Fotografie: Otakárek fenyklový
Autor: Jan Krkoška | |
Kategorie: zvířata
Vloženo: 18:51:20 24.07.2006
- Technická data:
- Canon EOS 300D + Gimp :-)
- Poznámky a vzkazy:
- Popis:
- Klíčová slova:
- exif
Igor Matiovský | 19:29:19 05.08.2006 | |
dříve byly tyto obrázky vcelku populární,jen vznikaly obráceně-dodatečnou kolorizací,takže mi to pozadí nevadí.A u diskuze jsem docela pobavil
Jan Krkoška | 10:56:17 05.08.2006 | |
Jindřich Lukášek: To si děláš srandu, ne? :-) Fotomontáž to rozhodně není, dej email, pošlu ti originál. Díky, že mi tak věříš, ale k tvorbě montáží jsem se ještě nedostal :-)
Jindřich Lukášek | 14:38:41 04.08.2006 | |
Mě tam dost zaráží ten špendlík !! , kterým je motýl přípíchnut, divím se, že todle nikomu nevadí, a hádáte se tady o subjektivních názorech. Je to zřejmě fotomontáž.
Jinak by to byla pěkná fotka. Za ten špendlík -3 body
Jinak by to byla pěkná fotka. Za ten špendlík -3 body
Jaroslava Skalická | 20:13:22 25.07.2006 | |
to pozadí je nepřirozené. Ať se daří 3 + 1 pro povzbuzení
Petr Křivánek | 08:19:05 25.07.2006 | |
Naprosto souhlasím s Radkem Mánkem, vyjádřil i můj názor, opakoval bych se.
Souhlasím i s postřehem Richarda Špitta o vzájemném bodování kamarádů.
Naštěstí tady nejsou všichni urážlivý profíci, kteří dostanou málem infarkt z 2 u své fotky ať už byla myšlena jak chtěla a neuráží kvůli tomu ostatní.
Mně se fotka taky úplně nelíbí, taky mně nesedí pozadí, ale je to všechno fakt o individuálním pohledu.
Souhlasím i s postřehem Richarda Špitta o vzájemném bodování kamarádů.
Naštěstí tady nejsou všichni urážlivý profíci, kteří dostanou málem infarkt z 2 u své fotky ať už byla myšlena jak chtěla a neuráží kvůli tomu ostatní.
Mně se fotka taky úplně nelíbí, taky mně nesedí pozadí, ale je to všechno fakt o individuálním pohledu.
Vlado Chrenko | 23:14:47 24.07.2006 | |
Pokus o ozvlášnenie fotky , možno by som skúsil inú farbu pozadia . Aj veľká kritika je dobrá k zlepšovaniu - je treba skúšať ďalej. Za odvahu dávam 4
Jan Krkoška | 22:15:59 24.07.2006 | |
R. M.: Strašně moc děkuju, hned mi váš příspěvek zvedl náladu...
Radek Mánek | 21:56:38 24.07.2006 | |
Motýlek pěknej, úpravy tomu hodně uškodily, kritika hlavně zpočátku spíše k pláči, než aby pomohla.
Fantazie nemá meze, takže klidně zkoušej i odbarvení a časem najdeš svoji cestu.
Jinak jsou tady stovky horších fotek, které mají mnohem lepší hodnocení než tato a mají je i někteří kritici, kteří se vyjadřují níže, nakonec i mé porfólium je jich plné. Aby to bylo konkrétní, jak mně David mnohokrát vyčítal, je to např. Jitka Čechová (její úvodní fotky byly taky k pláči, případně pařez pana Snopka)
Jinak reciproční bodování vede do pekel, stejně jako hodnocení: to odbarvené pozadí je hnus , velebnosti.
Fantazie nemá meze, takže klidně zkoušej i odbarvení a časem najdeš svoji cestu.
Jinak jsou tady stovky horších fotek, které mají mnohem lepší hodnocení než tato a mají je i někteří kritici, kteří se vyjadřují níže, nakonec i mé porfólium je jich plné. Aby to bylo konkrétní, jak mně David mnohokrát vyčítal, je to např. Jitka Čechová (její úvodní fotky byly taky k pláči, případně pařez pana Snopka)
Jinak reciproční bodování vede do pekel, stejně jako hodnocení: to odbarvené pozadí je hnus , velebnosti.
