Fotografie: 9/11 - TIME TO GO
Autor: Martin Lukeš | |
Kategorie: dokument
Vloženo: 16:34:30 11.09.2006
- Technická data:
- Poznámky a vzkazy:
- Nikomu asi nemusím připomínat, co se událo před pěti lety. Nechci nijak znevažovat toto datum, ani bolest kterou pro mnohé znamená. Na druhou stanu bych tuto fotografii rád věnoval všem nevinným obětěm, z "druhé strany" barikády. Ty sebou přinesl tento novodobý hon na čarodejnice a jejich seznam bohužel dosud není konečný...
- Popis:
- Klíčová slova:
- exif
Ferinek Mauacký | 23:18:34 23.07.2007 | |
hráli ste ňekdo šach? obetuješ pješáka a zebereš strelca. objetuješ vežu a zebereš dámu. špinavá hra?
vám z téj americkéj riťi trčá iba ponožky...
vám z téj americkéj riťi trčá iba ponožky...
Zdeněk Ada | 23:56:13 10.10.2006 | |
Pro M.Lukeše:
" Jdi do prdele Ty humanisto !!! " Co kdyby ti takhle někdo řachnul do bejváku a odnes to někdo tobě blízký? Tak by jsi ho oslavoval , nebo by jsi mu dal přes držku?
" Jdi do prdele Ty humanisto !!! " Co kdyby ti takhle někdo řachnul do bejváku a odnes to někdo tobě blízký? Tak by jsi ho oslavoval , nebo by jsi mu dal přes držku?
Jan Nechvíle | 15:09:56 05.10.2006 | |
Já souhlasím s tím, že USA a jejich póza "ochránce míru" je dost ubohá a hlavně plná lží. Je to můj osobní názor. Zatím USA zasahovalo pouze tam, kde měli vlastní zájem. "Není ropa, není zájem." To je podle mě mírová politiky USA.
Hodnotím fotku a nápad.
Hodnotím fotku a nápad.
Zdenek Bubak | 14:23:00 12.09.2006 | |
...stejne propagandisticky hloupe jako film Moora, ten byl ale lip udelanej...
Fbh Hans Sachse | 17:53:26 11.09.2006 | |
fajn, může být... takže když komunisti padli, tak ti bylo 13 - tos ty komunisty moc nezažil... o tom víš prd a kulový
ale jak řikám, žiješ ve svobodné zemi, v problému máš jasno, tak si agituj... nazdar
ale jak řikám, žiješ ve svobodné zemi, v problému máš jasno, tak si agituj... nazdar
Martin Lukeš | 17:39:58 11.09.2006 | |
za dva dny mi bude třicet kdyby si mi chtěl pogratulovat :-))
Martin Lukeš | 17:06:25 11.09.2006 | |
ááá koukám že pan Metuzalém promluvil.Myslím že jsem komunisty zažil (nehledě na to že je ve vládě bohužel zažívám pořád) a sympatizuju s nima asi jako s politikou USA, dokonce i toho tvýho BaPeho si dobře pamatuju. Já proti nikomu nebojuju a touhle fotkou jsem jen chtěl upozornit na druhou stranu mince tohoto data a všeho co po něm následovalo...
Antonin Klifták (tony clifton) | 17:04:15 11.09.2006 | |
vcera v mem pokojiku 5 AM, huihihi
Podle Huntingtona nelze vytvořit multikulturní svět.
Lze pouze respektovat jinakost civilizací. To je jediná cesta. Prostě nelze civilizace promíchat. Lze pouze vymezit, kdo je kdo, kdo kam patří, vědět o něm co nejvíc a tolerovat ho. Přesto se domnívá, že na hranicích těchto civilizací, kde se civilizační bloky střetávají, hrozí nejbližší konflikty. Vytváří k této teorii mapy, vytváří mapu bipolárního světa před rokem 89 a mapu po roce 89, tedy mapu střetu civilizací. Tyto jeho názory o střetu civilizací se snaží využít i současná americká zahraniční politika. Střed civilizací dle Huntigtona pouze hrozí a tím že si uvědomíme jinakost civilizací, můžeme tomuto střetu zabránit. Jako poslední svou práci napsal, vydanou v roce 2004 a to je práce KDO JSME?. Tato otázka je kladena americkému národu, kterého je Huntigton součástí, čili kdo jsme my Američané?
Zde dochází k velmi zajímavým závěrům. Huntington tvrdí, že americká identita byla vždy postavena na rase, etnicitě, ideologii a kultuře. Základem byly vždy angloprotestantská kultura, připouštěný jazyk pouze angličtina. Vždy tam byl individualismus, pracovní morálka, povinnost pracovat pro zemi atd.
Toto vše bylo narušeno ve 20.století právě tím multikulturalizmem. Tím že do Ameriky se stěhují převážně španělsky mluvící obyvatelé Latinské Ameriky, ale také přibývají národy z Asie, stalo se že dominantní jazykem Ameriky se stala španělština, došlo k úpadku amerického národního myšlení a cítění, které bylo migračními vlnami odsunuto do pozadí a americké národní a vládnoucí elity začaly propagovat kosmopolitismus; my bychom řekli multikulturalismus. Z toho plyne – všichni se budeme mít rádi, promícháme to, a tak vznikne nový americký národ. Přichází s myšlenkou, že Američané v nové situaci po 11. září 2001 jsou přinuceni, znovu definovat co jsou. Musí se rozhodnout, jak budou vystupovat. Jestli by americký národ měl nadále vystupovat jako kosmopolitní společnost a otevřít se celému světu, nebo to bude tzv. imperiální vize, kdy se budou Američané snažit vnutit světu svoji vizi demokracie, svou vizi kultur a hodnot. V této imperiální vizi se Američané domnívají, že všichni lidé vyznávají stejné morální hodnoty jako oni. Pokud tyto hodnoty nemají, tak by je chtěli mít. Pokud tyto americké morální hodnoty nechtějí, tak jim Američané vysvětlí, že je to obé pro jejich společnost. V této imperiální vizi však Amerika ztrácí svou národní identitu a místo toho vytváří nějakou supranacionální říši, ve které je USA dominantní a všichni budou jaksi poslouchat. Tato vize však naráží především na představy Angličanů a Francouzů a také Indie a Brazílie atd. Tím, že jsou USA tyto své morální hodnoty se světovými velmocemi konzultovat, tak vlastně ztrácí svou národní identitu podruhé. Tuto koncepci proto odmítá a nabízí třetí možnost a to je tzv. NÁRODNÍ ALTERNATIVA .
