svetlo vsem (i tem na Hvaru na dalsim turnusu :o))...a doufam,ze se nyni(jak uz to na fotserveru byva)nesnese vlna kritiky na me ubohe fotecky :o)
Tomáš Havel | 10:35:16 21.05.2007 | |
Jak uz jsem rekl,nerikam,ze je super,ale podle me matri do lepsi 1/2.To misto mi prijde dost atraktivni a je fakt,ze je tam hodne rezervy,ale rozhodne nyni nema Jarda motivaci makat na tom,aby doloval skrytej potencial,kdyz mu napsisete strasni,vrat se k broucku a nebo treba Pavel Lexik K....nefot na workoshopech....
http://www.photopost.cz/pp5free/foto.php?id=48809&ord=1&kat=0&aut=10
http://www.photopost.cz/pp5free/foto.php?id=48809&ord=1&kat=0&aut=10
Martin (Andy) Hlaváč | 10:33:24 21.05.2007 | |
T.H.: Tahle fotka nepatří na tomto serveru do lepší poloviny. Ani náhodou. Možná podle tebe, ale jak vidíš, ostatní jsou proti. Ani bodový zisk tvé tvrzení nepodporuje. A co se tady řeší, je opravdu fotka. Nakonec stejně záleží na autorovi, co si z těch komentů odnese. Spojencem klidně můžeš být, ale jaký má smysl bránit špatnou fotku, to mi jasné není.
Michal Vrba | 10:28:15 21.05.2007 | |
TH... ok, mozna to tu nekdo vytahuje, ale kdyby byla ta fotka dobra, tak k tomu nedojde... i kdyby tahle fotka byla vyfocena na Korsice, v Istanbulu nebo kdekoliv jinde, tak pri trose soudnosti nemuzes tuhle fotku povazovat za suprove zinscenovanou fotku
Tomáš Havel | 10:27:01 21.05.2007 | |
to Pavel Lexik Kulička: Proste jsem jen citil,ze se Jardy nikdo nezastane a ze na serveru,ktery je tedy k tomu urceny dle meho nazoru patri tato fotka aspon do lepsi poloviny.Nekdy se tu boduje za snahu...,za jmeno...!
Ano poza nic spojiteho k pozadi nevyjadruje,ale to uz tak u fashion byva.Vzdavam se,jen jsem chtel byt spojencem....
Ano poza nic spojiteho k pozadi nevyjadruje,ale to uz tak u fashion byva.Vzdavam se,jen jsem chtel byt spojencem....
Pavel Lexik Kulička | 10:21:40 21.05.2007 | |
T.H. btw. ... do ucastniku workshopu nikdo "nesije", vsichni se vyjadruji k fotkam, tento server je totiz k tomu urceny ....
Tomáš Havel | 10:18:12 21.05.2007 | |
jj,poza a vyraz je vec nazoru,ale treba ja bych jel hned....
Ja vim,ze dnes cestovani neni nic,co by uz nas rozmazlence dostavalo....,ale zase tohle nenajdes nekde v Plzni,pac potrebujes nove a nove inspirace.Me jen stve ze se tu tak sije do ucastniku workshopu....se podivej 90% komentu to vytahuje
Ja vim,ze dnes cestovani neni nic,co by uz nas rozmazlence dostavalo....,ale zase tohle nenajdes nekde v Plzni,pac potrebujes nove a nove inspirace.Me jen stve ze se tu tak sije do ucastniku workshopu....se podivej 90% komentu to vytahuje
Pavel Lexik Kulička | 10:15:40 21.05.2007 | |
Tomas Havel Jsi uplne mimo, pokud si myslis, ze Jardovi nekdo zavidi vylet na Hvar. Ja bych to nazval spise politovani ... ;-)
Problem vidim v tom, ze temer vsechny fotky ucastniku co jsem videl za vsechna ta leta, co se to porada, se vyznacuji sice technicky temer zvladnutou epozici, ale totalne nezvladnutym obsahem. Vyuziti atraktivni lokality je vetsinou tragicke, na pozadi ruzne trci x-rusivych veci a prostredi se pouziva pouze jako "tapeta" bez vztahu k obsahu ci deji na fotce. S hezkymi modelkami evidentne nikdo "nepracuje" na prirozenych, ci naopak "dobre zahranych" divadelnich vyrazech, vse se vyznacuje strojenou tezkopadnosti a amaterismem...