Iva Vágnerová *bla bloncky | 20:45:23 24.07.2006 | |
"Přiznám se, že pozadí dost ruší, proto jsem jej obarvil, motýl tak líp vynikl."
Pokud fotka stoji tak jak je vyfocená za prd, tak nemá smysl se snažit to změnit. pokud chceš fakt dobrou radu, tak se snaž přemýšlet před tím, než zmáčkneš spoušť.
Pokud fotka stoji tak jak je vyfocená za prd, tak nemá smysl se snažit to změnit. pokud chceš fakt dobrou radu, tak se snaž přemýšlet před tím, než zmáčkneš spoušť.
Zuzana Vladyková /cvak/ | 20:41:00 24.07.2006 | |
Vis to pozadi opravdu neni nic moc, aby nerusilo, chce to spis pracovat s hloubkou ostrosti, urcite je to lepsi nez odbarveni, a hned se neurazej, "to je hnus velebnosti" pouzivam i ja, je to takove krasne zazite rceni a urcite to nebylo mysleno zle,
Mirek Kohout | 20:28:28 24.07.2006 | |
no....., jen aby ses u druhý nepovedený fotky nedočkal i silnějších reakcí, když si necháš namluvit, že fotoweb je fotoalbum vhodné pro upload cvaků z recese.
Tak hodně štěstí ,-)
Tak hodně štěstí ,-)
Jan Krkoška | 20:24:11 24.07.2006 | |
A víte co? Já vám sem hodím ještě jeden "hnus", obarvený, expozičně špatně, ale mně se líbí nápad. Tak s chutí do mně :-)
Pan Smazaný Honza Žák *prilis muskulaturny *bla fotograf bloncky | 20:21:24 24.07.2006 | |
jk... a byt tebou... vemu si slova Anryho k srdci... je to hodny strycek a mysli to s tebou dobre..
jinak fotka je opravdu silne nepodarena (to po zadi je opravdu hnus, velebnosti)
jinak fotka je opravdu silne nepodarena (to po zadi je opravdu hnus, velebnosti)
Andrej Anry Lukáč | 20:15:50 24.07.2006 | |
Jene, koukám, že málo posloucháš, málo čteš a málo vnímáš ostatní. Říkáš, jak jsi zhrzený a stále je tu jen jeden názor, který tě nadzvedl (no, Klifťák to řekl taky míň citlivě) a ty z toho děláš kovbojku. Pokud chceš plakat, plač, pokud chceš být na fotoserveru, tak poslouchej a čti mezi řádky ....................>
Pan Smazaný | 20:12:49 24.07.2006 | |
Na saze se vys**, jen jim to sem hezky hazej... A klidne i natruc :o)
Jan Krkoška | 20:09:10 24.07.2006 | |
RS: Přesně tohle mě napadlo, že kamarádi drží spolu a když jeden něco řekne, tak ostatní hned kývají hlavičkou a musí to být pravda :-) Ale třeba se pletu, tak radši mlčím...
Jan Krkoška | 20:07:44 24.07.2006 | |
Každý i negativní názor se dá napsat slušně. A z něho bych si něco vzal, takto jsem spíš zhnusený a do dalšího focení nemám vůbec chuť. Nebo spíš budu fotit, ale nikomu výtvory neukazovat, taky možnost :-) Jenom mi přišly některé názory dost arogantní a to ja nenávidím. Holt mi bouchnou saze...:-)
Pan Smazaný | 20:05:24 24.07.2006 | |
2FS: No, to je na diskusi, jinde zase neni tolik "umelcu" co to uz delaji, povazme 2 roky :o) A co se tyce "ja na brachu, bracha na me" je to vsude. Udelej si maly test: Bez na PP sraz (nebo na jakykoliv jiny, of course), se vsema se vozer, nacpi do galerky par shitu co zavaneji "umenim" a uvidis tech petek :o) Ale to jen tak na okraj, jsou tu i nezavisli komentatori, povetsinou abstinenti :o)))
Franta Škvrna | 20:01:41 24.07.2006 | |
no.jak jsem si to tu přečetl.já si myslím že by jsi tady mohl chvilku vydržet.A zkusit vystavit další foto.Tady jsem taky začínal.a měl jsem 12 bodů.taky jsem si něco vyposlech,ale zůstal jsem a snažil jsem se fotit a učit od jiných. přemýšlet nad tím proč se jim to nelíbí a proč se jim zrovna líbí jiné fotky.No a upřímně.Na jiných galerií to chodí tak že někomu nafrkáš dobré body a on ti je vrátí.A ty nevíš co je upřímnost.No a photopost je na tohle dobrý každý ti tady napíše svůj názor na tvrdo.Je pravda že se to dá napsat slušněji,ale i tak je to názor.Tak jsi ho přečtu a jdu dál.
