Fotografie: Madame Moliére
Autor: Jan Fikáček | |
Kategorie: experiment
Vloženo: 21:04:52 29.03.2006
- Technická data:
- Nikon Coolpix 5700
- Poznámky a vzkazy:
- 3 z mých nejvíce bodovaných fotek:
http://www.photopost.cz/pp5/foto.php?id=179499&ord=2&kat=0&aut=1435 http://www.photopost.cz/pp5/foto.php?id=77593&ord=2&kat=0&aut=1435http://www.photopost.cz/pp5/foto.php?id=202356&ord=2&kat=0&aut=1435 - Prodejní info:
- Konečně už zase další provokace. :-)
- Popis:
- Klíčová slova:
- exif
Jan Fikáček | 14:52:26 31.03.2006 |
|

2 Pavlíčková: Mám respekt k tomu, že se Vám to nelíbí a protože nepoužíváte ani agresivitu ani vulgarismy, nemám proč Vás dávat na ignore list. Jiné názory mi pomáhají. Distancuju se jen od hrubiánů a těch, kteří jsou si jisti, že jejich názor je jediný a oni ten svůj musí vnutit každému. To Vy nejse, zdá se. Takže jste kdykoliv vítána.
Karel Mrak | 13:35:54 31.03.2006 |
|

Pripada mi to jako hon na nekoho, kdo si dovoli upravovat vice sve fotky nez jini. U nekterych nazoru je to jako takova rezignace nad ujetym vlakem. Kdyz to neumim ja, tak to znechutim jinym. Nemyslim ze by kazdy mel delat fotky podobne a tady je rukopis temer jedinecny. Ja se na tato dila rad divam a respektuji.
Tesim se na dalsi.
Tesim se na dalsi.
Valerie Pavlíčková | 11:15:53 31.03.2006 |
|

Na tehle fotografii je nejzajimavejsi, kolik prace jste si dal s upravami a k jak prisernemu vysledku to vedlo. Vase veta: "Cvaknout umí každej, to ten PhotoShop je dost náročnější" ale leccos vysvetluje..
Kdyztak mne take dejte na ten ignore list, ono to asi stejne vyjde nastejno :-)
Kdyztak mne take dejte na ten ignore list, ono to asi stejne vyjde nastejno :-)
Jan Fikáček | 09:16:55 31.03.2006 |
|

2 Březina: Když se Ti fotka nelíbí, tak to je tvé právo a protože to říkáš normálně, nemám důvod Tě dávat na ignore list. Nevadí mi negativní připomínky, ty jsou potřeba, vadí mi nadávky a buranství. Takže jsi kdykoliv vítán s jakýmikoliv negativními připomínkami.
Jiří Březina | 08:14:14 31.03.2006 |
|

Tak já se k té ignoraci přidávám dobrovolně, tady není co nabídnout a už vůbec ne co brát :)
Jan Fikáček | 23:31:18 30.03.2006 |
|

Milý winkleráčku, křupany a blbce přemisťuju na ignore list. Takže se vidíme tady naposled. Sbohem. :-)
Jan Fikáček | 23:29:40 30.03.2006 |
|

2 Komberec: Tak to jsi hodně vedle. Zkus se zeptat právníka a neplácej.
Georg Komberec | 21:57:08 30.03.2006 |
|

bez ty cenovky by to slo s tim odrazem
imho, nevim jaky zakony jsou v cz ale u nas (v De) by si tohle nikdo nedovolil. A pokud tohle nahodou uvidi ten nejakej "spravnej" od Burdy (nakladatelstvi Burda Media) nebo ti co pro ne delaj tak mas problemy. A velky.
imho, nevim jaky zakony jsou v cz ale u nas (v De) by si tohle nikdo nedovolil. A pokud tohle nahodou uvidi ten nejakej "spravnej" od Burdy (nakladatelstvi Burda Media) nebo ti co pro ne delaj tak mas problemy. A velky.
Jiří Březina | 21:49:56 30.03.2006 |
|

Byla zde řeč o umění a právnících? Z toho se většinou vyvinou ty nejzajímavější debaty! :))
Jan Fikáček | 21:17:21 30.03.2006 |
|

2 Kocur: Nula se nemusí komentovat. Každý má právo na názor i na názor bez keců kolem.
Jan Fikáček | 20:55:53 30.03.2006 |
|

2 Barva: Když fotíš umění, nemusí tě příliš zajímat žádné autorské právo. Když umělecky zpracuješ dílo někoho jiného, není to nic proti autorskému právu, pokud nejsou ty úpravy kosmetické a to cizí dílo není jediné, co je na té fotce. Kdyby to bylo jinak, nemohl bys vyfotit ani žádnou zajímavější architekturu, např. Takhle jsem já pochopil výklad právníka.
Pavel Hubner | 20:48:16 30.03.2006 |
|

vypada to jako povedenej odraz v nejaky hre...no k realite to ma uricite mnohem dal...jinak souhlas s MS proste clovek co jeste nevi tak proste z tohodle stejne jako ze sendvicovanejch presaturovanej krajinek tece no ale to je level 0 ty by jsi mel bej dal
Tom B/W Barva | 20:47:19 30.03.2006 |
|

