- Technická data:
- Olympus E-500 + záblesk 500Ws s voštinvým filtrem..
- Poznámky a vzkazy:
- Všichni to (snad) známe. Prvotí hřích. Had ukázal Evě jablko ze zakázaného stromu poznání a Adam "ochutnal".. A bylo to MOC dobré:-) ale Bůh je za to vyhnal z Ráje.. OBA.
Kratičké zamyšlení. Pokud je ZODPOVĚDNOST ochotou přiznat, že jsme něčeho příčinou, nese zodpovědnost buď Bůh nebo Adam (nebo oba..) ale co chudák had? jak k tomu přijde.. natož křehoučká Eva!?
Katolický Bůh je chlap? Takovou věčnost bez ženský.. to se jeden pak nediví, že je to starej protivnej morous:-) To antičtí bohové byli jiní "kabrňáci".. ale o tom je jiná kapitola.. třeba na: http://www.yenda.net/047gallery.php
- Popis:
- Klíčová slova:
- exif
Honza S. Čopák | 15:17:53 02.04.2007 | |
V(Mýša)P: to nic, to byla jen taková úvaha s cílem evokovat další otázky:-) Prostě si chvilkama myslím přesně to co jsem napsal, proč? Toť otázka:-) Ale koukni kolem sebe.. do historie.. ale to si asi raději necháme na filosofickej servr:-))
Mýša Pecholt | 00:49:40 02.04.2007 | |
Asi raději bez čar. Jinak pěkné. Úvaha v poznámce evokuje tisíc otázek: Jaká Evina nevina? ...jakej chudák had? Aleš má pravdu. ..A proč by měl mít Bůh nějaké pohlaví?... A proč myslíš že je morous? ... :-))
Aleš Masner | 12:59:16 01.04.2007 | |
Zjišťuju, že bych taky měl :-) Asi mi to nedá a nastuduji brzy. Ale řekl bych, že varování dostali oba a Eva skutečně nabízela, i přes prvotní Adamovo odmítnutí. Tuším, že pak i pojedli oba...
Honza S. Čopák | 12:31:38 01.04.2007 | |
Aleš: díky.. hadovi zůstal ten symbol.. a v nějakém apoštolském pojednání je něco o TRESTU, jako že se bude navěkyvěků jen plazit.. ale, co to je pro hada za trest:-)
budu si muset nastudovat "jak, to vlastně bylo", ale Eva je v mých očích.. neviná:-))
ok ty čáry asi "eliminuju".. bylo to zdůraznění STRřEDU
budu si muset nastudovat "jak, to vlastně bylo", ale Eva je v mých očích.. neviná:-))
ok ty čáry asi "eliminuju".. bylo to zdůraznění STRřEDU
Aleš Masner | 12:21:50 01.04.2007 | |
Proč ty čáry? Mně tam přebývají.
A k EVĚ:
Jablko Adamovi nabídla právě ona. Věděla, o jaké jablko jde. Možná by se tedy dalo říci, že tu ZODPOVĚDNOST chtěla hodit na chudáka chlapa. OBA byli vini, OBA vyhnáni. A had? Kde se píše, že se pro něj něco změnilo, pokud mluvíme o hadovi, jako zvířeti a ne jako symbolu pokušení či satana?
A k EVĚ:
Jablko Adamovi nabídla právě ona. Věděla, o jaké jablko jde. Možná by se tedy dalo říci, že tu ZODPOVĚDNOST chtěla hodit na chudáka chlapa. OBA byli vini, OBA vyhnáni. A had? Kde se píše, že se pro něj něco změnilo, pokud mluvíme o hadovi, jako zvířeti a ne jako symbolu pokušení či satana?
Honza Černohlávek | 18:38:35 31.03.2007 | |
Kdyz uz jsem to nakousnul (a ze to k nakousnuti je:-) tak mozna by tam nemusely byt ty rohove ...
Honza S. Čopák | 17:44:35 31.03.2007 | |
díky:-) já o nich pořád ještě "pochybuju".. ale to o lecsčems..