Pan Smazaný | 19:55:18 24.07.2006 | |
Tož já se do toho vložím... "to je hnus, velebnosti" je dnes již zdomácnělé, zlidovělé rčení, kteréhožto i já hojně používám, a nikomu se to zatím nezdálo "na tělo". Chápu, že napsané to může vypadat jinak, nicméně, kdyby tu byl pan Krkoška déle, pravdopodobně by se nad formou komentáře nepozastavil. Tož to jen tak k formě.
K obsahu: To pozadí je hnus, velebnosti - pro jistotu upřesňuji: "...je hnus, velebnosti" - (fialovej, resp. nazelenalej, pozn. autora komentáře) Lokální desaturace vůbec (použita prvoplánově, což je tento příklad) nepůsobí dobře. Objekt se zde sice vypíchne oproti pozadí, nicméně fotograf má prostředky k "odpíchnutí" pozadí přímo v přístroji (clona), a u nestylizované přírody jakákoliv manipulace s obrazem většinou se proti autorovi obrátí - vizuální pamět je svině (vepř - pozn. autora komentáře) a následkem těchto skutků hovadných - upřesňuji: "skutků hovadných" - sklidí u konzumenta dílka povětšinou záporný dojem. Tak, snad jsem se vyjádřilo dost jasně :o)
K obsahu: To pozadí je hnus, velebnosti - pro jistotu upřesňuji: "...je hnus, velebnosti" - (fialovej, resp. nazelenalej, pozn. autora komentáře) Lokální desaturace vůbec (použita prvoplánově, což je tento příklad) nepůsobí dobře. Objekt se zde sice vypíchne oproti pozadí, nicméně fotograf má prostředky k "odpíchnutí" pozadí přímo v přístroji (clona), a u nestylizované přírody jakákoliv manipulace s obrazem většinou se proti autorovi obrátí - vizuální pamět je svině (vepř - pozn. autora komentáře) a následkem těchto skutků hovadných - upřesňuji: "skutků hovadných" - sklidí u konzumenta dílka povětšinou záporný dojem. Tak, snad jsem se vyjádřilo dost jasně :o)
Martin Eden | 19:55:14 24.07.2006 | |
jk: kludne mu onuluj cele portfolium, ale ako napisal
"tím že mi dáš dvojku na poslední fotku se tady ta zoufalost nezmění"
a je evidentne, ze viac ako snaha podelit sa o nazor tu viac zohralo urazene ego a jesitnost. thats it
"tím že mi dáš dvojku na poslední fotku se tady ta zoufalost nezmění"
a je evidentne, ze viac ako snaha podelit sa o nazor tu viac zohralo urazene ego a jesitnost. thats it
Jan Krkoška | 19:49:49 24.07.2006 | |
Tu fotku mám už dlouho, prostě se mi líbí a strávil jsem nad ní několik hodin práce. Fajn, asi se líbí jenom mně, ale není etičtější způsob, jak mi to sdělit? Sami jste někdy začínali, měli radost, když se vám (podle vás) něco povedlo. A když poprosíte o další rady, jak by mohla být fotka lepší a někdo vám nadá do hnusů, tak by se vás to taky určite dotklo. Nemám důvod se omlouvat, takové ty rádoby profi fotografy opovrhující amatéry fakt žeru. Přesto se panu Doškovi omlouvám...
Mirek Kohout | 19:49:48 24.07.2006 | |
tak, tak....., tady to není jako v jiných galeriích...... :-)
Pavel Doško | 19:45:48 24.07.2006 | |
a) nebodoval jsem
b) až tu budeš Laďko po 1001. psát že se ti nelíbí odbarvené pozadí jsem zvědav na styl ...
c) je to citát z jedné komedie ... ale co už
b) až tu budeš Laďko po 1001. psát že se ti nelíbí odbarvené pozadí jsem zvědav na styl ...