Je to v podstatě americký nacionalizmus v novém – především po 11. září 2001. Je tím myšlen návrat k náboženským kořenům angloprotestantské kultury - USA by měla dělat „národní čistku“, př. poslat Španěly pryč.
Podle Huntingtona nelze vytvořit multikulturní svět.
Lze pouze respektovat jinakost civilizací. To je jediná cesta. Prostě nelze civilizace promíchat. Lze pouze vymezit, kdo je kdo, kdo kam patří, vědět o něm co nejvíc a tolerovat ho. Přesto se domnívá, že na hranicích těchto civilizací, kde se civilizační bloky střetávají, hrozí nejbližší konflikty. Vytváří k této teorii mapy, vytváří mapu bipolárního světa před rokem 89 a mapu po roce 89, tedy mapu střetu civilizací. Tyto jeho názory o střetu civilizací se snaží využít i současná americká zahraniční politika. Střed civilizací dle Huntigtona pouze hrozí a tím že si uvědomíme jinakost civilizací, můžeme tomuto střetu zabránit. Jako poslední svou práci napsal, vydanou v roce 2004 a to je práce KDO JSME?. Tato otázka je kladena americkému národu, kterého je Huntigton součástí, čili kdo jsme my Američané?
Zde dochází k velmi zajímavým závěrům. Huntington tvrdí, že americká identita byla vždy postavena na rase, etnicitě, ideologii a kultuře. Základem byly vždy angloprotestantská kultura, připouštěný jazyk pouze angličtina. Vždy tam byl individualismus, pracovní morálka, povinnost pracovat pro zemi atd.
Toto vše bylo narušeno ve 20.století právě tím multikulturalizmem. Tím že do Ameriky se stěhují převážně španělsky mluvící obyvatelé Latinské Ameriky, ale také přibývají národy z Asie, stalo se že dominantní jazykem Ameriky se stala španělština, došlo k úpadku amerického národního myšlení a cítění, které bylo migračními vlnami odsunuto do pozadí a americké národní a vládnoucí elity začaly propagovat kosmopolitismus; my bychom řekli multikulturalismus. Z toho plyne – všichni se budeme mít rádi, promícháme to, a tak vznikne nový americký národ. Přichází s myšlenkou, že Američané v nové situaci po 11. září 2001 jsou přinuceni, znovu definovat co jsou. Musí se rozhodnout, jak budou vystupovat. Jestli by americký národ měl nadále vystupovat jako kosmopolitní společnost a otevřít se celému světu, nebo to bude tzv. imperiální vize, kdy se budou Američané snažit vnutit světu svoji vizi demokracie, svou vizi kultur a hodnot. V této imperiální vizi se Američané domnívají, že všichni lidé vyznávají stejné morální hodnoty jako oni. Pokud tyto hodnoty nemají, tak by je chtěli mít. Pokud tyto americké morální hodnoty nechtějí, tak jim Američané vysvětlí, že je to obé pro jejich společnost. V této imperiální vizi však Amerika ztrácí svou národní identitu a místo toho vytváří nějakou supranacionální říši, ve které je USA dominantní a všichni budou jaksi poslouchat. Tato vize však naráží především na představy Angličanů a Francouzů a také Indie a Brazílie atd. Tím, že jsou USA tyto své morální hodnoty se světovými velmocemi konzultovat, tak vlastně ztrácí svou národní identitu podruhé. Tuto koncepci proto odmítá a nabízí třetí možnost a to je tzv. NÁRODNÍ ALTERNATIVA .
Je to v podstatě americký nacionalizmus v novém – především po 11. září 2001. Je tím myšlen návrat k náboženským kořenům angloprotestantské kultury - USA by měla dělat „národní čistku“, př. poslat Španěly pryč.
Fbh Hans Sachse | 16:59:16 11.09.2006 | |
ale jo, žiješ ve svobodném státě, tak máš právo i na podle mého naivní politickou agitaci = bláboly ... jseš mladej, komunisty jsi nezažil, ale měli přesně stejnou agitaci i se stejně inteligentními obrázky... to je asi tak všechno co bych k tomu řekl - bojujte proti nenasytné imperialistické hydře! nic se vám za to nestane
Martin Lukeš | 16:54:33 11.09.2006 | |
http://www.infoshop.org/inews/article.php?story=20060315075846322 tohle ju příklad obětí z té druhé strany barikády o které jsem mluvil. Doufám že tyhle fotky už nikomu naivní a hloupý nepříjdou...
Jára Novák | 16:52:11 11.09.2006 | |
téma mi nepřipadne najivní a hloupý ale smutný, tak nějak bezmocně smutný
Martin Lukeš | 16:47:22 11.09.2006 | |
no o to asi jde že spoustu věcí přijdou spoustě lidem po 11.září najivní a hloupý
Fbh Hans Sachse | 16:45:48 11.09.2006 | |
však neřikám, žes to kreslil... řikám, jak to na mě působí - naivně a hloupě