No o tom mluvím. Mezi ochrannou známkou a autorským právem je rozdíl. Nebo ne?
Jan Fikáček | 20:38:04 30.03.2006 |
|

2 Skalický: Nebráním se tomuhle názoru. Nastoupil jsem do práce a fotce se věnuju tak 2 hodiny týdně (včetně úprav v PC). Teď nemám na to se někam pohnout. Ale pomalu ale jistě připravuju změnu. Možná to bude trvat hodně dlouho, ale doufám, že to přijde. Měj se hezky a přeju Ti, abys na ten vývoj ty čas měl. :-)
Martin Skalický *bla | 20:34:13 30.03.2006 |
|

Souhlas s VB... dřív mi to přišlo i zajímavý... ale postupem času mi příjde, že prostě nemáš co fotit... a ještě ty PS úpravy... :( no nelíbí...
Jan Fikáček | 20:32:49 30.03.2006 |
|

2 Tom Barva: A slyšel jsi slovo právník? :-) Podle kozultace s právníkem Allena&Overy (prestižní světová firma), pokud jde o umění, neplatí žádné ochranné známky. Ostatně jinak by Saudek nemohl vyfotit fotku s Colou a Andy Warhol by nemohl udělat svá díla s toutéž ochrannou známkou.
Tom B/W Barva | 20:28:41 30.03.2006 |
|

Vlade, autorsky pravo... Slysels to nekdy? :) Ja vim, ono se to v Cesku moc nenosi...
V H | 20:07:09 30.03.2006 |
|

reci o prefoceni plakatu me bavej - to abych si dal pozor,co vlastne fotim..kdyz fotim modelku,tak asi budu muset poprosit tatinka,aby mi dal autorsky pravo na prvni stouch,kterej ji vyrobil..fakt gut...myslim ze podobna picovina je spis k zasmani,chtel bych videt Sudka,jak zada autora sklenicky,aby mu dovolil ji vyfotit.....))))))
Jan Fikáček | 19:11:38 30.03.2006 |
|

2 Friedrichová: No, já mám míň času a hlavně ti kritici jsou nějací slabí. Dříve se víc trefovali do černého, teď jen pofňukávají a nic nového nevymyslí. Jsou to béčka. :-)
Jan Fikáček | 18:56:27 30.03.2006 |
|

2 Tůma: Proč se nanučíš trochu softu, tohle Photoshop moc nevidělo. Cvaknout umí každej, to ten PhotoShop je dost náročnější. :-)
Jan Fikáček | 18:44:53 30.03.2006 |
|

2 Hanuš: Zkoušel jsem to, ale je to blbý. Ta cenovka ale snad ještě horší, já vím. :-) Ale možná to nakonec uříznu.
Jan Fikáček | 18:43:22 30.03.2006 |
|

2 Bukovský: Zatímco jiní nejdříve krajinu či motýla nejdříve vlastnoručně vyroběj a pak ho vyfotí, že. :-)
Vlastimil Piff Hanuš | 09:04:00 30.03.2006 |
|

Sroloval jsem stránku nadoraz nahoru a ejhle. Kdyby se ta cenovka dole ořízla, tak by to možná fotce pomohlo. Hra plakátu a odrazu je docela zajímavá
Mira Friedrichová | 23:22:12 29.03.2006 |
|

byla jsem tu, hlavně abych si početla (tento druh fotek mě nebere) - ale celkem dnes nuda :(
Michal Duchek | 22:37:31 29.03.2006 |
|

nic pro mne, hraju si na jinym pisecku, delam do kraliku, takze holubum nerozumim, mebo tak neco jsem chtel rict.
Zuzana Vladyková /cvak/ | 21:38:02 29.03.2006 |
|

ale jo fajn, jen mi tam toho tentokrat prijde moc a nejak neusporadany
Jiří Tůma | 21:33:02 29.03.2006 |
|

Proč už se ty portréty,který pořád přefocuješ,konečně nenaučíš fotit? Jo,neni to tak jednoduchý,jako to přefotit v drogerii od vedle a zprasit ve fotošopu,ale co je jednoduchý,že?
spicka podujatia | 21:32:50 29.03.2006 |
|

cvakle pocas behu z prednasky v bruseli na autobus? super!
Jan Fikáček | 21:30:55 29.03.2006 |
|

2 Canuma: Názory jiných mi nikdy nevadily, ale blbce já nerad. :-)
Jan Fikáček | 21:27:30 29.03.2006 |
|

2 Březina: Jo, to je fakt. Počet ztuhlejch panáků, kteří si neumí hrát pro odpočinek po práci a berou to zuřivě jako druhou světovou, je tady daleko větší. :-)
Jiří Březina | 21:24:36 29.03.2006 |
|

Kolikpak bodů to asi má na fotoaparat.cz? Abychom je trumfli :)
Berenika Haladová | 21:14:12 29.03.2006 |
|

yo! mně se tyhle Tvoje věcičky asi nikdy neokoukají! 4++