c) je to citát z jedné komedie ... ale co už
Andrej Anry Lukáč | 19:43:47 24.07.2006 | |
" Ale jak to tak vidím, tak jsem se asi registroval na špatný web, takže se zase zruším :-) " ... koukám, že jsi velice trpělivý a všechno snášíš s nadhledem, Jene. Co tak trochu popřemýšlet, podívat se na svou fotku s odstupem (už jsem psal) a ne hned po negativním komentu dělat kotrmelce, breky, nebo reciproční "bodování" oponenta ...... má rada je, vychladni, a dívej se tu okolo v klidu a nebuď hned ve varu ............. tím nepomůžeš nikomu, sobě nejmíň ............>
Jan Krkoška | 19:43:38 24.07.2006 | |
Martin Eden: Stejně tak jako já mám právo vyjádřit svůj názor tím, že mu dám za podle mě nepovedenou fotku jenom dva body, nemyslíš? ;-)
Martin Eden | 19:41:19 24.07.2006 | |
dosko nikoho neurazil, neviem co tu riesite picoviny. povedal nazor na fotku, na co ma pravo.
Jan Krkoška | 19:40:09 24.07.2006 | |
Přiznám se, že pozadí dost ruší, proto jsem jej obarvil, motýl tak líp vynikl. Ale beru, končím s úpravami v Gimpu :-) Děkuju za radu.
Laďka Dvořáková | 19:38:11 24.07.2006 | |
Pan Doško by nemusel doopravdy hned urážet a raději slušně poradit,snad o tom ten PP je,ne?
Jan Krkoška | 19:35:55 24.07.2006 | |
Není jednodušší napsat proč se vám to nelíbí, co zlepšit, co udělat jinak? Vidíte, tohle jsem ani já neudělal a hned se rozčilujete. Nejde mi o nějaké body, učím se fotit a potřebuju rady. Tím, že mi tu nadáte do hnusů mi moc nepomůžete. Ale jak to tak vidím, tak jsem se asi registroval na špatný web, takže se zase zruším :-) Mimochodem, je zvláštní, že na jedné galerii se fotka libí a na druhé vubec...
Pavel Doško | 19:33:03 24.07.2006 | |
p.s. co je nejasného z formulace že to odbarvené pozadí je hnus ?
Pavel Doško | 19:32:29 24.07.2006 | |
zato je fér posílat recipročně , no potěš , to jsem rád za další přírůstek do řady amatérů , jako bysme tu nebyli amatéři všichni ... takže co , mám to chválit když se mi to nelíbí ?
Jan Krkoška | 19:30:39 24.07.2006 | |
Asi špatně čtu, ale nenapsal jste, že se vám nelíbí, jenom, že je to hnus. A to je rozdíl. Kdybyste napsal důvod, tak neřeknu ani půl slova a spíš se poučím. Nezlobte se na mě, ale za chování musím dát já vám 0, protože mi přijdete dost nafoukaný a vůči amaterům a začátečník, jako jsem já, dost nefér.
Pavel Doško | 19:26:46 24.07.2006 | |
pane Krkoško ano , já jsem ho napsal a vaše odpověď byla že jte našel víc než 2 roky starou fotku a beze slova fuknul "2" , takže nic než uražené jelítko ... p.s. v prvním komentáři jsem psal jasně , že se mi nelíbí to odbarvené pozadí , takže teď to shrnu i s vaším chováním - čistá 0
Andrej Anry Lukáč | 19:26:45 24.07.2006 | |
no, Jene, to je celkově nepovedený. Jak tónovaný odbarvení, tak celková kompozice pseudonaletávajícího motýla na travinu ... nelíbí ... a nemá smysl kolem sebe kopat (dle reakce Pavla D.) ale spíš vnímat připomínky, rady, nebo i jen negativní reakce ... podívej se na to s odstupem ....... nelíbí ..........>
Jan Krkoška | 19:24:41 24.07.2006 | |
Pane Doška, neznám vás, neurážím vás, jenom hodnotím podle toho, jak to vidím. Vaše poslední fotka mi přijde totálně obyčejná a ničím nezajímavá, proto jsem jí dal tak málo. A přece...každý můžeme mít svůj názor, no ne?
Pavel Doško | 19:21:35 24.07.2006 | |
tím že mi dáš dvojku na poslední fotku se tady ta zoufalost nezmění , ubožáku
Pavel Paul Horák | 19:18:45 24.07.2006 | |
Asi bych volil barvu přírodního pozadí - takže něco do zelena, otakárek krásnej 3+