Vse co jsem vyse jmenoval plati i pro tento priklad, Jardo promin ...nejde jinak.
Problem vidim v tom, ze temer vsechny fotky ucastniku co jsem videl za vsechna ta leta, co se to porada, se vyznacuji sice technicky temer zvladnutou epozici, ale totalne nezvladnutym obsahem. Vyuziti atraktivni lokality je vetsinou tragicke, na pozadi ruzne trci x-rusivych veci a prostredi se pouziva pouze jako "tapeta" bez vztahu k obsahu ci deji na fotce. S hezkymi modelkami evidentne nikdo "nepracuje" na prirozenych, ci naopak "dobre zahranych" divadelnich vyrazech, vse se vyznacuje strojenou tezkopadnosti a amaterismem...
Vse co jsem vyse jmenoval plati i pro tento priklad, Jardo promin ...nejde jinak.
Michal Vrba | 10:09:19 21.05.2007 | |
TH... no vidis a me se ta poza zase nelibi... proste vec nazoru... ale mas pravdu fakt moc zavidim, ze nekdo muze jet na chorvatskej ostrov :))
Tomáš Havel | 09:45:46 21.05.2007 | |
Prijde mi ze komety nize emitovane,jsou nadprumerne zle!!!!!Asi je to zavist,ze si nekdo muze odjet na nejakej chorvatskej ostrov a obklopenej krasnejma babama delat to,co me bavi.
Myslim jen,ze kazdyho uz drazdi jen to slovicko Hvar.Sakra , zamyslete se PP je plny patlanic, ktery v rozmatlanym sami sebe povazuji kdyz uz nic tak za vrcholne umeni.Uznavam-vyraz se mi taky moc nelibi,ale poza jo a zbytek taky.Smele davam 5,pac se mi to libi a ikdyz jsem Jardovi napsal k jedne z minulych fotek,ze to jsou vyhozene $,myslim si, ze vic nez penez lituje vaseho pristupu...
Myslim jen,ze kazdyho uz drazdi jen to slovicko Hvar.Sakra , zamyslete se PP je plny patlanic, ktery v rozmatlanym sami sebe povazuji kdyz uz nic tak za vrcholne umeni.Uznavam-vyraz se mi taky moc nelibi,ale poza jo a zbytek taky.Smele davam 5,pac se mi to libi a ikdyz jsem Jardovi napsal k jedne z minulych fotek,ze to jsou vyhozene $,myslim si, ze vic nez penez lituje vaseho pristupu...
Petr Hořice | 09:25:16 21.05.2007 | |
Me teda nesedne hlavne ten vyraz. Neco mezi konanim potreby a radoby-erotickou plakatovou reklamou na CocaColu z 80. let od Fruty Brno Modrice.
Mirek Kohout | 08:26:50 21.05.2007 | |
taky nelíbí....
nelogicky patetické....
divadelně ochotnické světlo - vzadu ostré zprava, vpředu rozptýlené zhora, vystřihuje modelku z prostředí.....
nelogicky patetické....
divadelně ochotnické světlo - vzadu ostré zprava, vpředu rozptýlené zhora, vystřihuje modelku z prostředí.....
Martin (Andy) Hlaváč | 08:23:19 21.05.2007 | |
Jardo, to je inscenace čeho? Jestli to chápu dobře, tedy jako pokus o bookovku, tak to je marný. Jestli si tuhle fotku dá Miriam do booku, tak nechci vidět reakce na castingu :)
Jiří Březina | 07:34:32 21.05.2007 | |
On je přímo na Hvaru nějaký ústav anbo si tam modely musíte vozit?
Petr Janouch | 06:41:31 21.05.2007 | |
taky moc nechapu - co se deje na chodniku - vyraz je prazvlastni
Mira Friedrichová | 00:41:52 21.05.2007 | |
u tohoto druhu fotek marně přemýšlím nad tím co vede krásnou divku k tomu sednout si na kamenou dlažbu starobylého městečka, odhodit vedle sebe cizí klobouk, opřít se do sandálů a začít tlačit
pravděpodobná odpověď je, že buď mi ta krása uniká nebo tím chtěl autor vyjádřit "cosi"..................................................... ale to mi bohužel taky uniká
pravděpodobná odpověď je, že buď mi ta krása uniká nebo tím chtěl autor vyjádřit "cosi"..................................................... ale to mi bohužel taky uniká